Hoeveel heb je er al op?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou, oliebollen zijn veel te lekker
De vraag is of je een politicus anders moet behandelen dan een 'gewoon mens', is 'veel bereikt hebben' het criterium? Ze knikkerde ook een talentvolle voetballer het land uit, vind jij dat ook niet terecht?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:25 schreef Perruche het volgende:
Maar of je er nu trots op moet zijn om Ayaan, die het toch ver geschopt had, het land uit te knikkeren... Hm. Nee.
Aversietherapiequote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb ook een oliebol gehad en hij was koud en viessssss!!!
Nee, en het gaat mij er ook niet om dat zij politica was/is.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De vraag is of je een politicus anders moet behandelen dan een 'gewoon mens', is 'veel bereikt hebben' het criterium? Ze knikkerde ook een talentvolle voetballer het land uit, vind jij dat ook niet terecht?
Hamsteren!!!!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
De AH hier was echtoveral afgeprijsde waar en dan vooral "aparte" dingen.
Oh nee, echt nietquote:
"Die daar loopt graag."quote:Op donderdag 29 december 2011 16:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nee, echt niet
Ik ga wel naar de boer als ik vlees wil.
Ja, van die 'van - voor' afprijzingen op artikelen die anders niet eens in het assortiment zittenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:42 schreef Ml-etje het volgende:
De AH hier was echtoveral afgeprijsde waar en dan vooral "aparte" dingen.
Als ik dat zou willen zien dan kan dat iddquote:
Ik heb geen flauw idee wat het systeem in OZ is, maar sinds vanavond (het is hier nu 3 uur 's nachts) ben ik verliefd op Sydney dus als ik hierheen kan verhuizen: graag!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:36 schreef Perruche het volgende:
Wat dat betreft is het systeem in Australie volgens mij een stuk eerlijker...
Mijn pa heeft op de kerstmarkt in zijn dorp oliebollen gebakken en daarmee 1000 euro opgehaaldquote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook nog 0. Maar we hebben een pak mix van koopmans meegenomendus misschien op oudjaarsavond wel even bakken
Ik heb geen frituur dus dat is kansloos bij mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Hier ook nog 0. Maar we hebben een pak mix van koopmans meegenomendus misschien op oudjaarsavond wel even bakken
Kan dag of 3-4 duren, napijn wel een week. Dus ik zou nog ff aankijken Perr. Antibiotica heeft 3 dagen nodig om echt actief te worden. Blijkt bij mij ook wel, want ik heb sinds vandaag de meest voorkomende bijwerkingquote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
Ik 1!!. En vanavond vast nog 1!
Vraagje trouwens; ik had dat abces dinges weg laten halen bij de tandarts, dinsdag. Het is echter nog steeds een beetje gezwollen/dik/pijnlijk. met pijnstillers voel ik niets. Ik neem penicilline. Is het aan te raden terug te gaan?
Ja tuurlijk kan ik de tandarts bellen maar als ik moet gaan kost dat weer 80 euro
Pan met olie.quote:
Grote pan, olie erin, heet stoken, bakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb geen frituur dus dat is kansloos bij mij.Hoewel ik wel genoeg ingredienten in huis heb om koekjes te bakken.
Deksel ernaast houden voor vlam in pan, eitje!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf, eerlijk gezegd. En bovendien: dan blijft vast mijn huis er een paar dagen naar stinken.
Ha, advies van een expertquote:Op donderdag 29 december 2011 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan dag of 3-4 duren, napijn wel een week. Dus ik zou nog ff aankijken Perr. Antibiotica heeft 3 dagen nodig om echt actief te worden. Blijkt bij mij ook wel, want ik heb sinds vandaag de meest voorkomende bijwerking
Die woont bij jou in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Amsel! Woont je vakantieliefde niet in (de buurt van) Sydney?
Hehe, ik heb niet eens een geschikte pan ervoor denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Deksel ernaast houden voor vlam in pan, eitje!
Abonnement op het toiletquote:Op donderdag 29 december 2011 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha, advies van een expert. Wat heb je dan?? Iets met darmen enzo? Ik heb gelukkig nog niets
Bij m'n ouders: pan met olie in de garage op een electrische kookplaat. Minder kans op vlam in de pan. Waar een wil is...quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hehe, ik heb niet eens een geschikte pan ervoor denk ik.En op een elektrische kookplaat... nah, liever niet.
De wil is niet voldoende aanwezig denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij m'n ouders: pan met olie in de garage op een electrische kookplaat. Minder kans op vlam in de pan. Waar een wil is...
Het is echt heerlijk hierquote:Op donderdag 29 december 2011 17:02 schreef Phaidra het volgende:
Amsel, hoe is het?? Je vermaakt je wel geloof ik hè.
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben heul geen fan van oliebollen. Wat raar is, want normaal ben ik wel te porren voor alles wat vies, vet en slecht is.
Klinkt goed! En London is nu ook weer niet zoooo ver weg, dus wie weet!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hierIk wil niet terug! Ik was vergeten hoe fijn het is om geen verantwoordelijkheden te hebben en gewoon te genieten. Hoop dat ik dat gevoel kan vasthouden als ik weer thuis ben.
En een vakantieliefde is dan een leuk extraatjeStiekem hoop ik dat het niet alleen voor tijdens de vakantie is, maar dat is natuurlijk niet realistisch. Ik geniet er gewoon van zolang het kan
Ik hoop echt dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ik kom telkens zomaar binnenvallen en wals dan over alle gesprekken heen. Las in ieder geval over pijnlijke tandartsperikelen, sterkte daarmee!
Is goed voor te stellen hoor! Zelf eet ik er eigenlijk ook altijd maar 1 per jaar. Dat is dan wel goed zoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef conleche het volgende:
Ik ben heul geen fan van oliebollen. Wat raar is, want normaal ben ik wel te porren voor alles wat vies, vet en slecht is.
Edo Brunner?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijk!! Geniet er lekker vanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
Het is echt heerlijk hierIk wil niet terug! Ik was vergeten hoe fijn het is om geen verantwoordelijkheden te hebben en gewoon te genieten. Hoop dat ik dat gevoel kan vasthouden als ik weer thuis ben.
En een vakantieliefde is dan een leuk extraatjeStiekem hoop ik dat het niet alleen voor tijdens de vakantie is, maar dat is natuurlijk niet realistisch. Ik geniet er gewoon van zolang het kan
Ik hoop echt dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Ik kom telkens zomaar binnenvallen en wals dan over alle gesprekken heen. Las in ieder geval over pijnlijke tandartsperikelen, sterkte daarmee!
Nee.quote:
Ik vind die brug stiekem niet eens zo heel indrukwekkendquote:Op donderdag 29 december 2011 17:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Amsel! Ga je nog de harbour bridge beklimmen?
Dat kijkt me zoooooo tof!
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef Amsel het volgende:
[..]
In wattes?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Slaap je normaal in forma?
Had jij nu die glijbaan gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, grappig. Toen ik er was kon het nog niet, maar nu zou ik dat ding gelijk beklimmen. Gewoon omdat het cool is.
Maar iedereen heeft weer andere dingen die hij/zij leuk vindt.
Ik vind de plaatsjes waar niets gebeurt altijd het leukste, terwijl andere mensen gaan voor get uitgaansleven.
En groot gelijk dat jullie een kamer hebben geboekt. Slaap je normaal in forma?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Knalroodquote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik op FB al zei, mooi! Maar de bolero vind ik niet zo. Lijkt me te groot én niet juiste kleur. Of je moet er knalrood bij doen of zwart of wit, of zwartwit, maar.. dit vind ik niet zo. Maar zonder bolero is het helemaal
.
^^quote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik op FB al zei, mooi! Maar de bolero vind ik niet zo. Lijkt me te groot én niet juiste kleur. Of je moet er knalrood bij doen of zwart of wit, of zwartwit, maar.. dit vind ik niet zo. Maar zonder bolero is het helemaal
.
Ik wist hetquote:
Hij is off white en gaasmateriaal, kan weinig mis mee gaan gelukkig.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wist hetJammer genoeg blijft wit bij mij nooit lang wit, dus daarom maar niet.
Spreek voor jezelf hé Mo!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vik, uniek en ik hebben geen smaak.
Hou het er maar op dat ik deze maand al bizar veel aan kleding heb uitgegeven.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is off white en gaasmateriaal, kan weinig mis mee gaan gelukkig.
Bovendien van 99 voor 33
inieminie lepeltje jam erop is nóg lekkerder!!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lekker kaasje zegHelaas kan ik geen wijntje proberen
*schenkt whisky in voor _aurum_ *quote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef _aurum_ het volgende:
Dictator meldt![]()
want dictators roken sigaren, jeweetz.
Heb je de Openingspost gelezen? Staat ook al veel zinnige info in.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef electrocrash het volgende:
Hai, ik heb welleens bij het dieetclub topic gepost maar ik denk dat ik waarschijnlijk hier beter terecht ben aangezien ik alleen 8-10 kg minder wil, ik ga dat beetje bij beetje doen. ben namelijk nog in de groei en ik wil mezelf helemaal niet uithongeren, dus daarom wil ik de wat ongezondere dingen voor doordeweeks vervangen voor wat betere en eens in de week 1 of 2 dagen ben ik van plan mezelf iets ongezonds te geven, ik wil wel afvallen maar ik wil nog blijven genieten als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb in 2 dagen tijd 2kg verloren, ik heb gewoon normaal gegeten ontbijt-eten-avondeten. en ik drink bij het eten dan water of sap met minder suikers.
En ik heb ook gelezen dat het handig is als je bij je ontbijt haver eet, maar ik vertrouw dat niet echt door datgene wat ze allemaal vertellen over de Dukan-dieet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef uniekhoorn het volgende:
ML, ik vind de bolero (heet dat zo?) wel heel mooi inderdaad
Prachtig figuurtje
quote:
Gezien in mijn Albert Heijn:quote:Op donderdag 29 december 2011 16:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, van die 'van - voor' afprijzingen op artikelen die anders niet eens in het assortiment zitten.
Dorms! Dus. Damnautocorrect enzo.quote:
Uh... nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Had jij nu die glijbaan gedaan![]()
Ik ook. Dacht ik iig. Deze brief dateerde van 2 maanden geledenquote:Op donderdag 29 december 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik open mijn post gewoon zodra ik thuis kom uit mijn werk. Zo vaak krijg ik geen post, dus ik ben altijd wel nieuwsgierig
Ik welquote:Op donderdag 29 december 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Euh Vik, ViZ, jullie weten toch wel dat AHA gewoon Nederlands staatsburger gebleven is toch? Toch? Verdonk heeft zich wel vreselijk vergallopeerd aan AHA, en vies vet verloren..
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug! Moe. HoofdpijnBezinken
![]()
Maandag tweede gesprek!
^^^ enquote:Op donderdag 29 december 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, doe je wel een PM uit met update? Ben wel benieuwd!!
Eurovisie Songfestival wel Henk, Nationaal Songfestival absoluut niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goed begin van het nieuwe jaar Maria!![]()
Zijn er nog meer songfestival liefhebbers hier?
[Speciale voorverkoop] Nationaal Songfestival 2012
Ga ik zo doen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, doe je wel een PM uit met update? Ben wel benieuwd!!
Het Eurovisie is in Baku. Azerbaijan (of hoe je het ook schrijft). Ik ben in staat om die kant op te gaan voor een vakantie, maar voor hetzelfde geld koop je een ticket naar Bogota.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival wel Henk, Nationaal Songfestival absoluut niet.
Ik ben er van overtuigd dat John er wat moois van maakt. En anders is het gewoon gezellig.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:10 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind de Nederlandse acts altijd zo prut.
^^quote:Op donderdag 29 december 2011 21:24 schreef Amsel het volgende:
Ik neem het niet serieus genoeg om me daadwerkelijk druk te maken over het niveau van de acts
Als ze iets als Mannenkoor Karrespoor sturen: ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cocoonen of hoe je dat ook schrijft!quote:
Heb maar 4 maanden gewerkt, dus idd niet bepaald een wereldbedrag.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
bank met voeten omhoog@ sportschool.
Lieve reacties op kleertjes
@Vik vergelijk je wel even voor je waardeoverdracht doet? Zullen gezien je gewerkte jaren geen wereldbedragen zijn maar toch..
Wat leukquote:Op donderdag 29 december 2011 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Overzetten danquote:Op donderdag 29 december 2011 21:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb maar 4 maanden gewerkt, dus idd niet bepaald een wereldbedrag.
Hoadjes loapen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:50 schreef Nallie het volgende:
Ik ging de stad in na mn werkwhat was I thinking....
Je zou niet zeggen dat kerst voorbij is, sjongejonge zeg!
Niet te weinig!!quote:
Wij gaan morgenvroeg en ik neem een lijstje meequote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Nallie het volgende:
[..]
Niet te weinig!!
Na 2 winkels was ik t zat. En ik hou van shoppen, echt
Slim! Ik ga morgenochtend vroeg de supermarkt trotseren, dan heb ik dat vast gedaan. En dan nog biologische winkel, markt, sporten, tandarts... Ik denk dat ik zo maar ga slapenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wij gaan morgenvroeg en ik neem een lijstje mee
jah, goed idee!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cocoonen of hoe je dat ook schrijft!
Ik doe mee met hangerig zijn, bakje citroenijs-noten-caramel en stratciatella?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mooi rokje + topdinges, Ml!![]()
Boh ben zo gaar als een koekje
Je figuur is ook echt killahrrrquote:Op donderdag 29 december 2011 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doe mee met hangerig zijn, bakje citroenijs-noten-caramel en stratciatella?
Oh en thnks!
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Je figuur is ook echt killahrrr
Knap!Wat heb je gekocht allemaal?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Phaidra het volgende:
Gaarheid, hier ook wel! Halve dag door babywinkel gelopen, daarna op bank gehangen. Maar net me toch maar naar het zwembad gesleept om wat baantjes te trekken en dat heeft goed geholpen!!
ML, super leuke combi, rokje + corset. Mooi
.
Nog niks. We hebben ons verbaasd over de prijzen voor kinderwagens, proefgeredenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap!Wat heb je gekocht allemaal?
Thanks
Ik zeg marktplaatsquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog niks. We hebben ons verbaasd over de prijzen voor kinderwagens, proefgeredenen ons daarna verbaasd over de belabberde prijs-kwaliteitverhouding van babykamers
.
Ja, dat is ook het plan. Sowieso snap ik niet zo goed waarom je een speciale kledingkast zou moeten hebben voor een kinderkamer. Kinderwagen kan ook al zo 200 euro schelen als je een beetje op de aanbiedingen let, of een model van vorig jaar neemt. We hebben nog niet zo'n haastquote:Op donderdag 29 december 2011 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zeg marktplaats
Die kinderwagen zijn ze zo uit en als je de inhoud laat stomen is hij als nieuw.
Dat geldt ook voor een kamertje.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het plan. Sowieso snap ik niet zo goed waarom je een speciale kledingkast zou moeten hebben voor een kinderkamer. Kinderwagen kan ook al zo 200 euro schelen als je een beetje op de aanbiedingen let, of een model van vorig jaar neemt. We hebben nog niet zo'n haast.
^ ^quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]gelukkig jij bent lekker nuchter!
Alvast gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en morgen hebben Mr.Mo en ik ons 5-jarig jubilieum![]()
Blijf dan maar binnenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat leuk Mo
Moe wel
Morgen hardlopen als het niet te hard waait en regent *smoesjes*
Feestelijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ik ga werken en Mr.Mo gaat de was doen(leest hij nu..)
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Je deed een Vikje!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:25 schreef motorbloempje het volgende:
Dank, zal het doorgeven aan oma.quote:
Als zij er mee kon huppelen, moet jij er zeker mee kunnen lopenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dank, zal het doorgeven aan oma.
Die huppelde ermee rond zo'n 40 jaar geleden.
Ik kan er alleen mee zittenmoet er echt iets loopbaarders voor kopen.
^^quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als zij er mee kon huppelen, moet jij er zeker mee kunnen lopen.
Neh, ben niet zo'n diehard.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als zij er mee kon huppelen, moet jij er zeker mee kunnen lopen.
Denk dat jij er beter mee overweg kunt.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
^^
*schuift siliconen zooltjes en andere meuk toe*
Hooguit een voorvoetzooltje. Maar ik koop vooral schoenen waarvan ik weet dat de leest past.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Denk dat jij er beter mee overweg kunt.
Maar wat voor meuk plak/hang jij erin?
Ah, nou zo'n siliconenzooltje wil ik nog wel proberen maar ik kan gewoon niet op de bal van mijn voet staan helaas.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Hooguit een voorvoetzooltje. Maar ik koop vooral schoenen waarvan ik weet dat de leest past.
quote:
Ik zweet nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ooit die dingen gehad voor onder mn voorvoet, maar mij bevielen ze niet. Heb zweetkakken en die dingen zaten overal in m'n schoen, behalve waar ze móesten zitten![]()
En wat heb jij gerookt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tutututu tututututuu...
Die flipflopdingen zijn idioot.
En bel met de tandarts. Kom je mooi boven je drempel uit dit jaar en het je geen pijn meer!quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hop, pop er wat pijnstillers in!
bij de kruidvat kosten ze bijna niks die voorvoetzooltjes /tipvanflipquote:Op donderdag 29 december 2011 23:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah, nou zo'n siliconenzooltje wil ik nog wel proberen maar ik kan gewoon niet op de bal van mijn voet staan helaas.
Het moet echt wat vlakker zodat ik het gewicht kan verdelen.
Alles bij elkaar kom je rond de 800-900 euro. Kan iets goedkoper, maar het ding moet opgeklapt ook in mijn auto passen. Duurder kan trouwens ook makkelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:08 schreef Viking84 het volgende:
Een kinderwagen kan 200 euro schelen? Zijn die dingen duurder dan 200 euro dan?.
Damn, las net over een jongen die voor 700 euro aan vuurwerk kocht.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:13 schreef sigme het volgende:
Euh Vik, ViZ, jullie weten toch wel dat AHA gewoon Nederlands staatsburger gebleven is toch? Toch? Verdonk heeft zich wel vreselijk vergallopeerd aan AHA, en vies vet verloren..
SPOILER: Random gezeverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap ook niet dat die babytroep zo duur moet wezen... Ik snap ook niet dat er mensen zijn die bij de tweede ook gewoon weer alles nieuw kopen![]()
Feli Mo, Wolveh en GB (incluus dudeface)!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:17 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!![]()
[..]
Ik overdreef gewoon lekkerEn Rita gaf wel de soort van trap in de reet, zo pats boem, Ayaan de Atlantische over.
Mogge. Zag die-op mij-leek er een beetje uit in bikini of wat?SPOILER: Random gezeverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap ook niet dat die babytroep zo duur moet wezen... Ik snap ook niet dat er mensen zijn die bij de tweede ook gewoon weer alles nieuw kopen![]()
Feli Mo, Wolveh en GB (incluus dudeface)!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:21 schreef conleche het volgende:
[..]
Mogge. Zag die-op mij-leek er een beetje uit in bikini of wat?
Dan is het goed!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:22 schreef V1z0R het volgende:
[..]Yup
Tenminste hoe ik het mij herinner
quote:
Oeps!quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik rook niet. Werd verstoord uit mn slaap, nu opnieuw dus. *draait zich nog eens om*
Haha wat een droom! Gisteren had ik veel kcal hoor, misschien geen gezonde maar soitquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]En vraag me niet waarom ik dit nog weet, maar ze had zo'n bikini met riem aan als Halle Berry in Die Another Day. Dus als je aankomende zomer nog een nieuwe bikini zoekt
Perr, weet dat het lastig is, maar misschien nog wat yoghurt met fijngemalen amandelen of cashews? Dat je toch even een gezonde kcal boost krijgt
Ah wat liefquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij vieren O&N onverwachts thuis! We zouden naar vrienden gaan, maar zij is vannacht een maand te vroeg bevallen. Dus change of plans
.
Das best een goed excuusquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij vieren O&N onverwachts thuis! We zouden naar vrienden gaan, maar zij is vannacht een maand te vroeg bevallen. Dus change of plans
.
Ze had die benen toch wel even kunnen kruisen, of niet soms?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou ik vond het nogal een heftige actie om zo onder O&N met ons uit te komen!
Was ze al een beetje te laat mee, niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze had die benen toch wel even kunnen kruisen, of niet soms?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Was ze al een beetje te laat mee, niet?
Oh echt moet ze blijven? Dat is wel sneu.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oud & nieuw in het ziekenhuis, dolletjes!
Venz, venz, venz!quote:
Dang! wat goed, feliquote:Op vrijdag 30 december 2011 04:28 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Loveli, wat ben je weer laat.
Over relatiejubilea, wij hadden 3 dagen geleden onze 18e verjaardag
Je loopt 2 dagen voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:08 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij is vandaag de eerste dag in maanden dat ik weer a) netjes ga eten en b) netjes naar de sportschool ga
quote:
Kan je vertellen dat die er nu nog zo uitzien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Syrena het volgende:
Ze lijken op de aangemeten schoenen van mijn oom vroeger
Of het nog even een paar dagen ophoudenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze had die benen toch wel even kunnen kruisen, of niet soms?
quote:
Je bent er weer! Hoe is het? Nog steeds druk?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef progje het volgende:
Maria ik las wat @ facebook over kans op een baan en tweede gesprek? Goed man![]()
Mijn maat is er nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hier nog mensen behoefte aan de allerlekkerste en comfortabelste sportbeha die er is?
http://www.figleaves.com/(...)44&size=&colour=Reds
en ik zie net dat de blauwe variant 30 euro is bij play.com
En de zwarte en de witte ook.
Als je maat erbij zit:quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hier nog mensen behoefte aan de allerlekkerste en comfortabelste sportbeha die er is?
http://www.figleaves.com/(...)44&size=&colour=Reds
en ik zie net dat de blauwe variant 30 euro is bij play.com
En de zwarte en de witte ook.
Zo, die zijn behoorlijk goedkoper geworden. Paar maanden terug waren ze allemaal nog tegen de 40 euro op Ebay.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je maat erbij zit:
http://www.ebay.nl/itm/140630200174
http://www.ebay.nl/itm/110751578700
Extractie is meestal 40-60 euroquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
Volgende keer laat je je kies er voor 100 euro uitjassen ipv dat je 800 betaalt om 'em te fixen?
Ja, en dan koop ik van alles wat ik bestaap lekker allemaal Mulberry tasjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef loveli het volgende:
Volgende keer laat je je kies er voor 100 euro uitjassen ipv dat je 800 betaalt om 'em te fixen?
Maar nu heb je en de endo en de kroon. Arrrr.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, 't is wel beetje jammer dat uit een relatief goedkope extractie vaak wel een kroon/brug/weetikwat rolt van een paar honderd euro.
True. En met wat pech ook nog de extractiequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar nu heb je en de endo en de kroon. Arrrr.
Is je Duuf kapot?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma]Enniewee, ik heb de ibood-deal van vandaag gekocht [/oma]
Duuf komt nooit mee naar Den Haagquote:
Bij mij is het dr grootste in het midden. Als ik die weg laat halen zit er echt zo'n gapend gat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoewel, in mijn geval is het de achterste kies links onderin, ik geloof dat ik het dan maar zou laten voor wat het is. Dan maar een kies minder. Het zit niet in het zicht.
Je verzekeraar weet dat meestal wel. Wat staat er onterecht op?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij mij is het dr grootste in het midden. Als ik die weg laat halen zit er echt zo'n gapend gat.
Ik geloof trouwens dat er bij het ziekenhuis kosten in rekening zijn gebracht die niet in rekening gebracht hadden mogen worden... ik ga het dit weekend uitzoeken, iemand een idee waar ik dit evt. aan kan kaarten?
Ja, dan zou ik ook wel opteren voor een kroon. Rechtsonder doet ook lastig, maar die ervoor is al weg. Dat wordt een dubbele kroon, want die voorlaatste zit wel in het zicht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Bij mij is het dr grootste in het midden. Als ik die weg laat halen zit er echt zo'n gapend gat.
Ik geloof trouwens dat er bij het ziekenhuis kosten in rekening zijn gebracht die niet in rekening gebracht hadden mogen worden... ik ga het dit weekend uitzoeken, iemand een idee waar ik dit evt. aan kan kaarten?
Moet ik even uitzoeken. Maar de kosten waren wel erg hoog (300 euro) voor een spoedbehandeling, op internet vind ik tarieven van rond de 150 euro. Mijn tandarts (heb hem de rekening ook laten zien) vertelde me ook dat ze er een aantal onnodige dingen op hebben gezet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Je verzekeraar weet dat meestal wel. Wat staat er onterecht op?
En als 'ie struikelt en al z'n voortanden liggen eruit doet 'ie ook een retourtje Peru?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Collega met z'n Peruaanse vrouw gaat altijd in Peru naar de tandarts. Kronen, bruggen etc voor 45 euro al met al. Schijnt nu ook al een soort tandartstoerisme op gang te komen richting Turkije e.d.
Goede gebitten, studeren en gezondheid worden weer voor de elite.
Nee, tuurlijk niet. Maar wat hij daar kán doen, doet ie ook daar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als 'ie struikelt en al z'n voortanden liggen eruit doet 'ie ook een retourtje Peru?.
In Colombia werd ook al verteld dat de tandartsen uitstekend waren en goedkoop.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Maar wat hij daar kán doen, doet ie ook daar.
Coolquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Word fan en ontvang een staatslot
http://www.facebook.com/RenaultNederland?sk=app_109984442450910
Dat je mensen moet omkopen om fan te worden zegt genoeg.
Wat dan? /nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
Coolik ga fan worden
.
Ik heb trouwens een hele vreemde facebookpost gekregen... weet niet zo goed wat ik ermee moet?
Naaaais!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef V1z0R het volgende:
Collectief beraad tussen de collega's heeft geresulteerd in de beëindiging van deze werkdag om 13u.
Londen is vanaf hier dichterbij, dan vanaf Australiëquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:42 schreef Amsel het volgende:
Ik moet over 5 dagen naar huis en ik wil niet
Maar hij reist nog 2 maanden verder en gaat onder andere naar Las Vegas en daar gaat ie vast met een stripper trouwen ofzoquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:45 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Londen is vanaf hier dichterbij, dan vanaf Australië![]()
Verras 'em in Vegas?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar hij reist nog 2 maanden verder en gaat onder andere naar Las Vegas en daar gaat ie vast met een stripper trouwen ofzo
you do not like the French do youquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:13 schreef loveli het volgende:
Word fan en ontvang een staatslot
http://www.facebook.com/RenaultNederland?sk=app_109984442450910
Dat je mensen moet omkopen om fan te worden zegt genoeg.
Keuken: ja. Garage: nee.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:54 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
you do not like the French do you
Tuulk niet!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar hij reist nog 2 maanden verder en gaat onder andere naar Las Vegas en daar gaat ie vast met
een stripper trouwen ofzo
Zo dom zal 'ie toch niet zijn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Maar hij reist nog 2 maanden verder en gaat onder andere naar Las Vegas en daar gaat ie vast met een stripper trouwen ofzo
Als meelevende en -lezende thuis blijvermaak ik er gewoon grote liefde van, dat maakt het zo lekker filmischquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:00 schreef Amsel het volgende:
Ach het is vast niet m'n grote liefde, maar ik ben wel heeeeeerlijk ongecompliceerd hoteldebotel verliefd op dit momentEn hij ook, dat scheelt
No-brainer. De Duitser.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:01 schreef anna82 het volgende:
Ik overweeg een Megane te bestellen. Of toch een A3, ben benieuwd wat Viz ervan vindt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |