quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
A lady doesn't 'raawrr' and tell.
Ik snap God(t) ook niet altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Kun jij mij dit uitleggen MNR? Ik snap er niks van.
quote:
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?quote:
Waar denkt hij hier aan? Het is duidelijk te zien dat hij zich hier iets afvraagt.quote:
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Godt denkt dat ik naarstige behoefte heb aan seks?![]()
Waarom heb je dat nou weer niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben er zeker van jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Nee ik kan helemaal niet schaken maar wel goed vingeren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je het zeker, hij kan goed..schaken.
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!quote:
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Waarom heb je dat nou weer niet dan?
Vraag het hem?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als je eenmaal net bezig bent verander je van mening!
Het kan me het gevoel geven er controle over te hebben en er iets aan te kunnen veranderen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Denk je dat als ik antwoord geef op deze vraag, dat iets aan de situatie verandert?
Something tells me that ship has sailed...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]_!
Je komt over als een slaafse sufferd die achter me aan loopt....
Niet... doen... Al is het alleen maar om jezelf een beetje in ere te houden.
Whud?quote:
Dat heet ironie NMR.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]_!
Je komt over als een slaafse sufferd die achter me aan loopt....
Niet... doen... Al is het alleen maar om jezelf een beetje in ere te houden.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Something tells me that ship has sailed...![]()
quote:
Jij mag hier komen logeren.quote:
Nee, want hij is uit logeren omdat ik morgenochtend moet werken. Dus geen partehhhh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het toch juist.....partehhhhh?
Ah, crap.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want hij is uit logeren omdat ik morgenochtend moet werken. Dus geen partehhhh.
Volgens mij is dat niet het enige bootje dat er vandoor is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Something tells me that ship has sailed...![]()
Daar zul je het hebben hoor. Die komt morgenochtend natuurlijk binnenvallen, stomdronken en volgesoa´edquote:
Goed he?quote:
Zoals elk weekend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar zul je het hebben hoor. Die komt morgenochtend natuurlijk binnenvallen, stomdronken en volgesoa´ed
Geen accu voor de backup? Of vaste pc?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo, toen zat ik zonder stroomhuisgenoot moest n dimmer aansluiten, ze mag blij zijn dat ik niet met mn scriptie bezig was
Je zou ze bijna op Marktplaats zettenquote:
Nee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet het enige bootje dat er vandoor is.
Krijg je weer een aantekening in je dossier van BJZ. Zeikerds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je zou ze bijna op Marktplaats zetten
Absoluut!quote:
Dat krijg je ervan als het land bestuurd wordt door technocraten. Hier kun je tenminste nog wat geregeld krijgen met de juiste dosis corruptie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Krijg je weer een aantekening in je dossier van BJZ. Zeikerds.
Deze heeft wel al een behoorlijk ruw buikje.quote:
quote:
Hier kun je ook alles klaarkrijgen hoor. Als je zaak maar net door een overwerkte ambtenaar behandeld wordt schijn je zelfs een wapenvergunning voor iemand die net uit een gesticht komt te kunnen regelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als het land bestuurd wordt door technocraten. Hier kun je tenminste nog wat geregeld krijgen met de juiste dosis corruptie.
desktoppc inderdaad, vind ik fijner werken als ik thuis benquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geen accu voor de backup? Of vaste pc?
Nou moe, heb ik het zo erg verbruid voor jou? Ik ben op Fok zelden serieus hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Ben niet gewend aan creeps om me heen. Het duurde even voordat ik t doorhad
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:59 schreef MNR het volgende:
[..]![]()
Ben niet gewend aan creeps om me heen. Het duurde even voordat ik t doorhad
quote:
Ik heb bij jou vaak de indruk dat je niet tussen de regels door leest. Dat sarcasme en ironie niet helemaal aankomen, ofzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef MNR het volgende:
Ik vind je een creep.
En bij mij zul je niet meer van dat imago afkomen.
Hmmm... zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb bij jou vaak de indruk dat je niet tussen de regels door leest. Dat sarcasme en ironie niet helemaal aankomen, ofzo.
Ik ruik heerlijk en nee je mag niet komen ruikenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ruik jij ook zo lekker, ik denk van wel, ik wil je wel eens komen ruiken hoor, lijkt me heel gezellig.......
Wat ben je weer afstandelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ruik heerlijk en nee je mag niet komen ruiken
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef MNR het volgende:
Ik vind je een creep.
En bij mij zul je niet meer van dat imago afkomen.
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.
Moet ik voor meer mensen hier mijn woorden voorzichtig kiezen?
Oké dat is goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Ik was weg, dus ik lees dit nu pas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:18 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... zou kunnen.
Soms heb ik wel het idee dat iemand sarcastisch of ironisch is, maar als ik het niet zeker weet, dan ga ik er niet vanuit. Bovendien, vind ik mensen vaak grappig in die "toestand". Weet niet, een soort van stripcomic zie ik dan voor me (humor, over the top).
Ik ga liever van het positieve uit, als van het negatieve. Dus ja, wat je zegt zou wel eens heel goed zo kunnen zijn
Nu ik er iets langer bij stil sta. Ja, je hebt gelijk L-E. Ik pik dat soort dingen amper op.
Ik wou zeggen, wie maakt je wat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je gewoon jezelf blijft. Gewoon doen waar jij zin in hebt.
Ik heb anders niets.quote:
Neuh gewoon jezelf zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ow, da's wel heel erg snel gegaan.
Moet ik voor meer mensen hier mijn woorden voorzichtig kiezen?
Taarten... gebakjes... Je maakt toch geen varkentje van peuter he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat is niet waar eigenlijk, ik heb wel een pizza in de oven. En het voornemen om dit te maken voor Peuter als verassing als ik hem morgen weer zie:
[ afbeelding ]
Hij krijgt er 1.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Taarten... gebakjes... Je maakt toch geen varkentje van peuter he?
Ik vind deze leuk jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
Dat is niet waar eigenlijk, ik heb wel een pizza in de oven. En het voornemen om dit te maken voor Peuter als verassing als ik hem morgen weer zie:
[ afbeelding ]
Dat doen we dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Neuh gewoon jezelf zijn.
Mensen die daar niet meeom kunnen gaan hebben pech.
mooi!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[ afbeelding ]
Ha, wat schitterend. Wat is dat blauwe dat erop zit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:14 schreef L-E het volgende:
[ afbeelding ]
Arm ding. Het is ook niet niks natuurlijk. Neem een glaasje water.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat doen we dan maar.![]()
Ik ben wel helemaal van slag door dit alles.
Dank jequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Arm ding. Het is ook niet niks natuurlijk. Neem een glaasje water.
Volgens mij mag hij er ook wel 2. Hij is verre van een varkentjequote:
Je kind volproppen met vette zooi is niet gezond Miss. Hoe slank dat kind ook is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij mag hij er ook wel 2. Hij is verre van een varkentje
2 cupcakes is niet volproppen hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kind volproppen met vette zooi is niet gezond Miss. Hoe slank dat kind ook is.
Nee, echt niet.
Ik vind 1 genoeg, laat me!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 cupcakes is niet volproppen hoor
quote:
Probeer je nou voor jezelf goed te praten dat je jouw varkentje wel vol hebt gestopt met vette troep?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
2 cupcakes is niet volproppen hoor
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:07 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Ik ben Jesus, de eeuwige maagd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Probeer je nou voor jezelf goed te praten dat je jouw varkentje wel vol hebt gestopt met vette troep?
A match made in chocolateheaven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepen
Duh.quote:
Ja, groetjes!quote:
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gezien je nick zou ik CL hier even bij willen roepen
Zodat ze je op kan vreten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?
Very smoothquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zodat we elkaar kunnen ontmaagden?
Uit welk land is dit schatje. En hoe scoort ze ten opzichte van die Oostenrijkse?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |