Het is je vergeven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geef mijn autistische trekjes de schuld.
Ik was iets te subtiel met hosselen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar kan het bij mij toch niet aan liggen. Ik was bij geen enkele verliefdheid subtiel
Ik snap dat je dat bedoelde, maar dat was ik in het echt dus juist niet. Op Fok heb ik niemand getracht te hosselenquote:
Ik was gewoon niet consistent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap dat je dat bedoelde, maar dat was ik in het echt dus juist niet. Op Fok heb ik niemand getracht te hosselen
Ik had inderdaad al 6 jaar niemand echt verder aangeraakt dan een hand geven of verjaardagszoen gevenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet consistent.![]()
Ik probeerde haar eerst te hosselen, toen niet want ze had moeite met knuffelen (ik dacht dat seks een probleem zou worden, ja echt mensen________! ) en toen weer halfslachtig wel maar toen was het al te laat.
Misschien als je je hebt misdragen? Of als je je niet aan hun regels hebt gehouden misschienquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand weet wanneer je op Badoo verwijderd word ??
En toen bleek je een nymfo te zijn die zichzelf schraal vingerde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had inderdaad al 6 jaar niemand echt verder aangeraakt dan een hand geven of verjaardagszoen geven
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graagquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was gewoon niet consistent.![]()
Ik probeerde haar eerst te hosselen, toen niet want ze had moeite met knuffelen (ik dacht dat seks een probleem zou worden, ja echt mensen________! ) en toen weer halfslachtig wel maar toen was het al te laat.
Ik heb het gemerkt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graag
Het was echt wel zo. Omdat te lang niet gedaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze moeite met knuffelen hebben geloof ik nooit zo. Die willen het stiekem gewoon maar al te graag
Ik zei nergens dat ik aseksueel was ofzo tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
En toen bleek je een nymfo te zijn die zichzelf schraal vingerde.
Het kan raar verlopen soms.
Ik roep ook wel steeds: "Hoe moet dat toch als ik ooit ga zoenen, gaat nooit lukken" enz. Maar ondertussenquote:
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik aseksueel was ofzo toch
Tja. Ik moest me er wel even overheen zetten. Maar van tevoren dacht ik echt dat dat niet zou lukkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik roep ook wel steeds: "Hoe moet dat toch als ik ooit ga zoenen, gaat nooit lukken" enz. Maar ondertussen
Maar gek genoeg heb ik dat ook wel eens. Dan praat ik met mensen, en dan kom je iets tegen waarop het lijkt te struikelen, een reden waarom je niet bij elkaar lijkt te passen en dan geef ik het op...en dan kom je er achteraf achter dat ze met een ander daar helemaal niet zoveel moeite mee haddenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was in die tijd zo bezig met mijn leuter in iets te stoppen dat ik mijn interesse verloor nadat ik dacht dat je bang was voor intimiteit.
Gewoon verrast worden, ook een handige.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.
Na zoveel jaren zal ik toch best een beetje nerveus zijn, hè? Jij zelf misschien toch ook wel?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon niet nerveus zijn, dan is het best simpel.
Dan doe je niets terug, zoals jij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon verrast worden, ook een handige.
Eigenlijk niet. Ik wilde het gewoon graag en heb me er verder geen zorgen over gemaakt hoe het zou gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na zoveel jaren zal ik toch best een beetje nerveus zijn, hè? Jij zelf misschien toch ook wel?
Precies.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan doe je niets terug, zoals jij.
Dat het vanzelf gaat betekend niet dat je niets moet doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Iedereen maar zeggen "jaja het gaat vanzelf enzo blablabla" niks gaat bij mij vanzelf.
En als je na 10 minuten nog steeds slecht zoent is dat ook eigenlijk wel zeldzaam volgens mij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Myraela het volgende:
Seks gaat behoorlijk vanzelf als je het met de juiste doet. Zoenen sowieso wel, en daarbij, als het niet helemaal goed gaat maakt het ook niets uit. Dan zoen je de volgende, of als je geluk hebt blijft ze gewoon bij je en kan je steeds beter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |