nou sorryquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar is Hans van Breukelen?. Je maakt hem hier erg emotioneel van hoor, en bij Hans kan dat al snel nare gevolgen hebben.
Zoveel moeite gedaan, en dan ook nog afgekraakt worden. Ik zou nooit meer zo'n poll maken.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nou sorry
stem op andere nederlandse trainer
poll maken is leukquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zoveel moeite gedaan, en dan ook nog afgekraakt worden. Ik zou nooit meer zo'n poll maken.
En dan als er iemand met dollars zwaait is ie weer weg,nee dank je.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wachten tot voorjaar / zomer. En dan...
Guus!
![]()
![]()
Heeft Ron Jans al een club?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
Kickje.
Stiekem hoop ik dat Van Gaal het wordt, zijn persoonlijkheid zou leuk zijn in de eredivisie. Is wel een goede trainer though.
Blijf het jammer vinden dat Cocu heeft geweigerd.
Bij schalke faalde hij ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Vraag me nog steeds af of Rutten wel zo slecht is![]()
Koop een normale verdediging, dan komt het goed.
Cor Pot zal het allemaal op de rit krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:17 schreef GGMM het volgende:
Volgens VI het duo Advocaat/Cor Pot wellicht.
Misschien dat hij wat kan citeren uit dat boek van hem, sinds ik dat boek heb gelezen haal ik ook constant het beste uit mezelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijf hopen op Van Breukelen die krijgt de mentaliteit wel weer in orde bij de boys.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |