Ook geen blauwtjes lopen, wel zo veiligquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
ah gossie dan is het zelfs in dit topic moeilijk om te versieren met al die kliekjes
Meer als in: als er niemand meer is in dit topic om te versieren dan loop je ook geen blauwtje.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Is compleet genegeerd worden dan geen blauwtje lopen ??
Ach, het is goede target practice voor de heren. En gewillige vrouwelijke targets.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meer als in: als er niemand meer is in dit topic om te versieren dan loop je ook geen blauwtje.
Eh, huhwat?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is off topic maar ik vind het ECHT fucking belachelijk met dat OV gedoe, mocht het daadwerkelijk gebeuren. Debiel.
dat zou wel fakking vet kut zijn jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Er wordt gedacht aan het opheffen van de ov kaart voor studenten.
Debiel toch. Ben ik vanaf februari ¤400 per maand kwijt aan reizen met de trein en bus voor mijn studie.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat zou wel fakking vet kut zijn ja
Laat ze maar gaan lopen dan. Kan ik eindelijk ook eens zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar gaat mijn leven.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, er klopt ook allemaal helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
sowieso debiel, mijn ouders hebben allebei zes jaar gestudeerd, ik moet misschien boete betalen omdat ik één jaar uitloop terwijl ik twee studies doe (omdat ik mijn tweede studie een jaar later begon moet ik die in drie jaar doen).
Oh nee valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
het is dan ook moeilijk hosselen in het ov
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
praten met een meisje is niet een meisje hosselen heloef
Ja, zeg, ik verwachtte heel wat. Dit lukte mij zelfs nogquote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.
Ter verdediging: ik ga nooit met ov.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.
Alsnog, hoeveel vreemde meisjes heb jij aangesproken op random plaatsen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ter verdediging: ik ga nooit met ov.
Als ik uitga, best veel. Soms in de collegezaal, als ik naast een meisje zit dat ik niet ken. Maar heel vaak doe ik dat niet nee. Jij wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog, hoeveel vreemde meisjes heb jij aangesproken op random plaatsen?
Neuh, maar dat moment was een vlaag van verstandverbijstering.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik uitga, best veel. Soms in de collegezaal, als ik naast een meisje zit dat ik niet ken. Maar heel vaak doe ik dat niet nee. Jij wel?
Daarom dacht ik, ik meld me evenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
En nou weet ik intussen nog niet wie je ook alweer was
Hoi Silk.quote:
Chloroform.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doen jullie als het meisje wat je leuk vind je negeert ???
thuis huilenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Wel redelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag Silk. Ik ben Capstan. Hoe maakt u het?
Het is een begin, hè?
Vertel, hoe het je dat gedaan!?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel redelijk.
Ik heb vorige week gewoon als een eckte baas gehosseld. Daar ben ik wel trots op ja.
En terecht. Belangrijker voor ons is of het een blijvertje isquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel redelijk.
Ik heb vorige week gewoon als een eckte baas gehosseld. Daar ben ik wel trots op ja.
En dat ook, jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, hoe het je dat gedaan!?
Probeer je dan niet gewoon te vermaken met anderen ??? Ik zou namelijk zo iets hebben als iemand mij negeert van ok dan wel weer andere mensen waar ik me op kan richten .quote:
Nou gewoon.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, hoe het je dat gedaan!?
Neen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
En terecht. Belangrijker voor ons is of het een blijvertje is
Ze negeerden me altijd al, dus ik weet niet hoe dat voelt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchenquote:
Ze is 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchen
Kun je mij van de knagende onzekerheid afhelpen?
Mij hebben ze niet genegeerd. Ze hebben me duidelijk gemaakt dat ze niet hetzelfde voeldenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze negeerden me altijd al, dus ik weet niet hoe dat voelt.
Ik zie dat je in het jaar 0 geboren bent, wat je inderdaad enigzins ouder maakt dan mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchen
Kun je mij van de knagende onzekerheid afhelpen?
Je liet ze dansen en zingen? Een mooie dame kunnen ze uiteraard niet weigeren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Het begon al fout, ik liet me overhalen om karaoke te gaan doen (echt? ja echt...) Dus daarna ging ik zo even op een groep jongens af om ze te vertellen dat zij nu ook het lef moesten hebben om dat te doen.
En daarna toen eeeeeindelijk de dansvloer openging maar de tent nogsteeds leeg en rustig was steeds jongens van de bank afgetrokken en gezegd dat de dansvloer te leeg was om erbij te gaan zitten en dat ze moesten dansen.
Maarja, het werkte wel. Toffe avond gehad enzo.
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij hebben ze niet genegeerd. Ze hebben me duidelijk gemaakt dat ze niet hetzelfde voelden
Pff, jij bent uit hetzelfde jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie dat je in het jaar 0 geboren bent, wat je inderdaad enigzins ouder maakt dan mij.
Ja maar jij negeert gewoon meisjesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar okquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je liet ze dansen en zingen? Een mooie dame kunnen ze uiteraard niet weigeren.
Maar hoe het je ze (of 1) toen gehosseld? Want ze laten dansen is natuurlijk niet hosselen.
Bijna is niet helemaal. Wees er blij meequote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.
Ik negeer helemaal niemand joh.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar jij negeert gewoon meisjes
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar ok
Ik spreek normaal eigenlijk nooit mensen aan, laat ze gewoon naar mij toekomen, dus vond het al heel wat.
En 1 van die jongens wilde me erg graag mee naar huis nemen ja op het eind van de avond, dat vond ik alleen een minder goed plan
Zoek dan iemand. Sararaats bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niemand joh.
Er is niet eens iemand om te negeren.
Het viel me alles mee. Ik altijd zo'n watje. Maarja, had mezelf toch al voor schut gezet, en dacht ook boeiend, ken hier verder toch niemandquote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?
Arme jongen heeft een blauwtje gelopen.
Die ligt straks huilend in bed terwijl hij kijkt naar herhalingen van Onderweg naar Morgen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?
Arme jongen heeft een blauwtje gelopen.
Meisjes doen ook altijd zo moeilijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar ok
Ik spreek normaal eigenlijk nooit mensen aan, laat ze gewoon naar mij toekomen, dus vond het al heel wat.
En 1 van die jongens wilde me erg graag mee naar huis nemen ja op het eind van de avond, dat vond ik alleen een minder goed plan
Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoek dan iemand. Sararaats bijvoorbeeld.
Is het weer zover?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet ie maar niet denken dat ik makkelijk ben.
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen, Onderweg naar Morgen keek ik om maar met iets anders bezig te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
jij huilt bij onderweg naar morgen
Te oud.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen, Onderweg naar Morgen keek ik om maar met iets anders bezig te zijn.
Nog meer Smoesjes. Hahaha.quote:
Afstappen op mensen is ook best eng, maar oefening baart kunst. Je kunt inderdaad een hele leuke tijd beleven door een beetje brutaler te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het viel me alles mee. Ik altijd zo'n watje. Maarja, had mezelf toch al voor schut gezet, en dacht ook boeiend, ken hier verder toch niemand
En die jongen kan dat wel hebbenMoet ie maar niet denken dat ik makkelijk ben.
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?quote:
Ik zei te oud.quote:
Joh, vat het niet te serieus opquote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?
Time of your life.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afstappen op mensen is ook best eng, maar oefening baart kunst. Je kunt inderdaad een hele leuke tijd beleven door een beetje brutaler te zijn.
Op welk liedje had jij gekaraoked? (hoe de neuk schrijf je dat?).
Je bent hard to get? Me gusta.
Ik moet altijd zo om jou lachen. Weet je al of je bij oudjaar bij je mams zit?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ligt straks huilend in bed terwijl hij kijkt naar herhalingen van Onderweg naar Morgen...
Oh nee dat was ik.
Daar is ze weer hoor!quote:
Ja ik zit thuis dan, ik heb nog wel een uitnodiging op zak van een oude schoolvriend maar ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om jou lachen. Weet je al of je bij oudjaar bij je mams zit?
Teleurgesteld.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?
Dan zit je goed toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
versieren was/is ook nooit mijn sterkste kant
Green day?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Time of your life.
Iemand vond dat we die moesten doen, maar ik kende alleen het refrein
wat doe jij hier dan ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zit je goed toch?
Versieren/flirten is juist 1 van mijn sterkste eigenschappen
Ik lig in bed nuquote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]Jij zei al heel lang geleden in de TC dat je ging slapen
Liegebeest
Alleen met haar of? Gezellig of?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zit thuis dan, ik heb nog wel een uitnodiging op zak van een oude schoolvriend maar ik vind het prima zo.
Hoooh. Kutkloon probeert online te hosselen.quote:
Leuke mensen hierquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat doe jij hier dan ?
owja, tips geven
Ja alleen, ach ja gezellig word het wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Alleen met haar of? Gezellig of?
Als jij weg zou gaan, was ze dan alleen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja alleen, ach ja gezellig word het wel.
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:03 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als jij weg zou gaan, was ze dan alleen?
Neen, time of my life bedoel ik natuurlijk, van Dirty Dancing.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Green day?
Ben je al in Zweden trouwens?
Je bent een prima kerel loefje.quote:
Eerst wel, toen niet meer.quote:
Ik? Nee hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
Heloef je wilde me nog wat vragen?
Goed toch dat je samen met haar bent dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het al zo'n rare keuze.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Neen, time of my life bedoel ik natuurlijk, van Dirty Dancing.
En ik ben daar ja
Hmm. Lopen wel leuke exemplaren tussen ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het al zo'n rare keuze.![]()
Extreem romantisch nummer natuurlijk. Hoe zijn de Zweedse kerels? Net zo leuk als de dames?
En terecht, roddelende pubers hebben niet zo'n heel hoog niveau.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef Capstan het volgende:
Wauw! Er is hier voor het eerst in dagen op dit tijdstip meer activiteit dan in de TC
klopt, ik heb ook regelmatig zweden op m'n werk rondhangen, vrouwen zijn vrij makkelijk hosselbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm. Lopen wel leuke exemplaren tussen ja.
Maar het is hier echt zo'n iedereen neukt iedereen gemeenschap, da's wel maf
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef SiIk het volgende:
Jongens, ik heb net besloten dat ik ga verhuizen naar Zwedenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
klopt, ik heb ook regelmatig zweden op m'n werk rondhangen, vrouwen zijn vrij makkelijk hosselbaar
Terwijl iemand die hier al 2 jaar woont ondertussen blijft klagen dat de vrouwen op hem afknappen zodra ze merken dat ie een buitenlander is. Snap ik dan weer niks van, hij spreekt de taal vloeiend enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik heb ook regelmatig zweden op m'n werk rondhangen, vrouwen zijn vrij makkelijk hosselbaar
Studenten zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm. Lopen wel leuke exemplaren tussen ja.
Je wilt toch niet iemand die makkelijk hosselbaar is benzin?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Jongens, ik heb net besloten dat ik ga verhuizen naar Zweden
Yup, t is een echte studentenstad, dat zal ook wel schelen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Studenten zeker?![]()
Is echt te erg af en toe. Dan hoor je ook hoe je vrienden en kennissen geschapen zijn en hoe lang ze het volhouden enzulks. Hoef ik niet persé te weten.![]()
Weet je al zeker dat je naar de radiomeet komt de 20ste? Ik ben ook uitgenodigd voor een feestje in Wageningen die avond maar daar ga ik alleen heen als jij niet komt.
Inderdaad benzin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt toch niet iemand die makkelijk hosselbaar is benzin?
Je wilt toch iemand die je lief kunt hebben en iedere dag haar lichaam verkennen en van gaan houden en verliefd elkaar in de ogen kijken en wegsmelten en samen dromen over een toekomst?
Dat is waarquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt toch iemand die je lief kunt hebben en iedere dag haar lichaam verkennen en van gaan houden en verliefd elkaar in de ogen kijken en wegsmelten en samen dromen over een toekomst?
Ik heb geen ander feestje. Moet voor mij wel de moeite zijn dan, hè?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yup, t is een echte studentenstad, dat zal ook wel schelen.
En ik ben er ja. Maar ik geef geen garanties over het feit dat ik leuk genoeg ben om een ander tof feestje voor te missen
Dat is IJsland geloof ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
In Zweden zijn er toch meer vrouwen dan mannen?
Anders neem ik je gewoon mee naar Wageningen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Yup, t is een echte studentenstad, dat zal ook wel schelen.
En ik ben er ja. Maar ik geef geen garanties over het feit dat ik leuk genoeg ben om een ander tof feestje voor te missen
yep, in heel Scandiland, vooral IJsland schijnt top te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
In Zweden zijn er toch meer vrouwen dan mannen?
Die is eerder wat voor Cappie of benzin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat jij wel leuk bent voor deze mannen. Hihi.
Benzin dan maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is eerder wat voor Cappie of benzin.
Jongeh, doe nou niet zo stoer terwijl je iedere laat zien dat je een schat bent.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad benzin.
Ik kan wel naar Zweden, toedeloe.
Mijn beste vriendin is nog single. Hint hint.quote:
Ik ben simpel, dus simpel hosselbaar is een goede aansluiting.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jongeh, doe nou niet zo stoer terwijl je iedere laat zien dat je een schat bent.
Blind date?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn beste vriendin is nog single. Hint hint.
Wat zeg je dat.... Romantischquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n heerlijke Franse naam, past prima bij hem.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zeg je dat.... Romantisch
Oké, begrijpelijk. En logisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent. Bij benzin zie ik iemand voor me, zeg maar.
Ik kan het haar altijd vragen. Ik zal wel even bellen morgen of ze in is voor een blind date.quote:
Een tip gebruik lief en schattig niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het haar altijd vragen. Ik zal wel even bellen morgen of ze in is voor een blind date.
Hoe zou jij jezelf verkopen?
Ik zag laatst een programma waarbij er een jongen op jou leek. Schattig en stoer. En betrouwbaar, zo kwam hij over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Een tip gebruik lief en schattig niet.
Ik ben zijn echte naam vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n heerlijke Franse naam, past prima bij hem.
Ik ben ook heel romantisch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat zeg je dat.... Romantisch
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel romantisch.Vraag maar aan Cactus1.
Mag ik het zeggen Kaneel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zijn echte naam vergeten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zijn echte naam vergeten
En bedankt, jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Silk bang gemaakt en weggejaagd.
Sorry mensen.
Ja maar ben je niet vergetenquote:
Daarom vroeg ik het even.quote:
Mij schrik je niet zo snel af hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb Silk bang gemaakt en weggejaagd.
Sorry mensen.
Ik ken cactus nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook heel romantisch.Vraag maar aan Cactus1.
meeste noemen hun IRL naam en da's ff schakelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben je niet vergeten
Ik ben moeilijk met echte namen, ik noem iedereen op een meet bij zijnfoknaam
Hoe moet ik het dan omschrijven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef formerjellybean het volgende:
nee , schattig is niet echt verkoopbaar voor jongen
Ik heb het gewoon druk jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Gelukkig.
Je negeerde ons gewoon. Minder gelukkig.
Zelfs tegen heloef zeg ik heloefquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meeste noemen hun IRL naam en da's ff schakelen
Vooruit, ik heb vakantie, dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon druk ja
En ik zou een uur geleden naar bed
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder heeft RTL5 aan staan met een of ander programma over seks.
Dit is akward.
het is makkelijker, ik ben HEEL slecht in namen onthouden, en als je er voor iedereen twee moet gaan onthoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs tegen heloef zeg ik heloef
Ok afgelopen vrijdag heb ik ook een paar keer zijn echte naam geroepen, maar dat kwam door faye
Heloef heeft mijn echte naam geraden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zelfs tegen heloef zeg ik heloef
Ok afgelopen vrijdag heb ik ook een paar keer zijn echte naam geroepen, maar dat kwam door faye
Goed he.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef heeft mijn echte naam geraden.
GERADEN, ja
Dan zeg ik wel dat je ruig en stoer bent. En een beest in bed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Pff, als ik lief en schattig niet mag gebruiken dan ben ik nergens
Begrijpelijk. Myra noemt me ook nog Kaneel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ben je niet vergeten
Ik ben moeilijk met echte namen, ik noem iedereen op een meet bij zijnfoknaam
Gelukkig.quote:
Nee, Cactus is een schat. Maar we zijn beiden lief en romantisch en houden van dezelfde goede muziek. En we vallen ook wel een beetje op dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken cactus nietIs dat je ex ofzo?
HO HO! waar haal je die info vandaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Misschien omdat jullie beiden nooit een relatie hebben gehad?
Ik overigens ook niet
Geraden? Is het zo makkelijk dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heloef heeft mijn echte naam geraden.
GERADEN, ja
Zo. Wat vind jij leuk aan mij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Cactus is een schat. Maar we zijn beiden lief en romantisch en houden van dezelfde goede muziek. En we vallen ook wel een beetje op dezelfde mensen.
Dat meende ik uit je eerste posts op te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
HO HO! waar haal je die info vandaan?
Nee 6 of 7 letters lang.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geraden? Is het zo makkelijk dan?
Stan?
dit is ook weer niet de meest uhm subtiele opmerkingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:16 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Omdat jij wel leuk bent voor deze mannen. Hihi.
Nee, voor de 3de keer. Ik vind je niet leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zo. Wat vind jij leuk aan mij?
Wie weet. Maar weet niet zo goed hoe enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ga je weer je hosselskills aanscherpen dit weekend?
Ach, ik kan morgen ook gewoon uitslapen, dat scheelt. Maar ben gewoon echt moequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, ik heb vakantie, dat scheelt.
En dan wil je niet weten hoe laat ik er gisteren in lag dankzij die TC
Dat is niet zijn sterkste punt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dit is ook weer niet de meest uhm subtiele opmerking
Neu zo erg ist nu ook weer nie hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat meende ik uit je eerste posts op te maken.
Niet dan?
Hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dit is ook weer niet de meest uhm subtiele opmerking
Je staat d'r ook niet voor open, je kent me niet eens terwijl ik zo graag wil.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voor de 3de keer. Ik vind je niet leuk.
Jij begint. Ervaringen, eerste keer, laatste keer. Jeweet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Zullen we het weer over seks hebben?
Oh, dus je wilt zeggen dat het voor mij wel erg is?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Neu zo erg ist nu ook weer nie hoor
Naar een Fantasy Workshop en daar alle nerds aandacht geven en je hand op hun borst leggen en ze een compliment geven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wie weet. Maar weet niet zo goed hoe enzo.
[..]
Ach, ik kan morgen ook gewoon uitslapen, dat scheelt. Maar ben gewoon echt moe
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij begint. Ervaringen, eerste keer, laatste keer. Jeweet.
Fixedquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Zullen we het weer over seksfaye hebben?
Er zijn wel bepaalde dingen die ik wil weten ja...quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Neen, ik ga sowieso stappen morgen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Naar een Fantasy Workshop en daar alle nerds aandacht geven en je hand op hun borst leggen en ze een compliment geven.
Ik ben nooit moe in de avond.Maar ik moet wel mijn bed gaan zoeken nu ongeveer.
Ik moest toch weer lachen.quote:
da's redelijk normaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste keer was een dikke faal.
Zoals?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel bepaalde dingen die ik wil weten ja...
quote:
Brofist, sis.quote:
Slaap lekkerquote:
Weet ik niet. In clubs en disco's faal ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Neen, ik ga sowieso stappen morgen.
Dus heb goede tips nodig voor een volle club met harde muziek
quote:
Mijn eerste keer was oke, ik was stoned en dronken, maar het voelde goed. Achteraf ook. Als ik het vergelijk met de seks van nu, ja dan is het matig, maar voor een eerste keer: primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:32 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. Mijn eerste keer was een dikke faal.
Loka was er anders heel blij mee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Kaneelstokje, nou niet weer foto's van je piemel sturen hoor
Wat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik niet. In clubs en disco's faal ik.
[..]
Sinds Faye's directheid durf ik niet meerquote:
Geen idee ken en ben jou niet, het is de kunst om je leven zo te in te vullen? zodat jij er tevreden mee bent toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, dus je wilt zeggen dat het voor mij wel erg is?
Ik heb zo mijn andere redenen, ik weet al teveel van haar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds Faye's directheid durf ik niet meer
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn andere redenen, ik weet al teveel van haar.
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, ja. Maar toch hou ik nog steeds van dr hoor
Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:35 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds Faye's directheid durf ik niet meer
Over VH niet, dat hou ik graag zo.quote:
Pas eind december 2012 joh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:37 schreef formerjellybean het volgende:
Het is na het weekend 2012 de wereld vergaat aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Over VH niet, dat hou ik graag zo.
Niks aan het handje.quote:
Ik hield het van fok af...kwam VH ermee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Over VH niet, dat hou ik graag zo.
Bwhehehequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hield het van fok af...kwam VH ermee.
hij was er blij meequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hield het van fok af...kwam VH ermee.
Dat is niet zo vreemd.quote:
Ik. Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Wie is er nou niet blij met mij in bed?
K weet niet. Snurk je?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik niet meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar waarom zit je nu dan op fok? In plaats van alsnog doorvragen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
Ohja. Mijn vriendin is boos op mij omdat zij stil was, ik aan haar vroeg wat er was, zij zei dat d'r niks was en ik daarop oké antwoordde. Ik had door moeten vragen, ofzo
Die logica van hun soms.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
Ohja. Mijn vriendin is boos op mij omdat zij stil was, ik aan haar vroeg wat er was, zij zei dat d'r niks was en ik daarop oké antwoordde. Ik had door moeten vragen, ofzo
Mijn zusjequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Soms
[..]
Ik stuurde je een dm!
[..]
Snurkende vrouwen...
Bye bye man bye byequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu ook echt slapie-slapie doen jongens. Welterusten!
Welterusten!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:41 schreef benzin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nu ook echt slapie-slapie doen jongens. Welterusten!
Nee joh. Ik heb geblowd, dan word ze nog pissiger denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar waarom zit je nu dan op fok? In plaats van alsnog doorvragen..
Hmmmm.. slechte timingquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:42 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb geblowd, dan word ze nog pissiger denk ik.
duurde lang voordat je dan bedachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef Lot88 het volgende:
ik wou wat typen maar weet niet meer wat ...
Welterusten benzin, je bent de liefste?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef Lot88 het volgende:
ik wou wat typen maar weet niet meer wat ...
Ten minste iemand die zo lief voor me isquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welterusten benzin, je bent de liefste.
En voor mij niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Ik voel ook diepe brolove voor je hoor.
Ik zei ook nog netjes welterustenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:46 schreef heloef het volgende:
Ik voel ook diepe brolove voor je hoor.
Tuurlijk zonnestraaltjequote:
Ja. En morgen vlieg ik weg met vrienden naar het buitenland en zie ik haar pas in het nieuwe jaar weer. Ik vermoed dat dat haar dwars zit. Ik heb haar sinds ik thuis ben, 11 uur ofzo, al 6 keer gebeld maar ze blijft boos.quote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef -Nouvelles het volgende:
Ga naar haar toe!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja. En morgen vlieg ik weg met vrienden naar het buitenland en zie ik haar pas in het nieuwe jaar weer. Ik vermoed dat dat haar dwars zit. Ik heb haar sinds ik thuis ben, 11 uur ofzo, al 6 keer gebeld maar ze blijft boos.
quote:
Niet bitchen kreng.quote:
en dat natuurlijk! maar mijn internet is niet zo snel of mijn laptop kweetnie waar t aan ligtquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Welterusten benzin, je bent de liefste?
quote:
Ik rolde van mijn bank af van het lachen.quote:
Fok is best wel snel, dus ligt aan jouquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
en dat natuurlijk! maar mijn internet is niet zo snel of mijn laptop kweetnie waar t aan ligt
Dat ook wel een beetjequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik rolde van mijn bank af van het lachen.
We zullen het vanzelf zien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:59 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
In 2012 ga jij niet meer droog staan.
Ik, zo pak hem beet, ongeveer, een paar uur. Ik heb vanmiddag om 5/6 u seks gehad. Zo ongeveer. Wie nog langer?quote:
Meid ik zou zelfmoord plegen.quote:
Vervelendquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik, zo pak hem beet, ongeveer, een paar uur. Ik heb vanmiddag om 5/6 u seks gehad. Zo ongeveer. Wie nog langer?
In de hemel wachten er 72 maagden op je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Jamaar dan leeft de ander nog. 24/7 soppenquote:Op vrijdag 30 december 2011 01:02 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wie weet bestaat de hemel en heb je nonstop seks.
Was ze boos omdat haar kut schraal was?quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik, zo pak hem beet, ongeveer, een paar uur. Ik heb vanmiddag om 5/6 u seks gehad. Zo ongeveer. Wie nog langer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |