Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHarregarre op 29-12-2011 16:30:17 ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
ik heb al de hele week geen FIFA meer gespeeld, morgen weer naar huis, dus weer no-life spelenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb deze week mijn fifa verslaving wel goed op de proef gesteld..ben al vanaf vrijdag bij mijn moeder..morgen eindelijk terug naar Utrecht...meteen maar de hele avond fifa spelen denk ik
Je doet zo weinig in deze dagen
quote:
quote:
Dat vraagt om een NetherSwedish teamquote:Op donderdag 29 december 2011 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb al de hele week geen FIFA meer gespeeld, morgen weer naar huis, dus weer no-life spelenen ik wil een hybrid gaan maken met Safari-Almebäck-donk-??, dus iemand tips?
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat vraagt om een NetherSwedish team
interessant....quote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)
Andersson
(IF) Elm - Fer - Overtoom
Safari-Almebäck-donk-(IF) Boulah
4312
Keeper is wat lastiger overigens..moet een Jupiler League keeper zijn als je chem wil houden en die zijn er niet Zweeds en NLquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
interessant....ik zal ns kijken als ik weer thuis ben.
gewoon Bolat of Proto oid. Bolat heb ik iig al.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper is wat lastiger overigens..moet een Jupiler League keeper zijn als je chem wil houden en die zijn er niet Zweeds en NL
silver handel loopt nog wel aardig, maar het zal tot februari zeker niet beter worden vrees ikquote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
De markt is wel echt ingezakt na kerst zeg. Krijg bijna niets meer weg voor een fatsoenlijke prijs.
Ja idd. Mocht je van het thema afwijken met die keeper dan heb je ook meer opties voor naast Guidetti, er kan zelfs een compleet ander spitsenduo in.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gewoon Bolat of Proto oid. Bolat heb ik iig al.
ach dat maakt mij niet zo heel veel uit, als ik maar een solide keeper heb achterinquote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. Mocht je van het thema afwijken met die keeper dan heb je ook meer opties voor naast Guidetti, er kan zelfs een compleet ander spitsenduo in.
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ach dat maakt mij niet zo heel veel uit, als ik maar een solide keeper heb achterinen IF Guidetti heb ik natuurlijk al, dus ik moet eigenlijk een formatie hebben met twee aanvallers, misschien dat ik 4222 nog een kans wil geven.
is dat zo? Zou het niet weten. Maar klinkt wel als een leuk elftalletje, alleen IF Elm wordt een beetje te duurquote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?
IF Guidetti - Castaignos
Andersson - Overtoom
(IF) Elm - Fer
Nee, ik zou dan gewoon NIF Elm nemen, die is ook wel prima.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat zo? Zou het niet weten. Maar klinkt wel als een leuk elftalletje, alleen IF Elm wordt een beetje te duurtenzij de CDM minder duur is?
dan zet ik Sigi ernaastquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik zou dan gewoon NIF Elm nemen, die is ook wel prima.
edit: Volgens mij werkt die link mee..dan schiet het niet op me Casta
wat een keuzesquote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Bajrami (of een andere LW)- IF Guidetti - Beerens
Andersson - Fer - Overtoom
Kan ook nog
Ibrahimovic?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Guidetti - Hysen (of NL eredivisie spits)
Andersson
(IF) Elm - Fer - Overtoom
4312
Is geen glitch, mijn beide spitsen in mexico team hebben 7 chem (Sanchez en Vela) wanneer ik Lugo ipv. Sanchez doe is beide 9 chem.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In die formatie zit toch die glitch dat de spitsen geen link nodig hebben?
IF Guidetti - Castaignos
Andersson - Overtoom
(IF) Elm - Fer
Een vandermarretjequote:
IDDquote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog nooit zo onterecht gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |