Niet haten op zijn baardje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef twi het volgende:
Ik zie palawan al voor de spiegel staan met een pincet om z'n baardhaartjes wat sneller door te laten komen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:25 schreef twi het volgende:
Ik zie palawan al voor de spiegel staan met een pincet om z'n baardhaartjes wat sneller door te laten komen.
Dat kan een heer wel vertellenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
En vertel nou Royco, zie je der nog? Gaat het wat worden?
Ja inmiddels 3 dates gehad, en het zou weleens wat kunnen gaan worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Myraela het volgende:
En vertel nou Royco, zie je der nog? Gaat het wat worden?
Oh, cool man. Tof.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inmiddels 3 dates gehad, en het zou weleens wat kunnen gaan worden.
Cursus gecancelled dus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, ik begin er niet aan.
Goed bezig, dankzij de tips uit dit topic neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inmiddels 3 dates gehad, en het zou weleens wat kunnen gaan worden.
Ja, dus ik heb wel een grote mond nu, maar mag me waarschijnlijk helemaal niet meer inschrijven voor je cursusquote:
Oh, vervelend man, ik keek er zo naar uit,quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, dus ik heb wel een grote mond nu, maar mag me waarschijnlijk helemaal niet meer inschrijven voor je cursus
Een (kroeg)baas heeft toch geen tips nodig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig, dankzij de tips uit dit topic neem ik aan.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Een (kroeg)baas heeft toch geen tips nodig?
Omdat die veel aandacht krijgen van vrouwen?.... niet?quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed bezig, dankzij de tips uit dit topic neem ik aan.
Ik heb een dorpskroeg dus die aandacht van vrouwen valt wel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:32 schreef palawan het volgende:
[..]
Omdat die veel aandacht krijgen van vrouwen?.... niet?
Waarom zit je hier eigenlijk Royco, voor tips, gezelligheid, tips geven, of voor pics?
He? Een man?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij wou een dronken marine / neuro psycholoog me gisteren in bed lullen.
Nu kan het nog straks zit je onder de plak. Dus neem haar nog niet jaarquote:
Dat valt ook wel mee hoor, is eigenlijk pas de laatste tijd dat het beter is geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Niet als iemand die veel tips nodig heeft ofzo
Verdorie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry, ik ben dan weer voor de echte eindbazen.
Ik ga vanaf volgende week (weerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdorie.
Maar we gaan nog wel kebab eten een keer he.
Gaaf. Waar heb je haar ontmoet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee een vrouw die 50x kan opdrukken, 20x meer dan sinos dus.
Je breekt mijn hart.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga vanaf volgende week (weer)op dieet. Behalve als ik bij andere mensen ben. Maar kebab ga ik even nog ontlopen.
Jij de kebab, zij de sla.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je breekt mijn hart.
Dan ga ik wel wat gezonds voor je koken
Alleen groente dusquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je breekt mijn hart.
Dan ga ik wel wat gezonds voor je koken
En? Hoe oud is ze? Mooi?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee een vrouw die 50x kan opdrukken, 20x meer dan sinos dus.
Jij snapt hetquote:
Dat lijkt me dus echt niet gaaf he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf. Waar heb je haar ontmoet?
Om 50x op te drukken hoef je toch ook niet gespierd te zijn? Is meer een kwestie van conditie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt niet gaaf he.
Ze moeten wel vrouwelijk blijven, niet van die manwijfen die gespierder zijn dan ik
Gewoon vrouwelijke vormen, niet van die bodybuildsters
Next... Ik heb minder bij me vrienden gestaan dan bij vreemde vrouwen... Ontmoet ik 2 leuke vrouwen merk ik mezelf op dat ik de namen onthou als een goudvis.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf. Waar heb je haar ontmoet?
Dat wil ik net zeggenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om 50x op te drukken hoef je toch ook niet gespierd te zijn? Is meer een kwestie van conditie.
Mwah, rooie wangetjes van de alcohol en zo een geile blik.quote:
En nu gaan jullie een keer daten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, rooie wangetjes van de alcohol en zo een geile blik.
Of ze mooi is... Mwah, maar de sex appeal straalde er een beetje vanaf en ze hield het gesprek lekker gaande
Jongen, dan ben je mij niet eens even?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Next... Ik heb minder bij me vrienden gestaan dan bij vreemde vrouwen... Ontmoet ik 2 leuke vrouwen merk ik mezelf op dat ik de namen onthou als een goudvis.
Is dat zo ja? ligt er ook aan hoe zwaar je bent natuurlijk, als ik me opdruk is dat meer prestatie dan lichte grietjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Om 50x op te drukken hoef je toch ook niet gespierd te zijn? Is meer een kwestie van conditie.
Lekker met poedersuikerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
OliebollenOliebollenOliebollenOliebollenOliebollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |