Gewoon bindmiddel gebruiken, wordt het vanzelf stevigquote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is de kots stevig of de seks? Belangrijk detail lijkt me!
Beetje maïzena, lekker plakken!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon bindmiddel gebruiken, wordt het vanzelf stevig
Tja triestquote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zwaar diep in een dip van dat nieuws rondom stufi/ov. Als ze dat doorvoeren kan ik net zo goed putjesschepper worden, want studeren is niet te betalen
Precies... Niet zin om enorm uit te weiden over hoe het bij ons zit, maar de komende paar jaar gaan financieel niet tof wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja triest
we gaan terug naar van voor de oorlog, waar alleen de vermogende ouders hun kinderen naar school konden sturen..
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies... Niet zin om enorm uit te weiden over hoe het bij ons zit, maar de komende paar jaar gaan financieel niet tof worden
Heb er nu een discussie over op FB met iemand, die is voor, ja kunst, welvarende ouders hè
Echt hèquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietDat worden ook altijd de ergste balletjes, en doen vervolgens 7 jaar over hun studie
Nou ja liever 7 jaar en dan een studie afronden, dan stoppen (en gaan werken en prutsen) omdat ouders na 1 jaar niet meer sponserenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh god, dat soort mensen trek ik echt nietDat worden ook altijd de ergste balletjes, en doen vervolgens 7 jaar over hun studie
Ja, maar nu wel de langstudeerders straffen. Hypocriete lamzakkenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
grappig feitje is dat een hoop ministers zelf minstens 6 jaar over hun studie hebben gedaan, en dat nu dus afstraffen bij anderen
En honderd keer van studie veranderd natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef DeZwabber het volgende:
grappig feitje is dat een hoop ministers zelf minstens 6 jaar over hun studie hebben gedaan, en dat nu dus afstraffen bij anderen
Ja wat een domme regering,quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Lutte het volgende:
Ik raak zwaar diep in een dip van dat nieuws rondom stufi/ov. Als ze dat doorvoeren kan ik net zo goed putjesschepper worden, want studeren is niet te betalen
Ja, maar overal moet bezuinigd worden...quote:Op donderdag 29 december 2011 19:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja wat een domme regering,alles waar ons land vroeger mee voorop liep wordt afgeschaft, ze denken niet vooruit alleen aan hun eigen portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |