Ach een slippertje moet kunnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat kan eigenlijk, luister al 12 jaar de top 2000 dus dan zou ik het vast wel moeten kennen

Nee, wie zijn dit?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:43 schreef peaceman het volgende:
Zal je het volgende nummer ook wel niet kennen... Majo..

Jaaaaaaaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef djenneke het volgende:
Wie gaat er mee snoeihaard coo-cooo-kachooooooo'en?

Ssstquote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jawel... ze weet op welk album het staat en welk nummer.

Ik heb da wel eens in een film gezien jonguh! Das een vampier!quote:

quote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zijn het ook lelijke beesten.

Ik doe mee omdat MaJo steun nodig heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Groepsknuffel dan maar...
[ afbeelding ]

Niet als je zulke lippen opzetquote:

Je bent nieuw hier?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Robbie Williams zat in Take That, niet in de Backstreet Boys!
Shit, ik weet dit

Deden ze ook op Werchter inderdaad (wat uiteindelijk hun allerlaatste optreden bleek te zijn) en dat was nog redelijk te pruimenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Heerlijk dit!
en een flashback naar Oasis in de HMH

Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:48 schreef Tijn het volgende:
"Don't you think the joker laughs at you?" vind ik zo'n toffe zin.
Er staat op YouTube een uitvoering van dit nummer door Jim Carrey. Dan is het helemaal grappig

Je ontvlucht de Grote Knuffel?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:48 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben er vandoor.
Tot morgen allemaal

Lievquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik doe mee omdat MaJo steun nodig heeft.

Kennelijkquote:

It isn't mequote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even een jongetje dat naast me op de bank in slaap is gevallen naar bed brengen...

Precies. Stones zijn lekker, Beatles zijn klasse.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Tijn het volgende:
En dit is waarom The Beatles altijd ver boven The Rolling Stones zullen blijven staan, wat Mick ook verder nog doet.

ze wonen in dezelfde stadquote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef het_fokschaap het volgende:
Ja, wiens hometown is het nou....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |