En het klopt als een busquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Thumbs up for John Part![]()
"Greatest game you ever played?"
- "Greatest game I ever lost!"
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef vincerusso het volgende:
Wade tegen Nicholson zou episch zijn geworden
Nee hoor, is kopje theequote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef vincerusso het volgende:
Lekker dronken is die , laat hem joh , is toch heerlijk
dat is een tweelingquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:41 schreef vincerusso het volgende:
Wade tegen Nicholson zou episch zijn geworden
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik heb niet echt een favoriet, zolang die Wade maar niet wint vind ik alles prima...wat een etterbak is dat zeg
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef vincerusso het volgende:
Hoezo? Whitlock is helemaal niet verwaand?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Liever een etterbak dan een verwaand jong
Zou wel lollig zijn als ie in die staat ook gaat te gooien in de halve finale. Lekker die pijlen in de mik gooien van die schreeuwende omroeper.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:43 schreef vincerusso het volgende:
nee maar dat bolle grafhoofd met zwart haar welquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoezo? Whitlock is helemaal niet verwaand?
Ow ik dacht dat je het over de finale hadquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee maar dat bolle grafhoofd met zwart haar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |