liever reetridder fonsjequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef tong80 het volgende:
Het mag niet te veel kosten.
Wel successen uit het verleden.
Het liefst Spaans sprekend.
Ooit een snor hebben gehad.
Moet midden in de spelersgroep kunnen staan.
Zijn adresjes kennen.
Moet kunnen lachen om een geintje.
Cijfert zichzelf weg voor de organisatie.
Weet wat zijn plaats is, terwijl ie meer bereikt heeft dan de huidige spelersgroep.
ONS BERRY
louis wordt de assistent van tong!quote:
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar denk niet dat hij weggaat, Brands heeft laten weten het vertrek van Rutten te betreuren.
Misschien dat Fredje toch terugkomt op zijn beslissing.
Wellicht heeft het systeem last van oudejaarsvermoeidheid?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Merkie het volgende:
What kind of sorcery is this? Die post verdwijnt gewoon terwijl ik er naar kijk.
Edit: En nu is 'ie weer terug. Bizar man.
Dat is nieuw, nieuwe functie, gekregen bij de update van gister. Je kunt je eigen posts verbergen ('verwijderen')quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Merkie het volgende:
What kind of sorcery is this? Die post verdwijnt gewoon terwijl ik er naar kijk.
Edit: En nu is 'ie weer terug. Bizar man.
Eerst inschakelen bij profiel. dan krijg je een mailtje, daar activerenquote:
Waar? Ik zie het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst inschakelen bij profiel. dan krijg je een mailtje, daar activerenklaar is kees.
tijd om te pitten
De term "politiek correct handelen" klinkt jou niet bekend in de oren he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar denk niet dat hij weggaat, Brands heeft laten weten het vertrek van Rutten te betreuren.
Misschien dat Fredje toch terugkomt op zijn beslissing.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
De term "politiek correct handelen" klinkt jou niet bekend in de oren he?
Asjeblieft niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef daftme het volgende:
Even met een trein en een flinke zak geld langs Rotterdam?
Gerets lijkt me wel wat, Cocu is nog nooit ergens hoofdtrainer geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Droom: Guus Hiddink (doch onrealistisch)
Ideaal: Van Marwijk (idem, zal toch een grotere club willen en naar het buitenland)
Ik dacht zelf aan Eric Gerets, heeft het toentertijd niet eens slecht gedaan. Vertrok nadat de selectie geen vertrouwen meer in hem had...
maar inmiddels andere spelersgroep, andere mensen aan het roer..
Anders gewoon Cocu voor de leeuwen gooien, al weet ik niet of dat te vroeg komt
Van Gaal bondscoach dat was wel een succes ja vorige keerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Of Van Marwijk natuurlijk...en dan Van Gaal bondscoach.
Moet hij zichzelf niet aandoen; hij pleegt zelfmoord als hij met 5-0 verliest.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Hans van Breukelen eigen geen ambities of mist hij de juiste diploma?. De beste man is goed met de media (hij geniet er zelfs van) Heeft een duidelijk voetbal en mensen visie, een echte piepelmanager durf ik wel te stellen en last but not least is een echte clubman wat wel blijkt aan zijn huidige functie binnen de PSV organisatie.
De man zit in de RVC lekker daar laten,doet ie goed.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft Hans van Breukelen eigen geen ambities of mist hij de juiste diploma?. De beste man is goed met de media (hij geniet er zelfs van) Heeft een duidelijk voetbal en mensen visie, een echte piepelmanager durf ik wel te stellen en last but not least is een echte clubman wat wel blijkt aan zijn huidige functie binnen de PSV organisatie.
Man, is bijna tien jaar geleden...ik zie dat wel zitten i.i.g..quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van Gaal bondscoach dat was wel een succes ja vorige keer
Waar is Hans van Breukelen?. Je maakt hem hier erg emotioneel van hoor, en bij Hans kan dat al snel nare gevolgen hebben.quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe trainer van PSV worden?
• Lois Van Gaal
• Ron Jans
• Guus Hiddink
• Erwin Koeman
• Ruud Guilit
• Ronald Waterkneus
• Aad De Mos
• Phillip Cocu
• Frank Rijkaard
• Edgar Davids
• Co Adriaanse
• Buitenlandse Trainer
• Andere Nederlandse Trainer
• Iemand van het FOK Forum
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lach maar maar ik denk dat hij het word,goede contact met brands en naar ajax gaat ie toch niet.quote:
Ik ken Lois niet ...quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef psvcoach het volgende:
[..]
Lach maar maar ik denk dat hij het word,goede contact met brands en naar ajax gaat ie toch niet.
je weet wie ik bedoelquote:
nou sorryquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is Hans van Breukelen?. Je maakt hem hier erg emotioneel van hoor, en bij Hans kan dat al snel nare gevolgen hebben.
Zoveel moeite gedaan, en dan ook nog afgekraakt worden. Ik zou nooit meer zo'n poll maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nou sorry
stem op andere nederlandse trainer
poll maken is leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoveel moeite gedaan, en dan ook nog afgekraakt worden. Ik zou nooit meer zo'n poll maken.
En dan als er iemand met dollars zwaait is ie weer weg,nee dank je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wachten tot voorjaar / zomer. En dan...
Guus!
![]()
![]()
Heeft Ron Jans al een club?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Kickje.
Stiekem hoop ik dat Van Gaal het wordt, zijn persoonlijkheid zou leuk zijn in de eredivisie. Is wel een goede trainer though.
Blijf het jammer vinden dat Cocu heeft geweigerd.
Bij schalke faalde hij ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Vraag me nog steeds af of Rutten wel zo slecht is![]()
Koop een normale verdediging, dan komt het goed.
Cor Pot zal het allemaal op de rit krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
Volgens VI het duo Advocaat/Cor Pot wellicht.
Misschien dat hij wat kan citeren uit dat boek van hem, sinds ik dat boek heb gelezen haal ik ook constant het beste uit mezelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf hopen op Van Breukelen die krijgt de mentaliteit wel weer in orde bij de boys.
van Breukelen en Waterreus....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf hopen op Van Breukelen die krijgt de mentaliteit wel weer in orde bij de boys.
In FC Eindhoven.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt nu toevallig genoemd bij VI. Hij heeft laten doorschemeren dat hij interesse heeft.
Philip, Ernest en Ron?quote:
Is geen slechte.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 01:53 schreef DrDentz het volgende:
Alex Pastoor lijkt me wel een verstandige trainer, heeft altijd wel leuke teksten, een verademing na Rutten.
Wie ?quote:
Wat is een grote naam ?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:47 schreef Quisho het volgende:
Ik denk dat Van Gaal niet eens zo'n hele slechte optie is voor PSV. Anders Advocaat. Er zijn niet veel andere grote namen beschikbaar.
Zoals Cruijffquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is een grote naam ?
De beste coaches waren meestal niet de beste voetballers.
Michels speelde ook 5 interlands. Keegan, Magath, van Himst, Krol, Koeman, de Boer.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mario Zagallo, Beckenbauer, Preud'Homme, Guardiola, Kenny Dalglish.
Nu Cocuquote:Op woensdag 14 maart 2012 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Michels speelde ook 5 interlands. Keegan, Magath, van Himst, Krol, Koeman, de Boer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |