Ow! Hoe was het? Ging het?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Goed, net terug van de tandarts. Moet nu nog eten
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the mathquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow! Hoe was het? Ging het?
Je mag best een keer zondigenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Deze week eet ik echt raar maar het is ook een rare week dus dan mag het
Ja, ik weet nog dat je lang niet meer geweest bent was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja, moest tandsteen laten verwijderen. 6 jaar niet geweest, do the math
Over 2 weken verstandskiezen verwijderen en dan ben ik er van afvoor een half jaar
Ook gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik heb bijna het hele jaar opgelet wat ik eet. Ik probeer het nu nog te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Als mijn maag het overleefd . Dit is weekje ongezond eten voor me vol met kruiden etc . Dus hoop ik dat ik niet oud en nieuw op de wc doorbreng
Ik ben ook rond etenstijd mn bed in gedoken, om 1 voor 12 voor t aftellen er uit gekomen en om 5 over twaalf lag ik er weer inquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
Appelbeignets horen er toch wel bij. Al zou ik die nu ook moeten laten staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus heel kut , zie je iedereen lekkere dingen eten en jij voelt je gewoon verrot
live of tv?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, gezellig darten aan het kijken
Als het niet interessant genoeg is om er een topic voor te volgen, hoef je het hier ook niet te doenquote:
kzal zo ook eens een paar barmannen op gaan zoeken.. als het goed is staat daar geen tv aan en herriet er een diejayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |