quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
A lady doesn't 'raawrr' and tell.
Ik snap God(t) ook niet altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun jij mij dit uitleggen MNR? Ik snap er niks van.
quote:
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?quote:
Waar denkt hij hier aan? Het is duidelijk te zien dat hij zich hier iets afvraagt.quote:
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?![]()
Waarom heb je dat nou weer niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Nee ik kan helemaal niet schaken maar wel goed vingeren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!quote:
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nou weer niet dan?
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!
Het kan me het gevoel geven er controle over te hebben en er iets aan te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?
Something tells me that ship has sailed...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]_!
Je komt over als een slaafse sufferd die achter me aan loopt....
Niet... doen... Al is het alleen maar om jezelf een beetje in ere te houden.
Whud?quote:
Dat heet ironie NMR.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]_!
Je komt over als een slaafse sufferd die achter me aan loopt....
Niet... doen... Al is het alleen maar om jezelf een beetje in ere te houden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Something tells me that ship has sailed...![]()
quote:
Jij mag hier komen logeren.quote:
Nee, want hij is uit logeren omdat ik morgenochtend moet werken. Dus geen partehhhh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het toch juist.....partehhhhh?
Ah, crap.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want hij is uit logeren omdat ik morgenochtend moet werken. Dus geen partehhhh.
Volgens mij is dat niet het enige bootje dat er vandoor is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Something tells me that ship has sailed...![]()
Daar zul je het hebben hoor. Die komt morgenochtend natuurlijk binnenvallen, stomdronken en volgesoa´edquote:
Goed he?quote:
Zoals elk weekend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zul je het hebben hoor. Die komt morgenochtend natuurlijk binnenvallen, stomdronken en volgesoa´ed
Geen accu voor de backup? Of vaste pc?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, toen zat ik zonder stroomhuisgenoot moest n dimmer aansluiten, ze mag blij zijn dat ik niet met mn scriptie bezig was
Je zou ze bijna op Marktplaats zettenquote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet het enige bootje dat er vandoor is.
Krijg je weer een aantekening in je dossier van BJZ. Zeikerds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou ze bijna op Marktplaats zetten
Absoluut!quote:
Dat krijg je ervan als het land bestuurd wordt door technocraten. Hier kun je tenminste nog wat geregeld krijgen met de juiste dosis corruptie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Krijg je weer een aantekening in je dossier van BJZ. Zeikerds.
Deze heeft wel al een behoorlijk ruw buikje.quote:
quote:
Hier kun je ook alles klaarkrijgen hoor. Als je zaak maar net door een overwerkte ambtenaar behandeld wordt schijn je zelfs een wapenvergunning voor iemand die net uit een gesticht komt te kunnen regelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als het land bestuurd wordt door technocraten. Hier kun je tenminste nog wat geregeld krijgen met de juiste dosis corruptie.
desktoppc inderdaad, vind ik fijner werken als ik thuis benquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geen accu voor de backup? Of vaste pc?
Nou moe, heb ik het zo erg verbruid voor jou? Ik ben op Fok zelden serieus hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Ben niet gewend aan creeps om me heen. Het duurde even voordat ik t doorhad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Ben niet gewend aan creeps om me heen. Het duurde even voordat ik t doorhad
quote:
Ik heb bij jou vaak de indruk dat je niet tussen de regels door leest. Dat sarcasme en ironie niet helemaal aankomen, ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef MNR het volgende:
Ik vind je een creep.
En bij mij zul je niet meer van dat imago afkomen.
Hmmm... zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb bij jou vaak de indruk dat je niet tussen de regels door leest. Dat sarcasme en ironie niet helemaal aankomen, ofzo.
Ik ruik heerlijk en nee je mag niet komen ruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruik jij ook zo lekker, ik denk van wel, ik wil je wel eens komen ruiken hoor, lijkt me heel gezellig.......
Wat ben je weer afstandelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ruik heerlijk en nee je mag niet komen ruiken
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef MNR het volgende:
Ik vind je een creep.
En bij mij zul je niet meer van dat imago afkomen.
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.
Moet ik voor meer mensen hier mijn woorden voorzichtig kiezen?
Oké dat is goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Ik was weg, dus ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... zou kunnen.
Soms heb ik wel het idee dat iemand sarcastisch of ironisch is, maar als ik het niet zeker weet, dan ga ik er niet vanuit. Bovendien, vind ik mensen vaak grappig in die "toestand". Weet niet, een soort van stripcomic zie ik dan voor me (humor, over the top).
Ik ga liever van het positieve uit, als van het negatieve. Dus ja, wat je zegt zou wel eens heel goed zo kunnen zijn
Nu ik er iets langer bij stil sta. Ja, je hebt gelijk L-E. Ik pik dat soort dingen amper op.
Ik wou zeggen, wie maakt je wat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Ik heb anders niets.quote:
Neuh gewoon jezelf zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.
Moet ik voor meer mensen hier mijn woorden voorzichtig kiezen?
Taarten... gebakjes... Je maakt toch geen varkentje van peuter he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat is niet waar eigenlijk, ik heb wel een pizza in de oven. En het voornemen om dit te maken voor Peuter als verassing als ik hem morgen weer zie:
[ afbeelding ]
Hij krijgt er 1.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Taarten... gebakjes... Je maakt toch geen varkentje van peuter he?
Ik vind deze leuk jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat is niet waar eigenlijk, ik heb wel een pizza in de oven. En het voornemen om dit te maken voor Peuter als verassing als ik hem morgen weer zie:
[ afbeelding ]
Dat doen we dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh gewoon jezelf zijn.
Mensen die daar niet meeom kunnen gaan hebben pech.
mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, wat schitterend. Wat is dat blauwe dat erop zit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[ afbeelding ]
Arm ding. Het is ook niet niks natuurlijk. Neem een glaasje water.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat doen we dan maar.![]()
Ik ben wel helemaal van slag door dit alles.
Dank jequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Arm ding. Het is ook niet niks natuurlijk. Neem een glaasje water.
Volgens mij mag hij er ook wel 2. Hij is verre van een varkentjequote:
Je kind volproppen met vette zooi is niet gezond Miss. Hoe slank dat kind ook is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij er ook wel 2. Hij is verre van een varkentje
2 cupcakes is niet volproppen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kind volproppen met vette zooi is niet gezond Miss. Hoe slank dat kind ook is.
Nee, echt niet.
Ik vind 1 genoeg, laat me!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 cupcakes is niet volproppen hoor
quote:
Probeer je nou voor jezelf goed te praten dat je jouw varkentje wel vol hebt gestopt met vette troep?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 cupcakes is niet volproppen hoor
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben Jesus, de eeuwige maagd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer je nou voor jezelf goed te praten dat je jouw varkentje wel vol hebt gestopt met vette troep?
A match made in chocolateheaven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepen
Duh.quote:
Ja, groetjes!quote:
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepen
Zodat ze je op kan vreten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?
Very smoothquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?
Uit welk land is dit schatje. En hoe scoort ze ten opzichte van die Oostenrijkse?quote:
Dat klinkt wel sexy. Zou het knus zijn in haar buikje?quote:
Zweeds-Amerikaans. Komt er toch nog iets goeds uit die regionenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit welk land is dit schatje. En hoe scoort ze ten opzichte van die Oostenrijkse?
Vast wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Dat klinkt wel sexy. Zou het knus zijn in haar buikje?
Warm genoeg om te smelten iigquote:
Jij bent wel een echte tietenman, is het niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zweeds-Amerikaans. Komt er toch nog iets goeds uit die regionen
Ik doe mijn best om eerlijk en sympathiek over te komen.quote:
too little, too late, wrong forumquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om eerlijk en sympathiek over te komen.
Pics?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om eerlijk en sympathiek over te komen.
Nee, dat valt best mee. Het ligt meer aan wat ze (niet) draagtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent wel een echte tietenman, is het niet?
Wie is dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. Het ligt meer aan wat ze (niet) draagtMaar ja, dit was goddomme afgelopen zomer, dan kan ik het ook niet helpen
![]()
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:
Iets van collegaquote:
Oh ik dacht even dat dat jouw deerne wasquote:
Ik vergeef het je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. Het ligt meer aan wat ze (niet) draagtMaar ja, dit was goddomme afgelopen zomer, dan kan ik het ook niet helpen
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik te verlegen voor. ik ben een kwetsbare jongen.quote:
Nee, dies mooier en mediterraanserquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat dat jouw deerne was
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dies mooier en mediterraanser![]()
Ik denk dat 'tieten', 'goed lijf', 'leuk koppie' eerder in hem opkomen dan 'collega'.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Zit je nu gewoon op een collega te geilen barb?
Is menselijk. Jesus vergeeft het.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga me pas zorgen maken als ik op zoiets niet loop te geilen, thank you very much.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat 'tieten', 'goed lijf', 'leuk koppie' eerder in hem opkomen dan 'collega'.
Übermenschen wil ik daar zelfs van maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
Lekkere wijven zijn ook mensen hoor
Ik ben gewoon jaloers, gezien boss man en mijn ene collegaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga me pas zorgen maken als ik op zoiets niet loop te geilen, thank you very much.
Ook als je weet dat er een stuk of 7 van dat kaliber rondlopen hiero op mijn werkplek?quote:
Details!?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon jaloers, gezien boss man en mijn ene collega
pff.. ik zou niet aan werken toe komen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er een stuk of 7 van dat kaliber rondlopen hiero op mijn werkplek?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook als je weet dat er een stuk of 7 van dat kaliber rondlopen hiero op mijn werkplek?
Kom hier, vast wel een stel gozers waarvan je van je stoel afglijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon jaloers, gezien boss man en mijn ene collega
75% van mijn collega is vrouw en het merendeel daarvan jong en aantrekkelijk dus ik weet ongeveer wat je ervaart.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
Boss man is vervelend, oud en puffy en mijn collega is een saaie grijzige mutsquote:
dus je hebt niet alleen beter weer daar?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom hier, vast wel een stel gozers waarvan je van je stoel afglijd
Ik ben ja heul proffesioneel jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef clevy het volgende:
[..]
pff.. ik zou niet aan werken toe komen..
Ja dat zeg je nu ik van de markt af benquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom hier, vast wel een stel gozers waarvan je van je stoel afglijd
Neen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef clevy het volgende:
[..]
dus je hebt niet alleen beter weer daar?
jij misschien.. ikke echt niet..quote:
Het zou geloofwaardig overkomen, als je die foto's maar niet had gepost. Niet dat je mij hoort klagen overigens.quote:
Dat zei ik daarvoor ook al, maar luisteren ho maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu ik van de markt af ben
Dat er een keeper in de goal staat, betekent niet dat er niet meer gescoord kan worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat zeg je nu ik van de markt af ben
Ik hou het dan ook maar bij die paar foto´s, ok?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zou geloofwaardig overkomen, als je die foto's maar niet had gepost. Niet dat je mij hoort klagen overigens.
Nuhuh, niks over lekkere mannen hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zei ik daarvoor ook al, maar luisteren ho maar
Oh please!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat er een keeper in de goal staat, betekent niet dat er niet meer gescoord kan worden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat er een keeper in de goal staat, betekent niet dat er niet meer gescoord kan worden.
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Barbusse het volgende:
Ik hou het dan ook maar bij die paar foto´s, ok?
voor jou toch zeker welquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Is "Hoi ik kom nooit buiten en ik hou van lezen en chocolade" een verleidelijke profieltekst?
Jawel, jij leest gewoon veul te selectief, gij frigide vodka-muts!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, niks over lekkere mannen hoor!
Mischien als ik ook vermeld dat ik smelt op de tong.quote:
Ik doe het nietquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel, jij leest gewoon veul te selectief, gij frigide vodka-muts!
Hij's goed fout he?quote:
Hufter!quote:
Opeens reageert ze!quote:
Quid pro quo, amice. Quid pro quoquote:
FF in mijn archiefje kijken of ik nog wat heb van L-E of missb.quote:
Zeg, hou ons er buitenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF in mijn archiefje kijken of ik nog wat heb van L-E of missb.
Kijk, zwaartekracht is mooi. Zodra je het kwartje ziet vallenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
FF in mijn archiefje kijken of ik nog wat heb van L-E of missb.
quote:
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
L-E, zal ik morgen een jurkje aan doen?
Alles wat ik heb zit in het mapje 'illegaal verkregen'. Oftewel, gegarandeerd geouwehoer als ik dat post.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Barbusse het volgende:
Kijk, zwaartekracht is mooi. Zodra je het kwartje ziet vallen
Ik heb ook PM, jeweetsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles wat ik heb zit in het mapje 'illegaal verkregen'. Oftewel, gegarandeerd geouwehoer als ik dat post.
quote:
Dat ligt er aan waar je die hey tegen iemand zei... hier in dit topic... nee.... op een chat jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik zei net 'hey' tegen iemand en wacht al drie minuten op een reactie. Ben ik nu afgewezen?
opgegeten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:04 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik zei net 'hey' tegen iemand en wacht al drie minuten op een reactie. Ben ik nu afgewezen?
Op een chat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat ligt er aan waar je die hey tegen iemand zei... hier in dit topic... nee.... op een chat ja
Ik ben van chocolade en jij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja dan zou ik maar een andere intro gaan zoeken
Geen zon hierquote:
Vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar smog. Ze lopen al vanaf 8 uur te knallen en de rook blijft hangen en komt bij mij naar binnen via de tochtstrips
Natte handdoek ervoor leggen! Ga je nog wat ondernemen vanavond?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Alleen maar smog. Ze lopen al vanaf 8 uur te knallen en de rook blijft hangen en komt bij mij naar binnen via de tochtstrips
Tochtstrips zitten boven in de ramenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natte handdoek ervoor leggen! Ga je nog wat ondernemen vanavond?
Het is zelfs in het nieuwsquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Dat vraagt iets meer creativiteit om eem natte handdoek voor te krijgen ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tochtstrips zitten boven in de ramenzal ze vanavond wel dicht doen, hopen dat het niet te benauwd wordt.
Ik ga het met een vriendin vierenvuurwerk kijken enzo.
De Jacko de beursgorilla heeft voor het eerst sinds jaren verloren in 2011. Maar het geeft wel aan dat zogenaamde specialisten het geen drol beter doen dan complete willekeur.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
Clowns verslaan beleggingsexperts; advies 2012![]()
Goed puntquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
Ja ik ben momenteel eigenlijk meer van
en
en
en
Maar dat is niet echt O&N
Wat een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:03 schreef Godtje het volgende:
Ook lekker nummer trouwens...
En de timelapse gemaakt door Pim
I second thatquote:
Ik hoop t ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fijne jaarwisseling! Dat jullie aankomend jaar de juiste man/vrouw mogen vinden!
Ah.... en wat was er mis met hem?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:44 schreef MohMi het volgende:
[..]
Bijna, pas uitgemaakt. Fris begin van 2012.
Dat heb je goed geconstateerdquote:Op zondag 1 januari 2012 12:53 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is meer een SC vind ik over allesbehalve single zijn![]()
Misschien is het mijn ochtendhumeur
Ik wilde eigenlijk stiekem lurkenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb je goed geconstateerd
Maar praat gerust over je single zijn hoor, daar kan men ook over SC'en.
* Spezza19 steekt hand opquote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk stiekem lurkenZijn er trouwens ook mensen die het fijn vinden dat ze single zijn?
Nee hoor.... heerlijk die dagen zonder verplichtingen doorbrengen haha....quote:Op zondag 1 januari 2012 13:01 schreef MohMi het volgende:
[..]Me too! Nooit last van de maatschappelijke opgelegde 'eenzame dagen' zoals Kerst?
Mis je het ook niet om af en toe te kunnen knuffelen of klef doen of weet ik het?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor.... heerlijk die dagen zonder verplichtingen doorbrengen haha....
Lekker doen en laten waar ik zin in heb.....
Net zoals nu, ik wilde een 2e auto kopen.... niemand die mij vertelt om het niet te doen
Ja tuurlijk mis je het knuffelen en klef doen wel, maar daar heb ik dan weer iemand voorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mis je het ook niet om af en toe te kunnen knuffelen of klef doen of weet ik het?
Ik probeer je trouwens geen complex aan te praten ofzo hoorIk hoor alleen singles over dat soort dingen en vraag me soms af of ik één van de weinigen ben die happy single is.
Daarentegen zijn happy singles misschien ook bijna niet bezig met het single zijn, laat staan dat daar topics over worden begonnen.
Goed bezig! Iemand hebben voor het knuffelen en seks zal wennen worden maar dat zie ik wel het op moment dat ik daar ook echt behoefte aan krijg. Tot die tijd heb ik gewoon heel veel zin in 2012 en in het doen van alles dat ik me heb voorgenomen (en aangezien dat kleine dingetjes zijn, moeten ze ook absoluut haalbaar zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk mis je het knuffelen en klef doen wel, maar daar heb ik dan weer iemand voorhahaha
En zoals je al zegt, ik ben er totaal niet mee bezig... ik geniet echt van mijn vrijheid... en iedereen roept maar dat ik raar ben omdat ik happy single ben enzo... maar niks van dat
ja heerlijk is dat he? de vrijheid om te doen wat je wilt....quote:Op zondag 1 januari 2012 13:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Goed bezig! Iemand hebben voor het knuffelen en seks zal wennen worden maar dat zie ik wel het op moment dat ik daar ook echt behoefte aan krijg. Tot die tijd heb ik gewoon heel veel zin in 2012 en in het doen van alles dat ik me heb voorgenomen (en aangezien dat kleine dingetjes zijn, moeten ze ook absoluut haalbaar zijn)
Sinds kort niet helemaal single meer en moet zeggen dat ik dat ook best fijn vindquote:Op zondag 1 januari 2012 12:56 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk stiekem lurkenZijn er trouwens ook mensen die het fijn vinden dat ze single zijn?
Sparen is ook niet bepaald mijn sterkste eigenschapquote:Op zondag 1 januari 2012 13:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
ja heerlijk is dat he? de vrijheid om te doen wat je wilt....
mijn enige goede voornemen voor dit jaar is om niet alleen te dromen over dingen, maar ook om ze uit te voeren....
en als dat betekent dat ik een maand alleen maar brood moet eten om geld te sparen, dan is het maar zo....
Nice!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sinds kort niet helemaal single meer en moet zeggen dat ik dat ook best fijn vind
Maar zoals Sting zegt.. t heeft beiden z'n voor en nadelen
Ik blijf het opvallend vinden hoe Singles dwepen met het argument 'geen last te hebben van een ander'. Dan vraag ik mij toch af welke relatie-ervaring je hebt opgedaan in het verleden, als een ander blijkbaar zo'n beperking legt op je doen, je laten en je beslissingen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:40 schreef MohMi het volgende:
Nice!Maar het is ook niet zo dat niet-single zijn niet leuk is, als er iemand voorbij komt met wie ik het fijn heb en we vullen elkaar positief aan, zal ik daar over een tijd ook voor open staan.
Het is tof dat het allebei fijn kan zijn
Zolang dat slechts een momentopname is, bijv. na een moeizame relatie, lijkt me dat geen probleem. En ja, bij sommige mensen is dat idd geen momentopnamequote:Op zondag 1 januari 2012 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf het opvallend vinden hoe Singles dwepen met het argument 'geen last te hebben van een ander'. Dan vraag ik mij toch af welke relatie-ervaring je hebt opgedaan in het verleden, als een ander blijkbaar zo'n beperking legt op je doen, je laten en je beslissingen.
Het kan ook iets zeggen over een eigen onvermogen om de rug recht te houden in een relatie en vervolgens tegen je eigen zin in, mee te buigen in de eisen van een ander.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef STING het volgende:
Zolang dat slechts een momentopname is, bijv. na een moeizame relatie, lijkt me dat geen probleem. En ja, bij sommige mensen is dat idd geen momentopname
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar relaties gaan natuurlijk niet voor niets uit, blijkbaar werkte het samenzijn niet om welke reden dan ook. Misschien dat singles dat bedoelen, dat ze niet meer belemmerd worden (op welke manier dan ook, kan ook met hele kleine dingen zijn) door hun voorgaande relatie?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf het opvallend vinden hoe Singles dwepen met het argument 'geen last te hebben van een ander'. Dan vraag ik mij toch af welke relatie-ervaring je hebt opgedaan in het verleden, als een ander blijkbaar zo'n beperking legt op je doen, je laten en je beslissingen.
Oftewel, het ligt aan beide personen, niet specifiek aan ´de ander´.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:50 schreef MohMi het volgende:
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar relaties gaan natuurlijk niet voor niets uit, blijkbaar werkte het samenzijn niet om welke reden dan ook. Misschien dat singles dat bedoelen, dat ze niet meer belemmerd worden (op welke manier dan ook, kan ook met hele kleine dingen zijn) door hun voorgaande relatie?
Dat is iig mijn ervaringquote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oftewel, het ligt aan beide personen, niet specifiek aan ´de ander´.
Eens! En het is niet verkeerd om zo af en toe ook es kritisch te kijken naar de rol die je zelf hebt gespeeld in het geheel.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef MohMi het volgende:
Dat is iig mijn ervaringHet lag aan geen van beiden, de wisselwerking werkte op een gegeven moment niet meer.
Dat is nooit verkeerd! Heb van iedere ex iets over mezelf geleerd en ben ze er allemaal dankbaar om. Ik vind dan ook niet één relatie een verspilling geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens! En het is niet verkeerd om zo af en toe ook es kritisch te kijken naar de rol die je zelf hebt gespeeld in het geheel.
Ja, ben je altijd zo braaf?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef MohMi het volgende:
Dat is nooit verkeerd! Heb van iedere ex iets over mezelf geleerd en ben ze er allemaal dankbaar om. Ik vind dan ook niet één relatie een verspilling geweest.
Had alleen af en toe zelf iets eerder mogen ingrijpenMaar ja, dat ik heb ik dan ook weer geleerd!
Gadverdamme, wat maatschappelijk verantwoord dit zeg
Prima instelling iddquote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is nooit verkeerd! Heb van iedere ex iets over mezelf geleerd en ben ze er allemaal dankbaar om. Ik vind dan ook niet één relatie een verspilling geweest.
Had alleen af en toe zelf iets eerder mogen ingrijpenMaar ja, dat ik heb ik dan ook weer geleerd!
Waar ging het mis?quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens het uitgaan voelde ik me heel vaag.. ik hoorde er gewoon niet meer thuis. Dansen was wel weer lekker, maar het was niet meer zoals het was
Hoorde je er niet meer thuis omdat niet helemaal single meer bent? Ligt dat dan aan de locatie en mensen of aan het dansen en uitgaan an sich?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Gister tijdens het uitgaan voelde ik me heel vaag.. ik hoorde er gewoon niet meer thuis. Dansen was wel weer lekker, maar het was niet meer zoals het was
Ideaal vermaak voor een dag als vandaag.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
Daar ben ik nog niet helemaal achter. Misschien moet ik er maar een topic over openen
Nou laatste tijd zit ik vaker gewoon aan de bar in de kroeg (een ander). De setting en de mensen zijn anders natuurlijk. En degene met wie ik ga is veranderd.. dus tis gewoon allemaal anders en momenteel even niet meer aan mij besteed.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef MohMi het volgende:
Hoorde je er niet meer thuis omdat niet helemaal single meer bent? Ligt dat dan aan de locatie en mensen of aan het dansen en uitgaan an sich?
Vind je dat jammer?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou laatste tijd zit ik vaker gewoon aan de bar in de kroeg (een ander). De setting en de mensen zijn anders natuurlijk. En degene met wie ik ga is veranderd.. dus tis gewoon allemaal anders en momenteel even niet meer aan mij besteed.
Je wordt volwassenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou laatste tijd zit ik vaker gewoon aan de bar in de kroeg (een ander). De setting en de mensen zijn anders natuurlijk. En degene met wie ik ga is veranderd.. dus tis gewoon allemaal anders en momenteel even niet meer aan mij besteed.
Can imagine, ik baalde ook dat old-time bezigheden me niet meer het toffe gevoel gaven zoals eerst.quote:
Waar blijft 'ie?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef MohMi het volgende:
Daar ben ik nog niet helemaal achter. Misschien moet ik er maar een topic over openen
Je snapt natuurlijk dat ik dusdanig onzeker ben dat ik voor dat soort topics een kloon aan moet makenquote:
Waarom heb ik het idee dat jij nog steeds dronken bent van NYE?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk dat ik dusdanig onzeker ben dat ik voor dat soort topics een kloon aan moet makenEn nu heb ik dat verklapt dus kan het niet meer
Komt nog bij dat het in R&P een ONZ-topic zou lijken, en in ONZ zou het een R&P topic lijken
Zet het dan maar in een PM want je hebt mij veels te nieuwsgierig gemaakt.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef MohMi het volgende:
Je snapt natuurlijk dat ik dusdanig onzeker ben dat ik voor dat soort topics een kloon aan moet makenEn nu heb ik dat verklapt dus kan het niet meer
Komt nog bij dat het in R&P een ONZ-topic zou lijken, en in ONZ zou het een R&P topic lijken
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat jij nog steeds dronken bent van NYE?
Sorry, ik mag van mijn moeder niet PM-en met vreemde mensen op internet en ik ben zo braaf dat ik mij daaraan houd.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet het dan maar in een PM want je hebt mij veels te nieuwsgierig gemaakt.
Als je oud genoeg bent op om FOK! te posten, dan ben je ook oud genoeg om zulk soort regeltjes niet meer nodig te hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef MohMi het volgende:
Sorry, ik mag van mijn moeder niet PM-en met vreemde mensen op internet en ik ben zo braaf dat ik mij daaraan houd.
Ben ik niet helemaal met je eens als je zo eens rondleest op Fok!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent op om FOK! te posten, dan ben je ook oud genoeg om zulk soort regeltjes niet meer nodig te hebben.
Beste wensen Airquote:Op zondag 1 januari 2012 15:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je oud genoeg bent op om FOK! te posten, dan ben je ook oud genoeg om zulk soort regeltjes niet meer nodig te hebben.
Wat een wijze woordenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:09 schreef STING het volgende:
Zoals met bijna alles, alles heeft z'n voor- en nadelen.
Jij ook!quote:
Vertel dan maar waar ik je moeder kan bereiken, want blijkbaar mist ze nog een regeltje hier of daar...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef MohMi het volgende:
Ben ik niet helemaal met je eens als je zo eens rondleest op Fok!
Je had het natuurlijk ook gewoon kunnen negerenquote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef MohMi het volgende:
[..]weet nu niet zeker of bekennen dat dat niet het geval is nu juist een slimme of niet slimme move is
Barb ook de beste wensen!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook gewoon kunnen negeren
Auto! Happy new year, chickaquote:
Merci, jij ook kerel!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel dan maar waar ik je moeder kan bereiken, want blijkbaar mist ze nog een regeltje hier of daar...
Nah, dat vond ik zo lafquote:Op zondag 1 januari 2012 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je had het natuurlijk ook gewoon kunnen negeren
Ahh lief! Jij ook hè!quote:
En daarmee je eigen vermaak de nek omdraaien? Uhuh...quote:
Vast, want als ze vraagt of ik lieg zeg ik steevast neequote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En daarmee je eigen vermaak de nek omdraaien? Uhuh...
Weet je moeder eigenlijk wel dat je liegt?
Dan zou ik ook gewoon liegen over dat PM'en met vreemde mensen!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef MohMi het volgende:
Vast, want als ze vraagt of ik lieg zeg ik steevast nee
Merciquote:Op zondag 1 januari 2012 15:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahh lief! Jij ook hè!
Is het daar lekker warm nu?
Hmm... Dan is het hier niet veel kouder! Wanneer kom je weer op bezoek in Nederland?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciTis nu 17 graadjes, frisjes hoor
Tjezus, wat ben jij wakkerquote:Op zondag 1 januari 2012 15:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik ook gewoon liegen over dat PM'en met vreemde mensen!
In juni als het goed isquote:Op zondag 1 januari 2012 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Dan is het hier niet veel kouder! Wanneer kom je weer op bezoek in Nederland?
Volgens mij moet dat nog komen... In april ofzo! Haha.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In juni als het goed isEn ik dacht dat het een horror-winter zou worden?
Daarom ga ik dus niet naar Nederland voor meiquote:Op zondag 1 januari 2012 15:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat nog komen... In april ofzo! Haha.
Ooo gezellig!
Jaja, probeer mij nou niet af te leiden met complimenten die ongetwijfeld ook gelogen zijn.quote:
Flauw.....!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom ga ik dus niet naar Nederland voor mei
Wat moet ik hier nou mee?quote:
Awquote:
Nu moeten we domme-plastic-fantasic-grapjes maken over iemand andersquote:
Das ook weer waarquote:Op zondag 1 januari 2012 18:11 schreef automatic_ het volgende:
Och... Diegene heb je vast zo gevonden
Die zijn er genoeg hehequote:
Ja, maar deze was werkelijk waar perfect!quote:
lol, zelfs in Ierland is het 14 graden, ik verbrand hier bijnaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MerciTis nu 17 graadjes, frisjes hoor
factor 30?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, zelfs in Ierland is het 14 graden, ik verbrand hier bijna
Hahaquote:Op zondag 1 januari 2012 18:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar deze was werkelijk waar perfect!
Minimaal 50, anders wordt ik zo rood als een kreeft met die heftige zon, echt, je verbrand hier levend!quote:
Whehehequote:Op zondag 1 januari 2012 18:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, zelfs in Ierland is het 14 graden, ik verbrand hier bijna
Ik gebruik een grote paraplu zodat ik zeker weet dat ik niet geraakt wordt, om het compleet te maken heb ik ook een gewaad om, zo ga ik nu over straat:quote:Op zondag 1 januari 2012 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WheheheBinnen blijven, en zet een hoed op als je toch naar buiten moet
quote:Op zondag 1 januari 2012 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik een grote paraplu zodat ik zeker weet dat ik niet geraakt wordt, om het compleet te maken heb ik ook een gewaad om, zo ga ik nu over straat:
[ afbeelding ]
Kijk, dat is een goede bescherming voor de zon..quote:Op zondag 1 januari 2012 19:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik een grote paraplu zodat ik zeker weet dat ik niet geraakt wordt, om het compleet te maken heb ik ook een gewaad om, zo ga ik nu over straat:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |