Gelukkig is er maar 1 manier om in zo'n chatbox te belandenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe komen die trolls daar dan? In dit topic hebben we niet zo veel last van trolls (vind ik) dus hoe die bij jullie terechtkomen is me een raadsel.
Ik heb geen trolls gezien. Meer mensen die zich voordoen als iemand anders, omdat usernames niet vast staan in de TC. Maar dat valt te beperken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe komen die trolls daar dan? In dit topic hebben we niet zo veel last van trolls (vind ik) dus hoe die bij jullie terechtkomen is me een raadsel.
Nog een reden om dat niet te doen, of via DMquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat diezelfde trolls de links zien die we posten
ja gek genoeg heb ik die ''gave'' welquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Kunnen jullie mensen die jullie echt ook kennen herkennen aan hun typestyle ??? schijnbaar heb ik dat wel bij vrienden eigenlijk best wel apart want je ziet het ze typen en je hoort het ze zo in gedachten zeggen
Ik was er vanmiddag niet bij, dus zal dat wel gemist hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat begreep ik vanmiddag van myraela en drommel?
En als we het via DM doen, gaan er weer mensen klagen over kliekjesvorming! -_-quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog een reden om dat niet te doen, of via DM
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gelukkig is er maar 1 manier om in zo'n chatbox te belanden
Gelukkig is niemand er opuit om een relletje te trappen
Gelukkig zijn wij de enigen die van TC gebruik maken
Kom op man, dat snap je toch zelf ook wel
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als we het via DM doen, gaan er weer mensen klagen over kliekjesvorming! -_-
Ik denk dat je er daarom ook zo'n hekel aan hebtquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.
Bij vrienden lenen ze soms ook elkaar profiel, maar eigenlijk zie ik al meestal wie er typt juist doordat ik al weet hoe ze in het echt zijn. Dat is eigenlijk best stomquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja gek genoeg heb ik die ''gave'' wel
Maar de rest doet 't liever niet op jouw manier. Live with itquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.
Hoe kun je dan wel met een oordeel klaarstaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat snappen? Ik heb geen idee hoe dat hele TC werkt.
Inderdaad, het is niet allemaal plat gedoe. Users zijn er vaak opener dan hier op het forum. Leuke aanvulling juist.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al ontstaan daar op sommige tijdstippen ook nog wel eens interessante discussies.
Nou, nee. Ik weet niet hoe het werkt omdat ik er verder geen interesse in heb en het dus ook niet uitgezocht heb. M'n vraag over trolls was dan ook oprecht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat je er daarom ook zo'n hekel aan hebt
Over TC zelf heb ik geen enkel oordeel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hoe kun je dan wel met een oordeel klaarstaan
Als er een admin in TC is, worden trolls en fakers gewoon gekickt, wat de sfeer zeer ten goede komt. Sommige vaste users durven namelijk niet graag te cammen als er trolls aanwezig zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik weet niet hoe het werkt omdat ik er verder geen interesse in heb en het dus ook niet uitgezocht heb. M'n vraag over trolls was dan ook oprecht.
Praat daar eens mee om te bekijken hoe en wat er nu eigenlijk gebeurt dan voor je gaat lopen schreeuwen dat alle users daar zittenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen probleem mee.
Dat begrijp ik. Wat ik niet begreep is hoe de trolls daar terechtkomen.. maar ik zie dat niet iedereen het er over eens is dat er uberhaubt trolls zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als er een admin in TC is, worden trolls en fakers gewoon gekickt, wat de sfeer zeer ten goede komt. Sommige vaste users durven namelijk niet graag te cammen als er trolls aanwezig zijn
Tja, sorry.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk vind ik het een beetje onzin om de hele tijd over Tc te hebben
Er zijn nou eenmaal trolls, ook hier (ik noem expres geen namen).quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat ik niet begreep is hoe de trolls daar terechtkomen.. maar ik zie dat niet iedereen het er over eens is dat er uberhaubt trolls zijn.
En het zou vreselijk zijn als die je op cam zien omdat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal trolls, ook hier (ik noem expres geen namen).
Nee, dan noem je mij ook terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb dan ballen en zeg gewoon wie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En het zou vreselijk zijn als die je op cam zien omdat?
Heeft daar ooit iemand getrolled dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.
Leven in de brouwerij enzo. Mij kan het niet zo boeien hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ze dus niet komen cammen, maar komen trollen.
Niet als je voor mij kooktquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
Ik heb eergister na 12u nog staan kokenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:23 schreef formerjellybean het volgende:
Ben ik erg raar als ik zin heb om te koken en eten ???
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:22 schreef -Nouvelles het volgende:
De TC is gewoon voor de mensen die aandacht willen hebben, niets te doen hebben en iemand nodig hebben om mee te praten omdat ze die mensen om zich heen niet hebben. Prima toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |