Inderdaadquote:
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit stuk NU van het nummer, geweldig
Het valt me op dat dingen die Peace geweldig vind, jij maar zozo vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee met dit nummer. Wel aardig.
Stuk tand erafquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef Diaan73 het volgende:
D. wat had je dat je naar de tandarts moest?
Heb hem 1x live gezien in 2009 in het Gelredome (met m'n zusje, enorme Beatle fan, was toen 17) en wat een geniaal concert was datquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Jane het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hem dit een paar keer live heb mogen horen spelen.
[ afbeelding ]
ik ook 1 maal. Was ziek, maar moest gaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Jane het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hem dit een paar keer live heb mogen horen spelen.
[ afbeelding ]
Als er ook iemand geniaal is, is het Paul wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb hem 1x live gezien in 2009 in het Gelredome (met m'n zusje, enorme Beatle fan, was toen 17) en wat een geniaal concert was dat![]()
Dat klopt. Is soms ook andersom. Daarnaast hebben we ook nog wel veel dingen samen die we echt leuk vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het valt me op dat dingen die Peace geweldig vind, jij maar zozo vind
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neil Diamond, daar is m'n Pa dan weer enorm fan van
Een heel mooi lawaaiquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt. Is soms ook andersom. Daarnaast hebben we ook nog wel veel dingen samen die we echt leuk vinden.
Ik ga morgenvroeg. Vandaag geen zin gehad. Over 2 uurtjes gaan we oliebollen bakken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind dit niet zo, sorry hoor.
Zal ik nu boodschappen doen of zal ik wachten tot de 3J's om 4 uur het uur openen met Watermensen? Watermensen.... zouden de drie J's kieuwen hebben? Het zou me niet verbazen.
Hmmm ik sta ook wel vroeg op om te luisteren maar niet specifiek voor dat nummerquote:
Wegens een wegomlegging vanwegen blikseminslag Dos37 de verkeerde weg ingeslagen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef Dos37 het volgende:
Als ze Thunder Road gaan afbreken luister ik niet meer
Gevalletje:quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het valt me op dat dingen die Peace geweldig vind, jij maar zozo vind
Ik dit keer wel, aangezien ze het dit jaar voor het eerst hebben toegelaten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm ik sta ook wel vroeg op om te luisteren maar niet specifiek voor dat nummer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens die cd kopen. Staan verder ook best leuke nummers op.
Tja dat is zo stom he.. kan bijna alle nummers zo opzetten..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon eens die cd kopen. Staan verder ook best leuke nummers op.
Diaan tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik vind dit gewoon niet echt wat.
Ernst, Bobbie and the Bossquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ik luister nu naar Ernst Bobbie en de Rest naast me... op de achtergrond Thunderroad.
Tja mensen ik doe echt mijn best... soms luistert ze gewoon niet of duurt het een paar jaar voor het kwartje valt...quote:
Kan er echt niets anders van maken.... misschien is mn mening anders over zo'n jaartje of 5. Maar ik verwacht van niet. Dit nummer "pakt" me niet.quote:
Nee dat doet Peace welquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan er echt niets anders van maken.... misschien is mn mening anders over zo'n jaartje of 5. Maar ik verwacht van niet. Dit nummer "pakt" me niet.
Maakt verder ook niks uit hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan er echt niets anders van maken.... misschien is mn mening anders over zo'n jaartje of 5. Maar ik verwacht van niet. Dit nummer "pakt" me niet.
ik vind het ook niksquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klein konijn, kleiiiiiiin konijn, ik zou zelf wel een konijn willen zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens van 3x Ernst Bobbie en de rest achter elkaar word je ook niet vrolijker.
Jij kent het ook!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Klein konijn, kleiiiiiiin konijn, ik zou zelf wel een konijn willen zijn
Dat wordt dit uur niet aankleden voor je....quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:00 schreef peaceman het volgende:
396 Gerry Rafferty Baker street![]()
395 Chris de Burgh The lady in red![]()
394 Phil Collins Against all odds (Take a look at me now)![]()
393 Beatles The long and winding road![]()
392 Golden Earring Just a little bit of peace in my heart![]()
391 Crosby, Stills, Nash & Young Our house![]()
390 KISS I was made for loving you![]()
389 Tracy Chapman Fast car![]()
388 Santana Black magic woman![]()
387 Police Message in a bottle![]()
386 De Poema's Mijn houten hart
Hetis eigenlijk van na mijn kindertvkijktijd, maar kleine neefjes en nichtjes hebben me er tot vervelens toe aan herrinerdquote:
Twan was fan en ik ook. Ben meerdere keren met Twan naar vorostelling geweest. Ik had soms meer plezier dan Twanquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hetis eigenlijk van na mijn kindertvkijktijd, maar kleine neefjes en nichtjes hebben me er tot vervelens toe aan herrinerd
Hahaha t zijn de Bassie en Adriaan van nuquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan was fan en ik ook. Ben meerdere keren met Twan naar vorostelling geweest. Ik had soms meer plezier dan TwanNu nieuwe ronde met Lennon hoop ik.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
392 Golden Earring Just a little bit of peace in my heart
Briljant.
Eén van de mooiste Nederlandse nummers.
Moet het trouwens niet The Golden Earrings zijn ?
Alleen leuker vind ik. Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat die Ernst helemaal niet zo'n kindervriend is eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha t zijn de Bassie en Adriaan van nu
--> OUDquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen leuker vind ik. Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat die Ernst helemaal niet zo'n kindervriend is eigenlijk.
Ernst doet het alleen voor het geld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Alleen leuker vind ik. Uit betrouwbare bron heb ik trouwens vernomen dat die Ernst helemaal niet zo'n kindervriend is eigenlijk.
Ach dat is Bassie ook niet. Je moet es aan zn neus gaan hangen.. Veel van die kindervrienden hebben weinig met kinderen maar kunnen gewoon goed toneelspelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:03 schreef tong80 het volgende:
392 Golden Earring Just a little bit of peace in my heart
Briljant.
Eén van de mooiste Nederlandse nummers.
Moet het trouwens niet The Golden Earrings zijn ?
Bassie heeft Twan eens weggeduwd geloof ik. Eikel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach dat is Bassie ook niet. Je moet es aan zn neus gaan hangen.. Veel van die kindervrienden hebben weinig met kinderen maar kunnen gewoon goed toneelspelen.
Als hij nou een maand of tien, elf gewacht had met doodgaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef ß het volgende:
Dit nummer hoort minstens 300 plaatsen hoger te staan. Echt prachtig.
quote:
Wat een assholequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassie heeft Twan eens weggeduwd geloof ik. Eikel.
Henry terug bij Arsenalquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Anders gaan wij weer over VBL ouwehoeren
Ik was er niet bij.... mn ex wel. Maar wat er precies is gebeurd, weet ik niet.quote:
Mooie metrolijn! Liggen Warwick Avenue en Waterloo Station daar ook niet aan?quote:
Geen idee. Maar de metro in Londenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooie metrolijn! Liggen Warwick Avenue en Waterloo Station daar ook niet aan?
Kan een mooi duo vormen met van Persiequote:
Is Wilshire alweer fit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kan een mooi duo vormen met van Persie
Tja, als Bassie zegt "Oprotten, kutkind!" moet je natuurlijk wel naar 'm luisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bassie heeft Twan eens weggeduwd geloof ik. Eikel.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, als Bassie zegt "Oprotten, kutkind!" moet je natuurlijk wel naar 'm luisteren.
Is dat Gerry Raferty ?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooie metrolijn! Liggen Warwick Avenue en Waterloo Station daar ook niet aan?
Lieve Tong. De dag ervoor stond ik op 2, de dag daarvoor op nummer 1.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit verklaren ?
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 355 FritsFlits
02. 296 MaJo
03. 295 Diaan73
04. 269 SpaceInvaders
04. 269 laxus13
Volgens mij verwaarloost ze haar man en gezin.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
01. 355 FritsFlits
02. 296 MaJo
03. 295 Diaan73
04. 269 SpaceInvaders
04. 269 laxus13
En haar werkquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
01. 355 FritsFlits
02. 296 MaJo
03. 295 Diaan73
04. 269 SpaceInvaders
04. 269 laxus13
quote:
Wowquote:
Phil Collins toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:16 schreef peaceman het volgende:
Dit is wel een mooie van Peter Gabriel.
Sssst dat weet Majo niet.quote:
Nutteloos feitje maar wel jammer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Berkery het volgende:
Nutteloos feitje van de dag:
De dochter van Chris de Burgh werd in 2003 Miss World
Rosanna Davison
2 pluspunten sowiesoquote:
hij was z'n eigen muziek nog eens aan het terugluisteren ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nutteloos feitje maar wel jammer.
Phil Collins zei dit jaar in een interview dat ie op het punt van zelfmoord heeft gestaan.
Het zit niet altijd mee.
Ja en haar gezicht is ook niks mis meequote:
Keep those positive dreams coming!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef MaJo het volgende:
Mijn minst favoriete Beatles nummerThe long and whiny road
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Cee het volgende:
Dit liedje wilde ik eigenlijk op m'n bruiloft spelen. Maar toen ging de vader van m'n beste vriendin dood en draaiden ze dit op z'n begrafenis.
Dan heb je er inderdaad een hele andere associatie mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Cee het volgende:
Dit liedje wilde ik eigenlijk op m'n bruiloft spelen. Maar toen ging de vader van m'n beste vriendin dood en draaiden ze dit op z'n begrafenis. Ach ja, trouwen zit er toch nog niet in voorlopig.
Maxwell's Silver Hammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ik kan echt geen enkele liedje leuk vinden van hun.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Cee het volgende:
Dit liedje wilde ik eigenlijk op m'n bruiloft spelen. Maar toen ging de vader van m'n beste vriendin dood en draaiden ze dit op z'n begrafenis. Ach ja, trouwen zit er toch nog niet in voorlopig.
Vaker luisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Durf bijna niet te vragen wat je smaak dan wel is..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Axia het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Da's een trieste anekdote....quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Cee het volgende:
Echt brullend samen met m'n vriendin en haar broer een fotocollage op de computer in elkaar zitten draaien op deze muziek. Ik kan 'm niet meer horen zonder een brok in m'n keel te krijgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan heb je er inderdaad een hele andere associatie mee.
het is wel een verhaal om op te sturen, maar goed...nu te laatquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Cee het volgende:
Ik vind Pink Floyd geen donder aan, volgens mij is dat ook best onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
Hoe kun je niks leuk vinden van the Beatles?Dat kan gewoon niet
Nee, dat snap ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
Hoe kun je niks leuk vinden van the Beatles?Dat kan gewoon niet
Dat is ongelofelijk, maar niet onmogelijk..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Pink Floyd geen donder aan, volgens mij is dat ook best onmogelijk.
Ik heb niet een specifieke genre dat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Durf bijna niet te vragen wat je smaak dan wel is..
Nee, dat is logisch...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt brullend samen met m'n vriendin en haar broer een fotocollage op de computer in elkaar zitten draaien op deze muziek. Ik kan 'm niet meer horen zonder een brok in m'n keel te krijgen.
Nee, dat kan best. Pink Floyd vind ik, afgezien van Arnold Layne, pathetische bombastische kitsch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Pink Floyd geen donder aan, volgens mij is dat ook best onmogelijk.
Beatles zijn zo divers geweest, dat het volgens mij echt onmogelijk is om geen enkel liedje mooi te vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:25 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik heb niet een specifieke genre dat ik leuk vind.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beatles zijn zo divers geweest, dat het volgens mij echt onmogelijk is om geen enkel liedje mooi te vinden.
Ik vind het soms ook te extreem, maar integere platen zoals See Emily Play, Wish You Were Here en Great Gig In The Sky kan ik zeker waarderen. Met Atom Heart Mother moet je niet aan komen zetten nee...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat kan best. Pink Floyd vind ik, afgezien van Arnold Layne, pathetische bombastische kitsch.
Dat heeft zo'n nummer wel meer waarde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit Earrings nummer heeft me door een moeilijk tijd heen geholpen jaren geleden.
Ach ABBA was Zweeds-Engelsquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Blijft toch een beetje Nederlands-Engels..
I've just lost somebody heeft dat ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Eigenlijk snap ik niet dat mensen Radar Love boven dit nummer en boven bijvoorbeeld She Flies on Strange wings verkiezen.. Niks tegen Radar Love, ook gewoon een schitterend nummer, maar dit is zooo. Die sfeer... alles..
En Voulez Vous dan Tong ?quote:
ADMINS: CEE wil een BAN!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
Maar, laten we wel wezen, niks tipt aan de Lazy Song van Bruno Mars.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
Beste nummer ooitquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
QFT.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
Diaan :quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
I've just lost somebody heeft dat ook.
Live zoooooo matig de laatste jaren.quote:
Grenade van Bruno Mars is beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:29 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diaan :
'I've got a little bit of Peaceman in my heart.'
Waar gaat het heen met deze wereld...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahhhw iemand heeft net in het Top 2000 journaal zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en via die sms balk zei ze ja
Romantiek all over!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahhhw iemand heeft net in het Top 2000 journaal zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en via die sms balk zei ze ja
Enjoy!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Diaan :
'I've got a little bit of Peaceman in my heart.'
Volgend jaar de scheiding via sms.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gewoon pingen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar de scheiding via sms.
Net zoals Madness de Arabische revolutie heeft veroorzaakt met hun boot naar Cairo.quote:
Idd. Ping betekent Blackberry en dat is toch welquote:
Ja helemaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Axia het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb ik het weer een beetje goedgemaakt hiermee?
Nee, de huwelijkse voltrekking via webcams en internetstreams.. DUs dat zowel de bruid, de Bruidegom als de BABS op drie verschillende plaatsen zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgend jaar de scheiding via sms.
In het rood ?quote:
Ik whatsapp op een Blackberryquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd. Ping betekent Blackberry en dat is toch wel
Geen idee, denk het laatstequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is dat een acteur of gewoon een malloot?
En met die tong deed ik ook al eerder.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Bandnaam gewoon gejat van een liedje van Prince. Slecht hoor.
Dat is Bossiequote:
Bossie ik heb je genomineerd voor Voetbal-user van het jaar.quote:
Oh ik had ook niet als plagen gezien. Ik weet gewoon niet waar je het over hebt..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie ik heb je genomineerd voor Voetbal-user van het jaar.
Dan mag ik je ook plagen.
Er stond iemand als een debiel te dansen op een tafel. Trok zijn jas uit en begon er mee te zwaaien. Trok hem weer aan om hem weer uit te kunnen trekken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh ik had ook niet als plagen gezien. Ik weet gewoon niet waar je het over hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |