Hell no, als ik haar zou willen dan was het ook alleen voor een ONSquote:
Hefboom, dikke tieten...quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Is dat zo ja? ligt er ook aan hoe zwaar je bent natuurlijk, als ik me opdruk is dat meer prestatie dan lichte grietjes
Maar jullie zullen wel gelijk hebben, hoef ook geen uitleg over spieren enzo, helemaal geen zin in nu
Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, rooie wangetjes van de alcohol en zo een geile blik.
Of ze mooi is... Mwah, maar de sex appeal straalde er een beetje vanaf en ze hield het gesprek lekker gaande
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hell no, als ik haar zou willen dan was het ook alleen voor een ONSvolgens mij ben ik daar nog niet aan toe stiekem.
Toch wel jaartje of 26 gok ik. Komt der een vriend aanlopen van der: ''is dat je broertje?''quote:
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
toch wel jaartje of 26 gok ik.
ONS is ook niet tof.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hell no, als ik haar zou willen dan was het ook alleen voor een ONSvolgens mij ben ik daar nog niet aan toe stiekem.
Iedereen heeft spierenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen spieren.ik ben echt zwak, geeneens kracht in mijn handen.
En een jonge proberen dus kom maar met die damequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:44 schreef palawan het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
Ik zeg Doen!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel jaartje of 26 gok ik. Komt der een vriend aanlopen van der: ''is dat je broertje?''
![]()
Hahaha.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel jaartje of 26 gok ik. Komt der een vriend aanlopen van der: ''is dat je broertje?''
![]()
Meen je?quote:
Dat moet je ook gewoon mannen laten doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Lot88 het volgende:
opdrukken is voor vrouwen ook best zwaar hoor
Hoe veel kan jij jezelf dan opdrukken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef Lot88 het volgende:
opdrukken is voor vrouwen ook best zwaar hoor
Doe es voorzichtig met je Iphonequote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Myraela het volgende:
Fuuuuu, ik liet mijn telefoon vallen, nu is die beschadigt. Het scherm is gelukkig nog heel.
Daar heb je het al. In het nieuwe jaar gaan wij samen naar de next, nemen misschien Murdera mee. Dan gaan wij je wingen.quote:
Was niet nodig johquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je het al. In het nieuwe jaar gaan wij samen naar de next, nemen misschien Murdera mee. Dan gaan wij je wingen.
Ja en daar heb ik spijt van. Seks is niet leuk als je half dronken bent en iemand eigenlijk niet tof vind.quote:
Ik hoor een stap-meet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb je het al. In het nieuwe jaar gaan wij samen naar de next, nemen misschien Murdera mee. Dan gaan wij je wingen.
Maar je hebt toch ook geen ONS met iemand die je niet tof vindt, dat heb ik ook niet als ik half dronken ben. Juist niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik spijt van. Seks is niet leuk als je half dronken bent en iemand eigenlijk niet tof vind.
Jij eerstquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef ElDinosaur het volgende:
kingtoppie: uit welk gat rondom Leiden kom jij? Ik ben daar in de buurt in een durp opgegroeid.
Next?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ook een wingmenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou ik heb dronken ook weleens een ons gehad met iemand die ik eigenlijk niet leuk vond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook geen ONS met iemand die je niet tof vindt, dat heb ik ook niet als ik half dronken ben. Juist niet.
Maar mij vond ze daarentegen wél tof, en waarom spreid jij je benen voor niet toffe mensenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja en daar heb ik spijt van. Seks is niet leuk als je half dronken bent en iemand eigenlijk niet tof vind.
True. Gewoon zonder drank met iemand die je gewoon lekker vind, voor een keer. Zit er herhaling in dan ga je toch weer meer de kant van fuckbuddy op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook geen ONS met iemand die je niet tof vindt, dat heb ik ook niet als ik half dronken ben. Juist niet.
Maar waarom doe je het dan? Dronken zijn is geen excuus want als je 'm overeind kan krijgen, weet je ook waar je hem instopt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik heb dronken ook weleens een ons gehad met iemand die ik eigenlijk niet leuk vond.
Inderdaad niet leuk
Waarom niet. We wonen allemaal binnen 10 minuten van elkaar.quote:
Een tent waar de begane grond een disco is, de eerste verdieping een kroeg en de tweede de rookruimte.quote:
Jij woont niet in de buurt.quote:
Als ik iemamd wel tof vind hoeft het niet bij 1 keer te blijven. Dronken gaat het alleen om uiterlijk en aandacht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:49 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:51 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Maar waarom doe je het dan? Dronken zijn is geen excuus want als je 'm overeind kan krijgen, weet je ook waar je hem instopt.
Arme ik, niemand wil hier wonen die leuk isquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet. We wonen allemaal binnen 10 minuten van elkaar.
[..]
Een tent waar de begane grond een disco is, de eerste verdieping een kroeg en de tweede de rookruimte.
[..]
Jij woont niet in de buurt.
omfg:')quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iemand die je lelijke vriendin afleidt zodat er geen cockblock aanwezig is.
Vind ik niet. Ik ben ook vaak dronken geweest en geil tegelijk maar zodra d'r een onaantrekkelijk of lomp meisje in mijn oren fluistert dat ze zin in mij heeft, kan ik het daar alsnog niet op doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het eigenlijk wel.
Geil in combinatie met dronken zijn.
En als ze dan in je oor fluisterd dat ze zin in je heeft.
Beetje balen als je dezelfde vrouw leuk vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iemand die je lelijke vriendin afleidt zodat er geen cockblock aanwezig is.
Moet je ook wel dibs callen he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje balen als je dezelfde vrouw leuk vind
Nee ok, maar ze was ook niet zo onaantrekkelijk, maar had het nuchter gewoon nooit gedaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik ben ook vaak dronken geweest en geil tegelijk maar zodra d'r een onaantrekkelijk of lomp meisje in mijn oren fluistert dat ze zin in mij heeft, kan ik het daar alsnog niet op doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |