Ik ook wel maar als ik moet kiezen tussen hem en Whitlock voor in de WK finale dan kies ik Whitlock.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef zlakto het volgende:
Ik mag Andy Hamilton best eigenlijk, maar ben de enige hier geloof ik
Ik ook. En ik had liever dat Part won.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ook wel maar als ik moet kiezen tussen hem en Whitlock voor in de WK finale dan kies ik Whitlock.
Hij gaf een kut interview aan de enige echte Robbie Peters.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:38 schreef Szura het volgende:
Wat is dat voor gezeik op Wade de vorige pagina?
Wat deed ie nou weer fout?
Lewis blaast Wade eraf.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Wade en Lewis heb ikliever Wade
Als ik moet kiezen tussen Wade dan eehh... kies ik voor de ander.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik moet kiezen tussen Wade en Lewis heb ikliever Wade
Nee, je bent niet alleen. Hij spreekt mij ook best aan, alleen jammer dat hij Van der Voort eraf heeft gegooid. Voor mij mogen ze alle vier winnen. Ik zie Whitlock als grootste kanshebber op de titel gezien zijn spel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:27 schreef zlakto het volgende:
Ik mag Andy Hamilton best eigenlijk, maar ben de enige hier geloof ik
Ik vind Andy Hamilton ook heel constant gooien en als hij zo gooit zoals in zijn vorige 3 partijen gaat hij zeker kans maken! Ik heb in ieder geval een paar centen op Andy as champion of the world! Voor elke ingezette euro er 9 terug. En ook wat pleuro's op Lewis als wereldkampioen met quote 4.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef TheGOAT het volgende:
Ik denk dat Whitlock van alle kwartfinalisten het meest constant is en daarom niet opeens 3-0 achter kan komen te staan, of heb ik nu ongelijk?
Hamilton heeft naar mijn idee wel heel vaak dat hij 180 afwisselt met 26 ofzo, of 140 en dan 41 ofzo..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik vind Andy Hamilton ook heel constant gooien en als hij zo gooit zoals in zijn vorige 3 partijen gaat hij zeker kans maken! Ik heb in ieder geval een paar centen op Andy as champion of the world! Voor elke ingezette euro er 9 terug. En ook wat pleuro's op Lewis als wereldkampioen met quote 4.
Zou mooi zijn als die twee elkaar treffen in de finale
Huh? De tweede partij begint om 22:15, maar om 22:30 staat dakar 2012 gepland?quote:Semi-Finals
Sunday January 1
7.40pm Andy Hamilton (17) v Simon Whitlock (5)
9.15pm Adrian Lewis v James Wade (3)
Klopt, maar ze zullen het er gewoon tussenin doen mag ik hopen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef starla het volgende:
[..]
Huh? De tweede partij begint om 22:15, maar om 22:30 staat dakar 2012 gepland?
Ja iddquote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zullen het er gewoon tussenin doen mag ik hopen.
Ik moest er idd net aan denkenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef Grifte het volgende:
Allemaal jullie afspraken afgezegd, joggingbroek aan, chips klaar, en het bier koud???
Ouderwets avondje darts op RTL 7
MEER VOOR MANNEN
Zeker weten...heb de joggingbroek inmiddels aangetrokkenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef Grifte het volgende:
Allemaal jullie afspraken afgezegd, joggingbroek aan, chips klaar, en het bier koud???
Ouderwets avondje darts op RTL 7
MEER VOOR MANNEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |