Zit je mobiel? Anders had je al moeten zien in een hoek van je scherm.quote:
Hey Palawan. Nee, eigenlijk helemaal niet. Zie nu pas het het officieel een SC is geworden.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Hey kedge, lang niet gezien! Zit je hier de hele tijd al mee te lurken?
Nee, heb ik nietquote:Op donderdag 29 december 2011 11:43 schreef Lot88 het volgende:
[..]
heb je vast wel n mooie hoesje voor zodati wel lekker knuft
neu gewoon met mijn flaptopje.. maar ik zie geen dmquote:Op donderdag 29 december 2011 11:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Zit je mobiel? Anders had je al moeten zien in een hoek van je scherm.
Als het niet werkt moet je even bovenin op 'dm' drukken
Fok! probeert je ogen te beschermen, vooral van mijn nogal trage gezichtsuitdrukking op de tweede fotoquote:Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
neu gewoon met mijn flaptopje.. maar ik zie geen dm
Je kunt je DM's ook openen door helemaal bovenin op "dm" te clicken, in de grijze balk staat 'tquote:Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het maar opgegeven om dit een serieus topic te laten zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 11:44 schreef kedge het volgende:
[..]
Hey Palawan. Nee, eigenlijk helemaal niet. Zie nu pas het het officieel een SC is geworden.
Dan doe je iets verkeerd?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK doe NOOIT wat verkeerdquote:Op donderdag 29 december 2011 11:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het maar opgegeven om dit een serieus topic te laten zijn
[..]
Dan doe je iets verkeerd?
Je kan hier je DM's ook lezen: http://dm.fok.nl/
Kan Daniel zijn notes ook wel weer intrekken. Heb jij ooit nog iets gehoord van MLIG ?quote:Op donderdag 29 december 2011 11:47 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het maar opgegeven om dit een serieus topic te laten zijn
[..]
Dan doe je iets verkeerd?
Je kan hier je DM's ook lezen: http://dm.fok.nl/
MLIG komt nog geregeld hier langsquote:Op donderdag 29 december 2011 11:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Kan Daniel zijn notes ook wel weer intrekken. Heb jij ooit nog iets gehoord van MLIG ?
al gevonden t kost wat maar dan heb je ook wat ik print je nu op op levensgroot formaat hoelang ben je? Dan hang ik je op t plafond!quote:Op donderdag 29 december 2011 11:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Fok! probeert je ogen te beschermen, vooral van mijn nogal trage gezichtsuitdrukking op de tweede foto![]()
Zal wel proberen via pm
Iedereen is enorm positief over Benzin.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
[..]
al gevonden t kost wat maar dan heb je ook wat ik print je nu op op levensgroot formaat hoelang ben je? Dan hang ik je op t plafond!
nu hij zelf nog..quote:Op donderdag 29 december 2011 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen is enorm positief over Benzin.
Nja, ben ook niet echt onzeker over mijn uiterlijk. Mijn uiterlijk is wel een zesje waard.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:49 schreef Lot88 het volgende:
gevindt! Nou Benzin ik snap niet waarom jij zo bang/onzeker bent hoor
Ik ben een klein mannetje, ben volgens mij ongeveer 1,78.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:50 schreef Lot88 het volgende:
al gevonden t kost wat maar dan heb je ook wat ik print je nu op op levensgroot formaat hoelang ben je? Dan hang ik je op t plafond!
Meisjes zijn dan ook gewoon engquote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ben ook niet echt onzeker over mijn uiterlijk. Mijn uiterlijk is wel een zesje waard.
Ben gewoon sociaal wat onhandig en een beetje bang voor meisjes door dingen die in het verleden gebeurd zijn.
Maar thanks
[..]
Ik ben een klein mannetje, ben volgens mij ongeveer 1,78.
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ben ook niet echt onzeker over mijn uiterlijk. Mijn uiterlijk is wel een zesje waard.
Ben gewoon sociaal wat onhandig en een beetje bang voor meisjes door dingen die in het verleden gebeurd zijn.
Maar thanks
[..]
6... piepert kan wel hoger hoor
Meisjes moet je gewoon slaan als ze niet lief zijn!
Ik ben een klein mannetje, ben volgens mij ongeveer 1,78.
Nah, meisjes slaan is helemaal nie leukquote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Lot88 het volgende:
Ja, hij post af en toe weleens. En hij lees alles volgens mij.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:49 schreef kedge het volgende:
[..]
Kan Daniel zijn notes ook wel weer intrekken. Heb jij ooit nog iets gehoord van MLIG ?
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef Lot88 het volgende:
Dat herken ik wel ja. Maar ik heb ook gewoon vrolijk doorgecammedquote:Op donderdag 29 december 2011 11:54 schreef kedge het volgende:
Eerst poste benzin helemaal niks over zijn studie omdat hij bang was voor zijn geheime identiteit en nu gewoon webcammen en foto's versturen. Wat een progressie in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |