Hij was er tot het einde. Hij is als allerlaatste weggegaan van mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, hij post af en toe weleens. En hij lees alles volgens mij.
Heb hem 2 weken terug ook nog gezien bij de meet in Leiden, hij is toen best lang gebleven zelfs. Dus denk dat hij het ook wel tof vond op de meet
Langzaamaan begin ik dat inderdaad steeds meer prijs te geven. Weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef kedge het volgende:
Eerst poste benzin helemaal niks over zijn studie omdat hij bang was voor zijn geheime identiteit en nu gewoon webcammen en foto's versturen. Wat een progressie in dit topic
Naah, zoveel hoger niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 11:53 schreef Lot88 het volgende:
6... piepert kan wel hoger hoor
Meisjes moet je gewoon slaan als ze niet lief zijn!
Ik ben een halve jongen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Langzaamaan begin ik dat inderdaad steeds meer prijs te geven. Weet niet of dat goed of slecht is.
[..]
Naah, zoveel hoger niet hoor![]()
Ik hou niet zo van slaan, daar ben ik te lief voor![]()
Maar er is gewoon veel gebeurd en daardoor heb ik het niet meer zo op meisjes. (Niet persoonlijk bedoeld hoor)
Nee jij mag alleen maar je tshirt uit doen!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:59 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg benzin, zou ik misschien ook een foto mogen bekijken? Ik ben echt zwaar nieuwsgierig nu.
Kom op benzinquote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef palawan het volgende:
Doe gewoon linkje posten op het forum, dan kan iedereen van benzin genieten
Of zet je cam aan
dat schiet niet echt op aangezien hij niet op TC zit? Is daar nu inmiddels n vaste chat voor trouwens?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef palawan het volgende:
Doe gewoon linkje posten op het forum, dan kan iedereen van benzin genieten
Of zet je cam aan
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk wat er gebeurt als je heel even je sexy manboobs laat zien, direct wordt je een lustobjectquote:Op donderdag 29 december 2011 12:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee jij mag alleen maar je tshirt uit doen!
Gister stond je op om je trui te pakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurt als je heel even je sexy manboobs laat zien, direct wordt je een lustobject
Oh mijn vest. Nee mijn kont is echt lelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister stond je op om je trui te pakken.
Gelijk 20 reacties over je kont. Ik denk dat ik weet wat je grootste assett is.
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebrachtquote:Op donderdag 29 december 2011 12:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoi. Ik moet mijn bed nog uitkomen maar het lukt niet echt
Zoveel balhaar om te scheren?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebracht
WTF heb je gedaan daar zo lang? Wijfquote:Op donderdag 29 december 2011 12:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebracht
Toen ik jouw leeftijd had...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoveel balhaar om te scheren?
Willen wij dit wetenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had...
Nee, daarom hield ik maar in.quote:
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffiequote:Op donderdag 29 december 2011 12:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoveel balhaar om te scheren?
Poedelen?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffie
Barto is een metromanquote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
En waarom douche je niet gewoon, heb je die eerste 2 ineen.
Dit ja, en waarom 2x scheren?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
mijn broer heeft ook meer smeerseltjes dan ik hebquote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barto is een metromandie heeft een grotere make-up doos dan zijn vriendin
Goeie middag van uit een warme huiskamerquote:
Dit ja, eerst eten dan tandenpoetsen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit ja, en waarom 2x scheren?
En tanden poetsen als je uit bed komtDaarna ga je toch weer eten, en je hebt het 's avonds toch al gedaan?
En is hij hetro?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn broer heeft ook meer smeerseltjes dan ik heb
Het is beter voor je tanden om ze eerst te poetsen en daarna te eten..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
En tanden poetsen als je uit bed komtDaarna ga je toch weer eten, en je hebt het 's avonds toch al gedaan?
jij wast je haar enje piemoltje wel maar de rest van je lichaam niet? dan zal je wel beste kloeten onder je oksels hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffie
Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 29 december 2011 12:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, eerst eten dan tandenpoetsen.
Zo ben ik het er mee eensquote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sowieso ontbijt met pindakaas en anders meur ik de hele dag uit m'n bakkes
Als het op is zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke soms eet ik geen pindakaas.
Omdat ik onder het warme water staan gewoon tof vindquote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
Welke make-up doos? En welke vriendin?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barto is een metromandie heeft een grotere make-up doos dan zijn vriendin
Omdat ik m'n zakie onder de douche doe, m'n smoel voor de spiegelquote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Poedelen schat, poedelenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij wast je haar enje piemoltje wel maar de rest van je lichaam niet? dan zal je wel beste kloeten onder je oksels hebben
Bij je profiel instellingen kan je er eentje uploadenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Lot88 het volgende:
IK wil ook een plaatje onder mijn naam
Gelukkig geen metroman dusquote:Op donderdag 29 december 2011 12:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik onder het warme water staan gewoon tof vind
[..]
Welke make-up doos? En welke vriendin?
[..]
Omdat ik m'n zakie onder de douche doe, m'n smoel voor de spiegel
En dat tanden poetsen, sja. Ik weet niet beter eigenlijk, dat is gewoon het ochtenritueel zo
[..]
Poedelen schat, poedelen
Oh en for the record, ik smeer hooguit after shave balsam, verder niks
Het is maar wat je leuk vindquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef Newbie114 het volgende:
Realiseer me net dat ik en mijn broertjes tot 1430 alleen thuis zijn
Ik moet nog een definitieve bedenken. Kan moeilijk het hele jaar mijn kersticoontje blijven gebruikenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij je profiel instellingen kan je er eentje uploaden
iets met je username. Molecuul van benzinequote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet nog een definitieve bedenken. Kan moeilijk het hele jaar mijn kersticoontje blijven gebruiken![]()
Weet er iemand iets leuks?
Myr of Moonwalk stalken, die kunnen datquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet nog een definitieve bedenken. Kan moeilijk het hele jaar mijn kersticoontje blijven gebruiken![]()
Weet er iemand iets leuks?
worstenmik?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit dus, ontbijten met worstenmik like a baws
Hij zegt schat tegen mij <3 Wanneer gaan we daten?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:29 schreef Bartholomeus het volgende:
Poedelen schat, poedelen
Oh en for the record, ik smeer hooguit after shave balsam, verder niks
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Hij zegt schat tegen mij <3 Wanneer gaan we daten?
Okequote:Op donderdag 29 december 2011 12:31 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit dus, ontbijten met worstenmik like a baws
Krijg je kansquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
* Bartholomeus kruipt gauw terug in z'n schulp
Viespeukquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nooeess, in SEX staat een topic over of 16 en 20 legaal/illegaal en vies is...kom ik aan met 17 en 24
Oh dat topicquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nooeess, in SEX staat een topic over of 16 en 20 legaal/illegaal en vies is...kom ik aan met 17 en 24
Ik ben 27...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja dat magquote:Op donderdag 29 december 2011 12:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
*kruipt er bij in
of was dat niet de bedoeling
Dat 15 jarige meisje van Kree wanneer wordt ze 16?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben 27...
*rekent om*
Hmmm
Onder de 18 mag ik sowieso niet, ik heb m'n pedopas niet verlengdquote:Op donderdag 29 december 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat mag
[..]
Dat 15 jarige meisje van Kree wanneer wordt ze 16?
Het zou me mijn reet roesten. Happy and I show itquote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat topicpost dat daar dan
en wacht op de reacties
goedsow!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Het zou me mijn reet roesten. Happy and I show it
Wiggle wiggle wiggle yeahquote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je dadelijk 18 bent dan is het opeens wel ok voor veel mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dude zeg dat danquote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Onder de 18 mag ik sowieso niet, ik heb m'n pedopas niet verlengd
Alleen met quoten of ook nog andere dingen?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:38 schreef Lot88 het volgende:
Sorry tijbrijn ik ben een quote kluns dat sloeg op bartholomeus
Good for youquote:Op donderdag 29 december 2011 12:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je moet je telefoon ook niet in de kachel sodemieterenquote:
Precies, nog een half jaar en 16 dagenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dadelijk 18 bent dan is het opeens wel ok voor veel mensen.
Inderdaad gewoon lekker niks van aantrekken.
moet je eens een muur dicht om je sim heen bouwenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dadelijk 18 bent dan is het opeens wel ok voor veel mensen.
Inderdaad gewoon lekker niks van aantrekken.
Hij was brandweer maar ging midden in het vuur staanquote:
Verslavend hequote:
Ja maar dat is expres.. dit was niet expresquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
moet je eens een muur dicht om je sim heen bouwenhelemaal dr omheen zonder deur of raam dan gaati ook vet snel dood!
of het trapje uit het zwembad halen..
Dat spel heb ik nooit begrepen wat daar nu zo leuk aan is.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
moet je eens een muur dicht om je sim heen bouwenhelemaal dr omheen zonder deur of raam dan gaati ook vet snel dood!
Wat ben jij wreedquote:Op donderdag 29 december 2011 12:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend verslavendquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spel heb ik nooit begrepen wat daar nu zo leuk aan is.
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude zeg dat danik ga gelijk een nieuwe voor je regelen.
[..]
Alleen met quoten of ook nog andere dingen?
Ik kan ook niet zo goed traplopen
[..]
Good for you
Als dat het enige isquote:
Als je alleen de gewone versie hebt is het ook niet zo leuk.. maar met alle uitbreidingen erbij is tofquote:Op donderdag 29 december 2011 12:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat spel heb ik nooit begrepen wat daar nu zo leuk aan is.
Het zal wel een vrouwen ding zijn de simsquote:Op donderdag 29 december 2011 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je alleen de gewone versie hebt is het ook niet zo leuk.. maar met alle uitbreidingen erbij is tof![]()
Zijn ook veel mannen die het spelen hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwen ding zijn de simsik begrijp het namelijk niet
Ik speel sowieso geen games misschien is het dat wel. Enige wat ik op de computer doe is Fokkenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn ook veel mannen die het spelen hoor.
Ik vind het wel grappig. Deel 1 veel gespeeld destijds
quote:Op donderdag 29 december 2011 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik speel sowieso geen games misschien is het dat wel. Enige wat ik op de computer doe is Fappen
Nee jij.. dat je zelf nog niet bent weg gerend!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze verdient credits omdat ze niet bang is weggerend
Kloptquote:
Dag sinosquote:
en bedanktquote:Op donderdag 29 december 2011 12:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee jij.. dat je zelf nog niet bent weg gerend!
Zou het daardoor komen ja?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zal wel een vrouwen ding zijn de simsik begrijp het namelijk niet
oh grapjequote:
Vind jij de sims wel leuk dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zou het daardoor komen ja?
Liever op Sims dan mensenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Soms moet ook ik mijn frustraties kwijt!
ik vergeef het je!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
oh grapjezo bedoel ik het niet, maar hij rent zelf weg van dames las ik ergens
Moet die koe niet 90 graden gedraaid wordenquote:
Gaat goed he dat quotenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja sims zijn een makkelijk slachtoffer!
Niet alleen ik, ik ken ook wel wat jongens die het leuk vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind jij de sims wel leuk dan?
Het kanquote:Op donderdag 29 december 2011 13:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet alleen ik, ik ken ook wel wat jongens die het leuk vinden.
Ik hoefde dat niet ze rende weg van mijquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger rende ik ook weg van de dames. Totdat ik een pijl in mijn knie kreeg.
Ik niet. Ik was lief en knap. Iedereen was verliefd op mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoefde dat niet ze rende weg van mij
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vroeger rende ik ook weg van de dames. Totdat ik een pijl in mijn knie kreeg.
Family Guy,quote:
Ik heb het ook gespeeld, vond het wel grappig. maar verveelde zo snelquote:Op donderdag 29 december 2011 13:09 schreef twi het volgende:
Ik heb de Sims 1 ook flink wat gespeeld. Maar het is moeilijk he, een leven simuleren als je er zelf al moeite mee hebt
En nu niet meer?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet. Ik was lief en knap. Iedereen was verliefd op mij.
Wat een bazenspellen waren datquote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef twi het volgende:
Geef mij maar Theme Park en Theme Hospital
Nee. Nu ben ik lelijk en dik en stom.quote:
Theme Hospital, bazenspel bij uitstek.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:12 schreef twi het volgende:
Geef mij maar Theme Park en Theme Hospital
Op mijne ook niet, op stefans welquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die draait niet lekker op mijn craptop
JAquote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Theme Hospital, bazenspel bij uitstek.
Dan ga ik ook maar bij Stefan spelenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Op mijne ook niet, op stefans wel
Oppervlakkig hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef palawan het volgende:
Command & Conquer: Red Alert
Dat was pas een bazenspel!
Speelde het weer eens een paar maanden geleden, had ik dat maar nooit gedaan, ik had het zo mooi in mijn gedachten. Om te huilen die graphics
Gezelligquote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar bij Stefan spelen
De graphics vind ik bij die spellen niet belangrijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef palawan het volgende:
Speelde het weer eens een paar maanden geleden, had ik dat maar nooit gedaan, ik had het zo mooi in mijn gedachten. Om te huilen die graphics
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:15 schreef palawan het volgende:
NEE! Het is een koei met een beperking die moet je nemen zoalsti is!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet die koe niet 90 graden gedraaid worden
Okequote:Op donderdag 29 december 2011 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
NEE! Het is een koei met een beperking die moet je nemen zoalsti is!
Zulke woorden moet je in dit topic niet gebruiken. Het minst erge wat kan gebeuren is dat Myraela gaat giechelen "Hihihi je zei nemen".quote:Op donderdag 29 december 2011 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zulke woorden moet je in dit topic niet gebruiken. Het minst erge wat kan gebeuren is dat Myraela gaat giechelen "Hihihi je zei nemen".
Heh, ja, dat er geen reactie komt bewijst dat Myr op dit moment niet meeleestquote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Zulke woorden moet je in dit topic niet gebruiken. Het minst erge wat kan gebeuren is dat Myraela gaat giechelen "Hihihi je zei nemen".
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Theme Hospital, bazenspel bij uitstek.
Dat trekt ze inderdaad niet zulke worden. Hihihiquote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Tja jij neemt mij ook niet zoals ik benquote:Op donderdag 29 december 2011 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Echt he, die waren geweldigquote:
Hihi, trektquote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat trekt ze inderdaad niet zulke worden. Hihihi
Hihihihihiquote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef Lot88 het volgende:
Tja jij neemt mij ook niet zoals ik ben
En is die beperking dat de koe gedraaid is of dat de koe regenboogtabletten gegeten heeft?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh ja hihihiquote:
Dat is toch normaal? Of wilde je 't in je milkshake gebruiken?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Sop van de afwas is helemaal vies
Sopos presentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
kan jij goed soppen?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet ook eerst ff voorspoelen, dat het ergste vuil eraf is zeg maar...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:23 schreef Drommeldaris het volgende:
Heeft wel iets nostalgisch iddquote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Echt he, die waren geweldig
Goede oude tijd![]()
in 2013 komt Command & Conquer: Generals 2 uit. Die gaat ook tof worden (hoop ik). Ik wil dat oude Red Alert gevoel weer hebben
minus die spinazie kan het nog best lekker zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe was de banaan-spinazie-cranberryshake vandaag?
Nog niet gehad...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
En hoe was de banaan-spinazie-cranberryshake vandaag?
Je hebt eindelijk door dat de spinazie het toch verpest?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nog niet gehad...
Gaat 'm niet worden vandaag denk ik
Mensen die nog thuiswonenquote:
Nee je proeft die spinazie niet...quote:Op donderdag 29 december 2011 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk door dat de spinazie het toch verpest?
Door Janus?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga ff verder slapen tot half 4, werd net bruut ontwaakt om half 1
Maar het kan wel gezellig zijnquote:
Thuiswonen echt geweldig. Niet hoeven te koken, schoon te maken, geen huur betalen enz.quote:
ik zal jou ns trekken man!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen dan mag jij niet trekken
Ik zocht naar sarcasme in deze post, maar kon het niet vinden.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Thuiswonen echt geweldig. Niet hoeven te koken, schoon te maken, geen huur betalen enz.
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:24 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij bent echt slecht in quoten
En ook in editten
De ongemakkelijke gesprekken aan de ontbijttafel als je iemand mee naar huis genomen hebt 's nachts.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Thuiswonen echt geweldig. Niet hoeven te koken, schoon te maken, geen huur betalen enz.
Uiteraard niet, is toch ook geweldig! Wat is er nou niet geweldig aan thuiswonen?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zocht naar sarcasme in deze post, maar kon het niet vinden.
Het is een gamer.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zocht naar sarcasme in deze post, maar kon het niet vinden.
Bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze man weetquote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De ongemakkelijke gesprekken aan de ontbijttafel als je iemand mee naar huis genomen hebt 's nachts.
Gezeur over dat je je spullen niet opruimt.
Dan heb ik het er wel voor over om zelf te koken en schoon te maken enzo
Nooit last van.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De ongemakkelijke gesprekken aan de ontbijttafel als je iemand mee naar huis genomen hebt 's nachts.
Als 16 bent wel jaquote:Op donderdag 29 december 2011 13:29 schreef kedge het volgende:
[..]
Alsof mensen die nog thuis wonen het in zich hebben om iemand mee naar huis mee te krijgenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ontbijt dan gewoon wat later of eerder, of heb het over het weer ofzoquote:Op donderdag 29 december 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, dat is volwassen inderdaadquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die na hun 24e nog thuis wonen en het ook 'allemaal wel lekker makkelijk' vinden verdienen een stomp in hun gezicht. Stelletje onvolwassen horken.
Gek genoeg zijn het altijd mannen.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
Mensen die na hun 24e nog thuis wonen en het ook 'allemaal wel lekker makkelijk' vinden verdienen een stomp in hun gezicht. Stelletje onvolwassen horken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
je moet niet alles direct zo letterlijk in de mond nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom trekken als je ook je mond kan gebruiken?
Het maakt je wel wat volwassener idd, bepaalde aspecten danquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
No way dat ik met iemand mee zou gaan die nog bij paps en mams woont. Een beetje op een eenpersoonsbed iemand die nog roze behang heeft aanduwen terwijl ik bij het neuken op z'n hondjes haar Tijgetjeverzameling aan zit te starenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof mensen die nog thuis wonen het in zich hebben om iemand mee naar huis mee te krijgen
Wilde je het met praten oplossen danquote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef palawan het volgende:
[..]
Nee, dat is volwassen inderdaad
Ik heb ook nog lang thuisgewoond, nadeel van in een gehucht wonen waar maar 2 woningen per jaar beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof mensen die nog thuis wonen het in zich hebben om iemand mee naar huis mee te krijgen
Oh yes i doquote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet niet alles direct zo letterlijk in de mond nemen
Ik woonde toen ook nog thuisquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Lot88 het volgende:
oei op mijn 24ste woon ik ook nog thuis kom je mij dan slaan?:(
En pa die met gebalde vuisten en 1 oor aan de deur zit te luisteren en te verbijten hoe Mystik zijn kleine meisje nieuwe dimensies laat zienquote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No way dat ik met iemand mee zou gaan die nog bij paps en mams woont. Een beetje op een eenpersoonsbed iemand die nog roze behang heeft aanduwen terwijl ik bij het neuken op z'n hondjes haar Tijgetjeverzameling aan zit te staren
HEY ik heb ook roze wat is er mis met rozequote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
No way dat ik met iemand mee zou gaan die nog bij paps en mams woont. Een beetje op een eenpersoonsbed iemand die nog roze behang heeft aanduwen terwijl ik bij het neuken op z'n hondjes haar Tijgetjeverzameling aan zit te staren
Nu wordt het wel erg dubieusquote:Op donderdag 29 december 2011 13:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En pa die met gebalde vuisten en 1 oor aan de deur zit te luisteren en te verbijten hoe Mystik zijn kleine meisje nieuwe dimensies laat zien
Hihi, je zei in zich hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik deed het voor jouquote:Op donderdag 29 december 2011 13:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hihi, je zei in zich hebben
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En pa die met gebalde vuisten en 1 oor aan de deur zit te luisteren en te verbijten hoe Mystik zijn kleine meisje nieuwe dimensies laat zien
Hap.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
HEY ik heb ook roze wat is er mis met roze? En ik heb een 2 pers bed hoor
knuffels heb ik niet kost me te veel schoonmaak werk
Jouw keuze.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
We hebben een verschil van mening, is niet erg hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wilde je het met praten oplossen dan
Is mijn sarcasme stuk of jouw vermogen het te herkennen?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Jouw keuze.
Kan mij echt helemaal niks interesseren of ze wel of niet thuis woont. En een eenpersoonsbed, roze behang, en een tijgertjesverzameling kan ze ook prima hebben als ze op zichzelf woont.
[..]
We hebben een verschil van mening, is niet erg hoor.
Maar om dan te zeggen dat dat soort mensen een stomp in het gezicht verdienen slaat natuurlijk nergens op. Dat getuigt pas van onvolwassen gedag
Zie je nou wel dat je niet kan quotenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef Lot88 het volgende:
Ik woonde toen ook nog thuis wil je wel op jezelf gaan wonen ooit?
ja zeker als ik straks een baan heb wil ik verhuizen uit dit ontwikkelingsgebied en een mooie auto kopen enz.. maar moest wel eerst een baan hebben he
En dan maak ik mijn hele appartement roze en koop ik een 1 pers bed en wil ik een tijgertjesverzameling!
Daten? tijgertjesverzamelingen zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 13:40 schreef Lot88 het volgende:
Ik woonde toen ook nog thuis wil je wel op jezelf gaan wonen ooit?
ja zeker als ik straks een baan heb wil ik verhuizen uit dit ontwikkelingsgebied en een mooie auto kopen enz.. maar moest wel eerst een baan hebben he
En dan maak ik mijn hele appartement roze en koop ik een 1 pers bed en wil ik een tijgertjesverzameling!
Is ook wel een hele grote inkopper...tegen een man zeggen dat ie een beurt nodig heeft... duh. Nooit genoeg en zo....quote:
Ja wel gewoon doenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms kan ik beter niet zeggen wat ik denk
JONGUHH dat weet ik toch allang je moet mij niet steeds confronteren met mijn min punten ik zit hier toch niet voor de sierquote:Op donderdag 29 december 2011 13:41 schreef palawan het volgende:
[..]
Zie je nou wel dat je niet kan quoten
Het kan in elk geval niet bij haar thuis. Want roze behang.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook wel een hele grote inkopper...tegen een man zeggen dat ie een beurt nodig heeft... duh. Nooit genoeg en zo....
Waarom zit je hier dan wel?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
JONGUHH dat weet ik toch allang je moet mij niet steeds confronteren met mijn min punten ik zit hier toch niet voor de sier
Minderjarige die het over pijpen hebben, dat is dan ook een beetje dubieus.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Soms kan ik beter niet zeggen wat ik denk
Precies, daar kan ik me niet mee inlaten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Minderjarige die het over pijpen hebben, dat is dan ook een beetje dubieus.
Nou aangenaam dan.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja sinds gisteravond
Komt door de meet afgelopen vrijdag
Nee hoor thuis heb ik geen behangquote:Op donderdag 29 december 2011 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het kan in elk geval niet bij haar thuis. Want roze behang.
Welke kleur is je kamer dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee hoor thuis heb ik geen behang
Hoe is het, alweer bijna beter?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja sinds gisteravond
Komt door de meet afgelopen vrijdag
Hoofdpijn en koorts zijn gelukkig wegquote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe is het, alweer bijna beter?
Gelukkig geen paarsquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef benzin het volgende:
[..]
De mijne is donkerblauw met wijnrood. Boks![]()
Ik ga even lunchen jongens
Moet je ook niet direct weer gaan stofzuigen als je iets beter bent, daar zou ik ook koppijn van krijgenquote:Op donderdag 29 december 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoofdpijn en koorts is gelukkig weg
Keelpijn voel ik nog wel een beetje.
Gelukkig wel wat in huis kunnen doen, stofzuigen enzo.
En weer 3 sollicitaties gedaan. Ik kon me weer concentreren
Maar sporten kan helaas nog niet
Leuke combi met wijnrood en witquote:
Ja maar ik heb een hond en die is mega aan het verharen nuquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef palawan het volgende:
[..]
Moet je ook niet direct weer gaan stofzuigen als je iets beter bent, daar zou ik ook koppijn van krijgen
Dit soort dingen moet je juist met beide handen aangrijpen om even helemaal niks te doen
gata prima hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hond en die is mega aan het verharen nu![]()
En aangezien ik allergisch ben, moet ik wel stofzuigen
Maar nu weer lekker relaxenStraks heerlijk vers soepje maken met ballen
wat voor een hond?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een hond en die is mega aan het verharen nu![]()
En aangezien ik allergisch ben, moet ik wel stofzuigen
Maar nu weer lekker relaxenStraks heerlijk vers soepje maken met ballen
Weet je zeker dat je op je laptop zit?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gata prima hoor
en alleen maar witte meubels.. witte laptops en n zwarte tv.. kon geen witte vinden
lieff hoe heetiii?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Labrador
echt lijkt wel een tapijt op mijn tegels
Wit schilderen die TVquote:Op donderdag 29 december 2011 14:00 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gata prima hoor
en alleen maar witte meubels.. witte laptops en n zwarte tv.. kon geen witte vinden
Dat ligt niet aan mijn laptop hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je op je laptop zit?
Geen DM's kunnen ontvangen, verkeerde mensen quoten
Mijn katten verharen ook als een gekquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Labrador
echt lijkt wel een tapijt op mijn tegels
je poesje niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten verharen ook als een gek
Er is vast wel iemand die je wil helpen om die kwaliteiten te vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan mijn laptop hoor
Ik ben gewoon niet gemaakt voor technologieMaar ik heb vast andere kwaliteiten weet alleen nog niet welke
Kyra, ze is nu 7,5 jaar alweerquote:Op donderdag 29 december 2011 14:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lieff hoe heetiii?
Ik heb 2 kruising herdertjes verharen ook als een gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehehehe![]()
Bij mijn katten valt het wel mee, maar goed Kyra overheerst nuquote:Op donderdag 29 december 2011 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten verharen ook als een gek
ja de witte prins op het knappe paardquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die je wil helpen om die kwaliteiten te vinden
Ja met de juiste verf wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
pakt dat op plastic? heb een leuke samsung tv met zoon randje
Als je mijn paard leert rijden dan wil ik best op schimmel komen aanrijden bij jouw huis.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja de witte prins op het knappe paard
Schimmel tussen je benen vinden ze vaak niet prettig Tijnquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja met de juiste verf wel.
[..]
Als je mijn paard leert rijden dan wil ik best op schimmel komen aanrijden bij jouw huis.
Wat een stoere namenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:10 schreef Lot88 het volgende:
Leuke hond hoor C_A
Chevy van mij is bijna 3 Dodge is 2,5 <3
hihi wat een subtiele versiertrucs hierquote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja met de juiste verf wel.
[..]
Als je mijn paard leert rijden dan wil ik best op schimmel komen aanrijden bij jouw huis.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hihi wat een subtiele versiertrucs hier
ik ga mijn knappe paard even uitlatenben dr vanavond ofzo wel weer
Subtiel zou ik het niet willen noemenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoe dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Subtiel zou ik het niet willen noemen
antibiotica kuurtje en dat is zo weer opgelostquote:Op donderdag 29 december 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Schimmel tussen je benen vinden ze vaak niet prettig Tijn
Doeiquote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja ik ben heel directquote:
Uiteraard, oefenen baart kunst, en als je genoeg geoefend hebt dan baart het vrouwtje misschien wel een kindquote:Op donderdag 29 december 2011 14:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hmz tja je moet toch oefenen om sucses vol te zijn?
Dat laatste hoop ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, oefenen baart kunst, en als je genoeg geoefend hebt dan baart het vrouwtje misschien wel een kind
ieuwquote:Op donderdag 29 december 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteraard, oefenen baart kunst, en als je genoeg geoefend hebt dan baart het vrouwtje misschien wel een kind
Ooit hoop ik misschien wel papa te worden.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste hoop ik niet eigenlijk
dat kan nu toch ook gewoonquote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit hoop ik misschien wel papa te worden.
Tenminste weer een excuus om met speelgoed te spelen
Dat kan ook als oomquote:Op donderdag 29 december 2011 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ooit hoop ik misschien wel papa te worden.
Tenminste weer een excuus om met speelgoed te spelen
Ja maar nu vinden mensen dat raarquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan nu toch ook gewoon
Ik wil ook geld uitgevenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
Zo net weer geld uitgegevenkaartje voor Mastodon en Dream Theater gekocht.
Ach ja, ik ben 33 en ik game nog steeds, ok de meeste vinden het raar, maar ik niet. Ik vind het leukquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu vinden mensen dat raar
Ja dat was tof toen ik nog ome Roy was, en zeker ook omdat ze me een toffe oom vondenquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan ook als oomveel makkelijker
Je mag wel met mijn lego komen spelen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar nu vinden mensen dat raar
Single?quote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben 33 en ik game nog steeds, ok de meeste vinden het raar, maar ik niet. Ik vind het leuk
Mooiquote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was tof toen ik nog ome Roy was, en zeker ook omdat ze me een toffe oom vonden
Ik vind het ook leukquote:Op donderdag 29 december 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben 33 en ik game nog steeds, ok de meeste vinden het raar, maar ik niet. Ik vind het leuk
Ja that is mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |