Gewoon bindmiddel gebruiken, wordt het vanzelf stevigquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is de kots stevig of de seks? Belangrijk detail lijkt me!
Beetje maïzena, lekker plakken!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bindmiddel gebruiken, wordt het vanzelf stevig
Tja triestquote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zwaar diep in een dip van dat nieuws rondom stufi/ov. Als ze dat doorvoeren kan ik net zo goed putjesschepper worden, want studeren is niet te betalen
Precies... Niet zin om enorm uit te weiden over hoe het bij ons zit, maar de komende paar jaar gaan financieel niet tof wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja triest
we gaan terug naar van voor de oorlog, waar alleen de vermogende ouders hun kinderen naar school konden sturen..
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies... Niet zin om enorm uit te weiden over hoe het bij ons zit, maar de komende paar jaar gaan financieel niet tof worden
Heb er nu een discussie over op FB met iemand, die is voor, ja kunst, welvarende ouders hè
Echt hèquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietDat worden ook altijd de ergste balletjes, en doen vervolgens 7 jaar over hun studie
Nou ja liever 7 jaar en dan een studie afronden, dan stoppen (en gaan werken en prutsen) omdat ouders na 1 jaar niet meer sponserenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietDat worden ook altijd de ergste balletjes, en doen vervolgens 7 jaar over hun studie
Ja, maar nu wel de langstudeerders straffen. Hypocriete lamzakkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
grappig feitje is dat een hoop ministers zelf minstens 6 jaar over hun studie hebben gedaan, en dat nu dus afstraffen bij anderen
En honderd keer van studie veranderd natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
grappig feitje is dat een hoop ministers zelf minstens 6 jaar over hun studie hebben gedaan, en dat nu dus afstraffen bij anderen
Ja wat een domme regering,quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zwaar diep in een dip van dat nieuws rondom stufi/ov. Als ze dat doorvoeren kan ik net zo goed putjesschepper worden, want studeren is niet te betalen
Ja, maar overal moet bezuinigd worden...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat een domme regering,alles waar ons land vroeger mee voorop liep wordt afgeschaft, ze denken niet vooruit alleen aan hun eigen portemonnee
Het gaat om de basisbeurs voor MBO,HBO en WO en eventueel ook de OV kaart, wat je dan als lening zou moeten krijgen ipv schenkingquote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef Qwea het volgende:
Ik lees "op het hoger onderwijs" ik lees geen mbo?
ooh, dat las ik dus niet op de FP.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Het gaat om de basisbeurs voor MBO,HBO en WO en eventueel ook de OV kaart, wat je dan als lening zou moeten krijgen ipv schenking
http://www.z24.nl/z24geld(...)ffen_basisbeurs.htmlquote:Op donderdag 29 december 2011 19:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh, dat las ik dus niet op de FP.
Belachelijk. En waar is wilders nu met zijn grote bek dat hij wel ff "de stekker eruit zal trekken" dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:59 schreef indaha het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/z24geld(...)ffen_basisbeurs.html
Die schreeuwt alleen maar en doet verder nietsquote:Op donderdag 29 december 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Belachelijk. En waar is wilders nu met zijn grote bek dat hij wel ff "de stekker eruit zal trekken" dan?
kutkneusje is het.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:10 schreef indaha het volgende:
[
[..]
Die schreeuwt alleen maar en doet verder niets
Nou ja dat dus zeker ja...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef indaha het volgende:
Er zijn best bezuinigingen denkbaar waar ze beter voor hadden kunnen kiezen,
Huuuuuquote:Op donderdag 29 december 2011 20:45 schreef Lutte het volgende:
Piscie ik voel je, wilde en kerstkransje eten, steek hem in mijn mond zit er mierzoete vulling in
Nu ff míjn vullingen van de grond graaien
Bepaalde opzichten wel Ik zeg niet totaal de stekker er uit, Maar zoals het kabinet nu bezig is, gaat het gat tussen arm en rijk alleen maar groeien..quote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Vinden jullie dat echt allemaal van ontwikkelingshulp?
Ik vind dat we het nog altijd beter hebben dan de mensen in die landen en dat de rijkere landen hun verantwoordelijkheid toch zeker moeten blijven nemen daar...
Sjon is hier de tent af aan het breken, die moet even wat energie kwijt geloof ik
Ja klopt. en bij mij ligt het nog anders..quote:Op donderdag 29 december 2011 21:19 schreef indaha het volgende:
Ik vind vooral dat met de kosten van de zorg meer rekening moet worden gehouden met het inkomen.
Nu weer de premies omhoog en de eigen bijdrage met 50 euro omhoog.
Kijk als je 5000 per maand verdiend betaal je dat lachend, maar met een bijstandsinkomen van 1200 euro wordt het gewoon onbetaalbaar, vooral omdat je ook voor fysio en andere dingen ook nog een gedeelte zelf moet betalen.
En ziek worden is geen keuze, dat overkomt je.
Er hangt ook storm in de lucht, hij voelt hetquote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is hier de tent af aan het breken, die moet even wat energie kwijt geloof ik
Misschien kunnen we beter bezuinigen op andere dingen. Zoals die gemeenschappelijk kerstverlichting en dat soort dingen. Ik ben niet echt een expert op dat gebied, maar het lijkt me wel dat we daarmee wat geld besparen voor andere belangrijkere zaken. Okee, het geeft een mooie sfeer enzo, maar toch...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:26 schreef indaha het volgende:
Ik ben het daar wel mee eens eigenlijk, want wat ze ook op ontwikkelingshulp korten, daar krijgen wij geen cent meer van hoor, dat gaat allemaal naar subsidies voor bedrijven of andere Haagse vriendjes.
Ja is ook wel een beetje zo... en je kunt nog als student een hoop lenen, als je lang studeert en later een goed inkomen hebt betaal je dat weer terug...quote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dat we het nog altijd beter hebben dan de mensen in die landen en dat de rijkere landen hun verantwoordelijkheid toch zeker moeten blijven nemen daar...
eensquote:Op donderdag 29 december 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Naja dat dus, het is toch niet heeeeeeeel erg gek om voor je eigen studie te moeten betalen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is ook wel een beetje zo... en je kunt nog als student een hoop lenen, als je lang studeert en later een goed inkomen hebt betaal je dat weer terug...
Ja, elke student werkt zo'n beetje en het is geen gouden pot waar je maar eindeloos in kunt graaien nee... en hogere studie doen is ook een betere baan en beter salaris later.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat dus, het is toch niet heeeeeeeel erg gek om voor je eigen studie te moeten betalen?
Ik heb vanaf mijn 14e altijd gewerkt, ben nooit iets tekort gekomen eigenlijk, maar ik ben wel realistisch in mijn wensen
op zich niet gek nee, maar een basisbeurs moet eigenlijk wel blijven vind ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat dus, het is toch niet heeeeeeeel erg gek om voor je eigen studie te moeten betalen?
Ik heb vanaf mijn 14e altijd gewerkt, ben nooit iets tekort gekomen eigenlijk, maar ik ben wel realistisch in mijn wensen
Ja precies, dat is een investering in je eigen toekomst, raar om te verwachten dat iemand anders dat voor je doet toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, elke student werkt zo'n beetje en het is geen gouden pot waar je maar eindeloos in kunt graaien nee... en hogere studie doen is ook een betere baan en beter salaris later.
Jamaar ik word ook gedupeerd hoor, en ik werk fulltime, ik kan moeilijk op zaterdag gaan werken voor de leuke dingenquote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Ja, okee, Maar los van het duurder worden van studies. Mensen die gewoon niet kunnen werken (voltijds) worden nu wel gewoon zwaar gedupeerd..
maar t moet ook niet zo zijn dat studenten voltijds zouden moeten werken om hun studie te bekostigen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja precies, dat is een investering in je eigen toekomst, raar om te verwachten dat iemand anders dat voor je doet toch?
Ja I guess soquote:Op donderdag 29 december 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hey pisces, al helemaal klaar voor t nieuwe jaar?
Tuurlijk wel, als ze hun studie afhebben, dan kunnen ze hun lening terugbetalen, hoppakeequote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef gomi het volgende:
[..]
maar t moet ook niet zo zijn dat studenten voltijds zouden moeten werken om hun studie te bekostigen.
wat is zwaar?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
Ja, okee, Maar los van het duurder worden van studies. Mensen die gewoon niet kunnen werken (voltijds) worden nu wel gewoon zwaar gedupeerd..
Ja okee. Natuurlijk. Iedereen gaat er op achteruit. Het is ook meer de woede richting Den Haag. Vooral de grote bazen kunnen maar geld binnen halen, zelfs als het bedrijf niet heb kunnen redden krijgen ze een gouden handdruk van ik weet niet hoeveel nullen.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ik word ook gedupeerd hoor, en ik werk fulltime, ik kan moeilijk op zaterdag gaan werken voor de leuke dingen
maar een basisbeurs hoort er een beetje bij vind ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als ze hun studie afhebben, dan kunnen ze hun lening terugbetalen, hoppakee
maar bedrijven die mensen met een gouden handdruk wegsturen, is hun zaak he.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee. Natuurlijk. Iedereen gaat er op achteruit. Het is ook meer de woede richting Den Haag. Vooral de grote bazen kunnen maar geld binnen halen, zelfs als het bedrijf niet heb kunnen redden krijgen ze een gouden handdruk van ik weet niet hoeveel nullen.
Het is gewoon zo krom allemaal..
Ik neem aan dat jij ook niet je stufi hebt afgeslagen omdat je het later terug zou verdienen?quote:Op donderdag 29 december 2011 21:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is met alles in het levenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Lutte het volgende:
het voelt gewoon krom dat iemand die vijf jaar eerder geboren is veel meer betaald heeft gekregen.
Het is toch wel eens vanuit de overheid gebeurd dat ze mensen zoveel geld gaven? of niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
maar bedrijven die mensen met een gouden handdruk wegsturen, is hun zaak he.
zou anders zijn als dat voor rekening zou zijn van de belastingbetaler.
maar je schreef bedrijven hequote:Op donderdag 29 december 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is toch wel eens vanuit de overheid gebeurd dat ze mensen zoveel geld gaven? of niet?
hmm dan lijkt t erop dat jij en je lotgenoten deze race hebben gewonnen en de 1e zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nja wat ik al zeg dus, er is altijd een groep de eerste
Of andersom, dingen die bij jou nu goed geregeld zijn, en 'wij' vroeger niet hadden...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nja wat ik al zeg dus, er is altijd een groep de eerste
Ja die zijn er ook zat gok ik zo hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of andersom, dingen die bij jou nu goed geregeld zijn, en 'wij' vroeger niet hadden...
Precies, bij ons mam was er geeneens sprake van studeren. Het was een vrouw, tssquote:Op donderdag 29 december 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of andersom, dingen die bij jou nu goed geregeld zijn, en 'wij' vroeger niet hadden...
Dat is larie, mijn moeder is toch wel ouder denk ik, en die heeft altijd gewerkt.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, bij ons mam was er geeneens sprake van studeren. Het was een vrouw, tss
ik heb eigenlijk nooit echt gewerkt tijdens mijn studie.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Overigens kon ik van mijn basisbeurs in het jaar 0 ook niet eens de huur van mijn kamer betalen hoor, ik verdiende echt goed bij toen, oppasadressen waar ik studeerde als de kinderen sliepen, en nachtwerk op de fabriek, dat cashte echt heel lekker en was leuk om te doen.
Ik ben er nooit vanuit gegaan dat ik alles maar zou krijgen, zo hebben mn ouders ons dat gelukkig ook nooit geleerd.
mijn moeder heeft gewoon een hbo studie gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, bij ons mam was er geeneens sprake van studeren. Het was een vrouw, tss
Nicequote:Op donderdag 29 december 2011 22:21 schreef oh-oh het volgende:
En studeren deed mn moeder nog toen mn broertje klein was, ff HBO opleiding erbij, parttime baan, en drie kids.
Ligt aan de situatie hè. Kan ik verder wel helemaal uitleggen, schiet niemand iets mee op.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is larie, mijn moeder is toch wel ouder denk ik, en die heeft altijd gewerkt.
Zelfs mijn oma heeft altijd gewerkt, dus dat hangt ook van de mentaliteit van de mensen af hoor.
Ik ben zo blij dat ik 3/4e schooltijd zonder pc en mobiel heb gedaan, geen social media shit, wat een zegen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden niet eens mobieltjes en computers toen we studeerden, wij schreven met de hand en belden met een telefoon waarvan je de tikken op moest schrijven
![]()
![]()
![]()
![]()
yeah ik ben ook blij dat we toen geen facebook en twitter en al die shit haddenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik 3/4e schooltijd zonder pc en mobiel heb gedaan, geen social media shit, wat een zegen.
Ja ik ook, echt, wat zijn wij gezegend wat dat betreft, ik had echt helemaal geen ene reet gedaan als ik spelletjes op mn telefoon had kunnen spelen tijdens de lesquote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik 3/4e schooltijd zonder pc en mobiel heb gedaan, geen social media shit, wat een zegen.
Ik heb tot bepaalde hoogte geen moeite met klagen, jaloezie vind ik een ander ding en sommige mensen hebben er een handje van, vooral als ze niks hebben (en lui zijn).quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Mensen houden van klagen, ik krijg er jeuk van
Tekeningen in je schrift of agenda maken tijdens de les (of uit het raam kieken!), meer vermaak was er nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik ook, echt, wat zijn wij gezegend wat dat betreft, ik had echt helemaal geen ene reet gedaan als ik spelletjes op mn telefoon had kunnen spelen tijdens de les
maar daar gaat imo dus idd om. iedereen vindt dat hij op vakantie moet kunnen gaan, de nieuwste apparatuur moet hebben en zoveel eten moet kunnen kopen dat hij elke week een deel kan weggooien.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Mensen houden van klagen, ik krijg er jeuk van
Ik verdien echt geen vetpot, maar ik hoef niet op vakantie, ik betaal mijn hypotheek en kom rond en ben echt tevreden met wat ik heb.
Naja je hebt klagen en klagen he.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb tot bepaalde hoogte geen moeite met klagen, jaloezie vind ik een ander ding en sommige mensen hebben er een handje van, vooral als ze niks hebben (en lui zijn).
Yeah ik snap je helemaalquote:Op donderdag 29 december 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja je hebt klagen en klagen he.
Je snapt wel wat ik bedoel denk ik
Ja die hele instelling is verkeerd.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef gomi het volgende:
[..]
maar daar gaat imo dus idd om. iedereen vindt dat hij op vakantie moet kunnen gaan, de nieuwste apparatuur moet hebben en zoveel eten moet kunnen kopen dat hij elke week een deel kan weggooien.
Heerlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tekeningen in je schrift of agenda maken tijdens de les (of uit het raam kieken!), meer vermaak was er niet
Dat is leukquote:Op donderdag 29 december 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Wij hadden brievenschriften, ik heb er nog een paar, met vriendinnen in andere klassen, waar we de hele les in zaten te kriebelen en schrijven en plakken en tekenen, en dan snel snel tussen de lessen door dat schrift weer doorgeven zodat de ander kon lezen en verder krabbelen
NOESquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh neeeeeeeeeee, daar gaat Miss Havisham in vlammen op @ Great Expectations![]()
Ik had een penvriendin in Japan, en een in Indonesi@e, via teletekst geloof ikquote:Op donderdag 29 december 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is leuk
Ik heb nog stapels dozen toen ik nog allerlei penvriendinnetjes had, gewoon lekker oldschool schrijven en een postzegel erop, wat nou email?
Mooi hoor , deze nieuwe verfilming, Gillian Anderson was aaaaaaaawesome, ik ben benieuwd wat Helena er van gaat bakken, dat is echt weer een rol voor haar ookquote:
Oh ja matrix printer, the horrorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik had pas in het laatste half jaar van mijn studie een eigen pc![]()
Ohne internets hoor , puur tekstverwerken, ms dos
Ik ken het nietquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mooi hoor , deze nieuwe verfilming, Gillian Anderson was aaaaaaaawesome, ik ben benieuwd wat Helena er van gaat bakken, dat is echt weer een rol voor haar ook
YEAH!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja godsgruwelijk die hoerekutmatrixprinter die aaaaaaaaaltijd vast liep !!!!!!!!!!!
Oh god ja, en dan dat halve ding ontmantelen om em weer te laten lopenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja godsgruwelijk die hoerekutmatrixprinter die aaaaaaaaaltijd vast liep !!!!!!!!!!!
quote:
Ja ook datquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god ja, en dan dat halve ding ontmantelen om em weer te laten lopen
Toen was jij 3 of zoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god ja, en dan dat halve ding ontmantelen om em weer te laten lopen
Oliver Twist ken ik wel, maak ik het nog een beetje goedquote:
En wat een waardering áls het dan goed gingquote:Op donderdag 29 december 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Dat papier ging altijd helemaal naar de hoerige kloten, wat een schijtapparaten waren dat, printen was vaak meer werk dan schrijven
Fooooooooooood glorious foooooooooooooooooooooooooooodquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oliver Twist ken ik wel, maak ik het nog een beetje goed
please sir, can I have some more sir?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Fooooooooooood glorious fooooooooooooooooooooooooooood
Toen bestonden ze nog niet eens, voordat ik op de bs zatquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was al met computers bezig voor ik op de basisschool zat
Ik heb de musical 6 keer gezien in Londen, of zo, want een jongetje van de drama class van mn aupairkinders zat er in en we moesten steeds met een bus vol kinderen gaan kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
please sir, can I have some more sir?
Oh ja, met een doosje diskettes naar de Uni om aan je scriptie te werkenquote:Op donderdag 29 december 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Met een diskette of een grote flop
yeah die heb ik een hele korte tijd gehad. een zwart met gele dacht ikquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er een buzzer gehad, premobieletelefoon?
Ik had een paarse
We waren hier heel vroeg met computers, maar mobiele telefoons werden vermeden als de pestquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een paarse
Ik had mn eerste mobiel ook pas in 2000 of zo hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We waren hier heel vroeg met computers, maar mobiele telefoons werden vermeden als de pest
mijn eerste telefoon was de oude van m'n vader, met 3 uur accuduur omdat hij versleten was, toen ik 15 was of zo
ik had er pas aan 1 aan t eind van mijn studie. laatste jaar ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We waren hier heel vroeg met computers, maar mobiele telefoons werden vermeden als de pest
mijn eerste telefoon was de oude van m'n vader, met 3 uur accuduur omdat hij versleten was, toen ik 15 was of zo
JAAAAAA! Heb hem nogquote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik had een paarse
Ik ooooooook, zullen we buzzen?quote:
Laatst nog eens aangegooid, om te kijken of hij het nog deed, bij het geluidje ging ik meteen terug in de tijd, ohhhhhhhhhquote:
Iemand kan je bellen en een kort berichtje inspreken, zelfs naamherkenning of iets dat erop leekquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Whehe nee ik weet ook alleen nog maar dat ik er een had en dat dat hip was, wat we ermee deden weet ik nie meer
yeah idd en je kon ook codes doorsturen ofzo toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand kan je bellen en een kort berichtje inspreken, zelfs naamherkenning of iets dat erop leek
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Whaha, je had toen de swing of de flash, ik had de flashhhhhhhhhhhhhhhhh
Toen was je flashy, nu doe je de chachacha, je blijft hipquote:Op donderdag 29 december 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Whaha, je had toen de swing of de flash, ik had de flashhhhhhhhhhhhhhhhh
Whehehequote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
En toen ik een paar jaar geleden die foto inscande vroeg ik me werkelijk af waarom ik in godsnaam een afstandbediening bij me had in de trein
Whaaaquote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
De Swing 600, bijna zoals die hierboven heb ik voor de shine 2 jaar te lang aangehouden.
ik heb mijn 1e foon nog liggen. was er 1 van philips dacht ikquote:Op donderdag 29 december 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk had ik al m'n mobieltjes moeten bewaren, maar ja als ik 150,- terugkrijg voor een oude Nokia, dan ben ik snel om
M'n SWING heb ik nog wel geloof ik
heheh ik iets meer. ik heb er nu alleen al 3 in gebruikquote:Op donderdag 29 december 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb in 11 jaar tijd maar 4 telefoons gehad
Ik heb pas sinds een maand een smartphonequote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
heheh ik iets meer. ik heb er nu alleen al 3 in gebruik
bij ons was dat ook cool, laatste jaar op school en dan ff bellen. al die 1e jaars kijken. was wel lachenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mn vriendje was de eerste van de bubs met een mobiel.
Ik heb allemaal foto's van dat ie staat te bellen, damn dat was zo hip destijds
PICS MORGEN!!quote:
Ah dan als hij voorbij waaitquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Kweenie waar ie is maar ik kwam hem wel nog es tegen laatst
NEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik doen, maar t kan goed zijn dat ik m de laatste keer weggesmeten heb hoor
Ja die pleur je ook weg, dit is sentimentquote:Op donderdag 29 december 2011 23:15 schreef oh-oh het volgende:
ja samen met al die andere dingen die kleine plekjes innemen en die je nooit meer nodig gaat hebben
Zou willen dat dat nog zo is.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet?quote:
Oh die is echt hartstikke tof! Handigquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik had nog foto's van die tekendoos die ik voor mn ma kocht bij den kringloop trouwens!
[ afbeelding ]
Binnenkant met uitneembare vakjes
[ afbeelding ]
En deksel = tafelezel:
[ afbeelding ]
Ja, ik had pistache voor morgen, en de warme gezouten pecannootjes zijn al tijdens het fietsen genuttigdquote:
2xquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg net een megadoos vol kado's van Nonneke![]()
![]()
En we kregen een vlop met centjes van de baas![]()
Ja, ik moet toch nog weer een keer naar de markt. Maar er de dichtsbijzijnde markt is op zaterdag. Dus druk. En tijdens de andere heb ik geen tijd/werk. Maar als het goed is wordt mijn vrije dag dinsdag ----> weekmarkt in het centrum.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik had pistache voor morgen, en de warme gezouten pecannootjes zijn al tijdens het fietsen genuttigd![]()
Ja dat beheers ik dan weer nietquote:
Ik baal ook van de Vrij- en Zaterdagmarkt hier, dat is ook een reden waarom ik er niet vaak kom. Zaterdag begin ik écht niet aan, zo vreselijk drukquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch nog weer een keer naar de markt. Maar er de dichtsbijzijnde markt is op zaterdag. Dus druk. En tijdens de andere heb ik geen tijd/werk. Maar als het goed is wordt mijn vrije dag dinsdag ----> weekmarkt in het centrum.
Mooie is als ze voet bij stuk houden. Hoef je maar te groeten, de omdraaibeweging te maken en er is veel mogelijk.quote:
Dat is echt tof, zou ik als kaasverkoper ook een sport van maken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Bos81 het volgende:
Kaas ding ik niet af. Ik wel een keer gehad dat ik een pond kaas vroeg en dat jochie (veel ouder dan 20 zal ie niet zijn geweest) gewoon precies een pond afsneed![]()
![]()
No wayquote:TVOHNederland The voice of Holland
#BREKEND: De volgende aflevering van #TVOH geschrapt vanwege het plotselinge opstappen van meerdere juryleden!
26 minutes ago
Doe je dat bij zowel een enkele aankoop als een paar dingen? Gewoon het totaalbedrag niet accepteren? Ik wil meekijken bij jequote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mooie is als ze voet bij stuk houden. Hoef je maar te groeten, de omdraaibeweging te maken en er is veel mogelijk.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, met een doosje diskettes naar de Uni om aan je scriptie te werken
OMG, die was kut!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste mobiel, net voor het oh-zo-enge millenium gekocht, wel in het zwart dan
KPN Pocketline SWING
[ afbeelding ]
Buzzer uit 1997, 200 gulden was hij
[ afbeelding ]
wtfquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog wel dat ik als 2de telefoon een 3210 kreeg... helemaal gelukkig... week later zit dat ding in mijn zak, trek ik de auto deur dicht, jas ertussenDoei foon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]geweldig. Ik raakte die shit ALTIJD kwijt.
Als jij een smurf was, dan was je klungelquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
ik weet nog wel dat ik als 2de telefoon een 3210 kreeg... helemaal gelukkig... week later zit dat ding in mijn zak, trek ik de auto deur dicht, jas ertussenDoei foon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde ook naar de markt maar ik durf sinds ik dinsdag maar ternauwernood de Lush sale overleefde echt de stad niet meer in, wat is het ongekend hoerig druk hier zeg
Vind je het wat?quote:'Beyoncé verwelkomt dochter Tiana-May Carter'
Ik vond Beyonce ook al vreselijk, want beyonsay d'shontay is gewoon 1 pot natquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Bé, wat doe je???
Maar ja, haar eigen naam, die ik bij haar wel mooi vind, is natuurlijk ook het toppunt van kitsch en camp geworden he.
Oh, over kitsch gesproken, uit het kerstpakket van Nonneke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er gaat hier op sommige dagen 1,5 a 2 komkommers met 3 personen doorheen, dus ja we kunnen tot maandagquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
Beyonce is ook vreselijk, maar alleen Beyoncé zelf staat de naam wel goed
![]()
En waaaaaaarrrrrrrr de neuk ga je 6 komkommers douwen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga weer tzaziki maken vanavond hoor, voor morgen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Bé, wat doe je???
Maar ja, haar eigen naam, die ik bij haar wel mooi vind, is natuurlijk ook het toppunt van kitsch en camp geworden he.
Oh, over kitsch gesproken, uit het kerstpakket van Nonneke![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oeh Kofta. Lang niet meer gemaakt. Binnenkort toch maar weer doen. Of gewoon gehaktballetjes in tomatensaus..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga kofta maken vanavond en dacht meteen aan Bos
Zwabbertquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Grrrrrrr, er moet een gouden lijst om of zo he?
Wie kan er goed fotoshoppen????????
Lurkerquote:
Doe es dan, zo een kitscherige gouden lijst om die foto maken, voor Vistaprint?quote:
op de binnenrand van de lijst, aan de rechterzijdequote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Welk streepje?
Pisje, Vistaprint pakt m met lijst en al hoor
Ja, dat bedoelde ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Pisje, Vistaprint pakt m met lijst en al hoor
Whaaa, wat leuk dat dat bestaatquote:
He waar heb je die gehaald?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hoe tof
Ik hoef morgen alleen nog maar oliebollen te roggelen ergens, de rest heb ik gisteren gehaald.
Vanaaf ff zuurvlees opzetten zodat we morgen lekker op pad kunnen de hele middag, en tzaziki machen
Prima. MOet ik wel een keer naar Weert gaan. Waarschijnlijk wel in het eerste deel van 2012quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Zuurvlees is echt zo lekker![]()
Als je het lust doen we wel een keer een zuurvleesmeet bij mij
Is zuurvlees nou ook echt zuur?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Zuurvlees is echt zo lekker![]()
Als je het lust doen we wel een keer een zuurvleesmeet bij mij
Geen idee, gekregen van Nonquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:39 schreef indaha het volgende:
[..]
He waar heb je die gehaald?
Onze buitenegels zijn nu in winterslaap maar ik wil ze wel wat lekkers geven als ze in het voorjaar weer komen.
Normaal krijgen ze kattenvoer
Zuur en zoet is het!quote:
Ooh ja! Ik moet mo nog dat weekend laten fixenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q, serieus, als je nou dat weekend Maastricht boekt, dan maak ik het voor jullie, zuurvlees
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ja! Ik moet mo nog dat weekend laten fixen
Wij hebben een egelrestaurant tuin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, gekregen van Non![]()
Heb jij een egelproof tuin?
korfjequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef oh-oh het volgende:
Moeten we wel ff kijken hoe we dat oplossen met de Boe
Je balkon is groot zat, waarom hou je hem zelf nie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik ga voor Sonic denk ik op zoek naar een dichte tuin, waar ie echt niet uit kan en waar hij goed gevoerd wordt, ik kan het echt niet aan om hem zomaar uit te zetten denk ik![]()
Onze tuin is op zich dicht, vanwege de kittens, maar als die 's avonds binnen zijn maken we de ingang vrij voor de egels.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, ik ga voor Sonic denk ik op zoek naar een dichte tuin, waar ie echt niet uit kan en waar hij goed gevoerd wordt, ik kan het echt niet aan om hem zomaar uit te zetten denk ik![]()
Hij is echt te tam en te onnozel om de wildernis in te gaan, en ik denk dat ie gaat zitten wachten tot er volle bakjes voer verschijnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Onze tuin is op zich dicht, vanwege de kittens, maar als die 's avonds binnen zijn maken we de ingang vrij voor de egels.
Maar ik snap je punt, als je hem hier in de tuin zou doen kan hij 's nachts weglopen idd
Ik denk dat hij liever bij jou blijft,quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij is echt te tam en te onnozel om de wildernis in te gaan, en ik denk dat ie gaat zitten wachten tot er volle bakjes voer verschijnen![]()
Q, hij gaat sowieso het balkon op hoor, maar als ik iemand vind het een dichte tuin die het leuk zou vinden en waar ie echt niet weg kan en eten krijgt, dan mag ie wel geadopteerd
Hoe is het met de Boeberd zijn plekken Qwea? Is dat al een beetje weg inmiddels?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
korfjeDie heb boe niet voor jan lul hea!
Helemaal wegquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is het met de Boeberd zijn plekken Qwea? Is dat al een beetje weg inmiddels?
Yay!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helemaal weg
Hij heeft aan de loeizware AB gezeten... 2.5e week en toen was het eindelijk over.
Ik gaf primeval. Briljant spul.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Oh Q, wat gaf jij nou nog es voor zn botten en zo, voor toevoeging?
Ik wil ook iets voor Chico voor van de winter, hij wordt wat strammig.
Groenlipmosselquote:
Nee, wacht ff. Want het evrschilt HEEL erg in prijsquote:
bier?quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en Q, raad eens wat ze blijkbaar 100 meter van mijn huis verkopen?
quote:
Ze hadden een doos met verschillende, en als het goed is ook losse verschillende, weet alleen niet meer welke preciesquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]Koud zetten en uitschenken
Niet uit de fles drinken.
Hadden ze alleen die? Zo nee : Eyerlander is ook een baas. Of Skimme.
Sweetquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze hadden een doos met verschillende, en als het goed is ook losse verschillende, weet alleen niet meer welke precies
Een beetje verwennen verdient ie welquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Sonic gaat echt als een tiet ja, ik ga hem vanavond even wegen, ik denk dat ie nu over de kilo zit al![]()
![]()
Ik wist niet dat jullie er toen ook eentje hadden gevonden joh!
Is dat nog ergens mee te vergelijken Zwabs? Donker bier?quote:
Elk diertje wilt bij jou wonenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:07 schreef oh-oh het volgende:
En Sonic is echt verwend![]()
Als ie honger heeft breekt ie zn bak af en dan ren ik met zn voerbakken heen en weer
Tja, het is een donker witbiertje, heel klein beetje zuur, beetje zoetig, wat donker van smaak, wel fris toch.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat nog ergens mee te vergelijken Zwabs? Donker bier?
Het klinkt als een veelzijdig biertjequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, het is een donker witbiertje, heel klein beetje zuur, beetje zoetig, wat donker van smaak, wel fris toch.
maar ben niet goed in het omschrijven van smaken, moet daar toch echt eens iets aan gaan doen
Is het ook, het heeft niet een extreme smaak die bijvoorbeeld een russische imperial stout heeft, of die hele donkere bruine bieren uit Belgie bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het klinkt als een veelzijdig biertje
Je zou bijna een delicatessenwinkeltje kunnen beginnen. Zelfgemaakt bier en worst!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er dan wat meer een hobby van gemaakt, heb nu bijna 200 bieren gedronken uit meer dan 15 landen
Jup, Chinees bier, Japans bier, Engels bier, Schots bier, Iers bier, Belgisch bier, Duits bier, Frans bier, Spaans bier, Italiaans bier, Tjechisch bier, Amerikaans bier, Nederlands bier (duhquote:
Dat. Alleen wat minder gedronken maar probeer alles wat ik tegenkom te proberen. En zoeen fallstaf cafe is dan een tof ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:57 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb er dan wat meer een hobby van gemaakt, heb nu bijna 200 bieren gedronken uit meer dan 15 landen
Tsingtaoquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jup, Chinees bier, Japans bier, Engels bier, Schots bier, Iers bier, Belgisch bier, Duits bier, Frans bier, Spaans bier, Italiaans bier, Tjechisch bier, Amerikaans bier, Nederlands bier (duh) Zweeds bier, Deens bier en Russisch bier
Viel me nog hartstikke mee ja, was stiekem wel een beetje bang dat er ineens ijzervijlsel tussen zat of zoquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel me nog hartstikke mee ja, was stiekem wel een beetje bang dat er ineens ijzervijlsel tussen zat of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |