1. Flamen, bashen en baggeren wordt standaard niet getolereerd.quote:Het wordt niet getolereerd als er handleidingen of iets dergelijks worden uitgewisseld om zelf zwaar vuurwerk in elkaar te freubelen of zgn extreem zware vuurwerkbommen te maken.
In Duitsland moet dat wel, ondanks dat we al zeker 35 km Duitsland ingereden waren. Vooral voor de Alligator van de LIDL is het graaien. Schap was al leeg toen wij kwamen, winkel was net kwartier los, zag al een Nederlander wegrijden... dacht al: KUT...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Mensen die 's ochtends al vroeg in de rij staan![]()
Op RTL Nieuws was het vanochtend ook al zeven uur winkels los, drukte![]()
Wat een domme mensen.
Je kunt toch pas 31 december afsteken.
Wow... bijzonder toffe effecten...quote:
http://www.wolff-vuurwerk.com/verkooppunten/index.phpquote:Op donderdag 29 december 2011 12:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wow... bijzonder toffe effecten...
Ik had niet meoten kijken want nu zit ik weer een dealer te zoeken
lol.. zelfde is met die silversalute.. tis een prachtblokje..maar voor 20-25 euro alleen die harde knallen, maar het jeukt wel..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef drumstickNL het volgende:
Ik had vanmorgen ook de laatste dus hopelijk ben je op tijd.
Klinkt bekend, daarom dit jaar niet al te veel vuurwerk.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:51 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, ik denk dat ik zelfs nu nog niet voldoende tijd heb om alles af te steken dus ik hou me wel in.
Ik denk dat het bonbridge-gehalte wel mee zal vallen sinds Alpeco dat niet meer aan consumenten mag verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Klinkt bekend, daarom dit jaar niet al te veel vuurwerk.
Verwacht dat er in de omgeving wel weer bonbridge, lidu en rubro te zien gaan zijn.
je kan ook gewoon buurman worden van drumstick.. kan je gratis kijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef OnCraintDégun het volgende:
Die Killing Arrows zijn echt baas, had ze een paar jaar terug. Nu ben ik een arme student, heb niet zo veel geld voor dat soort dure dingen. Net vw gehaald, ga misschien toch maar wat geld lenen om wat bij te halen.
Vorig jaar was dat de Bazookaquote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef ZodiaX het volgende:
4 potten van gehaald.
Vanavond ook 1tje afsteken, lang leve duitsland, 17 euro per pot.
Maar die gaf toen niet wat het filmpje beloofde.quote:
Morgen weer gaan vaak krijgen ze dan nog wel een nieuwe lading. Zaterdag is zeker te laat denk ik. Plus dat je met Uranus ook een leuke pot hebt hoor. En anders nog even langs de ALDI, Obi, PorsenBörse of iets dergelijksquote:Op donderdag 29 december 2011 15:06 schreef MissionPhailed het volgende:
Zojuist tijdens de lunchpauze even naar de Lidl in Kevelaer gereden maar Aligator, Dragon Fire en Black Ice batterijen waren helaas foetsie. Niet verwonderlijk natuurlijk zo dicht bij de NL grens.![]()
Wou uiteraard niet met lege handen vertrekken dus volgende aangeschaft;
1x Arena of Rockets (20 vuurpijlen)
2x Power Box Batterij
2x Uranus
Dit dus, gewoon wat verder rijden dan de standaard plekken.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:18 schreef jappy-b het volgende:
of gewoon een stukje verder duitsland in rijden waar ze vaak meer dan genoeg op voorraad hebben
Hoeveel was je kwijt voor dit 80?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:23 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
Vuurwerk tolbrug/orthen heeft het voor de tweede keer geflikt dat ze iets niet hadden en iets in de plaats hebben gedaan. Dus geen vuurwerk meer bestellen daar.
70. Twee dingen waar gratis erbij.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:24 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Hoeveel was je kwijt voor dit 80?
Zat ik toch aardig in de buurt.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
70. Twee dingen waar gratis erbij.
Ja goed geschat hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 15:25 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Zat ik toch aardig in de buurt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:31 schreef Bayswater het volgende:
In Duitsland schijnt het een flinke chaos op sommige Aldi verkooppunten te zijn geweest vanochtend met de vuurwerkverkoop.
Vorig jaar had ik mazzel dat ik om 6 uur al de Lidl in mocht omdat ik al vroeg aanwezig wasquote:Op donderdag 29 december 2011 15:10 schreef NutKees het volgende:
Shit, ik begin me zorgen te maken. Vorig jaar vroeg naar Duitsland gereden en in de rij gestaan, alles nog makkelijk kunnen krijgen natuurlijk. Maar daar had ik vanmorgen niet zoveel zin in en heb besloten om dalijk rustig na het werk te gaan. Zal dan wel een teleurstelling worden vrees ik...
ik kan t ook ophalen tussen 17:30-18:00quote:Op donderdag 29 december 2011 15:39 schreef Fredo55 het volgende:
Vanavond heb ik alles binnen, na 18u kan ik het ophalen.
Nah, het kan tot 20u dus ik heb tijd zat.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:44 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik kan t ook ophalen tussen 17:30-18:00
ik moest t aangeven welke 30min ik het ga ophalen.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nah, het kan tot 20u dus ik heb tijd zat.
Of gewoon een dag later gaan en 1 afrit verder pakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Maar toen ik de Aldi uit liep was het inderdaad een chaos. Dus als je héél vroeg aanwezig bent heb je de kans om normaal je vuurwerk uit te kiezen.
Oke, raar..quote:Op donderdag 29 december 2011 15:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik moest t aangeven welke 30min ik het ga ophalen.
Dan staat t klaar.
Kan geen kwaad + legitimatiequote:Op donderdag 29 december 2011 15:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oke, raar..
Alleen vraag ik me af of ik een bewijs van betaling mee moet nemen.
Ik heb het gewoon besteld via internet.
Oke.quote:Op donderdag 29 december 2011 15:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kan geen kwaad + legitimatie
Zenuwen?
Nouja is voor mij normaalquote:Op donderdag 29 december 2011 15:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oke, raar..
Alleen vraag ik me af of ik een bewijs van betaling mee moet nemen.
Ik heb het gewoon besteld via internet.
hangt maar net af waar je woont en welke winkels je hebtquote:Op donderdag 29 december 2011 15:52 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Iemand die mij wat kan aanraden voor een bedrag van + - 50 euro ?
Wat potten en paar pijlen.
Heb je veel besteld?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:54 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nouja is voor mij normaal![]()
Ja lijkt me wel handig, heb mijne ook al uitgeprint.
Legitimatie heb ik sowieso bij me omdat ik toch al met de auto ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |