Woehoequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Jane het volgende:
Jeeeej, ik heb net een splinter uit mijn vinger gekregen.
(ik dacht, ik deel het ff met jullie)
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0013427/
Volgens mij moet het wel ergens in die hoek te vinden zijn. Stond bij ons op onze verplichte filmlijst en de meesten daarvan heb ik destijds via internet binnen gehaald in plaats van ze te lenen bij onze mediatheekquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.
Simply Redquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef FritsFlits het volgende:
Twee woorden, negen letters... Duurt Lang
Van mijn lijstje. Zo vreselijk mooi.quote:
Zie dm zometeenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Dank! Ik heb het in mijn bookmarks gestopt. Maar ze zullen dit vast niet op Piratebay hebben.
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Hij druppelt nu binnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Volgens mij moet het wel ergens in die hoek te vinden zijn. Stond bij ons op onze verplichte filmlijst en de meesten daarvan heb ik destijds via internet binnen gehaald in plaats van ze te lenen bij onze mediatheek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |