watsgebeurd?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh haatte ik Chiquitita. Nu niet meer.
[PLUS-mode]mmmm, lekker, ik ben dol op bananen[/PLUS-mode]quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Wickedangel het volgende:
Vroegâh haatte ik Chiquitita. Nu niet meer.
Ik denk altijd aan een of ander negermeisje met een rokje van bananen en een tulband op.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dit vind ik toch wel één van de mooiere liedjes van Abba...
Vergeet Bananaqueen niet.. (Zita Swoon)quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel één van de beste nummers over bananen die ooit gemaakt is
Is toch prachtig. Ik vind de stemmen van Agnetha en Frida sowieso heel mooi bij elkaar.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit wel één van de beste nummers over bananen die ooit gemaakt is
We like bananas van the Soft Boys!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vergeet Bananaqueen niet.. (Zita Swoon)
Wat treurigquote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Brussel speelt al jaren 1 of andere Zuid-Amerikaanse straatmuzikant dit dag in, dag uit op zijn panfluit.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi nummer![]()
Ja, ook heteromannen vinden ABBA leuk
Vergeet ook de Boswachters nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
We like bananas van the Soft Boys!
Inderdaad!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Mooi nummer![]()
Ja, ook heteromannen vinden ABBA leuk
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan een of ander negermeisje met een rokje van bananen en een tulband op.
Doet 'ie ook El Condor Pasa?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Brussel speelt al jaren 1 of andere Zuid-Amerikaanse straatmuzikant dit dag in, dag uit op zijn panfluit.
Die zal ik vast wel ergens hebben.. als ik het niet vergeet (maar die kans is vrij groot), zal ik die eens luisteren volgende week.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:07 schreef cafca het volgende:
[..]
We like bananas van the Soft Boys!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |