Nee, een naamnummer van mijn moederquote:
Hehe, sorry.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef Nanuq het volgende:
Ik weet het. Ik was maar een beetje aan het trollen.
Qua artiestennaam zat Sienneke dichtbij...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik wacht al jaren op een naamliedje. Maar naar het schijnt rijmt er niets op djenneke
Nope, MaJo zijn mijn twee voornamenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij bent niet vernoemd naar een patatje met?
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
brok in de keel op dit nummer is mijn vader vorig jaar gecremeerd ...
hij stemde en luisterde altijd de top2000. hij maakte er zelfs zijn eigen cd's van... rip pa rust zacht.
Dat komt wel even hard binnen danquote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
hij stemde en luisterde altijd de top2000. hij maakte er zelfs zijn eigen cd's van... rip pa rust zacht.
Sterkte kerel! Kan me voorstellen dat dit je raakt met die achtergrond.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Djenneke is een leuk menneke, rijmt op zich wel, maar is misschien niet zo'n handige tekstquote:Op donderdag 29 december 2011 22:18 schreef djenneke het volgende:
Tja, ik wacht al jaren op een naamliedje. Maar naar het schijnt rijmt er niets op djenneke
Sterkte.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Qua artiestennaam zat Sienneke dichtbij...
Sterkte.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is toch Yeah Baby? Of ik heb het altijd verkeerd verstaanquote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef Wickedangel het volgende:
She's got it! Your baby, she's got it!
Dat wordt vast een regionale hitquote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Djenneke is heeft een leuk menneke, rijmt op zich wel, maar is misschien niet zo'n handige tekst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |