Ik wil een automaat, en die kunnen niet zo best tegen chippen. Evengoed denk ik dat de standaard 245pk me ook wel plezieren kanquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Collega van me rijdt in een gechipte 330d. Ding zit aan de 300pk.
ik ga handschoenen pakkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Collega van me rijdt in een gechipte 330d. Ding zit aan de 300pk.
gatver n automaat daarvoor heb je toch niet leren schakelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil een automaat, en die kunnen niet zo best tegen chippen. Evengoed denk ik dat de standaard 245pk me ook wel plezieren kan
Het rijd wel super relaxed hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gatver n automaat daarvoor heb je toch niet leren schakelenIk wil persoonlijk wel lekker aan het pookje zitten hoor
ik wil lekker het pookje kunnen aaien geen automaat voor mij!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het rijd wel super relaxed hoor.
Alleen als ik voor een snelle vtec ga dan wordt het wel een handbak.
Bij een automaat schakelen die te snel over
Haha, verloren van een stuk blik op rubber bandenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef b4kl4p het volgende:
Godverdomme ben ik er weer helemaal uitgezwegen door die kutauto.
Dan kom ik er wel naast zitten en mag je een ander pookje aaien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik wil lekker het pookje kunnen aaien geen automaat voor mij!
Zo zie je maar waar ze wel niet allemaal toe in staat zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha, verloren van een stuk blik op rubber banden
In de kast? Kom je ze bekijken, allemaal vette fotos over Afrika, Auschwitz en natuurlijk Salou? Moet je wel morgenavond komen, als de mossels nog nat zijn.quote:
Schakelen heb ik wel genoeg gedaan, ik sta te vaak te lang in de file om iedere keer die koppeling ingetrapt te houden. En jij hebt aan 1 pook wel genoeg, dus kom er gerust naast zittenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gatver n automaat daarvoor heb je toch niet leren schakelenIk wil persoonlijk wel lekker aan het pookje zitten hoor
ik heb geen automaat? En denk je nu serieus dat ik jouw pookje wil aaien als jij bier aan t zuipen bent en muziek gaat luistern?! dacht het niet dan snij ik mijzelf in de vingersquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom ik er wel naast zitten en mag je een ander pookje aaien.
je vergeet t jointje roken. Pookje aaien en jointje roken zijn een meer dan prima combo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb geen automaat? En denk je nu serieus dat ik jouw pookje wil aaien als jij bier aan t zuipen bent en muziek gaat luistern?! dacht het niet dan snij ik mijzelf in de vingers
Dan moet je het interesant genoeg voor me maken om al mijn aandacht op jouw te richtenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb geen automaat? En denk je nu serieus dat ik jouw pookje wil aaien als jij bier aan t zuipen bent en muziek gaat luistern?! dacht het niet dan snij ik mijzelf in de vingers
nee jongetje zo werkt dat nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je het interesant genoeg voor me maken om al mijn aandacht op jouw te richten
Jawel, als ik me verveel tijdens de seks dan trek ik een biertje open en ga ik muziek luisterenquote:
Ze zijn er bijna alleen in zilver en zwartquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:29 schreef Lot88 het volgende:
haha bartholomeusals je dan maar geen zilver kleurige auto koopt das echt zooo 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |