abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:05:40 #1
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106207632

Welkom in het FIFA 12 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Elke jaar wordt de OPchick van het jaar gekozen! Meer informatie is in dit topic te vinden.

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://ultimatedb.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app

Trading tip voor FUT:

quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
quote:
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page

Hippe filmpjes met goede muziek
http://www.youtube.com/user/FiFAskillerZz#p/search/0/VRk453JvTTw

Fapvoer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:

https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html

[ Bericht 0% gewijzigd door GuRBuH op 30-12-2011 16:11:50 ]
pi_106207646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Haha, ik zit nu al te wachten op het volgende heroische verhaal. Of juist dat het ineens een 18+ rated verhaal word aka Harregarre ragemode.
Nu hij met dat baggerteam speelt is hij veel chiller qua gemoedstoestand..aners zat hij nu al te schelden vanwege de opstelling :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106207657
Geen happynewyearTT? ;(

Godver wat een uiers.
edit; Oh die was nog van het vorige topic.
pi_106207768
Nouja, deze komt vast wel vol nog voor morgenavond ;)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_106208123
Voor de 2e keer de gold tournament gewonnen, echt zwaar onverdiend met mijn Serie A superteam tegen iemand met allemaal -80 spelers die me alle hoeken van het veld lieten zien.
Maar er waaide een corner van mij binnen en IF Lavezzi had een monsterlijk afstandsschot en hij scoorde op de 1 of andere manier maar 1 goal. :D
pi_106208569
Duckstad Deceptie

Een dramatische wedstrijd tegen FC Sweaty Pauperclub is geëindigd in een 0-5 deceptie voor de Duckstadse underdog. Maar liefst 33 schoten werden afgevuurd door FC Sweaty, geen van allen binnen de 16 van Duckstad, maar de zwak keepende Villaseñor had geen antwoord op de knallen van Ibrahimovic, Robben en Lavezzi. Ook het middenveld werd bij vlagen overlopen door Sneijder en Modric, terwijl Kossoko geen potten kon breken tegen Lucio en Thiago Silva. Griezmann was kansloos tegen Maicon.

Het Duckstadse Drama werd ingeluid door een vroege treffer van Arjen Robben van ongeveer 20 meter dat onhoudbaar langs de keeper zeilde. Daarna was een dubieuze penalty in de 19e minuut de mokerslag die de Duckstedelingen niet meer te boven konden komen. In de tweede helft liep de score verder op maar was de wedstrijd al verregend. Bedroefde maar trotse snavels keken vervolgens toe hoe de spelers de ereronde liepen, een legende was begonnen.

Later op de avond liepen de spanningen in Duckstad wederom op, toen bekend was geworden dat Guus Geluk had gewed op de tegenstander. Een woedende menigte verzamelde zich rond zijn huis in de Snaveltjevier-straat. Later bleek echter dat Guus Geluk tevens een reis naar Timboektoe had gewonnen en zodoende niet in de stad aanwezig was ten tijde van de schermutselingen. Dagobert Duck wil dat de DWVB (Dierenwereldvoetbalbond) een onderzoek instelt naar de gokpraktijken rond de finale.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:31:45 #7
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106208650
_O-

UEFA had je ook moeten vertalen in Ducktaal :P
pi_106209632
Hij zal vast wel ergens staan, maar heb je een linkje van je FC Duckstad?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:57:49 #9
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_106209728
IF Vela binnen voor 18k bin. _O_ :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_106209843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:55 schreef el-blanchito het volgende:
Hij zal vast wel ergens staan, maar heb je een linkje van je FC Duckstad?
Staat in vorige topic. Het is gewoon random brons uit pakjes + IF Griezmann.

Yes, McLeod uit pakje in 4-3-3, donkergroen.

[ Bericht 4% gewijzigd door SuperHarregarre op 30-12-2011 17:11:50 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_106210425
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:16:37 #12
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_106210496
Als jij hem dat waard vindt en als je hem goed kan gebruiken voor je team, waarom niet?
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_106210600
Dont believe the hype
pi_106210703
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106210741
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Als je een echt goede skiller bent is hij het wel waard, anders volgens mij niet zo, al is zijn schot ook erg sterk als ik de fanboys mag geloven.
Hij is alleen wel duurder dan heel mijn team bij elkaar :'). Volgens mij rond de 70k betaald voor mijn Serie A silvers.
Feyenoord Rotterdam
pi_106210813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Ik kon een paar dagen terug wel een dikke volley van hem uit mijn netje vissen ;(
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:25:46 #17
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_106210866
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
oké ik heb nu coins voor El Shaarawy, dus zal ik hem kopen? Aan de andere kant is het ook wel zonde om een speler van 100k te kopen.
Ik vond m al geen 60k waard toen ik m had.... Ja hij kan 5* skills doen, maar voor de rest vond ik er weinig speciaals aan.
pi_106211267
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:14 schreef Fuszy het volgende:
Gewoon doen ^O^ Even loeren op het juiste moment voor iets goedkoper, en als hij niet bevalt proberen met wat coins winst te verkopen
pi_106211507
Ik heb weer coins over. IF Podolski dan maar inruilen voor SIF Podolski :P
Overall weer net wat beter en passing +7 :)
pi_106211825
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:43 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb weer coins over. IF Podolski dan maar inruilen voor SIF Podolski :P
Overall weer net wat beter en passing +7 :)
Hele goede investering ^O^
pi_106211961
Na een week mijn PS3 niet hebben kunnen aanraken mag ik straks weer! Belgie was leuk. :)
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_106212182
Ohja ik ben al bijna een week aan het nadenken over een team met Vela. Maar ik kom er maar niet uit,

- Ik wil een 2 spitsen systeem. Het liefste (4222)

- Ik wil geen volledig Liga BBVA team, liever een soort van hybrid met bijv. Serie A.

- Ik heb al een primera Div. Mexico team in een andere formatie. Dus daar kan ik de spelers niet van gebruiken. (Alleen de spelers Arrelano, Bermudez en Valdez gebruik ik daar niet in. die goed zijn)

Wie kan mij helpen.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
pi_106212569
Word er vanavond geclubbed?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_106212614
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Hele goede investering ^O^
Ik hoop het :Y) Mijn Bundesliga team is wel elke keer weer even wennen aangezien ik vaker met mijn silvers speel... Hele andere formatie.

[ Bericht 1% gewijzigd door StijnDa op 30-12-2011 18:26:02 ]
pi_106212851
Kut tegenstander met z'n kanker cutbacks en Torres en Luiz, schijtspel :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')