Ook geen blauwtjes lopen, wel zo veiligquote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
ah gossie dan is het zelfs in dit topic moeilijk om te versieren met al die kliekjes
Meer als in: als er niemand meer is in dit topic om te versieren dan loop je ook geen blauwtje.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Is compleet genegeerd worden dan geen blauwtje lopen ??
Ach, het is goede target practice voor de heren. En gewillige vrouwelijke targets.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meer als in: als er niemand meer is in dit topic om te versieren dan loop je ook geen blauwtje.
Eh, huhwat?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
Het is off topic maar ik vind het ECHT fucking belachelijk met dat OV gedoe, mocht het daadwerkelijk gebeuren. Debiel.
dat zou wel fakking vet kut zijn jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Er wordt gedacht aan het opheffen van de ov kaart voor studenten.
Debiel toch. Ben ik vanaf februari ¤400 per maand kwijt aan reizen met de trein en bus voor mijn studie.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
dat zou wel fakking vet kut zijn ja
Laat ze maar gaan lopen dan. Kan ik eindelijk ook eens zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Daar gaat mijn leven.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, er klopt ook allemaal helemaal niets van.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef kutkloon7 het volgende:
sowieso debiel, mijn ouders hebben allebei zes jaar gestudeerd, ik moet misschien boete betalen omdat ik één jaar uitloop terwijl ik twee studies doe (omdat ik mijn tweede studie een jaar later begon moet ik die in drie jaar doen).
Oh nee valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:29 schreef formerjellybean het volgende:
het is dan ook moeilijk hosselen in het ov
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
praten met een meisje is niet een meisje hosselen heloef
Ja, zeg, ik verwachtte heel wat. Dit lukte mij zelfs nogquote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.
Ter verdediging: ik ga nooit met ov.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is meer dan jij ooit gedaan hebt.
Alsnog, hoeveel vreemde meisjes heb jij aangesproken op random plaatsen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ter verdediging: ik ga nooit met ov.
Als ik uitga, best veel. Soms in de collegezaal, als ik naast een meisje zit dat ik niet ken. Maar heel vaak doe ik dat niet nee. Jij wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog, hoeveel vreemde meisjes heb jij aangesproken op random plaatsen?
Neuh, maar dat moment was een vlaag van verstandverbijstering.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ik uitga, best veel. Soms in de collegezaal, als ik naast een meisje zit dat ik niet ken. Maar heel vaak doe ik dat niet nee. Jij wel?
Daarom dacht ik, ik meld me evenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
En nou weet ik intussen nog niet wie je ook alweer was
Hoi Silk.quote:
Chloroform.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Wat doen jullie als het meisje wat je leuk vind je negeert ???
thuis huilenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Wel redelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dag Silk. Ik ben Capstan. Hoe maakt u het?
Het is een begin, hè?
Vertel, hoe het je dat gedaan!?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel redelijk.
Ik heb vorige week gewoon als een eckte baas gehosseld. Daar ben ik wel trots op ja.
En terecht. Belangrijker voor ons is of het een blijvertje isquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wel redelijk.
Ik heb vorige week gewoon als een eckte baas gehosseld. Daar ben ik wel trots op ja.
En dat ook, jaquote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, hoe het je dat gedaan!?
Probeer je dan niet gewoon te vermaken met anderen ??? Ik zou namelijk zo iets hebben als iemand mij negeert van ok dan wel weer andere mensen waar ik me op kan richten .quote:
Nou gewoon.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel, hoe het je dat gedaan!?
Neen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
En terecht. Belangrijker voor ons is of het een blijvertje is
Ze negeerden me altijd al, dus ik weet niet hoe dat voelt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchenquote:
Ze is 10 jaar jonger.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchen
Kun je mij van de knagende onzekerheid afhelpen?
Mij hebben ze niet genegeerd. Ze hebben me duidelijk gemaakt dat ze niet hetzelfde voeldenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze negeerden me altijd al, dus ik weet niet hoe dat voelt.
Ik zie dat je in het jaar 0 geboren bent, wat je inderdaad enigzins ouder maakt dan mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha. Maar ik heb weer zo'n donkerbruin vermoeden dat onze leeftijden niet matchen
Kun je mij van de knagende onzekerheid afhelpen?
Je liet ze dansen en zingen? Een mooie dame kunnen ze uiteraard niet weigeren.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nou gewoon.
Het begon al fout, ik liet me overhalen om karaoke te gaan doen (echt? ja echt...) Dus daarna ging ik zo even op een groep jongens af om ze te vertellen dat zij nu ook het lef moesten hebben om dat te doen.
En daarna toen eeeeeindelijk de dansvloer openging maar de tent nogsteeds leeg en rustig was steeds jongens van de bank afgetrokken en gezegd dat de dansvloer te leeg was om erbij te gaan zitten en dat ze moesten dansen.
Maarja, het werkte wel. Toffe avond gehad enzo.
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij hebben ze niet genegeerd. Ze hebben me duidelijk gemaakt dat ze niet hetzelfde voelden
Pff, jij bent uit hetzelfde jaarquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zie dat je in het jaar 0 geboren bent, wat je inderdaad enigzins ouder maakt dan mij.
Ja maar jij negeert gewoon meisjesquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar okquote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je liet ze dansen en zingen? Een mooie dame kunnen ze uiteraard niet weigeren.
Maar hoe het je ze (of 1) toen gehosseld? Want ze laten dansen is natuurlijk niet hosselen.
Bijna is niet helemaal. Wees er blij meequote:Op donderdag 29 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bijna nooit geprobeerd.
Ik negeer helemaal niemand joh.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar jij negeert gewoon meisjes
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar ok
Ik spreek normaal eigenlijk nooit mensen aan, laat ze gewoon naar mij toekomen, dus vond het al heel wat.
En 1 van die jongens wilde me erg graag mee naar huis nemen ja op het eind van de avond, dat vond ik alleen een minder goed plan
Zoek dan iemand. Sararaats bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik negeer helemaal niemand joh.
Er is niet eens iemand om te negeren.
Het viel me alles mee. Ik altijd zo'n watje. Maarja, had mezelf toch al voor schut gezet, en dacht ook boeiend, ken hier verder toch niemandquote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?
Arme jongen heeft een blauwtje gelopen.
Die ligt straks huilend in bed terwijl hij kijkt naar herhalingen van Onderweg naar Morgen...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, je vond het wel voor herhaling vatbaar?
Arme jongen heeft een blauwtje gelopen.
Meisjes doen ook altijd zo moeilijkquote:Op donderdag 29 december 2011 23:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, dat zingen vertikte ze, maar ok
Ik spreek normaal eigenlijk nooit mensen aan, laat ze gewoon naar mij toekomen, dus vond het al heel wat.
En 1 van die jongens wilde me erg graag mee naar huis nemen ja op het eind van de avond, dat vond ik alleen een minder goed plan
Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:54 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Zoek dan iemand. Sararaats bijvoorbeeld.
Is het weer zover?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Moet ie maar niet denken dat ik makkelijk ben.
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen, Onderweg naar Morgen keek ik om maar met iets anders bezig te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:56 schreef formerjellybean het volgende:
jij huilt bij onderweg naar morgen
Te oud.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik huilde omdat ik was afgewezen, Onderweg naar Morgen keek ik om maar met iets anders bezig te zijn.
Nog meer Smoesjes. Hahaha.quote:
Afstappen op mensen is ook best eng, maar oefening baart kunst. Je kunt inderdaad een hele leuke tijd beleven door een beetje brutaler te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het viel me alles mee. Ik altijd zo'n watje. Maarja, had mezelf toch al voor schut gezet, en dacht ook boeiend, ken hier verder toch niemand
En die jongen kan dat wel hebbenMoet ie maar niet denken dat ik makkelijk ben.
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?quote:
Ik zei te oud.quote:
Joh, vat het niet te serieus opquote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?
Time of your life.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afstappen op mensen is ook best eng, maar oefening baart kunst. Je kunt inderdaad een hele leuke tijd beleven door een beetje brutaler te zijn.
Op welk liedje had jij gekaraoked? (hoe de neuk schrijf je dat?).
Je bent hard to get? Me gusta.
Ik moet altijd zo om jou lachen. Weet je al of je bij oudjaar bij je mams zit?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die ligt straks huilend in bed terwijl hij kijkt naar herhalingen van Onderweg naar Morgen...
Oh nee dat was ik.
Daar is ze weer hoor!quote:
Ja ik zit thuis dan, ik heb nog wel een uitnodiging op zak van een oude schoolvriend maar ik vind het prima zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo om jou lachen. Weet je al of je bij oudjaar bij je mams zit?
Teleurgesteld.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik duik niet na 1 avond met een willekeurige jongen het bed in nee. Surprised?
Dan zit je goed toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
versieren was/is ook nooit mijn sterkste kant
Green day?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef SiIk het volgende:
[..]
Time of your life.
Iemand vond dat we die moesten doen, maar ik kende alleen het refrein
wat doe jij hier dan ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan zit je goed toch?
Versieren/flirten is juist 1 van mijn sterkste eigenschappen
Ik lig in bed nuquote:Op donderdag 29 december 2011 23:59 schreef benzin het volgende:
[..]Jij zei al heel lang geleden in de TC dat je ging slapen
Liegebeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |