Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Ben het met draaijer eens. Waarom vertrouw je hem niet als hij zegt dat hij niets zal doen? Nu zit je hem te blokkeren om uit te kunnen gaan met z'n vrienden.
dan moet hij het ook niet beloven.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:20 schreef draaijer het volgende:
Ik vind dat je claimed! Hij hoeft toch niet weg als zijn ex daar is. Waarom is het je rivale?!
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.
Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Heb je daar ook een goede reden voor, behalve dat je dat meisje niet mag? Dus een reden waarom hij niet bij haar in de buurt zou mogen zijn?
Inderdaad. Wie is de bron van jouw info? Want het kan natuurlijk ook weer een (uiteraard vrouwelijk) plannetje zijn om jullie uit elkaar te krijgen.quote:En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
Dan lijkt het me het beste als je daar met zijn tweeën over praat, in plaats van aan symptoombestrijding te doen door zo'n rare afspraak te maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, het is zijn ex. Zij heeft hem geprobeerd te zoenen eerder, en praat bullshit over mij.
Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef duidelijkheden het volgende:
Hij had nooit moeten afspreken dat hij weg zou gaan als zij er was. Jij had die afspraak ook niet moeten maken.
Hij verbreekt nu een afspraak die eigenlijk nergens over gaat. Zij probeert hem te zoenen, hij niet haar. Hij is vast mans genoeg om dat te negeren, zodat hij prima met z'n vrienden op stap kan blijven gaan, want dat is wat hij wil. Zou jij weggaan als het net gezellig is, omdat een ex van je binnenkomt? Die 2x per jaar?
Praat het samen uit, wees beiden een beetje toegeeflijk en de relatie zal weer bloeien als nooit tevoren
Serieus, dit is een kleinigheidje, praat er eens goed over, dan hoeft het niet in de weg te staan. En een tip voor jou, zie haar niet als een rivale, maar als lucht, wel zo relaxed voor jezelf.
En oh ja, je weet niet zeker of hij je niet verdedigd heeft toch? Zulke verhalen zou ik niet zomaar aannemen als je er niet bij was, in welke situatie dan ook.
Waarschijnlijk omdat hij zoiets heeft van "Laat maar lullen, ik weet dat het anders is"quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.
Vind ik onzin. Als je je vriend gaat beperken dan gaat het op zeker mis. Het is niet voor niet een ex! Als hij leugens over je verteld, dat moet je niks uitmaken. Laat haar maar lullen. Ze maakt alleen zichzelf belachelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:22 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij mag gerust uit met zijn vrienden. Maar niet als zij meegaat... (dit is dus weer een van de redenen) Mevrouw kan mij niet uitstaan dus verzint leugens om hem terug te winnen.
Het komt ook misschien één x in het half jaar voor dat zij meegaat, dus ik vind dat hij dan beest kan afzeggen
Eensquote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef TimMer1981 het volgende:
Het zit veel dieper: je vertrouwt je vriend niet. Geen materiaal voor een relatie dus.
Dit.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef Quantic het volgende:
Je bent een psycho claim bitch, laat hem lekker stappen als hij dat wilt en maak je niet zo druk...
Heeft ie gelijk in. Stel dat ze er lucht van krijgt dat je vriend haar van jou niet mag zien. Dat wordt lachenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Maar nee, hij ging lekker stappen met zijn ex, laat anderen shit over mij praten en nu vindt hij dat ik hém maar moet vertrouwen.
Ik begrijp het wel, maar je stelt iets voor dat niet werkt. Dus óf je vertrouwt hem en accepteert dat hij niet jouw vetes uit gaat vechten, óf je zoekt een ander vriendjequote:Ik heb hem een hele lange email gestuurt met precies wat mij dwars zit maar hij LIJKT het gewoon niet te begrijpen.
Nee hoor, valt wel meequote:Ik snap het niet, ben ik nou gek of??
Zij heeft hem proberen te zoenen. Und? Is hij er erg van geschrokken? Verdrietig? Getraumatiseerd? Geprobeerd, dus blijkbaar heeft hij het niet toegestaan. Zij praat shit over jou, jij praat shit over haar. Problem solvedquote:Voor de goede orde: Hij mag van mij uit, ieder weekend als hij dat wilt. Enige wat ik van hem vroeg is om weg te gaan als zij erbij zou zijn. Reden daarvoor is dus omdat ze hem heeft geprobeerd te zoenen, en omdat ze nu shit over me praat.
Wat Isa zegtquote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap dat je het vervelend vindt als hij bij haar in de buurt is, heus. Ik begrijp ook nog dat je het liefste wil dat hij dan weg gaat, maar....hij is niet alleen met haar, maar gaat dan ook bij zijn vrienden weg. En je moet toch begrijpen dat dat niet tof is voor hem?
Hem vragen haar te negeren: prima.
Hem vragen bij zijn vrienden weg te gaan omdat zij daar toevallig ook bij is: niet prima.
Ik zou ook niet ingaan op van die onzinquote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toegegeven dat hij er weinig op geantwoord heeft.
En dat maakt je een psycho claim bitch hèquote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hij mág stappen, ieder weekend als hij dat blieft. Enige wat ik van hem vroeg is om niet meer met haar uit te gaan.
Wederom: in een gezonde relatie hoef je dat niet eens te vragen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef Isabeau het volgende:
Hem vragen haar te negeren: prima.
Hem vragen bij zijn vrienden weg te gaan omdat zij daar toevallig ook bij is: niet prima.
Die was gesloten omdat vol.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:30 schreef draaijer het volgende:
Ik zie een gesloten topic van ts een dag eerder. Persoonlijk denk ik dat TS gewoon mega onzeker is en dat ze teveel aannames doet ipv dingen uit te vragen. Dit ga je in je volgende relaties weer tegenkomen. Daar moet je denk ik aan gaan werken
Zag ik, maar ik denk dat je meer vertrouwen moet geven. Als je van te voren al veroordeeld ben als er niks is gebeurt, wat maakt het dan uit als je wel een keer wat doet. Sterkte in ieder geval. Lastige situatiequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Die was gesloten omdat vol.
Je wilt je vent iets verbieden. Bitch, just trust ur dude en doe niet zo para.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
+ dat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Marie30 het volgende:
Hij moet dat niet beloven als hij het niet doet... MAAR jij moet hem zoiets niet laten beloven TS. Zou er niet mee om kunnen als iemand mij voor zulke keuzes stelt.
Denk aan de analogie van het zand en de open hand... Het zand vasthouden met een krampachtig gesloten hand gaat ook niet... Succes.
Dit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:58 schreef Mint_Clansell het volgende:
Met dit soort acties drijf je hem juist in de armen van die ex, en dat heb je dan helemaal aan jezelf te danken.
LOL, het uitmaken omdat meneer liever bij zijn vrienden blijft zitten dan heel kinderachtig zijn ex uit de weg gaat, alleen maar omdat zijn vriendin een onzekere, claimerige muts is. Kweenie wie hier nu de psycho is hoor. Uit je verhaaltje klinkt het toch meer alsof jij nogal wat issues hebt met haar ipv zij met jou.
Nee schat, dit wordt hem niet met deze knul.
Dat lijkt inderdaad de gangbare gedachte, maar dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Waarom is een vriendschap per definitie van grotere waarde dan een oprechte liefde? Het zijn toch juist de vriendschappen die, als het erop aankomt, inwisselbaar zijn? En waarvan je er bovendien met goed fatsoen meer tegelijkertijd kunt hebben?quote:
Voor mij zijn relaties inwisselbaar, goede vrienden niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad de gangbare gedachte, maar dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Waarom is een vriendschap per definitie van grotere waarde dan een oprechte liefde? Het zijn toch juist de vriendschappen die, als het erop aankomt, inwisselbaar zijn? En waarvan je er bovendien met goed fatsoen meer tegelijkertijd kunt hebben?
Lekker danquote:Enige wat ik van hem vroeg is om weg te gaan als zij erbij zou zijn.
Dit dus. Nee TS, hij had jou die belofte nooit moeten doen. Maar wil niet als een ongelooflijk onder de duim zittende slappe zak hooi overkomen bij zijn vrienden, wat op zich nogal begrijpelijk is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Greys het volgende:
Als je vriend van jou steeds naar huis moet als *zij* aan komt waaien, dan staat hij toch voor joker bij zijn vrienden? Hoe moet hij dat dan gaan verklaren aan ze...? "Ja ik moet van mijn vriendin NU naar huis omdat mijn ex zojuist is gearriveerd"? Daar staat hij niet alleen voor schut mee, maar jij ook. En daar krijg je juist van dat ze negatief over je spreken
Hij zou er ook zeker niet van gediend zijn als ik gezellig met mijn ex ging stappen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:01 schreef Psy-freak het volgende:
Draai het eens om en stel je voor dat je tegen je vriendinnen zegt dat je naar huis moet van je vriend omdat je ex er is.
doe's niet zo mild jij, rekelquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Lekker dan
Ja je mag wel uitgaan, maar als je die ex van je tegenkomt dan mag het niet!
Ik denk dat je nogal issues hebt met vertrouwen in die vent van je, want anders zou je er geen probleem van maken.
Bovendien heeft ie al laten zien er gewoon boven te staan door niet op haar avances in te gaan.
Ergo: niet zeuren
Hij gaat dan ook niet met zijn ex stappen, maar met vrienden en zij sluit soms aan. Nogal een verschil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Hij zou er ook zeker niet van gediend zijn als ik gezellig met mijn ex ging stappen.
Om dit te begrijpen moet je echte vrienden hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:26 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad de gangbare gedachte, maar dat heb ik eigenlijk nooit begrepen. Waarom is een vriendschap per definitie van grotere waarde dan een oprechte liefde? Het zijn toch juist de vriendschappen die, als het erop aankomt, inwisselbaar zijn? En waarvan je er bovendien met goed fatsoen meer tegelijkertijd kunt hebben?
Righto. Maar als vriendlief een paar ballen had gehad dan had 'ie zo'n belachelijke afspraak nooit gemaakt natuurlijk. Maar goed, hij dacht waarschijnlijk dat dit minder gezeik op zou leveren en dat 'ie -mocht de situatie zich voor doen- zich er wel onderuit zou lullen. Valt dat even tegen. Zijn vriendin is onzekerder dan hij dacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit dus. Nee TS, hij had jou die belofte nooit moeten doen. Maar wil niet als een ongelooflijk onder de duim zittende slappe zak hooi overkomen bij zijn vrienden, wat op zich nogal begrijpelijk is.
Zoals ik al eerder zei; die arme jongen zit nogal tussen twee vuren in.
En ik geef 't hem te doen. Moet nogal frustrerend zijn om - of hij nu blijft of weg gaat - sowieso gezeik te krijgen terwijl het helemaal nergens over gaat behalve jouw ongegronde onzekerheid.
Doe ik eens een keer normaal; is het ook weer niet goed?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |