Ah okquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wij gebeld hebben om het weer goed te praten en dat ik Twan naar zn vader heb gebracht...
Ben je niet meer gestopt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder mijDan doe ik er ook nog een
Ze kon de verleiding niet langer weerstaan...quote:
Weer begonnenquote:
quote:
ruim 15,5 jaar alquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch nog samen? Dan is de sex wel HEUL erg goed!
Het voordeel van beginnen met roken is dat je weer kunt stoppen en dat je dan weer trots kunt zijnquote:
Alweer? vorig jaar volgens mij ook he?quote:
Deze site is fenomenaal:quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010
2x PJ en 1x Radiohead in de top 10quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010
Ow de band is niet slecht hoor... maar we zijn ook geen vrienden. De band is wel wat slechter geweest, de laatste tijd weer iets beter. Meer duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okJullie willen ook het beste voor Twan dus eigenlijk wel logisch
Maar ik weet dat je een alles behalve goeie band hebt met je ex-man
Idd! Worden per nummer alle mogelijke statistieken over gepubliceerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Deze site is fenomenaal:
tijdloze.stijnshome.be
Stijn is een echte held.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd! Worden per nummer alle mogelijke statistieken over gepubliceerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |