ummm je bent met mij een weekendje weg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, wil iemand bedenken waarom ik 21, 22 en 23 september 2012 niet beschikbaar ben?
21-22-23 september zijn zeer belangrijke dagen om door te brengen met Thijs, deze mag je absoluut niet afzeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef suikertaartje het volgende:
Ohja, wil iemand bedenken waarom ik 21, 22 en 23 september 2012 niet beschikbaar ben?
Linkje van Eendje gaat alleen over de KSC, deze link over heel FOK!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kijk er vast met vrouwenogen tegenaan, maar ik vond het er niet simpel uitzien![]()
Linkje van eendje maar opgeslagen
nee, dat gaat niet werkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm je bent met mij een weekendje weg?
ja, maar die moet ook meequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:31 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
21-22-23 september zijn zeer belangrijke dagen om door te brengen met Thijs, deze mag je absoluut niet afzeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heul niet, ik kon andere reeksen daar ook in vindenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Linkje van Eendje gaat alleen over de KSC, deze link over heel FOK!.
Kwalitatief uitermate teleurstellendquote:
ja, maar weer niet allesquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heul niet, ik kon andere reeksen daar ook in vinden
ja, maar ik niet, en het gaat mij om mijn statsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, maar weer niet alles
ik post redelijk vaak in GRTDOJW en dat staat er niet in
Ja, maar daar staat maar een beperkt aantalquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heul niet, ik kon andere reeksen daar ook in vinden
Wat voor vaag iets staat er op de agenda waar je onderuit wilt komen?:Pquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat gaat niet werken
[..]
ja, maar die moet ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef DaMart het volgende:
En ik kom echt bijna overal.
Vroegah stond bij mij VBL bij mij torenhoog op nummer 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.thuisserver.ne(...)1&user_name_id=Bos81"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik heb gevonden wat ik zocht, dus ik ben al klaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar daar staat maar een beperkt aantal.
En bij die andere link werkt het het beste om gewoon eens wat uit te proberen, dan wijst het zich echt vanzelf.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat voor vaag iets staat er op de agenda waar je onderuit wilt komen?:P
@mart:een familiedingetje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik heb bij sommige fora nog wel een goed excuus: spamtopic dichtgegooidquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:36 schreef douche-eendje het volgende:
Bij sommige subfora weet ik niet eens meer waarom ik er gepost heb... haha.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend![]()
Jij?
Tijd voor een nieuw beginquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het jaar is hard gegaan.
Mijn opleiding afgerond, een mooi huisdier erbij gekregen, maar helaas zo snel weer verloren.
Mijn oma die ook nog de laatste week is heengegaan.
Ondanks dat, toch een mooi jaar waar ik zeker weer in gegroeid ben.
Het is goed zo
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb gevonden wat ik zocht, dus ik ben al klaar
[..]
een familiedingetje...Is er dan niet ergens een KSC-meet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef suikertaartje het volgende:
wheheheehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |