Nou als er nog iemand is met vrienden is het feestje compleet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb bier maar geen frituur
Klinkt goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja vriendin heeft kaartjes geregeld.
Zie net op het facebook evenement pagina dat er veel bekende komen
Eerst nog even thuiszitten bij mij thuis, heb flessen champagne gehaald.
En een doos Flugel, voor de mensen die hun champagne niet lusten zonder Flugel
Opzich best een lekkere combinatie trouwens, moeten jullie morgen maar even proberen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Koop een taart en vier het.
kweenie hoor maar by my is het achmea ;squote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Chloroform het volgende:
Wel mooi, die reclame van Even Apeldoorn bellen eronder.
Nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja gaat goed man.
Maandag 2 januari beginnen met mijn nieuwe baan![]()
In Amsterdam dit keer, ipv in Utrecht
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
kweenie hoor maar by my is het achmea ;s
quote:
Bitch please!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
2 SC's tegelijk is soms een beetje teveel van het goede
Hoi Japster.quote:
Goed hoor. Met jou? Al oliebollen gebakken?quote:
Ook goed, nee niet gebakken want ik kan niet bakken we hebben ze al wel in huis en ik heb een koude gehad omdat ik geen zin had om hem op te warmen. Jij?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed hoor. Met jou? Al oliebollen gebakken?
Wat lui van je maar gelukkig zijn ze koud ook prima binnen te houden toch. Ik heb al drie dagen zin in oliebollen maar ik vergeet elke keer te kopen en ben veel te lui om te bakken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook goed, nee niet gebakken want ik kan niet bakken we hebben ze al wel in huis en ik heb een koude gehad omdat ik geen zin had om hem op te warmen. Jij?
Ja, ze zijn koud best binnen te houden alleen een beetje klef enzo dan. Heb je geen andere inwonenden die ze mee kunnen brengen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat lui van je maar gelukkig zijn ze koud ook prima binnen te houden toch. Ik heb al drie dagen zin in oliebollen maar ik vergeet elke keer te kopen en ben veel te lui om te bakken.
Ach, beetje klef doesn't kill a man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ze zijn koud best binnen te houden alleen een beetje klef enzo dan. Heb je geen andere inwonenden die ze mee kunnen brengen?
Dat klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Bij jou is het altijd biertijd.
Neuh, en ze lagen er ook nog niet zo lang dus dat viel wel mee. Woon je gewoon helemaal alleen? Ja weenie maar na een bepaalde hoeveelheid zijn ze niet zo lekker meer.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, beetje klef doesn't kill a man.En nee, niemand hier in huis die me aan oliebollen kan helpen, fml.
Morgen gewoon duizend oliebollen eten denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |