Ik heb precies hetzelfde gehad met Fatty Bear , al is die een stuk minder moeilijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Sinds kort weer begonnen met Day of the Tentacle
Kreeg het vroeger nooit uitgespeeld, kwam gewoon niet verder op een gegeven moment.
Maar ik heb het nu dus weer opgepakt, met dank aan al die berichten over Double Fine Adventure.
Door de cartoon-graphics is het ook nu nog prima speelbaar zonder storend achterhaald over te komen.
[ afbeelding ]
SC1 was geen dos game...quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:40 schreef Matty___ het volgende:
[ afbeelding ]
battle isle 2
[ afbeelding ]
starcraft 1
[ afbeelding ]
settlers 1
tuurlijk man. is 1998. wil je windows 95 en SC1 draaien met je 32 mb ramquote:
wij hadden toen al windows 98 met 64MB ramquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tuurlijk man. is 1998. wil je windows 95 en SC1 draaien met je 32 mb ram
quote:The first game of the StarCraft series was released for Microsoft Windows on 31 March 1998
hmm dan herrinner ik het me verkeerd.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
wij hadden toen al windows 98 met 64MB ram
overigens:
[..]
In 1998 kwamen er nauwelijks nog DOS-games uit. Eén van de laatste die ik gespeeld heb was Tomb Raider uit 1996. Red Alert kwam in dat jaar ook nog voor DOS uit, maar draaide op de halve resolutie van de Windows-versie. DirectX 3 kwam rond die tijd ook uit en daarna was het eigenlijk gedaan met de games voor DOS.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:44 schreef Matty___ het volgende:
[..]
tuurlijk man. is 1998. wil je windows 95 en SC1 draaien met je 32 mb ram
Ja, net als Duke Nukem 3Dquote:Op dinsdag 3 april 2012 23:47 schreef Matty___ het volgende:
[ afbeelding ]
quake 1
volgens mij ook nog dos.
En wat een verschil gaf dat destijds, zow! Ik maakte later dat jaar ook de overstap naar m'n eerste Pentium processor (100mhz als ik mij niet vergis). Dat was een flinke sprong vooruit van mijn 486DX2 (wat ook wel een aardig beessie was).quote:Op woensdag 4 april 2012 00:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Red Alert kwam in dat jaar ook nog voor DOS uit, maar draaide op de halve resolutie van de Windows-versie.
loopt niet goed op mijn toshiba T3200 en T5200quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Zo:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm maar weer eens opgestart. Loopt prima onder windows 7.
heb de 1e nog gewoon op mijn 286 staanquote:Op donderdag 12 april 2012 08:36 schreef DazzL het volgende:
Over klassiekers gesproken:
Leisure Suit Larry wordt opnieuw uitgebracht door het oorspronkelijke team (o.a. Al Lowe), tenminste als ze genoeg geld bij elkaar kunnen sprokkelen via Kickstarter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |