33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben 33 en ik game nog steeds, ok de meeste vinden het raar, maar ik niet. Ik vind het leuk
So whatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.
Tevens: eigen naamtopic.
wat? Gamende vrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf Tijn? Zulke vrouwen blijven niet lang single
Dank jequote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.
Tevens: eigen naamtopic.
Ik ga voortaan ieder topic een naamtopic voor mijzelf makenquote:
Zelf kun je ook niet schattenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben het wel gewend, wordt altijd 26 geschatBehalve door Palawan, die schat me gewoon 29
En wat maakt C_A een leuke vrouw dan?quote:
Volgens mij is ze gewoon heel relaxed, heeft ze humor, en ze heeft een mooiere games collectie dan ik heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt C_A een leuke vrouw dan?
Hoe durft ie?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben het wel gewend, wordt altijd 26 geschatBehalve door Palawan, die schat me gewoon 29
Shit, ik wil haar nu.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon heel relaxed, heeft ze humor, en ze heeft een mooiere games collectie dan ik heb.
Nee je begreep mij verkeerdquote:
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_Aquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ja ja, je probeert jezelf er gewoon uit te lullenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee je begreep mij verkeerd
Ik had je geen 33 geschat, ik dacht dat je bouwjaar 78 had, dat is heel wat anders
Ik had je gewoon 28 geschat enzo
Nja, dat valt mee. Ik had deze kleuren zo zelf bedacht, mijn ouders wilden dat liever niet omdat ze dachten dat dat te donker zou worden. Maar ik heb mijn zin gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]klinkt alsof jij n erg donkere kamer hebt
Dat betekent dat ik dus beter kan schatten dan andere mensenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ja ik vond de meet echt leukquote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe durft ie?
Ik las (spytool) dat je de meet wel leuk vond en dat je nog wist dat je mij had ontmoet.
Ik was gevleid.
Moest jij je paard niet gaan uitlaten?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_A
Dat is correctquote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, je probeert jezelf er gewoon uit te lullen
Toffe koei!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_A
De paraplus zijn echt goed gevallen bij iedereen. Volgende meets allemaal een paraplu mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vond de meet echt leuk
Normaal ben ik meer van de hyperdepiepermeets, maar deze relaxe paraplu meet was zeker leuk
Tuurlijk heb ik je onthouden
Ja dat is wel weer waar, maar toch, jij bent de eerste die mijn zo oud schatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik dus beter kan schatten dan andere mensen
Meer mensenkennis enzo
En je bent hoe jong?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dus gewoon oud uit zie.
Samzz schatte me ook al in de 30
klopt maar ik heb t koud en mijn haar is nog steeds niet droogquote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moest jij je paard niet gaan uitlaten?![]()
Jij bent gewoon jonger dan mijquote:Op donderdag 29 december 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
28, dus nog gewoon een jonge god
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt maar ik heb t koud en mijn haar is nog steeds niet droog
Ik schat jou veel jonger.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan mij
29 is toch helemaal niet oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar, maar toch, jij bent de eerste die mijn zo oud schat
Volgende keer neem ik een grotere paraplu meequote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paraplus zijn echt goed gevallen bij iedereen. Volgende meets allemaal een paraplu mee.
Maar we hebben maar een paar woorden gewisseld met elkaar.
paardquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.
Als jij van 88 bent ben ik nog jongerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
paarden tijn woont toch veul te ver weg en Febo is een beetje eenkennig...
Dankjewel bartholomeus!
ik voel me jong tussen jullie
Nee is ook niet oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef palawan het volgende:
[..]
29 is toch helemaal niet oud![]()
Dat is maar 4 jaar ouder dan ik ben
en toch voel ik me jong!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij van 88 bent ben ik nog jonger
Hond uit laten ja hoor, ik moet mijn nieuwe schoenen nog inlopen. En met een Föhn is dat haar zo droog.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.
Dat snap ik ben ook nog een jonge godquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schat jou veel jonger.
Dacht dat je 23-24 was
Ik had jou eigenlijk wel wat ouder geschatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij van 88 bent ben ik nog jonger
Jawel, dat is oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is ook niet oud33 is pas oud
Nee eigenlijk ook niet.
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel wat ouder geschat
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjesquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dankjewel bartholomeus!
Loefje is nog jongerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dankjewel bartholomeus!
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjes
hahaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komen
Hoiquote:
Ik had je 25 /26 geschatquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik had je 25 /26 geschat
Maar toen ik je met Stefan zag, dacht ik, nee dat kan niet. Want die zag er veel jonger uit dan jou. En toen raakte ik in de war
I haz the future!quote:
Yes you have enjoy it while it lastsquote:
Jakkes wat ben jij scherpquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komen
Ik vind de frikandelletjes van de Febo maar vies. De kroketten zijn wel superlekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjes
Dat is best wel een beetje waarquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent nog heel jong van geest
Ik dacht dat stefan wel wat ouder zou zijn eigenlijk, iets van 20 ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]Wow, ik ben net 21
En Stefan is pas 18
Even googlen.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Loef, als ik zeg Krang dan zeg jij ....
Ja dat weet ikquote:Op donderdag 29 december 2011 14:44 schreef Joysa het volgende:
[..]Wow, ik ben net 21
En Stefan is pas 18
Zou ie willenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik dacht dat stefan wel wat ouder zou zijn eigenlijk, iets van 20 ofzo
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat weet ik
Ik ging ook gelijk kijken op Facebook
Ik heb het wel gekeken hoor, alleen al die namen staan me niet bij.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Generatiekloof.
C_A weet het vast wel
Nog nieteens gedate en je gaat nu al vreemdquote:
Lol daar hebben we nog zo'n facebook stalkerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zou ie willen
[..]Handig ja, facebook
Teenage Mutant Ninja Turtles ?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Generatiekloof.
C_A weet het vast wel
Maar ik heb jou niet op facebook!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Lol daar hebben we nog zo'n facebook stalker
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles ?
Ik ben niet heel moeilijk te vinden hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik heb jou niet op facebook!
Zeker geen joycequote:Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben niet heel moeilijk te vinden hoor
Ik zou jou wel even op willen zoeken, maar ben vergeten hoe je heet
Weet alleen nog dat het geen Joyce was
ben je vriendjes van Myr?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben niet heel moeilijk te vinden hoor
Ik zou jou wel even op willen zoeken, maar ben vergeten hoe je heet
Weet alleen nog dat het geen Joyce was
Achter aansluiten ik ben eerstquote:Op donderdag 29 december 2011 14:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog nieteens gedate en je gaat nu al vreemd
Ach jongen, haar paard staat ongeveer in mijn achtertuinquote:Op donderdag 29 december 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Achter aansluiten ik ben eerst
Oke jij wint deze keerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach jongen, haar paard staat ongeveer in mijn achtertuin
Twilight en Harry Potterquote:Op donderdag 29 december 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
Palawan
TwilightHarry Potter
Ik welquote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb van deze reeks volgens mij niemand op facebook
Ja die moet ik ook nog zienquote:Op donderdag 29 december 2011 14:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Twilight en Harry Potter![]()
En ik ben stiekem ook verslaafd aan Grey's Anatomy
Moet nog wel Twilight in de bios kijken, nog steeds niet geweest
Ik wel, ik had Joysaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb één iemand uit deze reeks op Facebookquote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Draait hij nog in de bios dan Twilight?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog zien
Maar niemand vind het leuk
Dus ik wacht wel tot hij op blu-ray uit is
Maar vind je Vampire diaries niet leuk danDat is echt een leuke series
Damon
Alleen in degenen die slaaptherapie belangrijk vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draait hij nog in de bios dan Twilight?
Jawel, maar heloefje tel ik als iemand uit de radio49 reeks.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel, ik had Joysa
Heb je geen Heloefje dan?
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:56 schreef Royco1 het volgende:
Dat probleem heb ik ook. Of ze zijn al geweestquote:Op donderdag 29 december 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog zien
Maar niemand vind het leuk
Dus ik wacht wel tot hij op blu-ray uit is
Maar vind je Vampire diaries niet leuk danDat is echt een leuke series
Damon
Ja Breaking Dawn part 1 dan hequote:Op donderdag 29 december 2011 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Draait hij nog in de bios dan Twilight?
In de laatste 5 minuten ben ik van 1, naar 3 gegaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb één iemand uit deze reeks op Facebook
Aha zoquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel, maar heloefje tel ik als iemand uit de radio49 reeks.
En jou en Myra ook
Ja ik kon wel mee met een vriendinnetje, maar die hadden al gereserveerd, en ik was toen al heel het weekend weggeweest, dus ben niet meegegaanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:01 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Of ze zijn al geweest
Vampire diaries is ook tof. De boeken in ieder geval, heb de eerste 4 ervan gelezen, de rest hadden ze niet in de bieb
![]()
De serie kijk ik daar niet van lijkt me niet echt wat... Of lijkt me wel wat maar kost weer zoveel tijd
Ik zou je hebben toegevoegd ware het niet dat ik m'n FB verwijderd hebquote:Op donderdag 29 december 2011 15:03 schreef palawan het volgende:
[..]
In de laatste 5 minuten ben ik van 1, naar 3 gegaan!
Best wel een snelle stijging
Zegt mij nietsquote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Breaking Dawn part 1 dan he
Moet je eerst de vorige films kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zegt mij nietsmaar het lijkt mij wel leuk
Die heb ik nog niet gekekenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je eerst de vorige films kijken
Ze hebben het verhaal in meerdere delen gedaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Breaking Dawn part 1 dan he
Ja, maar dan wil ik de boeken eigenlijk eerst lezen voor ik aan de serie begin. Dan kan het dus alleen maar beter worden... anders zijn de boeken straks zo saai vergeleken met de seriequote:Op donderdag 29 december 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aha zoIk snap
[..]
Ja ik kon wel mee met een vriendinnetje, maar die hadden al gereserveerd, en ik was toen al heel het weekend weggeweest, dus ben niet meegegaan
Maar ik ben ook wel weer iemand die gewoon op een doordeweekse dag 's middags alleen gaatMaar ben er nog niet aan toegekomen
Je moet de serie echt kijkenIk vind de serie leuker dan de boeken
En dat zeg ik nooit snel
En zeker vol blijven houden seizoen 1, want seizoen 2 is
En Seizoen 3
En ik kijk Secret Circle ook
Hey jijquote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ze hebben het verhaal in meerdere delen gedaan?
Ooit de eerste film op tv gezien, maar om eerlijk te zijn vond ik die best wel saai.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je eerst de vorige films kijken
Secret Circle is een serie in ongeveer hetzelfde tempo als de eerste twee Twilight films.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik de boeken eigenlijk eerst lezen voor ik aan de serie begin. Dan kan het dus alleen maar beter worden... anders zijn de boeken straks zo saai vergeleken met de serie
Secret Circle... is dat ook niet een boek? Volgens mij wou ik die ook lenen bij de bieb, maar hadden ze natuurlijk weer niet... en al helemaal niet in het Engels natuurlijk
Kan je een jaar wachten op het einde.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey jij
Ja en volgend jaar december pas part 2
Ja secret Circle is ook een reeks boekenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, maar dan wil ik de boeken eigenlijk eerst lezen voor ik aan de serie begin. Dan kan het dus alleen maar beter worden... anders zijn de boeken straks zo saai vergeleken met de serie
Secret Circle... is dat ook niet een boek? Volgens mij wou ik die ook lenen bij de bieb, maar hadden ze natuurlijk weer niet... en al helemaal niet in het Engels natuurlijk
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ooit de eerste film op tv gezien, maar om eerlijk te zijn vond ik die best wel saai.
Meer films is meer goedquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey jij
Ja en volgend jaar december pas part 2
Vampieren die glitteren in de zon en niet gewoon doodgaan zoals het hoort.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat![]()
Tevens hoi!
Waarop dan wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef twi het volgende:
Het aller ergste van Twilight is natuurlijk nog dat iedereen me altijd vraagt of mijn nickname door die reeks geinspireerd is.
Vind je? Ik vind het best spannendquote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Secret Circle is een serie in ongeveer hetzelfde tempo als de eerste twee Twilight films.
Eigenlijk moet je ze gewoon allemaal achter elkaar kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ooit de eerste film op tv gezien, maar om eerlijk te zijn vond ik die best wel saai.
Twilightquote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tevens hoi!
Die glitteren? In de zon? Ok!....quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vampieren die glitteren in de zon en niet gewoon doodgaan zoals het hoort.
Same. Vampire Diaries, Twilight, van beide nog geen seconde gezien.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tevens hoi!
Tof, ik mag jou welquote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja secret Circle is ook een reeks boekenIk ben wel begonnen met de serie, maar nog niet aan het boek.
Ik heb ze besteld bij bol.comIn het engels
Al heb ik de Harry Potter boeken in het Nederlands gelezenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Tof, ik mag jou wel
Engels is echt zoveel beter dan Nederlands, anders krijg je van die rare namen (Dumbledore >>>> Perkamentus) en de grapjes kan je niet vertalen
Ik kijk sowieso liever de originelen, desnoods met ondertitelingquote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Tof, ik mag jou wel
Engels is echt zoveel beter dan Nederlands, anders krijg je van die rare namen (Dumbledore >>>> Perkamentus) en de grapjes kan je niet vertalen
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vampieren die glitteren in de zon en niet gewoon doodgaan zoals het hoort.
Ik ben nog niet verder gekomen dan aflevering 2. Ik val er telkens bij in slaap. Zo heb ik ongeveer ook de tweede Twilightfilm in een stuk of zes sessies uitgekeken. Dat vond ik al een hele prestatie, en dat zegt wat met mijn chickflick-smaak.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Vind je? Ik vind het best spannend
Vond Underworld wel vermakelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb niet zoveel met vampierfilms of -series. Alleen The Lost Boys vond ik nog wel leuk.
Good luck soldier!!1quote:Op donderdag 29 december 2011 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn nieuwe DVD speler is binnen. Nu aansluiten. Wish me luck
De meeste ik ook, daarna nog een paar opnieuw gelezen in het Engelsquote:Op donderdag 29 december 2011 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al heb ik de Harry Potter boeken in het Nederlands gelezen
Maar voor de rest zoveel mogelijk Engels
Uiteraard. Maar ik bedoelde ook de boeken hequote:Op donderdag 29 december 2011 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso liever de originelen, desnoods met ondertiteling
Ik vind de films verder best vermakelijk, maar als buffy fan moeten vampieren gewoon dood met een staak of zonlichtquote:
Ik zal zo even naar je zwaaienquote:Op donderdag 29 december 2011 14:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach jongen, haar paard staat ongeveer in mijn achtertuin
Yayquote:
Ik wil ze nog steeds in het Engels lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef palawan het volgende:
[..]
De meeste ik ook, daarna nog een paar opnieuw gelezen in het Engels
[..]
Uiteraard. Maar ik bedoelde ook de boeken he
Buffyquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de films verder best vermakelijk, maar als buffy fan moeten vampieren gewoon dood met een staak of zonlicht
Buffyquote:Op donderdag 29 december 2011 15:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind de films verder best vermakelijk, maar als buffy fan moeten vampieren gewoon dood met een staak of zonlicht
Er is een reden dat er FOK! meets zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef benzin het volgende:
Als alle mensen die zich eenzaam en alleen voelen een clubje op zouden richten, dan zou niemand zich meer eenzaam hoeven voelen
Dan was 't niet bestquote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ooit een heel slachte vampierfilm gezien, maar die is zo slecht, dat je op internet bijna niks over kan vinden.
Zelfs niet op de imdb?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ooit een heel slachte vampierfilm gezien, maar die is zo slecht, dat je op internet bijna niks over kan vinden.
Hoe heet die dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Shaun of the Deadquote:
Is iedereen hier eenzaam dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is een reden dat er FOK! meets zijn.
Nee ik denk dat ik eenzaam ben.quote:
Wacht maar tot je op jezelf woont...helemaal alleen....met alleen maar een TV aan als bewegend behang en de muren die op je afkomen.quote:
Maar je bent er nog niet uit wat dat rotgevoel in je maag is? Misschien heb je gewoon honger! Of iets verkeerds gegeten.quote:
Priest?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
Heerlijk ik en mijn TV.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je op jezelf woont...helemaal alleen....met alleen maar een TV aan als bewegend behang en de muren die op je afkomen.
Ik had dat rotgevoel vooral vroeger nu heb ik het eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je bent er nog niet uit wat dat rotgevoel in je maag is? Misschien heb je gewoon honger! Of iets verkeerds gegeten.
Vicks Blue'tje?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Neeeeee, loop ik helemaal naar de brievenbus, hebben ze hem weggehaald ivm vuurwerk
Nu ben ik buiten adem, want ben nog niet helemaal beter
Maar die is toch vrij nieuw? Het is zo'n 10 jaar gelden dat ik die film gezien heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Priest?
Die had zoveel potentie, maar was toch helemaal niks.
Oh, dan kan het hem niet zijn nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar die is toch vrij nieuw? Het is zo'n 10 jaar gelden dat ik die film gezien heb.
Dracula 2000quote:Op donderdag 29 december 2011 15:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar die is toch vrij nieuw? Het is zo'n 10 jaar gelden dat ik die film gezien heb.
Die is niet al 10 jaar oudquote:Op donderdag 29 december 2011 15:29 schreef twi het volgende:
Het moet haast wel Bloodrayne geweest zijn. Veel slechtere films zijn er niet gemaakt.
8 jaar vind ik ook ongeveer 10 jaarquote:
Die film heb ik nog gezien.quote:
Zo'n Bollywood filmquote:Op donderdag 29 december 2011 15:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens een Engelstalige film.
Killer Barbys vs. Draculaquote:Op donderdag 29 december 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
Staat hij hier tussen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_vampierfilms
Het zegt me wel ietsquote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
De film ging over een dorpje dat werd aangevallen door vampiers. Er waren ook van die gothicfirguren die graag vampier wilde worden en één daarvan ging dood omdat die heilig water dronk. Er was ook een atheïstisch wijf dat niet wilde geloven dat je met kruizen vampiers kan wegjagen.
Zoiets was het.
Ik ben geen gothic, maar zou ook wel een vampier willen worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
De film ging over een dorpje dat werd aangevallen door vampiers. Er waren ook van die gothicfirguren die graag vampier wilde worden en één daarvan ging dood omdat die heilig water dronk. Er was ook een atheïstisch wijf dat niet wilde geloven dat je met kruizen vampiers kan wegjagen.
Zoiets was het.
hmzz komt bekend voorquote:Op donderdag 29 december 2011 15:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zoiets was het.
Ja ik zou dat ook wel willenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:37 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik ben geen gothic, maar zou ook wel een vampier willen worden.
Maar dan wel zo'n vampier als uit Twilight of Vampire Diaries he
Nee lijkt me niks.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik zou dat ook wel willen
Ja ook leukquote:Op donderdag 29 december 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niks.
Alleen de bovennatuurlijke kracht en reflexen wil ik wel.
Kunnen toveren zoals Harry Potter zou ook tof zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niks.
Alleen de bovennatuurlijke kracht en reflexen wil ik wel.
Nee dat was een heks.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ook leukBeetje Willow uit Buffy enzo
Lijkt mij ook veel leuker.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Kunnen toveren zoals Harry Potter zou ook tof zijn
Ik heb heel lang gehoopt dat ik dat zou kunnen, maar toen werd ik 11 en had ik nog steeds geen brief voor zweinstijnquote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Kunnen toveren zoals Harry Potter zou ook tof zijn
Ik denk nog steeds dat onze kat de uil opgevreten heeft.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gehoopt dat ik dat zou kunnen, maar toen werd ik 11 en had ik nog steeds geen brief voor zweinstijn
ik word er niet warm vanquote:Op donderdag 29 december 2011 15:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
2 jaar terug vond ik hem geweldiv, nu zou ik hem mijn bed nogsteeds niet uit schoppen.
Bestond Zweinstijn maar echtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb heel lang gehoopt dat ik dat zou kunnen, maar toen werd ik 11 en had ik nog steeds geen brief voor zweinstijn
Maar dan zonder die baardquote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel kunnen toveren als Gandalf
Nee zijn baard is ook tofquote:
Lijkt me wel een leuke school. Vraag me alleen of hoe het ziet met toekomstperspectief.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bestond Zweinstijn maar echt
Dreuzel alert!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uhmz jaa... dan wordt je gewoon minister van Toverkunst ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke school. Vraag me alleen of hoe het ziet met toekomstperspectief.
Dan ben ik liever die 'Doler' uit LOTRquote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil wel kunnen toveren als Gandalf
Die hebben we al, Jan Kees de Jager, die laat ons geld magisch verdwijnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz jaa... dan wordt je gewoon minister van Toverkunst ofzo
Heequote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zulke woorden moet je in dit topic niet gebruiken. Het minst erge wat kan gebeuren is dat Myraela gaat giechelen "Hihihi je zei nemen".
Ik ook.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan ben ik liever die 'Doler' uit LOTR
Dan word ik we Minister van Magische Sport en Recreatie. Is wel wat voor mijquote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die hebben we al, Jan Kees de Jager, die laat ons geld magisch verdwijnen.
Ze is nu waarschijnlijk de spytool aan het checken. krijgen we zo de volle lading over ons heenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Alle grappen over je gezien?
[..]
Misschien kan Feyenoord wel een topclub worden in het quidditchquote:Op donderdag 29 december 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan word ik we Minister van Magische Sport en Recreatie. Is wel wat voor mij
Mensen die mijn zinnetjes belachelijk maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Hee![]()
Alle grappen over je gezien?
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien kan Feyenoord wel een topclub worden in het quidditch
Maar dan met andere toverstokken zekerquote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje magie hoor.
Ze heeft echt magische handen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan met andere toverstokken zeker
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze heeft echt magische handen hoor
Dat geloof ik meteenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze heeft echt magische handen hoor
Niks mis met een beetje concurrentie.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Vroeger had ik een Harry Potter brilletje en bij toeval ook een gelijkend kapsel. Heb ik die vent vervloekt zeg, ik was er toch verdomme eerst? Met toverstaf en al
Ben jij Jan Peter Balkenende jr. ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Vroeger had ik een Harry Potter brilletje en bij toeval ook een gelijkend kapsel. Heb ik die vent vervloekt zeg, ik was er toch verdomme eerst? Met toverstaf en al
Ja maar hij kreeg de chicks en dat is niet eerlijk!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje concurrentie.
Hell noquote:Op donderdag 29 december 2011 15:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Ben jij Jan Peter Balkenende jr. ofzo?
En wat voor een chickquote:Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar hij kreeg de chicks en dat is niet eerlijk!
[/calimero]
My point exactlyquote:
Die veranderde toch in een grote poes?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Ron heeft het beter voor elkaar eigenlijk. Hermione Granger
Jij hebt Lott alquote:
Dan gaat uit een taart springen dus niet doorquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan gaat uit een taart springen dus niet door![]()
Affijn, dan Marcella maar, wie de n**k dat ook mag zijn.
Mwah, die sjanst ook met Benzinquote:
Whut?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan gaat uit een taart springen dus niet door![]()
Affijn, dan Marcella maar, wie de n**k dat ook mag zijn.
Jij ook met andere vrouwenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, die sjanst ook met Benzin
De slet.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
By the way, ik ging nog maar snel verontschuldigingen aanbieden bij NewB die een beetje de room runde, het leek net alsof het een bekende was van mij die mij zat op te hemelen. Was niet echt tof ofzow.quote:
Ohjaquote:
Heujquote:
Dat mag toch ookquote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het leek meer of een troll de room had gevonden.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
By the way, ik ging nog maar snel verontschuldigingen aanbieden bij NewB die een beetje de room runde, het leek net alsof het een bekende was van mij die mij zat op te hemelen. Was niet echt tof ofzow.
Ja, die kans is groot, maar volgende keer pakt ze maar een ander slachtoffer. Kon er ook niet op ingaan en dank je wel zeggen. Voor hetzelfde schuur ik nog liever een over datum stroopwafel dan haar.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het leek meer of een troll de room had gevonden.
Weer over mij aan het praten?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
By the way, ik ging nog maar snel verontschuldigingen aanbieden bij NewB die een beetje de room runde, het leek net alsof het een bekende was van mij die mij zat op te hemelen. Was niet echt tof ofzow.
Ik raak niet uitgepraat over jequote:Op donderdag 29 december 2011 16:07 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weer over mij aan het praten?
Die Marcel?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, die kans is groot, maar volgende keer pakt ze maar een ander slachtoffer. Kon er ook niet op ingaan en dank je wel zeggen. Voor hetzelfde schuur ik nog liever een over datum stroopwafel dan haar.
10 to 1 dat het een vent wasquote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Marcella. Stond er Marcel had ik direct afwijzend kunnen reageren
Geen shirt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben dan ook botertjesgeil zonder tshirt.
Hey ik heb ook een kaartje voor Mastodon gekocht.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens aan mijn ouders vragen of ik mag. De centen heb ikquote:Op donderdag 29 december 2011 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey ik heb ook een kaartje voor Mastodon gekocht.
Ah welja, ik heb een goeie bui vandaagquote:
Coolquote:Op donderdag 29 december 2011 16:09 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moet maar eens aan mijn ouders vragen of ik mag. De centen heb ik
Sukkelquote:Op donderdag 29 december 2011 16:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom mis ik dat soort dingen.
Eerlijk is eerlijk, jij klinkt echt zoquote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die mijn zinnetjes belachelijk maken.haters gaan haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, jij klinkt echt zo
Ik houd gewoon van mijn vaste zinnetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je woont naast de winkels...quote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik moet ook nog boodschappen doen.
Welke maaltijd? Misschien inspiratie voor mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef palawan het volgende:
Magnetronmaaltijd van de AH straks. En daarna sporten
Dat wou ik zeggen, ik moet douchen, aankleden, haren doen, fietsensleutel zoeken, en dan 10 minuten fietsen heen en 10 minuten terug, en dat alles voor een paar chupachups.quote:
De euroshopper boerenkool is wel ok, en lekker goedkoop.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Welke maaltijd? Misschien inspiratie voor mij.
maar die dingen zijn echt vies.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dat wou ik zeggen, ik moet douchen, aankleden, haren doen, fietsensleutel zoeken, en dan 10 minuten fietsen heen en 10 minuten terug, en dat alles voor een paar chupachups.
Dat ken ik en dan kan ik geen keuze maken.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:18 schreef palawan het volgende:
[..]
De euroshopper boerenkool is wel ok, en lekker goedkoop.
Maar die gaat het niet worden... ik beslis pas op het moment dat ik voor het schap sta
Nee die zijn zwaar lekker. Alleen overpriced. Dus kom ik waarschijnlijk thuis met iets van de Aldi. Wel goed voor me, naar buiten, heb ik de hele week al niet gedaanquote:Op donderdag 29 december 2011 16:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
maar die dingen zijn echt vies.
Neem de linker!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat ken ik en dan kan ik geen keuze maken.
Keuzestressquote:Op donderdag 29 december 2011 16:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat ken ik en dan kan ik geen keuze maken.
Tagliatelle met spinazie, zalmsnippers en roomkaas erdoorquote:Op donderdag 29 december 2011 16:19 schreef Myraela het volgende:
Duidelijk dat je gewoon de pasta met spinazie, kip en boursin moet nemen. nomnomnom.
De mijne is lekkerder.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Tagliatelle met spinazie, zalmsnippers en roomkaas erdoor![]()
Dat is echt nomnomnom
ik wil ook sportenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:15 schreef palawan het volgende:
Magnetronmaaltijd van de AH straks. En daarna sporten
Ik bedoel ook gerookte zalmsnippers erdoorquote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De mijne is lekkerder.![]()
Ik ben niet zo weg op zalm.Tenzij gerookt.
Wel played sirquote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gerookte zalmsnippers erdoor![]()
Maar je mag wel bewijzen dat jouw versie lekkerder is hoor
't Is half 5, gekquote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef Murdera het volgende:
Ik kan nogsteeds mn nest niet uitkomen.
Ik stond opquote:Op donderdag 29 december 2011 16:26 schreef Murdera het volgende:
Ik kan nogsteeds mn nest niet uitkomen.
Oh! Gerookt! Dan lust ik het wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik bedoel ook gerookte zalmsnippers erdoor![]()
Maar je mag wel bewijzen dat jouw versie lekkerder is hoor
Klinkt beter dan mijn dag.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik stond op
Zette de oven aan
Deed er worstenbroodjes en saucijzenbroodjes in
At die op
Begon te Gamen
Keek op de klok
En het was nu
Spannende dag uit mijn leven
Worstenbroodjes zijn wel lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik stond op
Zette de oven aan
At die op
Begon te Gamen
Keek op de klok
En het was nu
Heb je gefapt?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik stond op
Zette de oven aan
At die op
Begon te Gamen
Keek op de klok
En het was nu
Shit, ik moet toch maar is mn bedje uit..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Worstenbroodjes zijn wel lekker.
Beetje buiten op een bankje gaan zitten ofzo?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker in je bedje stinken
Ik heb als een echte baas de hele dag in de kou buiten gezeten
Nee joh in het waterquote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beetje buiten op een bankje gaan zitten ofzo?
Wees blij dat ie dat er niet bij zet.quote:
Explain?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Heb alleen maar sommetjes gemaakt.
Ook leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Heb alleen maar sommetjes gemaakt.
En die vriend bestaat niet echt he?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
Om 3 uur vannacht ging een vriend hier weg, toen dacht ik "nice! slapen!" toen dacht een andere vriend dat het wel een mooi moment was voor diepzinnige gesprekken. Hebben we tot 6 uur zitten praten, ofja, hij praat ik luister.
Toen ging ik eindelijk slapen, vond die het om 12 uur wel lang genoeg en kwam die weer tegen me aanlullen, tot het moment dat ik om 2 uur klaarwakker was en tegen hem begon aan te lullen, totdat we beide in slaap vielen en ik nu een uur geleden weer wakker werd en op de bank ben gaan liggen, waar ik nu nog steeds lig.
En dat terwijl ik eigenlijk naar de stad wilde/moest om een cadeautje te kopen. Ik faal.
Stiekem niet nee.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Strani het volgende:
[..]
En die vriend bestaat niet echt he?
Arme meid
Maarmaarmaarquote:Op donderdag 29 december 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
Om 3 uur vannacht ging een vriend hier weg, toen dacht ik "nice! slapen!" toen dacht een andere vriend dat het wel een mooi moment was voor diepzinnige gesprekken. Hebben we tot 6 uur zitten praten, ofja, hij praat ik luister.
Toen ging ik eindelijk slapen, vond die het om 12 uur wel lang genoeg en kwam die weer tegen me aanlullen, tot het moment dat ik om 2 uur klaarwakker was en tegen hem begon aan te lullen, totdat we beide in slaap vielen en ik nu een uur geleden weer wakker werd en op de bank ben gaan liggen, waar ik nu nog steeds lig.
En dat terwijl ik eigenlijk naar de stad wilde/moest om een cadeautje te kopen. Ik faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |