Multitasken...quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
Bier drinken en muziek luisteren kan ik heel goeddus seks erbij is niet zo moeilijk
Als ik met een biertje naar muziek luister en mijn jonge heer wordt beroerd door iemand gaat dat best samenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Multitasken...
Ik kan het in ieder geval niet
Oehquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:24 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Mag ik dan in natura betalen ben maar een arme studente
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Multitasken...
Ik kan het in ieder geval niet
Als ik mijn orgasme wil uitstellen dan is Andre genoeg om mij een slappe te bezorgenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef twi het volgende:
De definitie van naar muziek luisteren is natuurlijk vaag he. Je luistert nog steeds, ook al kunnen je hersens André Hazes niet meer van Infected Mushroom onderscheiden, omdat je gelimiteerde hersencapaciteit al te druk bezig is met andere dingen. Waarom je tijdens de sex naar één van beiden zou willen luisteren is me dan wel weer een raadsel.
Want zij gelóóóóóft in mij is voor sommigen misschien een antwoord op m'n eigen raadsel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:34 schreef twi het volgende:
De definitie van naar muziek luisteren is natuurlijk vaag he. Je luistert nog steeds, ook al kunnen je hersens André Hazes niet meer van Infected Mushroom onderscheiden, omdat je gelimiteerde hersencapaciteit al te druk bezig is met andere dingen. Waarom je tijdens de sex naar één van beiden zou willen luisteren is me dan wel weer een raadsel.
dan heb jij geen tijd om muziek te luisteren en bier te drinken hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk niet dat je dan in slaap valt
Dont underestimate the power of my beer drinking skillsquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dan heb jij geen tijd om muziek te luisteren en bier te drinken hoor
*grinnikquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dont underestimate the power of my beer drinking skills
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |