oh zit nog niet eens aan de 10k posts valt nog mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Laten we dan even de cijfers van dit jaar erbij pakken.
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 01-01-2011 t/m 29-12-2011
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
12 uur, assenpoester verandert weer in een pompoen?quote:
Pompoenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
12 uur, assenpoester verandert weer in een pompoen?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
12 uur, assenpoester verandert weer in een pompoen?
Ja, maar die is vanaf het begin van de KSC, dus geeft niet een heel goed beeld van alleen dit jaarquote:
Het valt mij op dat er veel mensen in staan die ik niet eens kenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
valt me op dat er van die jaarlijst al verdomde veel verdwenen zijn
Nou, dat dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het valt mij op dat er veel mensen in staan die ik niet eens ken.
Nee, echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
ST, jij hebt ook forst doorgepost dit jaar
En Panda..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
realiseer me nu opeens dat TFM hier ook nooit meer komt
TFM was hier pas geleden nog heel even. Trev zal wel druk zijn met zijn vriendin..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
die was hier laatst nog hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Die is te druk met zijn meisje denkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:14 schreef douche-eendje het volgende:
En trevvie zie ik hier ook niet veel meer?
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=272858quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Er moeten toch ook wel ergens stats zijn per user?
Je kan wel voor iedere reeks de postcount uitrekenen. Ik denk dat je enkel alleen in de posthistorie kan zien in welke KSC de user er voor het laatst was..quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Hier kun je allerlei stats bekijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:16 schreef suikertaartje het volgende:
Maar waar VIND je die dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=272858
tada die van jou. Dit is alleen wat sc's
Ooit een keer een linkje gekregen van Mart en bewaard.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar waar VIND je die dan?
In elk geval is het al wat ik dacht, ik post de laatste maanden veel minder dan eerder
Soms, geloof ik...quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Koen66 het volgende:
Woeste Woerd, is die er nog wel eens?
weet niet of ik erg veel minder in totaal post, maar KSC is achteruit gegaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval is het al wat ik dacht, ik post de laatste maanden veel minder dan eerder
Hier vind je een grafiek van jouw postaantallen dit jaarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een kutgrafiek.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier vind je een grafiek van jouw postaantallen dit jaar.
dat dusquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een kutgrafiek.
Maar ik bedoelde als in hoe vind ik dat zelf op fok, niet kauw dat eens voor en laat het me nog 100 keer vragen als ik het me weer eens afvraag
QFT.. EN DE DOET HET LEUKERquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een kutgrafiek.
Maar ik bedoelde als in hoe vind ik dat zelf op fok, niet kauw dat eens voor en laat het me nog 100 keer vragen als ik het me weer eens afvraag
oepsquote:
Hier dus, werkt vrij simpel, je kunt zelf aangeven wat je wilt weten en over welke periode, van welke user of welk forum of welke reeks, etcquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat een kutgrafiek.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier kun je allerlei stats bekijken.
Ik kijk er vast met vrouwenogen tegenaan, maar ik vond het er niet simpel uitzienquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier dus, werkt vrij simpel, je kunt zelf aangeven wat je wilt weten en over welke periode, van welke user of welk forum of welke reeks, etc.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |