en Britt Dekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kon aan de reactie van zijn vriendin het IQ aflezen. Komt ongeveer overeen met hooligan Wesley.
Blijf kijken de komende dagenquote:
Ik zou morgen weggaan, maar ik besluit thuis te blijven.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kan je 5 sets van haar genieten,
Genoeg chips ingeslagen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou morgen weggaan, maar ik besluit thuis te blijven.
Heeft Jacques je leven verlicht?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou morgen weggaan, maar ik besluit thuis te blijven.
ja, en zelf kan ze niks.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Marcoss het volgende:
Het is te hopen voor die vriendin dat Lewis geen wereldkampioen wordt, dan staat ze 5 dagen later op straat
Hij is wereldkampioen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Marcoss het volgende:
Het is te hopen voor die vriendin dat Lewis geen wereldkampioen wordt, dan staat ze 5 dagen later op straat
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Britt heb de hafo af jonguh.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dana Verheagen ...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen kan je 5 sets van haar genieten,
Opnieuw wereldkampioen dan, z'n vriendin van het WK vorig jaar was 4 dagen na z'n titel niet goed genoeg meer..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef wimderon het volgende:
[..]Wthell. Privefoto's van het echtpaar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Jonge voor dit mokkel moest ie al eerst wereldkampioen wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef Marcoss het volgende:
En nu heeft hij al een kind met deze?! Huh.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Opnieuw wereldkampioen dan, z'n vriendin van het WK vorig jaar was 4 dagen na z'n titel niet goed genoeg meer..
Messi?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Szura het volgende:
Whitlock vs. Anderson, ik begin alvast te fappen
Yep.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef TheGOAT het volgende:
Was het een 11-darter als laatste leg?
Ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef TheGOAT het volgende:
Was het een 11-darter als laatste leg?
Al mijn afspraken afgezegt, joggingbroek klaar, chips klaar, bier klaar,quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Quarter-Finals
Friday December 30
2.10pm Andy Hamilton v Kim Huybrechts
3.40pm John Part v James Wade
7.40pm Simon Whitlock v Gary Anderson
9.10pm Adrian Lewis v Terry Jenkins
Thuisblijven allen. Deze dag zal ons nog lang heugen
Ik doe bewust geen uitspraak.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Anderson. Dit jaar wel de wereldkampioen?
Het wordt Anderson, Withlock of Lewis.
Whitlock. Kneus.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
Withlock vs. Anderson
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |