33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben 33 en ik game nog steeds, ok de meeste vinden het raar, maar ik niet. Ik vind het leuk
So whatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.
Tevens: eigen naamtopic.
wat? Gamende vrouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf Tijn? Zulke vrouwen blijven niet lang single
Dank jequote:Op donderdag 29 december 2011 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
33? Dat had ik niet gedacht, aan je uiterlijk.
Tevens: eigen naamtopic.
Ik ga voortaan ieder topic een naamtopic voor mijzelf makenquote:
Zelf kun je ook niet schattenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben het wel gewend, wordt altijd 26 geschatBehalve door Palawan, die schat me gewoon 29
En wat maakt C_A een leuke vrouw dan?quote:
Volgens mij is ze gewoon heel relaxed, heeft ze humor, en ze heeft een mooiere games collectie dan ik heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat maakt C_A een leuke vrouw dan?
Hoe durft ie?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ik ben het wel gewend, wordt altijd 26 geschatBehalve door Palawan, die schat me gewoon 29
Shit, ik wil haar nu.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon heel relaxed, heeft ze humor, en ze heeft een mooiere games collectie dan ik heb.
Nee je begreep mij verkeerdquote:
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_Aquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ja ja, je probeert jezelf er gewoon uit te lullenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee je begreep mij verkeerd
Ik had je geen 33 geschat, ik dacht dat je bouwjaar 78 had, dat is heel wat anders
Ik had je gewoon 28 geschat enzo
Nja, dat valt mee. Ik had deze kleuren zo zelf bedacht, mijn ouders wilden dat liever niet omdat ze dachten dat dat te donker zou worden. Maar ik heb mijn zin gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]klinkt alsof jij n erg donkere kamer hebt
Dat betekent dat ik dus beter kan schatten dan andere mensenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je
Ja ik vond de meet echt leukquote:Op donderdag 29 december 2011 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe durft ie?
Ik las (spytool) dat je de meet wel leuk vond en dat je nog wist dat je mij had ontmoet.
Ik was gevleid.
Moest jij je paard niet gaan uitlaten?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_A
Dat is correctquote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ja, je probeert jezelf er gewoon uit te lullen
Toffe koei!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
TJa maar dan noem je ook wel iemand C_A
De paraplus zijn echt goed gevallen bij iedereen. Volgende meets allemaal een paraplu mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vond de meet echt leuk
Normaal ben ik meer van de hyperdepiepermeets, maar deze relaxe paraplu meet was zeker leuk
Tuurlijk heb ik je onthouden
Ja dat is wel weer waar, maar toch, jij bent de eerste die mijn zo oud schatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:33 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik dus beter kan schatten dan andere mensen
Meer mensenkennis enzo
En je bent hoe jong?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er dus gewoon oud uit zie.
Samzz schatte me ook al in de 30
klopt maar ik heb t koud en mijn haar is nog steeds niet droogquote:Op donderdag 29 december 2011 14:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Moest jij je paard niet gaan uitlaten?![]()
Jij bent gewoon jonger dan mijquote:Op donderdag 29 december 2011 14:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
28, dus nog gewoon een jonge god
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
klopt maar ik heb t koud en mijn haar is nog steeds niet droog
Ik schat jou veel jonger.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jonger dan mij
29 is toch helemaal niet oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is wel weer waar, maar toch, jij bent de eerste die mijn zo oud schat
Volgende keer neem ik een grotere paraplu meequote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De paraplus zijn echt goed gevallen bij iedereen. Volgende meets allemaal een paraplu mee.
Maar we hebben maar een paar woorden gewisseld met elkaar.
paardquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.
Als jij van 88 bent ben ik nog jongerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
paarden tijn woont toch veul te ver weg en Febo is een beetje eenkennig...
Dankjewel bartholomeus!
ik voel me jong tussen jullie
Nee is ook niet oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef palawan het volgende:
[..]
29 is toch helemaal niet oud![]()
Dat is maar 4 jaar ouder dan ik ben
en toch voel ik me jong!quote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij van 88 bent ben ik nog jonger
Hond uit laten ja hoor, ik moet mijn nieuwe schoenen nog inlopen. En met een Föhn is dat haar zo droog.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tijn wil je vast wel opwarmen, en dan laat ie ook nog je hond uit.
Dat snap ik ben ook nog een jonge godquote:Op donderdag 29 december 2011 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schat jou veel jonger.
Dacht dat je 23-24 was
Ik had jou eigenlijk wel wat ouder geschatquote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als jij van 88 bent ben ik nog jonger
Jawel, dat is oudquote:Op donderdag 29 december 2011 14:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee is ook niet oud33 is pas oud
Nee eigenlijk ook niet.
Dat zegt iedereenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel wat ouder geschat
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjesquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dankjewel bartholomeus!
Loefje is nog jongerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dankjewel bartholomeus!
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjes
hahaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komen
Hoiquote:
Ik had je 25 /26 geschatquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik had je 25 /26 geschat
Maar toen ik je met Stefan zag, dacht ik, nee dat kan niet. Want die zag er veel jonger uit dan jou. En toen raakte ik in de war
I haz the future!quote:
Yes you have enjoy it while it lastsquote:
Jakkes wat ben jij scherpquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of het is vast een voorbode voor waar het paard uiteindelijk terecht gaat komen
Ik vind de frikandelletjes van de Febo maar vies. De kroketten zijn wel superlekkerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een paard dat Febo heet. De naamgever is vast fan van kroketjes en frikandelletjes
Dat is best wel een beetje waarquote:Op donderdag 29 december 2011 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent nog heel jong van geest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |