Die waren al genoemd, dus had ik er niet in gezetquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:37 schreef James1988 het volgende:
En vergeet de defecte bovenleiding tussen Woerden en Bodegraven niet, en de langere reistijd tussen Den Helder en Alkmaar door de weersomstandigheden
Het door jou geschetste beeld zie ik minder vaak, dan reizigers die op station Amersfoort wanhopig de overvolle trein langs rennen op zoek naar een balkon waar nog net een staanplaats vrij is.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
De Machinisten kan ik vaak geloven, met dit kuddevolk. Vaak genoeg is er in de achterste 3 bakken als voorbeeld nog genoeg plaats. Of zijn er 6 deuren, en iedereen wil persé via dezelfde deur naar binnen.
Ja, dat is allemaal leuk en aardig, maar dan moet je wel een beetje van te voren zekerheid kunnen hebben over hoe lang de trein zal zijn!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:04 schreef greavy het volgende:
[..]
De Machinisten kan ik vaak geloven, met dit kuddevolk. Vaak genoeg is er in de achterste 3 bakken als voorbeeld nog genoeg plaats. Of zijn er 6 deuren, en iedereen wil persé via dezelfde deur naar binnen.
Nou, zodra NS dat papieren kaartje afschaft (is al aantal keer uitgesteld), heb je geen papieren kaartje meer, nee.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Weet iemand hier toevallig hoe het zit met de papieren treinkaartjes van de NS vanaf 1 januari 2013? (Aangenomen dat de wereld dan al niet vergaan is op 21 december uiteraard.)
NS heeft verklaard vanaf 1 januari 2013 alleen nog een ov-chip te accepteren, net als in het stads- en streekvervoer het geval is. Nu doe ik sinds de invoering van de ov-chip alles per fiets en trein en ga niet langer met de bus en op zich is dat te doen.
Maar zodra ook de NS alleen nog maar de ov-chip accepteert zie ik mezelf niet van Fryslan naar Amsterdam fietsen.
Gaan echt alle papieren kaartjes er uit? Ook op de grotere stations?
Ik heb een NS-VDU kaart maar die zal ik dan in dat geval annuleren, dat heeft dan ook geen zin meer.
Da's best knap... In welke kilometer-telling ligt 78.0 dan tussen Wolfheze en Arnhem?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:04 schreef greavy het volgende:
- Wolfheze - Arnhem geen treinen door aanrijding met persoon (TIS 3.1). Is gebeurd bij KM 78.0.
Wolfheze = km 84,2, Ede-Wageningen km 75,4.
Euh. Ik bedoel Wolfheze-Ede Wageningenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:29 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Da's best knap... In welke kilometer-telling ligt 78.0 dan tussen Wolfheze en Arnhem?
Suc6 Gupps. 't Nieuwe jaar begint goedquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag niet echt. Vanmorgen een storing, nu een aanrijding. Ik neem de gok en rij naar ede, misschien is het dan weer opgelost. Wie weet.
Gelukkig had ik nog een chococookie van vanmorgen
Dolle pretquote:Op dinsdag 3 januari 2012 17:58 schreef greavy het volgende:
[..]
Suc6 Gupps. 't Nieuwe jaar begint goed
Ze zijn goed bezig vandaagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Suicidaal persoon opgepakt bij Apeldoorn Osseveld, had blijkbaar overwegstoringen richting Deeventer tot gevolg somehow.
PE 241 +31![]()
Kassa![]()
En goed dat ze een aanrijding met persoon hebben kunnen voorkomen
Hou dat ook ff bij over het hele jaar plzquote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:27 schreef greavy het volgende:
waarvan 5 aanrijdingen met persoon (hadden dus al 7 kunnen zijn!).
Da's logisch. Treinen die op zicht rijden ipv 140, dan liggen overwegen íets langer dicht.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Suicidaal persoon opgepakt bij Apeldoorn Osseveld, had blijkbaar overwegstoringen richting Deeventer tot gevolg somehow.
Eens kijken wat ik kan "bouwen"quote:Op dinsdag 3 januari 2012 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hou dat ook ff bij over het hele jaar plz
Ja, kip-eiquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's logisch. Treinen die op zicht rijden ipv 140, dan liggen overwegen íets langer dicht.
Andere trein die ergens tussen Deventer en Apeldoorn stilgehouden werd en de storing veroorzaakte? (Misschien wel 2, dan ligt gelijk de hele sectie in storing dacht ik)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kip-ei![]()
Maar leg me eens uit hoe het aanhouden van een suīcidaal persoon op Apeldoorn Osseveld alle overwegen tot Deventer in storing brengt?
Trein mocht pas uit Apeldoorn weg toen suīcidaal persoon gevonden en in verzekering gesteld was.
Er zal vast wel ergens iets een noodstop gemaakt hebben en mogelijk door de rooie geschoten zijn? geen idee wat de bijna-aanrijdingstrein was. Of dat een stopper of een IC was en in welke richting dan. Lijkt me dat het spoor er in beide richtingen last van had.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:41 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Andere trein die ergens tussen Deventer en Apeldoorn stilgehouden werd en de storing veroorzaakte? (Misschien wel 2, dan ligt gelijk de hele sectie in storing dacht ik)
2 treinen in de molen gewaaid? nicequote:Op dinsdag 3 januari 2012 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
3 januari, 2 GtbV's in de molen. Dit begint lekker....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |