Ik ga met mijn ouders op de bank zitten, hopelijk kan ik mijn ouders overhalen om BBC2 te kijkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik zal ook stipt om 0:00 morgen vanaf mijn zolderkamer een berichtje achterlaten voor jullie allemaal. En daarna ga ik fappen.
Wat gaat de rest doen met O&N?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feestdagensex brengt rare dingen in je wakkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Oud en nieuwsex was een van de beste sex die ik heb gehad.
Ik neem me voor om volgend jaar minder emo te zijn.
Misschien ooit. Januari is in ieder geval al weer bijna vol gepland.quote:
En mijn vetjes er af te trainen natuurlijk.quote:
Ik denk veel te veel aan haar de laatste dagen. Komt door haar kaartje en telefoontjes enzulks.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Feestdagensex brengt rare dingen in je wakkerGewoon omdat het op een feestdag is heel stom
waarom vraag je dat aan mij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe komt men aan "Feestjes" ?
of moet ik dan gewoon naar een kroeg gaan ofzo waar ik niemand ken, of naar kroeg waar ik slechte reputatie heb?
http://www.openingstijden(...)g-a7--noordbeemster/
is dit tankstation nu open?
Waarom voel je je een loser dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien ooit. Januari is in ieder geval al weer bijna vol gepland.
Ik voel me alleen zo'n enorme loser nu.
[..]
En mijn vetjes er af te trainen natuurlijk.
[..]
Ik denk veel te veel aan haar de laatste dagen. Komt door haar kaartje en telefoontjes enzulks.
Mag ik ook komen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
1. ik ben alleen thuis dus ik heb mijn eigen pyama party
het staat toch op de site. ik snap die site niet, en ik zie er tegenop om een heel stuk te gaan fietsen heen&terug en dat dat tankstation dicht is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij?
2. ik woon niet eens in de buurt bij noordbeemster?
Omdat alles wat ik heb ondernomen eigenlijk heeft gefaald.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:59 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom voel je je een loser dan?
ja maar ooit niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat alles wat ik heb ondernomen eigenlijk heeft gefaald.
Mwaah, ik draag meestal geen pyama in bed, maar op luie dagen heb ik mijn luie trui en joggingbroek aan, is dat ook goed?quote:
Ehm nadat ik toestemming heb om te gaan is dat niet echt nodig he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loef!
Ga je morgen nog steeds om 12 uur je bedje in?
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ooit niet.
je had het net nog over seks enzo, en dat je kaartjes kreeg. dat is wel confronterend opzich hoor!
Laat je dan je moeder heul alleen achter?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm nadat ik toestemming heb om te gaan is dat niet echt nodig he.
oh ik wilde vragen aan barthelemues ofzo, maar ik faalde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:58 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom vraag je dat aan mij?
2. ik woon niet eens in de buurt bij noordbeemster?
Luie trui en pyjamabroek klinkt bekendquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, ik draag meestal geen pyama in bed, maar op luie dagen heb ik mijn luie trui en joggingbroek aan, is dat ook goed?
Ik kan ook morgen een verassingspyama kopen
beledigende exen zijn kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een kerstkaart van mijn ex waar ik niks mee te maken wil hebben omdat ze me enorm heeft beledigd en ze doet alsof er niks aan de hand is. Dat vind ik best vervelend.
En ik heb sinds augustus geloof ik geen sex meer gehad, dus dat is ook rot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |