Hij was er tot het einde. Hij is als allerlaatste weggegaan van mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:55 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, hij post af en toe weleens. En hij lees alles volgens mij.
Heb hem 2 weken terug ook nog gezien bij de meet in Leiden, hij is toen best lang gebleven zelfs. Dus denk dat hij het ook wel tof vond op de meet
Langzaamaan begin ik dat inderdaad steeds meer prijs te geven. Weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef kedge het volgende:
Eerst poste benzin helemaal niks over zijn studie omdat hij bang was voor zijn geheime identiteit en nu gewoon webcammen en foto's versturen. Wat een progressie in dit topic
Naah, zoveel hoger niet hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 11:53 schreef Lot88 het volgende:
6... piepert kan wel hoger hoor
Meisjes moet je gewoon slaan als ze niet lief zijn!
Ik ben een halve jongen hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 11:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Langzaamaan begin ik dat inderdaad steeds meer prijs te geven. Weet niet of dat goed of slecht is.
[..]
Naah, zoveel hoger niet hoor![]()
Ik hou niet zo van slaan, daar ben ik te lief voor![]()
Maar er is gewoon veel gebeurd en daardoor heb ik het niet meer zo op meisjes. (Niet persoonlijk bedoeld hoor)
Nee jij mag alleen maar je tshirt uit doen!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:59 schreef Newbie114 het volgende:
Zeg benzin, zou ik misschien ook een foto mogen bekijken? Ik ben echt zwaar nieuwsgierig nu.
Kom op benzinquote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef palawan het volgende:
Doe gewoon linkje posten op het forum, dan kan iedereen van benzin genieten
Of zet je cam aan
dat schiet niet echt op aangezien hij niet op TC zit? Is daar nu inmiddels n vaste chat voor trouwens?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef palawan het volgende:
Doe gewoon linkje posten op het forum, dan kan iedereen van benzin genieten
Of zet je cam aan
"If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk wat er gebeurt als je heel even je sexy manboobs laat zien, direct wordt je een lustobjectquote:Op donderdag 29 december 2011 12:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Nee jij mag alleen maar je tshirt uit doen!
Gister stond je op om je trui te pakken.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:04 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurt als je heel even je sexy manboobs laat zien, direct wordt je een lustobject
Oh mijn vest. Nee mijn kont is echt lelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister stond je op om je trui te pakken.
Gelijk 20 reacties over je kont. Ik denk dat ik weet wat je grootste assett is.
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebrachtquote:Op donderdag 29 december 2011 12:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoi. Ik moet mijn bed nog uitkomen maar het lukt niet echt
Zoveel balhaar om te scheren?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebracht
WTF heb je gedaan daar zo lang? Wijfquote:Op donderdag 29 december 2011 12:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb al een uur in de badkamer doorgebracht
Toen ik jouw leeftijd had...quote:Op donderdag 29 december 2011 12:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoveel balhaar om te scheren?
Willen wij dit wetenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik jouw leeftijd had...
Nee, daarom hield ik maar in.quote:
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffiequote:Op donderdag 29 december 2011 12:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zoveel balhaar om te scheren?
Poedelen?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffie
Barto is een metromanquote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
En waarom douche je niet gewoon, heb je die eerste 2 ineen.
Dit ja, en waarom 2x scheren?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
mijn broer heeft ook meer smeerseltjes dan ik hebquote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barto is een metromandie heeft een grotere make-up doos dan zijn vriendin
Goeie middag van uit een warme huiskamerquote:
Dit ja, eerst eten dan tandenpoetsen.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Dit ja, en waarom 2x scheren?
En tanden poetsen als je uit bed komtDaarna ga je toch weer eten, en je hebt het 's avonds toch al gedaan?
En is hij hetro?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
mijn broer heeft ook meer smeerseltjes dan ik heb
Het is beter voor je tanden om ze eerst te poetsen en daarna te eten..quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
En tanden poetsen als je uit bed komtDaarna ga je toch weer eten, en je hebt het 's avonds toch al gedaan?
jij wast je haar enje piemoltje wel maar de rest van je lichaam niet? dan zal je wel beste kloeten onder je oksels hebbenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Haren wassen, snikkel wassen, scheren, poedelen, scheren, haren doen, tanden poetsen. En dat op standje langzaam want vóór de koffie
Wij snappen elkaarquote:Op donderdag 29 december 2011 12:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dit ja, eerst eten dan tandenpoetsen.
Zo ben ik het er mee eensquote:Op donderdag 29 december 2011 12:23 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Sowieso ontbijt met pindakaas en anders meur ik de hele dag uit m'n bakkes
Als het op is zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Oke soms eet ik geen pindakaas.
Omdat ik onder het warme water staan gewoon tof vindquote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Poedelen?
Welke make-up doos? En welke vriendin?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Barto is een metromandie heeft een grotere make-up doos dan zijn vriendin
Omdat ik m'n zakie onder de douche doe, m'n smoel voor de spiegelquote:Op donderdag 29 december 2011 12:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Poedelen schat, poedelenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij wast je haar enje piemoltje wel maar de rest van je lichaam niet? dan zal je wel beste kloeten onder je oksels hebben
Bij je profiel instellingen kan je er eentje uploadenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:28 schreef Lot88 het volgende:
IK wil ook een plaatje onder mijn naam
Gelukkig geen metroman dusquote:Op donderdag 29 december 2011 12:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Omdat ik onder het warme water staan gewoon tof vind
[..]
Welke make-up doos? En welke vriendin?
[..]
Omdat ik m'n zakie onder de douche doe, m'n smoel voor de spiegel
En dat tanden poetsen, sja. Ik weet niet beter eigenlijk, dat is gewoon het ochtenritueel zo
[..]
Poedelen schat, poedelen
Oh en for the record, ik smeer hooguit after shave balsam, verder niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |