Ik vond het tot ongeveer mijn 11e leukquote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
Het siert heteromannen als ze ervoor uitkomen dat ze van Abba houden
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
Liever wel, maar ik zal toch eens een verzamel-CD gaan samenstellen met liedjes over bananen....quote:
Het siert vrouwen als ze het verschil weten tussen Phil Collins en Peter Gabriel....quote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef MaJo het volgende:
quote:
Geen idee, ik heb hem in 3 jaar tijd alleen Chiquitita en Sous Le Ciel De Paris horen spelenquote:
Daarna wist je dat je homo was en om het maar niet te laten blijken, zei je altijd dat je ABBA niet leuk vond?quote:
Staat op die dubbele verzamelaar, niet op één van de reguliere albumsquote:Op donderdag 29 december 2011 22:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die zal ik vast wel ergens hebben.. als ik het niet vergeet (maar die kans is vrij groot), zal ik die eens luisteren volgende week.
Omdat dit toch maar afgekapt worden door slechte dj's.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Tijn het volgende:
Een outro!
Waarom hebben nummers tegenwoordig nooit meer een outro?
Ik heb al een vriendquote:
Oh ja... (quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Staat op die dubbele verzamelaar, niet op één van de reguliere albums
quote:
Dat wordt een bestseller...:Yquote:Op donderdag 29 december 2011 22:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Liever wel, maar ik zal toch eens een verzamel-CD gaan samenstellen met liedjes over bananen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |