Of van pijnquote:
Omdat je het niet goed doet,quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar pijn willen doen?
Ja en neequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:49 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zelfvertrouwen ontbreekt het je iig niet aan
't Is natuurlijk een nogal klein obscuur veilingsiteje, logisch dat nog niet iedereen in de wereld ervan op de hoogte is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
he waarom heb ik ebay niet eerder ontdekt , heb nu het eerste seizoen van La ink besteld![]()
![]()
Kat von D ruled
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
't Is natuurlijk een nogal klein obscuur veilingsiteje, logisch dat nog niet iedereen in de wereld ervan op de hoogte is.
bahquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik mijn orgasme wil uitstellen dan is Andre genoeg om mij een slappe te bezorgen
Nou , ben op zich best wel zeker van die kwaliteiten, maar je blijft toch altijd wel onzeker of dat je het wel goed doet.quote:
Of je wat wel goed doet? Hebben we het over seks?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou , ben op zich best wel zeker van die kwaliteiten, maar je blijft toch altijd wel onzeker of dat je het wel goed doet.
Ik wel tenminste
Ik weet het ben nogal traagquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:50 schreef twi het volgende:
[..]
't Is natuurlijk een nogal klein obscuur veilingsiteje, logisch dat nog niet iedereen in de wereld ervan op de hoogte is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou , ben op zich best wel zeker van die kwaliteiten, maar je blijft toch altijd wel onzeker of dat je het wel goed doet.
Ik wel tenminste
afwassenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Of je wat wel goed doet? Hebben we het over seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |