ja en dan banquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:14 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Welke sites kijk jij?
Mijn software is zó intelligent dat zelfs mod-koons worden geweigerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:15 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Ja man echt gehacked.
Smegmanus heeft toch een kloon
Snakey to the rescuequote:
Vanaf nu dan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
TS, met alleen mods ben je er niet! Je bent de A's en FA's vergeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vindt die Oerbeer een lelijk wijf joh!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JIj bent geen mod. TS had het duidelijk over mods.quote:
Klinkt leukquote:
Juist niet, dit is dagelijkse realiteit helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:31 schreef robin007bond het volgende:
Mods die gaan topickapen.
De omgekeerde wereld.
Ah okan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Keldertje. Kei harde SM daar jwt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stel voor dat we hier een slotje op gooien, dan kunnen wij daar doorheen posten en de rest niet meer
Liegebeestquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Keldertje. Kei harde SM daar jwt.
Ja maar gewoon daarom niet! JA!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waarom? Al dat vragen en antwoorden steeds.
terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
Haha ze zijn allemaal boos omdat ik steeds hun NB's sluit.
Werken tot 20:00, daarna thuis bij mijn ouders en na 00:00 samen met een vriend de kroeg inquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat doen jullie morgen met NYE?
Met famillie vuurwerk afstekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb een of ander feest, is besloten, weet geen idee wat voor muziek of wie er komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Edit: volgens de facebook pagina house, electrohouse en technomuziek
En dat in het huis van god!
Oh gezellig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Werken tot 20:00, daarna thuis bij mijn ouders en na 00:00 samen met een vriend de kroeg in
Wat ga jij doen?
Leuk.quote:
Nicequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gezellig.Werken wel tot laat zeg, jeetje.
![]()
Ik ga eindelijk meemaken hoe het in Londen gebeurt, zie het altijd op tv maar nu live meemaken ook.
Cosmo en ik melden ons.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:25 schreef Chloroform het volgende:
Zeg, klinkerbotsing, zijn hier nog geile sletjes of wat?
Dat is best tof eigenlijk hehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb een of ander feest, is besloten, weet geen idee wat voor muziek of wie er komen.
Weet alleen dat het in een 500 jaar oude kerk is
[ afbeelding ]
Wel een bazenlocatie.
Lekkerquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ouwe vrolijkerthoe is het
?
Zit er iets qua Skyrim doorheen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gruwelijke setdie Skyrim anthem
![]()
Maar dat gelul er doorheen van hhz___
Ik ken dat gevoel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar Rotterdam > Amsterdamken je het ?
Ja vriendin heeft kaartjes geregeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LekkerMet jou?
Originele locatie voor een O&Nfeest
1:30 alquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zit er iets qua Skyrim doorheen?Op welk tijdstip?
ja gaat goed man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:28 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
LekkerMet jou?
Originele locatie voor een O&Nfeest
Haar* ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef Barbapapamama het volgende:
die oerbeer jonge, hou me tegen godver hou me tegen
dadelijk pak ik em
Ja, ik hoor het.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1:30 al
Dragonborn remix haha
*Haarquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef Barbapapamama het volgende:
die oerbeer jonge, hou me tegen godver hou me tegen
dadelijk pak ik em
Ik heb geile pics van haar, iedere avond fapfapfap.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:32 schreef Barbapapamama het volgende:
Overigens wil ik eerst pics zien van Oerbeer
Oeeeeeee, delenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geile pics van haar, iedere avond fapfapfap.
dmquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:34 schreef Barbapapamama het volgende:
Volgens mij heb ik haar hyvesprofiel al gevondenwat een geile sloerie
Mag niet, anders gaat ze me niet meer spanken.quote:
hihi die van jezelf?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zin om bier te drinken, frikadellen te eten en lomp te doen met vrienden, maar heb alleen de frikadellen in huis
Nou als er nog iemand is met vrienden is het feestje compleet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb bier maar geen frituur
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja vriendin heeft kaartjes geregeld.
Zie net op het facebook evenement pagina dat er veel bekende komen
Eerst nog even thuiszitten bij mij thuis, heb flessen champagne gehaald.
En een doos Flugel, voor de mensen die hun champagne niet lusten zonder Flugel
Opzich best een lekkere combinatie trouwens, moeten jullie morgen maar even proberen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
kweenie hoor maar by my is het achmea ;squote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi, die reclame van Even Apeldoorn bellen eronder.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja gaat goed man.
Maandag 2 januari beginnen met mijn nieuwe baan![]()
In Amsterdam dit keer, ipv in Utrecht
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
kweenie hoor maar by my is het achmea ;s
quote:
Bitch please!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
2 SC's tegelijk is soms een beetje teveel van het goede
Hoi Japster.quote:
Goed hoor. Met jou? Al oliebollen gebakken?quote:
Ook goed, nee niet gebakken want ik kan niet bakken we hebben ze al wel in huis en ik heb een koude gehad omdat ik geen zin had om hem op te warmen. Jij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou? Al oliebollen gebakken?
Wat lui van je maar gelukkig zijn ze koud ook prima binnen te houden toch. Ik heb al drie dagen zin in oliebollen maar ik vergeet elke keer te kopen en ben veel te lui om te bakken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook goed, nee niet gebakken want ik kan niet bakken we hebben ze al wel in huis en ik heb een koude gehad omdat ik geen zin had om hem op te warmen. Jij?
Ja, ze zijn koud best binnen te houden alleen een beetje klef enzo dan. Heb je geen andere inwonenden die ze mee kunnen brengen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lui van je maar gelukkig zijn ze koud ook prima binnen te houden toch. Ik heb al drie dagen zin in oliebollen maar ik vergeet elke keer te kopen en ben veel te lui om te bakken.
Ach, beetje klef doesn't kill a man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ze zijn koud best binnen te houden alleen een beetje klef enzo dan. Heb je geen andere inwonenden die ze mee kunnen brengen?
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd biertijd.
Neuh, en ze lagen er ook nog niet zo lang dus dat viel wel mee. Woon je gewoon helemaal alleen? Ja weenie maar na een bepaalde hoeveelheid zijn ze niet zo lekker meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, beetje klef doesn't kill a man.En nee, niemand hier in huis die me aan oliebollen kan helpen, fml.
Morgen gewoon duizend oliebollen eten denk.
Ja, ik denk dat je na vijf oliebollen wel weer genoeg hebt gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Neuh, en ze lagen er ook nog niet zo lang dus dat viel wel mee. Woon je gewoon helemaal alleen? Ja weenie maar na een bepaalde hoeveelheid zijn ze niet zo lekker meer.
Ja, jij wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef gers het volgende:
krijg ik wel toegang als ik de rar post van mijn vriendin?
Of als je mij wat mooie pics van je stuurtquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:13 schreef gers het volgende:
krijg ik wel toegang als ik de rar post van mijn vriendin?
dat mag niet van allahquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Of als je mij wat mooie pics van je stuurt
Oh echt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
Onderscheid tussen KLB'ers en ONZ machen
FOK! is een.
maar volgens mij heeft yvonne de maandelijkse waternoodsramp van 53 dus ik ben een beetje voorzichtigquote:
Helaas, mja anders word je ook dik enzo he.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je na vijf oliebollen wel weer genoeg hebt gehad.Jmmr jmmr.
Dit, hoewel ze in KLB soms anders doen gelovenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
FOK! is een.
Het heet ook KLB. Als je daar vaak topics macht ben je gewoon negatief aangelegd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit, hoewel ze in KLB soms anders doen geloven
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:16 schreef Oerbeer het volgende:
FOK! is een.
lekker vakantie hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Met mij is alles lekker, met jou?
Nekschot en preventief uit de genenpoel verwijderen dat soort lui.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat zijn het ook afvoerputjes hè. Die ONZers.
Iemand een keer zien posten.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nekschot en preventief uit de genenpoel verwijderen dat soort lui.
Een grote mond hebben over ONZ terwijl beide subfora uiteindelijk op hetzelfde neerkomen qua humor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wat zijn het ook afvoerputjes hè. Die ONZers.
Iemand een keer zien posten.
jij houdt je jaarlijkse gangbang met modgroupies ?quote:
ow neequote:
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 hebquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste post en topic van 2012.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:22 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik wel. Eerste post en topic van 2012.
Maar dat gaat nog zeker drie maanden duren.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 heb
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUquote:
Is je mechadoll eindelijkt bezorgd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal niet aan je denken terwijl ik mijn eerste coïtus en orgasme van 2012 heb
Met jou misschien jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dat gaat nog zeker drie maanden duren.
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Een stadsgenootje, wat leuk. Gaan jullie ook wel een samen FOK!ken?.
Je zit vol goede ideeën, even één goudgele rakker openen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.
Met mij wel, bij mij niet.quote:
Die hard FOK!kersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Altijd man, altijd. Ik zit nu ook naast hem op de bank. Straks even een Whatsapp sturen en vragen of die lul weer even bier wilt halen.
Als jij bier voor mij haalt haal ik bier voor jouquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Prima, jouw beurt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij bier voor mij haalt haal ik bier voor jou
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je zit vol goede ideeën, even één goudgele rakker openen.
Neem ook een voor mij mee, die van mij is bijna opquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Als jij bier voor mij haalt haal ik bier voor jou
Damn, je gooit als een wijf.quote:
Sexlijnen bellenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Mmmm de anaal-lijn, maar 80 cent per minuut
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Rezania het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi,
s
l
a
p
e
n
.
hihihihi
Trustenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Rezania het volgende:
Hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi,
s
l
a
p
e
n
.
hihihihi
Laters.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Ja, ook slapen. Veel plezier morgen allemaal enzo enneh ja doe vooral heel veel gekke dingen.
Remlof, doe je straks wel de voordeur op de haak?
Dag kiddo's.
Trusten Chloor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Ja, ook slapen. Veel plezier morgen allemaal enzo enneh ja doe vooral heel veel gekke dingen.
Dag kiddo's.
Chocoladequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Spontaan je laatste 10 euro uitgeven aan iets dat je helemaal niet nodig hebt zodat je een week lang niks te eten kan kopen.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:34 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Spontaan je laatste 10 euro uitgeven aan iets dat je helemaal niet nodig hebt zodat je een week lang niks te eten kan kopen.
Ik snap de mensen die daar naar bellen echt niet. Je luistert dan mee naar twee amderen die sex hebben en dan kun je nog niet eens kijkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:31 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Sexlijnen bellen
Streaming pr0n
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:33 schreef Chloroform het volgende:
Videospel.quote:
Het kan zelfs gratisquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik snap de mensen die daar naar bellen echt niet. Je luistert dan mee naar twee amderen die sex hebben en dan kun je nog niet eens kijkenvoor hetzelfde geld kun je je op internet je afberen op een griet die live alles voor je doet
left 4 dead.quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit nog in een dronken bui een sexlijn gebeld en dr aan de lijn uitgemaakt voor vieze vuile teringhoer
Als jongetje van negen een sexlijn bellen en met je hoge stem doen alsof je een vrouw bent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ooit nog in een dronken bui een sexlijn gebeld en dr aan de lijn uitgemaakt voor vieze vuile teringhoer
En doen de voordeur nooit open.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Oh, en true FOK!kers bellen niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Latersquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kusje terug
Ik ga ook maar eens slapen
Jammer misschien moet er een aed bij pakkenquote:
Bedankt voor je bijdrage, vooral namens de mobiele usersquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:39 schreef JApieman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, vooral namens de mobiele users
Bedankt voor je quote. Zijn de links toch niet verloren gegaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
PAK EM !!quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |