Je kunt altijd nog in Spanje komen wonen om het te leren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Uhmzzzz, mijn Spaanse cursus ligt onder een grote berg stof
En ik wil in juni examen doenGaat me nooit lukken
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog in Spanje komen wonen om het te leren.
Nee die win ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook
Maar we willen naar Tenerife, maar daar gaat het niet goed op dit moment
Hoewel de huizenprijzen wel heeeeeerlijk aan het dalen zijn
Dus ik moet morgen de staatsloterij winnen
gaan ze je spankenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Is trouwens het eerste jaar dat ik met de jaarwisseling meedoet , wel spannend ik hoop wel dat ze een beetje lief voor me zijn
Wie zijn ze?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
Is trouwens het eerste jaar dat ik met de jaarwisseling meedoet , wel spannend ik hoop wel dat ze een beetje lief voor me zijn
Nee, sorry, ik ga alles winnen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hopelijk geld krijgen van de staatloterij
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:50 schreef formerjellybean het volgende:
Nee hopelijk geld krijgen van de staatloterij
ik zit te twijfelen of ik weer eens een lot koopquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik krijg vaak kleine bedraagjes met staatsloten maar dat vind ik ook wel leuk , een paar keer 10 euro en ook een keer 25 euro . Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
En hoeveel kost zo'n lot?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik krijg vaak kleine bedraagjes met staatsloten maar dat vind ik ook wel leuk , een paar keer 10 euro en ook een keer 25 euro . Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd
Een weerwoord.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie leuker aan een meisje bij ruzies, als ze zich laat aftroeven en in zichzelf keert of iemand die juist een weerwoord heeft ??
QFT !quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een weerwoord.
Beetje een heftige ruzieis af en toe niet erg, ze moet wel voor zichzelf opkomen.
En dan daarna goedmaakseks
Haha.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
15 euro maar evengoed is het toch leuk
Meisjes die nog een beetje rationeel kunnen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie leuker aan een meisje bij ruzies, als ze zich laat aftroeven en in zichzelf keert of iemand die juist een weerwoord heeft ??
Maar nou ga je er van uit dat de vrouw ook wel eens gelijk heeft. Dat lijkt me een nogal gedurfde stelling?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een weerwoord.
Beetje een heftige ruzieis af en toe niet erg, ze moet wel voor zichzelf opkomen.
En dan daarna goedmaakseks
Aftroeven.... Ehhhhhhhh, ik heb enkelt goede bedoelingen, daar komt ze vanzelf wel achter... een ''weerwoord'' hebben is bij mij niet zoeken naar een middenweg en daarom fout.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:53 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ze soms ook een man gelijk kunnen geven, hoe moeilijk dit voor sommige vrouwen ook mag zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
En wat versta jij onder rationeel ??
soms is dat wel zoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar nou ga je er van uit dat de vrouw ook wel eens gelijk heeft. Dat lijkt me een nogal gedurfde stelling?
Ja dat hebben ze weleens.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar nou ga je er van uit dat de vrouw ook wel eens gelijk heeft. Dat lijkt me een nogal gedurfde stelling?
Je vriendin leest mee hè?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze weleens.
Ik ben mans genoeg om dat toe te geven
Dat is dan een goede eigenschap , een boel mannen bezitten die eigenschap niet .quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze weleens.
Ik ben mans genoeg om dat toe te geven
Maar serieus, natuurlijk hebben mannen en vrouwen even vaak gelijk en ik geef het zelf ook altijd toe wanneer m'n vrouw gelijk heeft.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan een goede eigenschap , een boel mannen bezitten die eigenschap niet .
Ik ben dan ook apart hequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dan een goede eigenschap , een boel mannen bezitten die eigenschap niet .
En andersom ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:00 schreef formerjellybean het volgende:
Maar als je een hufter bent geweest tegen ze dan mag een vrouw je daar best op wijzen denk ik .
Even vaak?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar serieus, natuurlijk hebben mannen en vrouwen even vaak gelijk en ik geef het zelf ook altijd toe wanneer m'n vrouw gelijk heeft.
Het is niet typisch mannelijk om geen gelijk te willen geven. Net zo veel vrouwen hebben daar ook moeite mee.
quote:
Jawel want een boel mannen die ik ken die hebben een beetje groot ego en bij mannen is dat wat vaker aanwezig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar serieus, natuurlijk hebben mannen en vrouwen even vaak gelijk en ik geef het zelf ook altijd toe wanneer m'n vrouw gelijk heeft.
Het is niet typisch mannelijk om geen gelijk te willen geven. Net zo veel vrouwen hebben daar ook moeite mee.
Oh ja, ik ben vergeten dat ik in mijn leven vooral met latinas te maken heb. Die denken daar heul heul anders over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:03 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jawel want een boel mannen die ik ken die hebben een beetje groot ego en bij mannen is dat wat vaker aanwezig.
Terwijl een boel vrouwen juist heel vaak juist om de lieve vrede te bewaren maar gelijk geven en zich soms wegcijferen .
Niks mee te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat werkt anders. Dan moet je er begrip voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |