Wellicht heeft het systeem last van oudejaarsvermoeidheid?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Merkie het volgende:
What kind of sorcery is this? Die post verdwijnt gewoon terwijl ik er naar kijk.
Edit: En nu is 'ie weer terug. Bizar man.
Dat is nieuw, nieuwe functie, gekregen bij de update van gister. Je kunt je eigen posts verbergen ('verwijderen')quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:12 schreef Merkie het volgende:
What kind of sorcery is this? Die post verdwijnt gewoon terwijl ik er naar kijk.
Edit: En nu is 'ie weer terug. Bizar man.
Eerst inschakelen bij profiel. dan krijg je een mailtje, daar activerenquote:
Waar? Ik zie het nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst inschakelen bij profiel. dan krijg je een mailtje, daar activerenklaar is kees.
tijd om te pitten
De term "politiek correct handelen" klinkt jou niet bekend in de oren he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar denk niet dat hij weggaat, Brands heeft laten weten het vertrek van Rutten te betreuren.
Misschien dat Fredje toch terugkomt op zijn beslissing.
Helaas wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:21 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
De term "politiek correct handelen" klinkt jou niet bekend in de oren he?
Asjeblieft niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:45 schreef daftme het volgende:
Even met een trein en een flinke zak geld langs Rotterdam?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |