Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHarregarre op 29-12-2011 16:30:17 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
ik heb al de hele week geen FIFA meer gespeeld, morgen weer naar huis, dus weer no-life spelenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb deze week mijn fifa verslaving wel goed op de proef gesteld..ben al vanaf vrijdag bij mijn moeder..morgen eindelijk terug naar Utrecht...meteen maar de hele avond fifa spelen denk ik
Je doet zo weinig in deze dagen
quote:
quote:
Dat vraagt om een NetherSwedish teamquote:Op donderdag 29 december 2011 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb al de hele week geen FIFA meer gespeeld, morgen weer naar huis, dus weer no-life spelenen ik wil een hybrid gaan maken met Safari-Almebäck-donk-??, dus iemand tips?
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een NetherSwedish team
interessant....quote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)
Andersson
(IF) Elm - Fer - Overtoom
Safari-Almebäck-donk-(IF) Boulah
4312
Keeper is wat lastiger overigens..moet een Jupiler League keeper zijn als je chem wil houden en die zijn er niet Zweeds en NLquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
interessant....ik zal ns kijken als ik weer thuis ben.
gewoon Bolat of Proto oid. Bolat heb ik iig al.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper is wat lastiger overigens..moet een Jupiler League keeper zijn als je chem wil houden en die zijn er niet Zweeds en NL
silver handel loopt nog wel aardig, maar het zal tot februari zeker niet beter worden vrees ikquote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
De markt is wel echt ingezakt na kerst zeg. Krijg bijna niets meer weg voor een fatsoenlijke prijs.
Ja idd. Mocht je van het thema afwijken met die keeper dan heb je ook meer opties voor naast Guidetti, er kan zelfs een compleet ander spitsenduo in.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon Bolat of Proto oid. Bolat heb ik iig al.
ach dat maakt mij niet zo heel veel uit, als ik maar een solide keeper heb achterinquote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Mocht je van het thema afwijken met die keeper dan heb je ook meer opties voor naast Guidetti, er kan zelfs een compleet ander spitsenduo in.
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach dat maakt mij niet zo heel veel uit, als ik maar een solide keeper heb achterinen IF Guidetti heb ik natuurlijk al, dus ik moet eigenlijk een formatie hebben met twee aanvallers, misschien dat ik 4222 nog een kans wil geven.
is dat zo? Zou het niet weten. Maar klinkt wel als een leuk elftalletje, alleen IF Elm wordt een beetje te duurquote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?
IF Guidetti - Castaignos
Andersson - Overtoom
(IF) Elm - Fer
Nee, ik zou dan gewoon NIF Elm nemen, die is ook wel prima.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat zo? Zou het niet weten. Maar klinkt wel als een leuk elftalletje, alleen IF Elm wordt een beetje te duurtenzij de CDM minder duur is?
dan zet ik Sigi ernaastquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan gewoon NIF Elm nemen, die is ook wel prima.
edit: Volgens mij werkt die link mee..dan schiet het niet op me Casta
wat een keuzesquote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Bajrami (of een andere LW)- IF Guidetti - Beerens
Andersson - Fer - Overtoom
Kan ook nog
Ibrahimovic?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)
Andersson
(IF) Elm - Fer - Overtoom
4312
Is geen glitch, mijn beide spitsen in mexico team hebben 7 chem (Sanchez en Vela) wanneer ik Lugo ipv. Sanchez doe is beide 9 chem.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?
IF Guidetti - Castaignos
Andersson - Overtoom
(IF) Elm - Fer
Een vandermarretjequote:
IDDquote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog nooit zo onterecht gewonnen
dikkon keeporquote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Longcat. het volgende:
Ik heb een dikken keeper.
VERHOEVEN :'0__!
Als je weggaat tast het je dnf toch niet meer aan na de update?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef DutchSL het volgende:
Zit al bijna een uur in het opstelling laden scherm, tegenstander wilt niet quiten en ik zit lekker series te kijken op mijn PC, straks nog eten/douchen/film kijken.. alle tijd van de wereld.
()
Geen idee, maar mijn DNF is toch altijd 0.5 a 0.7 omdat ik constant "normale" disconnects krijg dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ik denk dat ik nog niet boven de 0.8 ben geweest..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je weggaat tast het je dnf toch niet meer aan na de update?
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 29 december 2011 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn DNF is toch altijd 0.5 a 0.7 omdat ik constant "normale" disconnects krijg dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ik denk dat ik nog niet boven de 0.8 ben geweest..
Allemaal kopen en pricefixenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:29 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn er belachelijk veel IF Aimar op de markt.
¤5,-quote:Op donderdag 29 december 2011 18:51 schreef psychedelicate het volgende:
Ik weet niet wie hier Callejón had aangeraden, maar goddamn, die jongen is een held. Zijn 91 PAC en automatische loopacties gaan zo goed samen met de short passes van Xavi en de long passes van IF Alonso.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef psychedelicate het volgende:
Het enige dat ik doe qua skills is mijn rechter stick als een spast heen en weer slaan.
Haha, ik dus ook. Soms druk ik die L2 knop in en doe ik maar wat. Soms gebeurt er dan een pirouette, soms een magnifieke schijnbeweging, maar echt snappen ga ik het nooit doen. 5* skills voor mij dus ook compleet onnodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef psychedelicate het volgende:
Het enige dat ik doe qua skills is mijn rechter stick als een spast heen en weer slaan.
Jouw tegenstanders kunnen beter alleen maar geen skills hebben, minder dan 40 pace en kut zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Teringhomo met Belgen alleen maar speeden.
Nee maar waarom is het altijd het één of het ander. Ik kom óf mongolen tegen die alleen maar 90 minuten lang in de leegte trucjes doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jouw tegenstanders kunnen beter alleen maar geen skills hebben, minder dan 40 pace en kut zijn.
Ik denk dat mensen met skills en LB + Y doen nog erger zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee maar waarom is het altijd het één of het ander. Ik kom óf mongolen tegen die alleen maar 90 minuten lang in de leegte trucjes doen.Óf tegenstanders die alleen maar L1+steekpass doen.
Een beetje marktonderzoek was wel handig geweest in dit gevalquote:Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef el-blanchito het volgende:
hmmm, ik dacht ook ff geld te verdienen door een paar IF's in te slaan om ze later voor veel geld te verkopen.....
Staan er nog 10 pagina's vol van
nouja, dat had ik toen toch niet kunnen weten?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een beetje marktonderzoek was wel handig geweest in dit geval
Als er toen al heel veel van waren weet je dat er ook veel achter blijven...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
nouja, dat had ik toen toch niet kunnen weten?
maar als er weinig van zijn, dan zullen ze ook moeilijk goedkoop in te slaan zijn....quote:Op donderdag 29 december 2011 19:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als er toen al heel veel van waren weet je dat er ook veel achter blijven...
5 oktober?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:21 schreef vandermar het volgende:
Wie was er ook alweer tegelijk met mij jarig?
Je speelde tegen iemand die handelt in blessurekaarten, die schoppen expres tegenstanders geblesseerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:29 schreef Tauchmeister het volgende:
What the hell... drie spitsen (Benzema, Higuaín en Nilmar) geblesseerd geraakt in één wedstrijd
Bronze MLSquote:Op donderdag 29 december 2011 19:01 schreef jpg97 het volgende:
Ik ga een bronzen mls team maken. Voor erbijdaar zitten snelle spelers tussen
Als mijn ouders dat nu zouden doen, dan zou ik ze voor gek verklaren. Het komt met bakken uit de lucht + onweer = <3 Fifa weer!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef vandermar het volgende:
Zo clubs? Mijn ouders gaan te lopen dus kan ik even mooi de tv pakken.
Het is toevallig droog nuquote:Op donderdag 29 december 2011 19:50 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als mijn ouders dat nu zouden doen, dan zou ik ze voor gek verklaren. Het komt met bakken uit de lucht + onweer = <3 Fifa weer!
Frieslandquote:Op donderdag 29 december 2011 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het is toevallig droog numaar hier was het zonet ook een dikke stortbui. Het is hier sowieso altijd kutweer in Friesland
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, komen al die FUTter uit friesland?
ehehe u mad?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nou moet je oppassen, jij ook Dude!
Die fiene rat van een Jan Zijlstra heeft daar zo'n kerk staan vol met fabeltjesquote:Op donderdag 29 december 2011 20:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ehehe u mad?Leiderdorp FTW!
West-Friesland ligt in NHquote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef Fuszy het volgende:
Jezus, komen al die FUTter uit friesland?
Nee, die vent speelt echt waardeloosquote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef el-blanchito het volgende:
Goossens zou trouwens een geweldige spits zijn, lekkere dribbel en een GEWELDIG schot! +linksbenig dus draai je anders dan dat men verwacht
Nederlands elftal met Sneijder, VdV, Van Persiequote:Op donderdag 29 december 2011 20:18 schreef Fuszy het volgende:
Oké mijn teams tot nu toe:
Serie A silver - zonder Lamela en die hanenkam.
Serie B bronze
Eredivisie Silver en bronze
De rest heb ik verkocht. Nu dacht ik nog aan een Eredivisie gold, die ik ook net had verkocht. Ik merk nu alleen wel dat ik meer geld over heb, dus voor de IF's kan gaan en een eventuele van persie.
Als je crossconsole coins kon oversturen, dan vind ik het goedquote:Op donderdag 29 december 2011 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nederlands elftal met Sneijder, VdV, Van Persie
Dat red je inderdaad nietquote:Op donderdag 29 december 2011 20:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je crossconsole coins kon oversturen, dan vind ik het goed. Ik denk dat mijn budget rond de 150k zit als ik de Guidetti's mee ga rekenen. Of ik moet nu gaan traden, alleen daar heb ik helemaal geen zin meer in
.
nooit van gehoord.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die fiene rat van een Jan Zijlstra heeft daar zo'n kerk staan vol met fabeltjes
Ik had de vorige keer een 4-3-3 met Afellay en Lens op de flanken. Zou het nu met Afellay en IF Lens kunnen proberen. Had Huntelaar ook in de spits rondlopen, dus dat liep niet echt lekker. Daarnaast is de verdediging ook niet ijzersterkquote:Op donderdag 29 december 2011 20:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat red je inderdaad niet
Dan zou ik een 4-3-2-1 doen met VdV op het middenveld Pers in de spits Elia en Afellay op de zijkant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
Divisie 2 !
![]()
In FUT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Elia - Persie - Lens IFquote:Op donderdag 29 december 2011 20:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer een 4-3-3 met Afellay en Lens op de flanken. Zou het nu met Afellay en IF Lens kunnen proberen. Had Huntelaar ook in de spits rondlopen, dus dat liep niet echt lekker. Daarnaast is de verdediging ook niet ijzersterk. Zeker niet als je en een nederlandse keeper wil hebben en een nederlandse achterhoede wil hebben.
Ik had vorige maand een Serie A gold team gebouwd, en heb daar denk ik 30% qua coins aan verloren nu ik ze net heb verkocht. Zolang je het leuk vind is dat toch niet erg? Die coins komen wel op de een of andere manier terugquote:Op donderdag 29 december 2011 20:36 schreef Reemi het volgende:
Ik wil aan m'n BPL team beginnen, best een leuk team in m'n hoofdMaar ik ben zo bang voor verlies door de market crash
Boeie dat verlies, doe gewoon waar je zin hebt. Just-a-gameeequote:Op donderdag 29 december 2011 20:36 schreef Reemi het volgende:
Ik wil aan m'n BPL team beginnen, best een leuk team in m'n hoofdMaar ik ben zo bang voor verlies door de market crash
True, en het is toch wel leuk om een mooi team te hebben gedurende de vakantiequote:Op donderdag 29 december 2011 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik had vorige maand een Serie A gold team gebouwd, en heb daar denk ik 30% qua coins aan verloren nu ik ze net heb verkocht. Zolang je het leuk vind is dat toch niet erg? Die coins komen wel op de een of andere manier terug
Het einde van het jingle bells toernooi valt ongeveer samen met het TOTY. Daarna ga ik een gold squad bouwenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
True, en het is toch wel leuk om een mooi team te hebben gedurende de vakantieBouwen!
Ik heb geen enkel team atm, dus wel erg saai zo anders hahaquote:Op donderdag 29 december 2011 20:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het einde van het jingle bells toernooi valt ongeveer samen met het TOTY. Daarna ga ik een gold squad bouwen
vast niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:00 schreef Longcat. het volgende:
Iemand die een 4-1-2-1-2 formatie kaartje verkoopt voor een leuk prijs?
Ik dacht dat je een leven had..//quote:Op donderdag 29 december 2011 21:03 schreef n0ir het volgende:
Dacht dat het wel druk zou zijn bij clubs ofzo. Iemand een potje tegen mij op de xbox?
Nee de link naar een leven was kapotquote:Op donderdag 29 december 2011 21:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een leven had..//
Die dingen zijn zo duurquote:Op donderdag 29 december 2011 21:00 schreef Longcat. het volgende:
Iemand die een 4-1-2-1-2 formatie kaartje verkoopt voor een leuk prijs?
Ik zie het al friendzonequote:Op donderdag 29 december 2011 21:07 schreef Rijst het volgende:
Ik kom zo wel denk ik even. Ben even met wat sma's aan het praten.
Rijst, wtf@ jou tekst onder je avatar?:DDDquote:Op donderdag 29 december 2011 21:07 schreef Rijst het volgende:
Ik kom zo wel denk ik even. Ben even met wat sma's aan het praten.
Ik dacht jij bent meer van de airmaxxies...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:13 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Rijst, wtf@ jou tekst onder je avatar?:DDD
__
Daarnet kwam iemand kijken voor de skelter, 50 euro, deal, paste hij niet in de auto.. scheelde 3 cm of ik kon beginnen met een frisse start te maken door weer is een paar oldschool vansjes te kopen
Airmax, Nickelson jas, Burberry petje allesquote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent meer van de airmaxxies...
Airmax? Ik kom wel over als een tokkie maar ben ik totaal niet he.. LOLquote:Op donderdag 29 december 2011 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik dacht jij bent meer van de airmaxxies...
En je loopt bij het RIAGG.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:27 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Airmax? Ik kom wel over als een tokkie maar ben ik totaal niet he.. LOL
Mijn pa owned een advocaten kantoor en ik woon in een dikke kakker buurt man, ik ben alleen anders dan de rest want ik val op chimeids en ik heb 2 diamantjes in mijn euren :$
In de spits gezet?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef Reemi het volgende:
Hoe kan Kompany met 2 lichtgroene links, 2 donkergroene links en een donkergroene formatie maar 7chem hebben?
Dat klopt, voor? Weet je dat ook?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En je loopt bij het RIAGG.
Geen werk/school dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Pino0 het volgende:
Skaffa tijden aangebroken, luisterd naar Alborosie
Ja, ik wil een nieuwe start maken, ik ben het helemaal zat 24/7 thuis te zitten, zonder seks/vriendin, zonder lol, zonder geld.
Hopen dat mijn scooter en skelter snel word verkocht, dan ik frisse kleren kopen en we gaan knallen godverdomme.
Geen uitkering?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Pino0 het volgende:
Skaffa tijden aangebroken, luisterd naar Alborosie
Ja, ik wil een nieuwe start maken, ik ben het helemaal zat 24/7 thuis te zitten, zonder seks/vriendin, zonder lol, zonder geld.
Hopen dat mijn scooter en skelter snel word verkocht, dan ik frisse kleren kopen en we gaan knallen godverdomme.
Ultieme droom. Echter dikke knokkerij wanneer zij Ronaldo of Messi heeftquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Toefjes het volgende:
Ik ga gewoon een vriendin zoeken die FUT speelt
Uitkering kan ik aanvragen, ik wil me wel maatschappelijk opstellen. Ik ga namelijk niet uit de zak van de hardwerkende belastingbetaler geld vissen als ik gewoon thuis zit en een dak boven mijn hoofd krijg. Alhoewel mijn moeder financieel erg krap zit atm.. Toch doe ik het niet, vind het niet reeel tegenover de maatschappij.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen uitkering?
Uitkering ftw, anderen laten werken voor je geld en zelf de hele dag bier drinken kut roepen en piktrekken.
Gewoon traden als ze slaaptquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ultieme droom. Echter dikke knokkerij wanneer zij Ronaldo of Messi heeft
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Uitkering kan ik aanvragen, ik wil me wel maatschappelijk opstellen. Ik ga namelijk niet uit de zak van de hardwerkende belastingbetaler geld vissen als ik gewoon thuis zit en een dak boven mijn hoofd krijg. Alhoewel mijn moeder financieel erg krap zit atm.. Toch doe ik het niet, vind het niet reeel tegenover de maatschappij.
al 100 chem voor elkaar gekregen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:08 schreef Longcat. het volgende:
In singeplayer ben ik een unstopabble baas met goals.
In multiplayer word ik verkracht van alle kanten
Boven de 90 is ook primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
al 100 chem voor elkaar gekregen?
Als je beginner bent is elk puntje extra meegenomen, die arme jongen wordt gewoon online gerapedquote:
Wilt hij er over praten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je beginner bent is elk puntje extra meegenomen, die arme jongen wordt gewoon online geraped
Hij komt Heskey telkens tegen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je beginner bent is elk puntje extra meegenomen, die arme jongen wordt gewoon online geraped
Tsja, online geraped worden is een serieuze zaak. Misschien moeten we hem richting P&S sturen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet niet of dat hier moet of bij psychologie/seksualiteit
Ja nog steeds word ik geneukt door IF spelers die steeds trucjes doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
al 100 chem voor elkaar gekregen?
Daar word ik weer verwijst naar de kerk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, online geraped worden is een serieuze zaak. Misschien moeten we hem richting P&S sturen.
Link naar topic?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:28 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ja nog steeds word ik geneukt door IF spelers die steeds trucjes doen
[..]
Daar word ik weer verwijst naar de kerk.
En dan vraag ik de paus om hulp dan moet ik iets sabellen.
Bij zn onderbroek ofzow en dat wil ik niet.
Potje doen? Ik speel de laatste tijd ook slecht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:39 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Xbox 360 natuurlijk als een baas.
Morgen oké?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Potje doen? Ik speel de laatste tijd ook slecht.
DAN SPEEL JE ZONDEER VORM JAquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef Rijst het volgende:
Ja is ook goed maar dan heb ik mijn vorm weer terug
die is duurquote:Op donderdag 29 december 2011 19:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bronze MLS![]()
![]()
je móet Kandji hebben.
Ik speel met 1 van mn trade accounts ook met een silverteam gemaakt uit pakjes. Alles wat ik in packs krijg qua spelers gaat naar mn club, de rest word verkocht. Vervolgens ga ik spelen tot ik weer een pakje van 3750 kan kopen. Ik speel met spelers tot ze nog 1 contract over hebben en dan gaan ze op de TP.quote:Op vrijdag 30 december 2011 03:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met m'n tradeaccount speel ik nu met de zelf opgelegde regel dat alleen spelers uit bronzen pakjes in m'n team mogen + 1 IF speler die ik voor een tijdje van de TP haal. Voor de gein.En ik mag niks handelen voor dat bronzen team. (Op verkopen na voor nieuwe bronzen pakjes.)
Huidige team (Duckstad United):
4-3-2-1
Kossoko
IF Griezmann - Robert
Deroff - Fleurival - Kang Jin Kyu
Ledesma - Ipsa - Jeong Ho Jeong - Lee Kyu Ro
Villasenor (zilveren keeper uit bronzen pakje)
Ben benieuwd, morgen eens beginnen aan het avontuur van Duckstad United.
quote:Wenger bevestigt komst 'fitte' Henry
De terugkeer van Thierry Henry naar Arsenal is zo goed als rond. Hoewel de handtekeningen nog niet gezet zijn, liep manager Arsène Wenger vrijdag al op de zaken vooruit.
"De deal is nog niet rond, we kunnen niks officieel bekendmaken", begon Wenger op de persconferentie in de aanloop naar het duel met Queens Park Rangers. Even later kon hij zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken steken en liet hij doorschemeren dat er nog weinig mis kan gaan.
"Henry heeft ervaring, kwaliteit en kan onze spelers op en naast het veld helpen", aldus de manager. "Het kan alleen maar goed uitpakken omdat hij exceptioneel getalenteerd is, nog steeds. Hij is snel. Met Thierry en Robin in de spits zullen we het goed gaan doen."
"Zijn terugkeer laat zien dat Arsenal een speciaal plekje in de harten van spelers heeft. Sol Campbell en Jens Lehmann keerden al terug en nu Thierry. Het was mijn idee om hem terug te halen. Thierry was er blij mee, maar het was mijn idee. Niemand verwacht van hem wat hij tien jaar geleden presteerde."
Van Persie, die in zijn eerste jaren onder de vleugels van Henry opgroeide, hoeft niet bang te zijn zijn plaats kwijt te raken aan de huurling van de New York Red Bulls. "Robin blijft onze eerste spits", benadrukte Wenger.
Ik hoop die van mij ooit nog te kunnen bekeren.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde had ik una paloma blanca als goal tune. Ik was blij, zij werd agressief.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Sodeju het volgende:
[..]
Ik hoop die van mij ooit nog te kunnen bekeren.
Ik: "Kijk! Ik sta 7-1 voor!"
Zij: "Ja leuk lieverd"
Die gast schiet zo monsterlijk. Volgens mij kun je beter een meteoor tegen je kop aankrijgen dan een schot van El Kabirquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Fuszy het volgende:
Gisteren 3 wedstrijden met mijn Serie A Silvers gespeeld. Eerste wedstrijd 6 goals voor El Kabir, tweede wedstrijd 5 goals voor Castaignos en de derde wedstrijd ging nog best kut, maar toch 3 goals van El Kabir en met 3-2 gewonnen.
goal tune?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik samenwoonde had ik una paloma blanca als goal tune. Ik was blij, zij werd agressief.
heb je een linkje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:23 schreef Reemi het volgende:
BPL team is af. Zo eens kijken hoe ze spelen
Aguero schijnt ook heerlijk te spelen. Vind het toch wel een netjes elftal hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:28 schreef Reemi het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#k3wo2gQkbcnIj
Als ik er weer wat coins bij heb eens kijken voor wat versterkingen, vooral een betere rechter spits.
Thx! Mijn vorige team begon te vervelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aguero schijnt ook heerlijk te spelen. Vind het toch wel een netjes elftal hoor. Stukken beter dan de elftallen die ik tot nu toe in elkaar heb kunnen zetten.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
Ook ff mijn BPL team showen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dtCRSoKibcnIt
Nice! Ik zal de mijne ook even showen danquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:31 schreef Jay_Snake het volgende:
Ook ff mijn BPL team showen:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dtCRSoKibcnIt
Zat meer te denken aan een IF Balotelli / IF Adebayor / IF Ba. Is alleen nog ff sparenquote:
Ook nice. Hoe bevalt Tevez? Denk er aan om hem eventueel als backup te halenquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:33 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Nice! Ik zal de mijne ook even showen dan
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#gz8eBAfWbcnIA
Middenveld is nou net de enige linie die geen pace nodig heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef Reemi het volgende:
[..]Wat een team. Alleen een beetje traag middenveld voor mijn speelstijl
In die formatie niet idd, maar voor mij met een LM en een RM welquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Middenveld is nou net de enige linie die geen pace nodig heeft
Op de 360 gaan ze nu nog voor 25-28k. En er zijn er nog best veel op de markt, dus weet niet hoeveel rek daarin zit. Het zijn toch wat tegenvallende stats, dus als je geen fan bent, denk ik niet dat je hem in je team zal zetten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:11 schreef DutchSL het volgende:
En mijn IF Guidetti nu al voor 40k verkocht, waar ik hem voor 25k had opgepikt dinsdag. Ik had de prijs dus nog hoger kunnen/moeten zetten.
Torres vond ik echt belachelijk kut spelen, mistte alles en dat met zijn statsquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:26 schreef Reemi het volgende:
Eerste pot met m'n BPL team: 1-2 achter in de 68'ste minuut, 6-2 winstTorres 3 goals, wat een beast. Zelfs m'n minst favoriete speler (Chicharito) 5 assists en 2 goals (geen idee hoe dat kan als ik maar 6x gescoord heb)
Torres was bij mij ook een ziek beest gewoon, scoorde allesquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres vond ik echt belachelijk kut spelen, mistte alles en dat met zijn statsTaarabt maakte echter alles bij mij, wat is hij een held en Nasri ook
en toen alles maar weer verkocht
die vent was toch gehackt?quote:
Nasri scoorde ook een keer, en gaf lekkere paasjesquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Torres vond ik echt belachelijk kut spelen, mistte alles en dat met zijn statsTaarabt maakte echter alles bij mij, wat is hij een held en Nasri ook
en toen alles maar weer verkocht
Ik weet niet hoor, vind hem vrij sterk met een gold 10+ kaartje en dan op de bank. Dan behoud hij elke wedstrijd 100% fitness en moraal en zijn stats blijven dan constant fucking hard, 87 pace 86 finish, 80 dribbel, 80 head, best fijn als wissel voor sig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Op de 360 gaan ze nu nog voor 25-28k. En er zijn er nog best veel op de markt, dus weet niet hoeveel rek daarin zit. Het zijn toch wat tegenvallende stats, dus als je geen fan bent, denk ik niet dat je hem in je team zal zetten.
Kloptquote:
Dus de attributes van wisselspelers gaan er niet af?quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, vind hem vrij sterk met een gold 10+ kaartje en dan op de bank. Dan behoud hij elke wedstrijd 100% fitness en moraal en zijn stats blijven dan constant fucking hard, 87 pace 86 finish, 80 dribbel, 80 head, best fijn als wissel voor sig.
beter zoekt ie gewoon een vrouwelijk partner, beetje triestig..quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Klopthij koopt gewoon die spelers weer
hij is partner met Youtube, partner met Yeousch, partner met Twitch. Geld komt daar gewoon binnen en spendeerd hij weer aan FUT.
Hij heeft er toevallig ook nog eenquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
beter zoekt ie gewoon een vrouwelijk partner, beetje triestig..
Doe ik ook. Voor als Castaignos zn dag niet heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, vind hem vrij sterk met een gold 10+ kaartje en dan op de bank. Dan behoud hij elke wedstrijd 100% fitness en moraal en zijn stats blijven dan constant fucking hard, 87 pace 86 finish, 80 dribbel, 80 head, best fijn als wissel voor sig.
Ow dan ben ik jaloers op hemquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij heeft er toevallig ook nog eenhij runt een kroeg.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef Longcat. het volgende:
[..]
DAN SPEEL JE ZONDEER VORM JA
Paas is een linnk van je squad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enkel bij informs..pauper eaquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus de attributes van wisselspelers gaan er niet af?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Je hebt tenminste geen gebrek aan pace in je eerste elftalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Aight, mooi attributes op alle IF gooien en elke wedstrijd gelijk erin zettenquote:
Mertesackerquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt tenminste geen gebrek aan pace in je eerste elftal
Je dacht op deze manier kom ik geen Agbonlahor etc. tegen?quote:
Ik doe het meestal in de rust. Dan lijkt het nog een klein beetje natuurlijk. IF Bouhlarouz is een beestachtige CB, Djuricic een soort Messi en Elm passt alles perfect en schiet elke vrije trap er inquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Aight, mooi attributes op alle IF gooien en elke wedstrijd gelijk erin zetten
Ik hoop juist wel dat ik ze tegenkomquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je dacht op deze manier kom ik geen Agbonlahor etc. tegen?
Of beter nog! De tipparade voor gegarandeerd 1000 coins of iets meer per wedstrijd!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:36 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Neymar IF wordt de nieuwe Messi met +10 allquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik doe het meestal in de rust. Dan lijkt het nog een klein beetje natuurlijk. IF Bouhlarouz is een beestachtige CB, Djuricic een soort Messi en Elm passt alles perfect en schiet elke vrije trap er in
IF Wallcott krijgt dan pace 99 ipv 97. Gaat echt niet opvallen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Of beter nog! De tipparade voor gegarandeerd 1000 coins of iets meer per wedstrijd!
Recept
Ingredienten:
- Mertens IF
- Guidetti IF
- Lens IF
- 3 all atributes 10+ gold trainings kaarten
- Bronze eredivisie elftal compleet
- 3 nerds, bronze spelers onder of rond de 50
Bereiding:
1 Stel je bronze eredivisie team op
2 Zet de IFs op de bank en geef ze de 10+ kaart
3 Zet de 3 bronze nerds op het middenveld (posities liefst zo slecht mogelijk voor een lage chemie)
3 Verplaats de eredivisie bronze middenvelders naar de aanval (voor een nog slechtere chemie)
4 Breng begin van de wedstrijd de IFs voor de nerds in en zet het bronze eredivisie middenveld terug naar waar het hoort
Het recept voer ik altijd uit in het 4-3-2-1 formatie systeem, geheid dat je complimenten van je tegenstander zult ontvangen. Een serieus voordeel is dat buitenlandse/Engelse kids deze spelers niet goed kennen, dus ze zullen zich minder snel genaaid voelen dan wanneer je dit truukje met BPL zou doen met IF Walcott en consorten.
Huh werkt alleen bij IFs hoor, teminste om het te behouden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doe ik ook. Voor als Castaignos zn dag niet heeft
Het gaat meer om het idee dat je tegenstander eerder een ragequit zal doen wanneer je bijvoorbeeld IF Aguero en Wallcot inbrengt dan wanneer je IF Lens en Mertens inbrengt, terwijl die niets onder doen voor een IF Walcott met een 10+ kaart.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Wallcott krijgt dan pace 99 ipv 97. Gaat echt niet opvallen.
IF Lens heeft dan ook iets van 99 shootingquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het gaat meer om het idee dat je tegenstander eerder een ragequit zal doen wanneer je bijvoorbeeld IF Aguero en Wallcot inbrengt dan wanneer je IF Lens en Mertens inbrengt, terwijl die niets onder doen voor een IF Walcott met een 10+ kaart.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Of beter nog! De tipparade voor gegarandeerd 1000 coins of iets meer per wedstrijd!
Recept
Ingredienten:
- Mertens IF
- Guidetti IF
- Lens IF
Bereiding:
3 Zet de 3 bronze nerds op het middenveld (posities liefst zo slecht mogelijk voor een lage chemie)
3 Verplaats de eredivisie bronze middenvelders naar de aanval (voor een nog slechtere chemie)
4 Breng begin van de wedstrijd de IFs voor de nerds in en zet het bronze eredivisie middenveld terug naar waar het hoort
Het recept voer ik altijd uit in het 4-3-2-1 formatie systeem, geheid dat je complimenten van je tegenstander zult ontvangen. Een serieus voordeel is dat buitenlandse/Engelse kids deze spelers niet goed kennen, dus ze zullen zich minder snel genaaid voelen dan wanneer je dit truukje met BPL zou doen met IF Walcott en consorten.
Klopt, maar jochies uit Engeland die single online player doen zullen dan minder snel een ragequit doen omdat ze een Lens niet als een dikke wissel zien (ze kennen Lens misschien niet eens), terwijl jij gewoon je uber vette IF Lensie er in flikkert met extra dikke stats. Dat is dus dolle pretquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
IF Lens heeft dan ook iets van 99 shooting
Bergkampquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:59 schreef GuRBuH het volgende:
FF snel brons teampje gemaakt met NL spelers die ik in mn club had. 100 chem en net 4-0 gewonnen. 2x Hassnaoui en 2x Bergkamp
Eindbaas in Fifa obv. daarom ben ik ook aan het skillenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat is je obsessie met die gast.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef Rijst het volgende:
[..]Ik wil tegen je koreanen team spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeg me toe op xbox.
Fucking lame. Overigens nemen de wissels gewoon de chem over van de basis. Chemistry basisteam gedeeld door 100 is individual chem van je wissels.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Recept
Ingredienten:
- Mertens IF
- Guidetti IF
- Lens IF
Bereiding:
Is goed wat is je GT?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:08 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Ik wil tegen je koreanen team spelen.
Voeg me toe op xbox.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Ik win liever omdat ik gewoon FIFA kan spelen, niet omdat ik cheats nodig heb.
Zeker weer dat dekselse Gansdorpquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duckstad United uitgeschakeld in eerste ronde Advanced Cup.
Dagobert: "Dit lag in de lijn der verwachtingen. Volgende keer beter."
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duckstad United uitgeschakeld in eerste ronde Advanced Cup.
Dagobert: "Dit lag in de lijn der verwachtingen. Volgende keer beter."
Wel echt zielig is dit inderdaad. Daarom speel ik liever gewoon toernooien, dan kan je verwachten tegen wat voor teams je speelt en ontwijk je dit soort mannetjes.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking lame. Overigens nemen de wissels gewoon de chem over van de basis. Chemistry basisteam gedeeld door 100 is individual chem van je wissels.
Ja je hebt wel gelijk, t is lame! Ik geef het toe! Maar doe het af en toe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fucking lame. Overigens nemen de wissels gewoon de chem over van de basis. Chemistry basisteam gedeeld door 100 is individual chem van je wissels.
Nee, het is echt zoals ik het zei, met die deelsom. Daarom brengen veel mannetjes ook Ronaldo in als wissel..dan kan hij de spits in met 9 chemquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:21 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk, t is lame!
Ach als ik echte bagger dagen heb in FUT, ik ben geen ster omdat ik niet super veel tijd voor spelletjes heb, dan is het zo nu en dan wel erg vermakelijk!
Betreft chem, dacht altijd dat deze omhoog ging na het wisselen? Althans het voelt alsof ik dan weer 100 chem heb?
Aha, dus ook wanneer je IF Vertonghen bijvoorbeeld in de spits brengt voor een Matavz? 9 chem blijft zelfs voor een cb dan gelijk? Ook niet handig van EA...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, het is echt zoals ik het zei, met die deelsom. Daarom brengen veel mannetjes ook Ronaldo in als wissel..dan kan hij de spits in met 9 chem
Milsom (SPL, Aberdeen)quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand tips voor mijn Ginger-team? Naast Riise en Scholes (maar al gestopt) schieten me eigenlijk geen bekende namen binnen.
Ten Rouwelaar op doel..verder zitten er veeeel in Engeland en Schotlandquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand tips voor mijn Ginger-team? Naast Riise en Scholes (maar al gestopt) schieten me eigenlijk geen bekende namen binnen.
Ierse competitie ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ten Rouwelaar op doel..verder zitten er veeeel in Engeland en Schotland
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:36 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat houd dat in? Duitsers die geen genationaliseerde Polen/Turken/Marokkanen zijn? Kun je dan wel 11 man opstellen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Vandermar nog een potje? Tegen mijn duitse Duitsers? :>
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Pino0 het volgende:
WAAROM ALS IK NIET OP DIE KK PIJLTJES DRUK GAAT HIJ TOCH NAAR HOE IK WIL SPELEN?
IK WIL GODVERDOMME NIET BUITENSPEL MAAR NORMALE STAND, ALS IK DAT WEL WIL DRUK OP WEL OP DIE KK PIJLTJES GODVERDOMME
DIT GEBUERT 10X PER WEDSTRIJD OMDAT IK BEPAALDE KK KNOPPEN COMBINEER WTF IS GOING ON IN THIS KK SPEL
ITS FUCKING ME UP
HOE KAN IK DIT GVD KKK ZOOI VERADNERENN IK WORD HELEMALA KK LEIP
Oh nee dat niet :> Ze spele gewoon viesquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Wat houd dat in? Duitsers die geen genationaliseerde Polen/Turken/Marokkanen zijn? Kun je dan wel 11 man opstellen?
O.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh nee dat niet :> Ze spele gewoon vies
Je hebt je capslock aan laten staan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef Pino0 het volgende:
WAAROM ALS IK NIET OP DIE KK PIJLTJES DRUK GAAT HIJ TOCH NAAR HOE IK WIL SPELEN?
IK WIL GODVERDOMME NIET BUITENSPEL MAAR NORMALE STAND, ALS IK DAT WEL WIL DRUK OP WEL OP DIE KK PIJLTJES GODVERDOMME
DIT GEBUERT 10X PER WEDSTRIJD OMDAT IK BEPAALDE KK KNOPPEN COMBINEER WTF IS GOING ON IN THIS KK SPEL
ITS FUCKING ME UP
HOE KAN IK DIT GVD KKK ZOOI VERADNERENN IK WORD HELEMALA KK LEIP
Of hij is gewoon een Pro Shift gebruiker...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je hebt je capslock aan laten staan...
Haha, ik zit nu al te wachten op het volgende heroische verhaal. Of juist dat het ineens een 18+ rated verhaal word aka Harregarre ragemode.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Duckstad United moet in finale tegen Lavezzi - Ibra - Robben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |