Ik precies andersom. Vind garnalen maar zo zo maar garnalenkroketten wel lekker.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
Garnalen vind ik wel lekker, maar garnalenkroketten dan weer niet zo... Doe mij maar een lekkere kalfs- of runderkroket
Ziet er heel mooi uit! Leuk idee!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben voor kerst wat leuks financieels gehad en willen wel weer 's leuk uit eten, dus nu gaan we wrsch rond Mr.Mo's verjaardag hier heen:
http://www.pipeandglass.co.uk/default.aspx
Michelin pub van het jaar 2012
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er heel mooi uit! Leuk idee!
Ik zou voor de eerste gaan. En goedkoper en nog nooit geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.
http://www.artisanrestaurant.com/index.htm
Is ook een optie, daar zijn we voor ons huwelijksjubileum geweestmaar daar waren we >200gbp kwijt
![]()
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Vork het volgende:
Hoorde ik daar groentekrokketten?
Die heb ik niet. Ik heb wel voor het eerst seitan gemaakt en dus ook seitanbroodjes
Koers GPB/EUR is weer eens 1,20. Dat was wel eens anders paar jaar geleden, toen was het dieptepunt 1,05.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, en de prijzen zijn ook heel leuk.
http://www.artisanrestaurant.com/index.htm
Is ook een optie, daar zijn we voor ons huwelijksjubileum geweestmaar daar waren we >200gbp kwijt
![]()
Inderdaad is het nu vrij prijzig geworden voor ons in met die hoge wisselkoers van de pond vergelijking tot een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Koers GPB/EUR is weer eens 1,20. Dat was wel eens anders paar jaar geleden, toen was het dieptepunt 1,05.
Wat FFT zegtquote:
In 2008 was de koers nog 1,40quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad is het nu vrij prijzig geworden voor ons in met die hoge wisselkoers van de pond vergelijking tot een paar jaar geleden.
Oh, leuk! Met gewone bloem of glutenpoeder?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef Vork het volgende:
Die heb ik niet. Ik heb wel voor het eerst seitan gemaakt en dus ook seitanbroodjes
Lijkt me niet zo lekker eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef Vork het volgende:
Seitan? Dat is gemaakt van tarwegluten. Als je daar een deeg van maakt en in een bouillon met wat kruiden kookt, dan hou je een prima vleesvervanger over die stevig genoeg is om te bakken of om te verwerken in stoofpotjes e.d.
Haha scheelt maar zo'n 4 euro voor een volle tankquote:Op donderdag 29 december 2011 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Al hebben we wel hier getankt voor we naar Nederland gingen met kerst: nèt wat goedkoper dan in Nederland.
Omgerekend 1,51 per liter voor euro 95
Jammer dat het een beetje ver rijden is om elke keer te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha scheelt maar zo'n 4 euro voor een volle tank
Hij blijft geweldigquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef golfer het volgende:
Nog maar een keer dan.
enne:
http://www.foodtube.nl/vi(...)quet-het-videorecept
Ze is al bij de longarts geweest en ze krijgt dinsdag een of ander bronchy-onderzoek om te bepalen wat voor weefsel het is en afhankelijk daarvan chemo / bestraling etc.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoeft niets te zijn, P. Je niet bij voorbaat heel erg ongerust maken
Niet dat ik er verstand van heb maar ik volg Isa's advies maarquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef Isabeau het volgende:
Hoeft niets te zijn, P. Je niet bij voorbaat heel erg ongerust maken
De boodschap van mijn ma was letterlijk: ik heb longkanker. Dat kwam wel ff rauw op mijn dak, maar goed....ik ken mijn maquote:Op donderdag 29 december 2011 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Dat komt even rauw op je dak vallen, zeg. Duimen dat het geen kanker is
Dat is wel even schrikken, lijkt mij. Hopelijk valt het toch wat mee.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
De boodschap van mijn ma was letterlijk: ik heb longkanker. Dat kwam wel ff rauw op mijn dak, maar goed....ik ken mijn maIk wacht even af wat de behandeling gaat worden voor ik me echt zorgen ga maken
Dat ken ik. Mijn moeder had 2 jaar terug precies dezelfde boodschap. De longarts had zoiets ook gezegd, maar godzijdank bleek opeens na nader onderzoek dat het toch geen gezwel was op de foto maar een mysterieuze schimmelinfectie. Had de longarts nog nooit eerder meegemaakt, die zat er erg mee dat ze al had gezegd dat het longkanker was. Pffffff, nou, ik was te blij om daar boos over te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De boodschap van mijn ma was letterlijk: ik heb longkanker. Dat kwam wel ff rauw op mijn dak, maar goed....ik ken mijn maIk wacht even af wat de behandeling gaat worden voor ik me echt zorgen ga maken
Nuttige info ditquote:Na het stellen van de diagnose overlijdt zo’n 60% van de patiënten binnen een jaar, 80% binnen 2 jaar en 90% binnen 4 jaar. De vijfjaars-overleving van alle soorten longkanker samen ligt op minder dan 10%..[1]
Je moet dit ook niet googlen als het om je moeder gaatquote:Op donderdag 29 december 2011 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
Nuttige info ditLaten we maar hopen dat mijn ma nu aan het overreageren is en het verkeerd begrepen heeft van de arts.
't Is nog heftiger dan de leukemie van mijn pa. Daar lag de overlevingskans op 40%
Wat Isa zegtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet dit ook niet googlen als het om je moeder gaat
Ik kwam het tegen op wikipediaquote:Op donderdag 29 december 2011 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet dit ook niet googlen als het om je moeder gaat
Snap ikquote:Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam het tegen op wikipediaIk was even benieuwd naar wat algemene info.
Uhuh. Dat had ik al gemerkt ja. Een van de vervelendste soorten kanker zo te zien. Wordt te laat opgemerkt en zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snap ikJe gaat alleen niets opbeurends vinden.
Ik heb glutenpoeder gebruikt met een klein beetje kikkererwtenmeel. Uiteraard op smaak gebracht met sojasaus en bouillon, knoflook en wat citroensap (op basis van een recept dat ik vond en me ook wel lekker leek). Het is erg goed gelukt. Lekker stevig, maar kauwbaar en een goede smaak. Ik heb die broodjes er al mee gemaakt en een stoofpot dus. Ik heb nog een beetje over, daar wil ik morgen nog iets mee doen (als je suggesties hebt voor wat leuks, dan hoor ik dat graag).quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef RobinOok het volgende:
Oh, leuk! Met gewone bloem of glutenpoeder?
En was het lekker?
(voor wie 't niet kent: meer over seitan (zelf maken, kopen, van die dingen)
Ik bedoel met uitvinden dat jij andere dingen moet zoeken, vleesvervangers enzo. Niet echt iets nieuws uitvindenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef Vork het volgende:
en FFt, ik hoef verder geen dingen uit te vinden, dit is al uitgevonden, het bestaat al eeuwen in Azië (zie ook die link van RobinOok). Het is natuurlijk een ideale vleesvervanger vanwege de structuur, eiwitgehalte en de smaak. Ik dat denk dat een hoop mensen het juist wel lekker zouden vinden.
Dank. En ach, of ik nu een onsamenhangend verhaal van mijn ma hoor of gewoon andere bronnen raadpleeg maakt niet uit. Het blijft dramaquote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
En bah Pee, sterkte en duimen! En niet meer googelen van tevoren...
Laat het maar een keer proevenquote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb glutenpoeder gebruikt met een klein beetje kikkererwtenmeel. Uiteraard op smaak gebracht met sojasaus en bouillon, knoflook en wat citroensap (op basis van een recept dat ik vond en me ook wel lekker leek). Het is erg goed gelukt. Lekker stevig, maar kauwbaar en een goede smaak. Ik heb die broodjes er al mee gemaakt en een stoofpot dus. Ik heb nog een beetje over, daar wil ik morgen nog iets mee doen (als je suggesties hebt voor wat leuks, dan hoor ik dat graag).
en FFt, ik hoef verder geen dingen uit te vinden, dit is al uitgevonden, het bestaat al eeuwen in Azië (zie ook die link van RobinOok). Het is natuurlijk een ideale vleesvervanger vanwege de structuur, eiwitgehalte en de smaak. Ik dat denk dat een hoop mensen het juist wel lekker zouden vinden.
Sja, het enige waar ik op moet letten, is dat ik alle voedingsstoffen een beetje binnen krijg en dat ik lekker eet. Daar heb ik natuurlijk lang niet altijd een klassieke vleesvervanger voor nodig. En seitan is er voor iedereen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik bedoel met uitvinden dat jij andere dingen moet zoeken, vleesvervangers enzo. Niet echt iets nieuws uitvinden.
Ik eet het eigenlijk alleen (of kan even niks anders verzinnen) in het gerecht Boeddha's Delight.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje over, daar wil ik morgen nog iets mee doen (als je suggesties hebt voor wat leuks, dan hoor ik dat graag).
Niet lullig hoor Krak. 't Is ook serieus en ik ben wel benieuwd naar wat ze eraan gaan doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef krakkemieke het volgende:
Het klinkt nu misschien lullig, maar ik mag maandag weer naar het ziekenhuis. Eens kijken wat ze met die plank in mijn zij gaan doen.
Janouja. Ik ben daar niet zo goed in. Het is maar pijn ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet lullig hoor Krak. 't Is ook serieus en ik ben wel benieuwd naar wat ze eraan gaan doen.
Kan je terecht bij de pijnpoli?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef krakkemieke het volgende:
Het klinkt nu misschien lullig, maar ik mag maandag weer naar het ziekenhuis. Eens kijken wat ze met die plank in mijn zij gaan doen.
Ik ga eerst eens met de uroloog praten. Ik wil dat hij het nog een keer platspuit tot ik naar de pijnpoli kan.quote:
En ook voor Krakke:quote:Op donderdag 29 december 2011 17:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ga eerst eens met de uroloog praten. Ik wil dat hij het nog een keer platspuit tot ik naar de pijnpoli kan.
Rondshoppen via de ziektekostenverzekering kan soms een verkorte wachttijd opleveren.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, volgens de website is de wachttijd 5 weken. Maar eens zien.
Ik vind dit een ziekenhuis met heel fijne mensen, op alle afdelingen. Ik kan er ook zelf op de fiets heen. En ik weet dat de urologie z'n/haar best gaat doen, zodat ik zo snel mogelijk terecht kan. Nee, dat ligt niet aan die appeltaart.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Rondshoppen via de ziektekostenverzekering kan soms een verkorte wachttijd opleveren.
De crisis begint zijn sporen nu toch wel achter te laten, we worden terug geworpen naar de middeleeuwenquote:De supermarkten hebben in de week voor de Kerst een recordomzet geboekt
van 825 miljoen euro,zegt het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel.Het oude
record van 751 miljoen euro stamt uit 2006.De winkels profiteerden van het
feit dat Kerst in een weekend viel. Het CBL verwacht morgen en overmorgen ook
een topdrukte in de supermarkten.
Bestedingen zijn goed. Toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De crisis begint zijn sporen nu toch wel achter te laten, we worden terug geworpen naar de middeleeuwen
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Bestedingen zijn goed. Toch?
* krakkemieke 5 voor eindexamen economie had
Goed gedaan!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Bluezz het volgende:
En het rooster voor maart zit er intotally changed
en het klopt
en het werkt
*schouderklopje
De zorgmanager was ik mee begonnen, maar ze was niet eens geautoriseerd. Dus even onder mijn account een half uurtje mee gezeten maar ze had een heel ergquote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef krakkemieke het volgende:
Goed gedaan!![]()
![]()
Nog iemand in kunnen werken?
LOL! Je kan iets beter dan je manager!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De zorgmanager was ik mee begonnen, maar ze was niet eens geautoriseerd. Dus even onder mijn account een half uurtje mee gezeten maar ze had een heel ergblik
Wij helpen dit weekend weer mee om de economie te stimuleren..quote:
En ik heb zo'n leuk 2e hands houten loopfietsje en een treinspelletje voor hem gekregenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef golfer het volgende:
Wij helpen dit weekend weer mee om de economie te stimuleren..
Morgen en overmorgen ook weer een shitload aan boodschappen inslaan want kids en kleinkind uit Rijswijk komen oud-en-nieuw hier vieren
Da's helemaal waar. De uroloog krijgt ook een verbeten blik in zijn ogen als hij een uitslag moet opzoeken. Hij begint in zichzelf te praten, maar uiteindelijk lukt het altijd!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Het blijft lastig om chinees te leren als je russisch gewend bent
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Morgen en overmorgen ook weer een shitload aan boodschappen inslaan want kids en kleinkind uit Rijswijk komen oud-en-nieuw hier vieren
Wij zijn maar eens aan offertes voor auto's langs de dealer gegaanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk! En gezellig dat ze komen!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En ik heb zo'n leuk 2e hands houten loopfietsje en een treinspelletje voor hem gekregen
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Het was een heavy dag, maar ik kom altijd moe en opgeladen hyper thuis
Ik ga nog niet naar de pijnpoli, eerst naar de uroloog.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Bluezz, dat heb je snel voor elkaar!
Bedankt jongens voor het duimen. En Krak; ook sterkte bij de pijnpoli
Ziet er iets te gezond uitquote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen (of kan even niks anders verzinnen) in het gerecht Boeddha's Delight.
Daar gaan dan ook nog tofu puffs in.
[ link | afbeelding ]
Buddha's Delight
Dat lijkt me heerlijk! Ik ging op het laatst kotsend heen en kwam zonder honger terug.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Bluezz het volgende:
Het was een heavy dag, maar ik kom altijd moe en opgeladen thuis
Gewoon tiramisu als toetje!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ziet er iets te gezond uitIk mis een sausje ofzo
Gezellig!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Deed ik beterquote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij zijn maar eens aan offertes voor auto's langs de dealer gegaannu hebben we autostress
![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deed ik beterBinnen 2 uur een auto kopen
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
Nadeel als je te precies weet wat je wilt merk ik nuquote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo is dat!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gezellig!
Ik ben ook 1 keer uit mn pan gegaan... heb vandaag een Oudejaarslot gekocht. Moet toch blijven hopen he, die ene keer per jaar.
En ook nog veurzitter van een vereniging!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef TAV74 het volgende:
We hebben trouwens wel een juweeltje op het oog, als die het wordt ga ik me best elitair voelen geloof ik
ja, daar hoort een representatieve auto bijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En ook nog veurzitter van een vereniging!
Ik ga echt heel hard lachen als we hem kunnen kopen jaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef TAV74 het volgende:
We hebben trouwens wel een juweeltje op het oog, als die het wordt ga ik me best elitair voelen geloof ik
Moet je dan ook niet van hond veranderen? Een Ierse wolfshond of toch tenminste een duitse staander?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ja, daar hoort een representatieve auto bij
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga echt heel hard lachen als we hem kunnen kopen ja![]()
![]()
Kom ik aan als simpel juffie in een bak die 2x zo luxe is als die van de directrice zo ongeveer![]()
Sam krijgt gewoon zijn Engelse gentleman sjaal omquote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet van hond veranderen? Een Ierse wolfshond of toch tenminste een duitse staander?![]()
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Kom ik aan als simpel juffie in een bak die 2x zo luxe is als die van de directrice zo ongeveer![]()
Nee joh, ooit komt jouw tijd!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ik heb het opgegeven. Ik ben noch gelukkig in het spel, noch in de liefde.
Oh dat is lachenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Nee, die ga jij winnen!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh dat is lachen. Dan denkt ze trouwens dat je de loterij hebt gewonnen..
Ik koop geen dure auto dan denk ik maar jullie mogen wel allemaal komen eten!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, die ga jij winnen!![]()
En dan koop je ook een dure auto! En dan mogen we allemaal komen eten!
Ik zal voor je duimen, want strooplikkertjes schijnen lekker te zijn!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik koop geen dure auto dan denk ik maar jullie mogen wel allemaal komen eten!
Ierenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet je dan ook niet van hond veranderen? Een Ierse wolfshond of toch tenminste een duitse staander?![]()
Gewoon een nieuwequote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik koop geen dure auto dan denk ik maar jullie mogen wel allemaal komen eten!
Grote honden leven toch ook relatief kort?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
IerenDie zijn wel heel tof.. maar dan eerst een groter huis en zorgen dat er minder medische toestanden bij die dieren aan de hand zijn, want ik heb helaas van heel dichtbij het einde van een Ier-pup mee gemaakt
dat ook nog eens ja.. geloof dat Ieren zo tegen de 10 kunnen worden maar dat vaak niet halen..quote:Op donderdag 29 december 2011 18:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Grote honden leven toch ook relatief kort?
Zouten, peperen, braden, simpel.quote:
Kijk, Piet snapt het!!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zouten, peperen, braden, simpel.
Heel ergquote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja.. geloof dat Ieren zo tegen de 10 kunnen worden maar dat vaak niet halen..
Maar ze zijn wel heel erg
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zal voor je duimen, want strooplikkertjes schijnen lekker te zijn!
Ik denk dat ik heel erg zou moeten wennen aan dat dat echt kanquote:Op donderdag 29 december 2011 18:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon een nieuweHet lijkt me echt zó leuk om zo'n catalogus door te bladeren en te kunnen zeggen 'dat wil ik, en dat.. en dan dat in die kleur, en doe ook dat maar..' Gewoon, omdat het kan
Kijk eens bij de AH; een ossenhaasje is daar nu EUR 3,60 (incl. alle kortingen)quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij een veel te luxe auto past een hertenbiefstukje best
Er zijn ook kleine auto's nieuw te koopquote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]heerlijk voor op de bbq!
[..]
Ik denk dat ik heel erg zou moeten wennen aan dat dat echt kan. Verder ben ik bang dat als ik met een mega bak de parkeerplaats oprij mensen gelijk weten dat ik wat heb gewonnen
Nee, past niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Kijk eens bij de AH; een ossenhaasje is daar nu EUR 3,60 (incl. alle kortingen)
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
dat ook nog eens ja.. geloof dat Ieren zo tegen de 10 kunnen worden maar dat vaak niet halen..
Maar ze zijn wel heel erg
[ afbeelding ]
FFTquote:
Liefst zelfgeschoten, vandaar die duitse staander.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bij een veel te luxe auto past een hertenbiefstukje best
Ja dat lijkt me wel wat want ik ben een ramp in fileparkeren.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er zijn ook kleine auto's nieuw te koop
Aangezien we al een Cocker hebben zullen we de volgende keer houtsnip of eend eten (die laatste ligt trouwens in de vriezer, dus dat komt komende week nog wel een keerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Liefst zelfgeschoten, vandaar die duitse staander.
En na de jacht gezellig een glaasje whisky drinken bij de haard.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Aangezien we al een Cocker hebben zullen we de volgende keer houtsnip of eend eten (die laatste ligt trouwens in de vriezer, dus dat komt komende week nog wel een keer)
Nou.. ik parkeer makkelijker een grote auto in dan een kleintjequote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat want ik ben een ramp in fileparkeren.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En na de jacht gezellig een glaasje whisky drinken bij de haard.
Maar er zijn auto's die zelf parkeren!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me wel wat want ik ben een ramp in fileparkeren.
Mn ouders geef ik dan een luxe camper, mn ene zusje en haar vriendje willen een reis door Azie, mn andere zusje haar rijbewijs en een auto, mijn oudste zus gewoon cash (ja daag dat krijgt ze echt niet, dus dan neem ik haar wel een keer een weekend shoppen in Milaan of Parijs) en mn zwager wil een vliegbrevet (en een vliegtuig maar daar kan ie naar fluiten).
Leuk he, het over veel geld hebben. Jammer alleen dat het zo ver weg van de werkelijkheid staat
Ik kan dat bevestigen.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:18 schreef krakkemieke het volgende:
want strooplikkertjes schijnen lekker te zijn!
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Korea he
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
whisky: check, haard: telt een kaarsje ook?
Oeh! Volgens mij heb ik op zolder nog een waxjas liggen![]()
![]()
quote:
Welke auto bedoel je nu precies?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Maar noem eens een auto waar het over gaat?
Ik hou niet van A als de B niet wordt genoemd
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Welke auto bedoel je nu precies?
Die jullie op het oog hebben?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke auto bedoel je nu precies?
V50quote:Op donderdag 29 december 2011 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Die jullie op het oog hebben?
Een superluxe V70?
Heb je ook van die rubberlaarzen met een riempje? Zoals Kirstie heeft?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
whisky: check, haard: telt een kaarsje ook?
Oeh! Volgens mij heb ik op zolder nog een waxjas liggen![]()
![]()
Hoeft niet hoor http://www.philseed.com/images/daf58b.jpgquote:Op donderdag 29 december 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
V50![]()
Ik kijk ff of ik een linkje per pb kan sturen
Leren laarzen met een riempjequote:Op donderdag 29 december 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je ook van die rubberlaarzen met een riempje? Zoals Kirstie heeft?
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor http://www.philseed.com/images/daf58b.jpg
Hij heeft vast ook een asbak! Luxe, kom daar maar eens om tegenwoordig!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die is wel leuk jamaar heeft ie wel xenon verlichting??
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een asbak! Luxe, kom daar maar eens om tegenwoordig!
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
Leuk karretje inderdaad, SunTav.
Vooral die rearseat-entertainment voor Sam.
Tssk..niet eens met een bijpassende kleur leer voor hem?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
die mag echt niet meer op de achterbank dan hoor, met dat lichte leer
Dat elektrische bed lijkt mij wel kicken onder het rijden.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
In de volautomatische kennel achterin dat beest
Met commissaris Rex op een schermpje!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
In de volautomatische kennel achterin dat beest
Bruin leerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Tssk..niet eens met een bijpassende kleur leer voor hem?
Wij dachten idd al aan natuurfilms over de wolf en zoquote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met commissaris Rex op een schermpje!
De hond van mijn vrienden kijkt naar Commissaris Rex.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij dachten idd al aan natuurfilms over de wolf en zo
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De hond van mijn vrienden kijkt naar Commissaris Rex.
Lekker Lassie kijken onderwegquote:Op donderdag 29 december 2011 18:41 schreef golfer het volgende:
Vooral die rearseat-entertainment voor Sam.
Deze is best zielig, mishandeld en voor veel gewone dingen bang. Maar het gaat steeds beter!quote:
Ik houd niet van kokos. Maar geroosterde hazelnoten of amandelen mag ook!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 29 december 2011 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik houd niet van kokos. Maar geroosterde hazelnoten of amandelen mag ook!
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen geen boterkoek bakken, ik ga morgen geen boterkoek bakken.......
Wel met Sir David Attenborough hoop ikquote:Op donderdag 29 december 2011 18:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij dachten idd al aan natuurfilms over de wolf en zo
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ga morgen geen boterkoek bakken, ik ga morgen geen boterkoek bakken.......
Wil je bestellen? 5 euro, zelf afhalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:02 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik zeg doen!
Ik durf niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef freecell het volgende:
Ach, 'k heb toch al kerstkilo's... Boterkoek kan er nog wel bij.
Komje hem brengen? Mag je ook meteen oud en nieuw blijven vieren, wordt hier erg gezellig
Owquote:Op donderdag 29 december 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Deze is best zielig, mishandeld en voor veel gewone dingen bang. Maar het gaat steeds beter!
Ehm... gewoon boterkoek maken en daar een zooi geraspte kokos door mikken voor het de oven in gaatquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
Met kerst is er niks bijgekomen. Maar er mag nog wel wat af.
Ik heb Life voor kerst gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Wel met Sir David Attenborough hoop ik
Welke is de originele?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:11 schreef flying-dutchman het volgende:
doet originele batman kijken
Ross en ik zijn er ook!quote:
Oh ja, het was een geintje! Ik ken jou en Tara en je kinderen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn mensen die je kent
100% zeker
Jupquote:Op donderdag 29 december 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is er een plek voor mijn lekke slaapmat?
quote:Op donderdag 29 december 2011 19:19 schreef krakkemieke het volgende:
200 g bloem
200 g boter (ik doe half boter, half margarine)
150 g witte basterdsuiker
1 ei
vanillesuiker
snufje zout
Doe alles in een kom en snijd de boter in kleine stukjes. Doe de helft van het losgeklopte ei erdoor en kneed alles door elkaar. Doe het deeg in de vorm en bestrijk met de rest van het ei.
Hmm. Ik heb geen recept van kokoskoek.
Ik gok dat een handvol kokos wel genoeg is.
Ik ben dol op kinderen, ook 's ochtends vroeg!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef freecell het volgende:
Ow, nadeel dat ik moet noemen voor de eerlijkheid: Kinderen zijn vast gewoon vroeg wakker.
Dat zou fijn zijn!quote:Op donderdag 29 december 2011 19:25 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen het zelfs zo plannen dat we met dezelfde trein richting Groningen gaan. Dat is wat makkelijker vinden
Je gaat ervan uit dat we niet naar de kerk willen?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:28 schreef freecell het volgende:
Gezellig
Ow, nadeel 2, van 11 tot 12ben ik even weg (zondag,kerk,ik moet oppassen op de peuters) maar ik neem de kinderen mee, dus dan ist wel rustig in Casa BB en ons huis blijft in die tijd gewoon open.
Leuk! Laten we Ross lekker slapen want die gaat al met zijn ogen rollen bij het idee aan een kerkquote:
Mijn vriendin in Wales krijgt herhaaldelijk verzoeken voor 'Dutch cake' (appeltaart of speculaastaart)quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ga ik een keer maken voor als er visite is of we ergens gaan eten!
Lekker! Goed idee, maar dan idd kokos erbij, heel veel kokos
Een boterkoek was de deal toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zeker! Wat voor hapjes mag ik meenemen?
Zeker weten? Heb je ooit wel eens walnoot geproefd?quote:
Walnoot vind ik heerlijk, maar Tara is gek op boterkoek en lust geen noot, das zieligquote:Op donderdag 29 december 2011 19:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zeker weten? Heb je ooit wel eens walnoot geproefd?![]()
Ik zie wel.
quote:
Bouillon maken van het gepelde spul enzovoorts.quote:
Met margarinequote:Op donderdag 29 december 2011 19:36 schreef krakkemieke het volgende:
Heerlijk, snert!
Nog voorkeur voor naturel, kokos, of walnoot boterkoek?
Vroeg?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Rudolph staat hier ook aan, ik wil hem een keer in huis!
Wat leuk zeg de O&N plannen van FC, Isa en Krak
Knap dat jullie zo vroeg al naar de kerk willen.. Ik zou dan nog niet mn bed uit kunnen komen en vervolgens half slapen in de kerk
Omgeveer zoals jij het hebt gemaakt waarschijnlijkquote:
Jij kijkt ook wat Rudolph doet nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 19:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[..]
Bouillon maken van het gepelde spul enzovoorts.
Dat heb ik hem niet zien doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jij kijkt ook wat Rudolph doet nu?![]()
![]()
@ Lie: zelfgetrokken bouillon van de schilletjes??
Ok, ik kom op internet ook allemaal recepten met 'gewoon' visbouillon van een tablet of uit een potje namelijk. Zit er over te denken dit morgen op die manier te maken, hollandsche garnaaltjes kan ik wel krijgen, ongepelde wordt een stuk lastiger..quote:
Ik zei schilletjes.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, ik kom op internet ook allemaal recepten met 'gewoon' visbouillon van een tablet of uit een potje namelijk. Zit er over te denken dit morgen op die manier te maken, hollandsche garnaaltjes kan ik wel krijgen, ongepelde wordt een stuk lastiger..
Nja, dan liever de bouillon van een tabletje ipv schilletjes. Hollandsche garnalen hebben zo veel meer smaak dan hun grotere broertjes, en dat heeft een kroket wel nodig vind ikquote:Op donderdag 29 december 2011 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
En ik zal wel een barbaar zijn... maar ik zou geen probleem hebben om garnalenkroketten te maken van "inferieure garnalen" als noorse ofzo.
Ik lig met O&N rond 7u in bedquote:Op donderdag 29 december 2011 19:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Vroeg?
De dienst begint om 11! Is niet vroeg!
De kinderen zijn wakker rond 7, das pas vroeg
Ik vind dus dat je die smaak niet terug vindt in kroketten. Mijn mening.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, dan liever de bouillon van een tabletje ipv schilletjes. Hollandsche garnalen hebben zo veel meer smaak dan hun grotere broertjes, en dat heeft een kroket wel nodig vind ik
Nja bij goede garnalenkroketten, gemaakt met hollandsche garnaaltjes, als het goed is wel dusquote:Op donderdag 29 december 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vind dus dat je die smaak niet terug vindt in kroketten. Mijn mening.
Oh echt? Ik geloof het niet, zonde. Mijn mening he.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja bij goede garnalenkroketten, gemaakt met hollandsche garnaaltjes, als het goed is wel dus
Ik ga toch maar vals spelen vrees ik..quote:Op donderdag 29 december 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwestie van
A. De bouillon maken vak garnalen schillen
B. Veel garnalen gebruiken, in de gekochte kroketten zitten er maar een paar in. Ze hadden laatst op mijn werk garnalenkroketten, geloof dt er 7 of 8 inzaten.
Klinkt bekendquote:Op donderdag 29 december 2011 19:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik lig met O&N rond 7u in bedEn dan zou ik om 10u er alweer uit moeten.... Oei.
Nieuwjaarsdag spreken we 's middags altijd af met de hele familie en dan zie je alle kleinkinderen (van oma) met witte gezichten en luie oogjes
Piet, is het de moeite om van grijze garnalen garnalenkroketten te maken? Of kan dat beter anders?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Kwestie van
A. De bouillon maken van garnalen schillen
B. Veel garnalen gebruiken, in de gekochte kroketten zitten er maar een paar in. Ze hadden laatst op mijn werk garnalenkroketten, geloof dt er 7 of 8 inzaten.
C. Noordzeegarnalen gebruiken.
Dat zei er wel speciaal bij idd, veel garnalen!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga toch maar vals spelen vrees ik..Heel misschien vind ik nog ongepelde garnaaltjes, maar anders ga ik het gewoon maar met kant en klare bouillon doen. Maar wel véél garnalen er in ja
euhm, huh? Je betoogd toch net dat je toch geen verschil proeft of snap ik het nu niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Piet, is het de moeite om van grijze garnalen garnalenkroketten te maken? Of kan dat beter anders?
Ik heb een Freecell!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:04 schreef AnneX het volgende:
Schoonmama was altijd goed met kroketten.
Nu kan mn. X het ook.
Heerlijk is dat.
En wat leuk!! Krakke heeft een logeeradres met O&N
Gaat prima,quote:Op donderdag 29 december 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Piet, is het de moeite om van grijze garnalen garnalenkroketten te maken? Of kan dat beter anders?
Ja, ik proef geen verschil als je grijze garnalen ergens instopt en heb ik gelijk en kan jebeter andere garnalen voor zoiets kopen?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
euhm, huh? Je betoogd toch net dat je toch geen verschil proeft of snap ik het nu niet?
Indien ik dus geen garnaaltjes in schilletjes kan vinden he.. wat voor bouillon raad je me dan aan? Visfond (verdund dan dus iets) of blokje?? Iets anders?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gaat prima,
Liefst met een buillon van garnalenschillen maar dan moet je zelf pellen.
Lief Anne!quote:Op donderdag 29 december 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
Krakke!! Nederlnad 3 Metallica moet op 1 volgens de lijstduwer top 2000
Gewoon visbouillon.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Indien ik dus geen garnaaltjes in schilletjes kan vinden he.. wat voor bouillon raad je me dan aan? Visfond (verdund dan dus iets) of blokje?? Iets anders?
Herman vd Zandt +1.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:06 schreef AnneX het volgende:
Krakke!! Nederlnad 3 Metallica moet op 1 volgens de lijstduwer top 2000
Ik vrees dat ik eerder een blik of pot kreeftenbouillon koop en gebruik dan dat ik zelf weer eens garnalen ga pellen.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga toch maar vals spelen vrees ik..Heel misschien vind ik nog ongepelde garnaaltjes, maar anders ga ik het gewoon maar met kant en klare bouillon doen. Maar wel véél garnalen er in ja
Wat is je favo Metallica song eigenlijk? Van mij deze:quote:
Ah, kreeftenprut! das ook nog een idee, kijken of ik dat kan vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik eerder een blik of pot kreeftenbouillon koop en gebruik dan dat ik zelf weer eens garnalen ga pellen.
Of trek bouillon van ongepelden en neem gepelden voor de vulling.
Koop een kabeljauwkop of een paar wijtingen en trek er bouillon van, of koop een visbouillon, kreeftenbouillon is nog lekkerder.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Indien ik dus geen garnaaltjes in schilletjes kan vinden he.. wat voor bouillon raad je me dan aan? Visfond (verdund dan dus iets) of blokje?? Iets anders?
Ik ga voor deze, en dan ook in deze versiequote:Op donderdag 29 december 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is je favo Metallica song eigenlijk? Van mij deze:
quote:Op donderdag 29 december 2011 20:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Koop een kabeljauwkop of een paar wijtingen en trek er bouillon van, of koop een visbouillon, kreeftenbouillon is nog lekkerder.
Bill is echt zo'n type 'lieve opa'quote:Op donderdag 29 december 2011 20:15 schreef AnneX het volgende:
Wat zijn sommige singer-songwriters leuk opgedroogd.
Van de week gemakkelijk even Don MccLean gedownload en voor het slapengaan naar geluisterd.
Een amerikaan die luisterliedjes schrijft!
Die versie nog nooit eerder gezien en nu kijk ik hem helemaal, maar normaal zou ik in het begin al zijn afgehaakt omdat de geluidskwaliteit slecht isquote:Op donderdag 29 december 2011 20:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga voor deze, en dan ook in deze versie
Klopt, maar deze is vrij legendarisch, met Cliff Burton nog op basquote:Op donderdag 29 december 2011 20:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die versie nog nooit eerder gezien en nu kijk ik hem helemaal, maar normaal zou ik in het begin al zijn afgehaakt omdat de geluidskwaliteit slecht is
Niet duur hoor! Wat is er zo goed aan?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Tip van piet
Ze hebben morgen bij de aldi een goede pan in de aanbieding
http://aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_52/OFF02.SHTML
Aanrader, heb er ook eentje.
Degelijke antiaanbakpan, niet zo een dun floddertje waar de antiaanbaklaag na twee maanden weg is.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet duur hoor! Wat is er zo goed aan?
Van die laatste heb ik er al een paar versletenquote:Op donderdag 29 december 2011 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Degelijke antiaanbakpan, niet zo een dun floddertje waar de antiaanbaklaag na twee maanden weg is.
Dat zijn echt wegwerpartikelen inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van die laatste heb ik er al een paar versleten
Ik koos voor de crematie voor deze:quote:Op donderdag 29 december 2011 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is je favo Metallica song eigenlijk? Van mij deze:
Jep, ik kom om in de pannen en gaan binnenkort samenwonen, dan verdubbeld het weer, anders had ik er nog eentje gehaald.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooi dikke bodem ook voor zo'n pan
Fijn dat er een filmpje is, maar het sleept je wel terug naar de emoties van toen hèquote:Op donderdag 29 december 2011 20:36 schreef freecell het volgende:
Oef, zit net een filmpje te kijken van die baby waar ik laatst bij aan het sterfbed stond.
Avond ervoor gemaakt. Blij,kletsen, het enige wat iets verraad is zijn infuusje.
En dan zo'n trekmobile-muziekje op de achtergrond die halverwege stopt.
Valt mee, dat deed een foto van laatst veel erger.Was een foto van het gozertje op de IC.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat er een filmpje is, maar het sleept je wel terug naar de emoties van toen hè
Ow, dat kan ik ook niet inderdaad. Ik sta altijd van alles weg te slikken op zo'n plek.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Vreselijk, dode kinderen.
In Wenen kwam ik eens op een kinderkerkhof, moest daar weg, de triestheid greep me naar de strot, vreselijk.
Ja, héél wat jaartjes te vroeg. Kinderen zouden gewoon niet mogen overlijden voor ze allemaal leuke dingen hebben meegemaaktquote:Op donderdag 29 december 2011 20:41 schreef freecell het volgende:
Valt mee, dat deed een foto van laatst veel erger.Was een foto van het gozertje op de IC.
Dit was meer hoe ik hem daarvoor kende.
Alleen dat muziekje stopte een paar jaar te vroeg
Oh. Ik erger me doorgaans echt kapot aan 'Laat de kind'ren tot mij komen' op grafsteentjes. Ja, want zo was het ook bedoeld.quote:Op donderdag 29 december 2011 20:44 schreef freecell het volgende:
Ow, dat kan ik ook niet inderdaad. Ik sta altijd van alles weg te slikken op zo'n plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |