SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef DeJori het volgende:
Ik wilde er eerste van maken: De koffie is op! Maar toen besefte ik me dat er nog meer in de pot zit
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Whahaquote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef shifto het volgende:
Is dus gewoon vaker aangevraagd dan alles wat er boven zitEn daar zit echt goede muziek tussen
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?quote:
Ik beperkte mij al expres tot 1 emoticon.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?Successful troll is successful.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb echt helemaal nergens zin in, want alles lijkt stom in vergelijking met gisteren.Was prima geweest als ik vandaag de hele tijd thuis kon blijven, maar dat gaat dus niet. Aaargggh.
Gisteren waren mr, dj en ik niet in het topic. Ik snap je hintquote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef shifto het volgende:
De tijd kruipt hier ookGisteren ging het nog zo smooth
Die is ook goed ja.quote:
Had graag gewild, weet niet of ik kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
MR, ga je vanavond mee naar w2? SKAvondje muziek?
Neequote:
Volgende keer!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had graag gewild, weet niet of ik kan.
Sowieso dat eerste filmpjequote:Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Neehttp://www.w2.nl/programm(...)playdates/853/titel/
Heb jij heel lang gespeeld? Ik ben nog in de testkamers met de springgelquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef DeJori het volgende:
BDH, ik ben nu bij de levels waar die grote bollen in die grot hangen. Ik heb zegmaar net de springgel.
Kijk naar de tijd tussen mijn laatste posts. Dat is de tijd die ik heb besteed aan portalquote:Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij heel lang gespeeld? Ik ben nog in de testkamers met de springgelMaar ik speel amper.
Als je mee wiltquote:
Nah de muziek is verder niks voor mij denk ik. Moet de andere band nog ff bekijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je mee wiltvoel je vrij!
Dacht alleen dat je het niet leuk zou vinden
Omgquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kijk naar de tijd tussen mijn laatste posts. Dat is de tijd die ik heb besteed aan portal
De andere band is rukquote:Op donderdag 29 december 2011 12:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah de muziek is verder niks voor mij denk ik. Moet de andere band nog ff bekijkenMaar dat doe ik zo.
Welke vond je ruk? Die Russische of die NL'se?quote:
Die Nederlandse. Die Russische is baas!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke vond je ruk? Die Russische of die NL'se?
Ik schrok alquote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Die Nederlandse. Die Russische is baas!
Juist!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Die 2 liedjes van de vorige pagina zijn trouwens best baas.
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Die hitjes uit de jaren '90 blijven
In die tijd was die crap redelijk zeldzaam, nu hebben we Justin Bieber enzoquote:
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In die tijd was die crap redelijk zeldzaam, nu hebben we Justin Bieber enzo
Justin Bieder, want die ken ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Rebecca Black of Justin Bieder.
Wie zou je laten leven, als je moest kiezen?
Bieber, enkele nummer zijn wel aardig.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Rebecca Black of Justin Bieder.
Wie zou je laten leven, als je moest kiezen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Justin Bieder, want die ken ik niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bieber, enkele nummer zijn wel aardig.![]()
Whaddupp.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]KK en Barrie gingen los gisteren.
OV zou voor velen wel kut zijn. Stufi is ook maar 70 euro per maand.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ze willen de basisbeurs en gratis OV af gaan schaffen.Wtf denken ze wel niet.
266 ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OV zou voor velen wel kut zijn. Stufi is ook maar 70 euro per maand.
Ja of ouders moeten lekker gaan wonen in de studentenstad van hun zoon/dochter. Kan kind thuis blijven wonen. Want die uitwonende beurs gaat vaak toch op aan huur.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat dan steeds minder mensen kunnen studeren.
Als ik er jouw uitwonende beurs voor ontvang ruim ik hier wel een kamer leeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom ik wel bij jou wonen dan.
Ja zo niet hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik er jouw uitwonende beurs voor ontvang ruim ik hier wel een kamer leeg.
Zou wel wat zijn. Dan ga ik me aanmelden voor hbo.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
Net als vroeger, alleen de rijken.
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Je kan retegoedkoop lenen. En tegen de tijd dat wij klaar zijn met studeren is er nog steeds stufi.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.
Ben nog steeds bezig met het luisteren van al die liedjes, van vannacht.quote:
Normaal in heel erg veel landen. Als iets te duur wordt moet je het stoppen, hoe rot dat ook is. Maar fuck, dat hoort niet in dit topicquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.
Haha, dan ga ik ook met de auto. Den Bosch-Tilburg is zo duur dat je volgens mij net zo goed kan rijden.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef DeJori het volgende:
Kom op, wat doe je nou met die stufi? Zuipen. Lijkt me iets wat je zelf zou moeten betalen, niet de overheid. Afschaffen van het OV vindt ik dat wel weer een kudtactie. Het openbaar vervoer is in nederland al belachelijk duur, en slecht. Als we daar dan ook nog allemaal dik voor moeten gaan betalen, ga ik liever met de auto.
Al is het wel écht een kudtweg.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik ook met de auto. Den Bosch-Tilburg is zo duur dat je volgens mij net zo goed kan rijden.
Ja maar de trein is ook niet lekker met al die vertraging de laatste tijdquote:
Net alsof het hier normaal wel gaat over dingen die met dit topic te maken hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal in heel erg veel landen. Als iets te duur wordt moet je het stoppen, hoe rot dat ook is. Maar fuck, dat hoort niet in dit topic
Motor? Maar da's weer kudt in den winterquote:Op donderdag 29 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar de trein is ook niet lekker met al die vertraging de laatste tijd
ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog steeds 500 miles in mijn hoofd
Even een vraagje aan uwes: Is half-life de moeite waard? En zo ja, kan ik dan bij deel 2 beginnen of is er dan geen touw vast te knopen aan het verhaal?quote:
Deel 1 heb ik nooit gespeeld en ik vond deel 2 best vermakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Even een vraagje aan uwes: Is half-life de moeite waard? En zo ja, kan ik dan bij deel 2 beginnen of is er dan geen touw vast te knopen aan het verhaal?
Achja, de orange box is 10,00 euro. Kan nooit een verschrikkelijke miskoop zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik nooit gespeeld en ik vond deel 2 best vermakelijk
Is die nu in de aanbieding? Want ik wacht op de dagaanbiedingen en koop op het einde pas wat ik gemist heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achja, de orange box is 10,00 euro. Kan nooit een verschrikkelijke miskoop zijn
Ja volgens mij wel. Maar dat scheelt echt 5 euro met normaal ofzo. Niets spannends.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die nu in de aanbieding? Want ik wacht op de dagaanbiedingen en koop op het einde pas wat ik gemist heb.
True. Maar toch. Kan schelen :p orange box heb ik toen illegaal binnen gehaald.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar dat scheelt echt 5 euro met normaal ofzo. Niets spannends.
Foeiquote:Op donderdag 29 december 2011 18:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
True. Maar toch. Kan schelen :p orange box heb ik toen illegaal binnen gehaald.
Als ie toen een tientje kostte had ik 'm gekocht hoorquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:32 schreef shifto het volgende:
Kan iemand van jullie CS'en?En dan bedoel ik niet alleen weten hoe WASD werkt
Kan iemand van jullie Counter Strike spelen? En dan bedoel ik niet alleen weten hoe de pijltjestoetsen werken.quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kan iemand van jullie Counter Strike spelen? En dan bedoel ik niet alleen weten hoe de pijltjestoetsen werken.
Is dat niet wat je bedoelde dan?quote:
Jawel, maar leuk hoe je 1337 naar n00b vertaalde!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is dat niet wat je bedoelde dan?
Hoe kan je nou met een serieus gezicht zeggen dat het OV in NL slecht is?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef DeJori het volgende:
Kom op, wat doe je nou met die stufi? Zuipen. Lijkt me iets wat je zelf zou moeten betalen, niet de overheid. Afschaffen van het OV vindt ik dat wel weer een kudtactie. Het openbaar vervoer is in nederland al belachelijk duur, en slecht. Als we daar dan ook nog allemaal dik voor moeten gaan betalen, ga ik liever met de auto.
Zelfs in Rusland toen was t beter!quote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met een serieus gezicht zeggen dat het OV in NL slecht is?Zeker nog nooit in het buitenland geweest.
Zeker nog nooit op het traject DB - Utrecht geweest.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe kan je nou met een serieus gezicht zeggen dat het OV in NL slecht is?Zeker nog nooit in het buitenland geweest.
DB-Tilburg danquote:Op donderdag 29 december 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Zeker nog nooit op het traject DB - Utrecht geweest.
Geldermalsen is echt een bitch. En niet zeiken met je 3 meter, ik moet bijna naar Amstelveen!quote:
Als ik alle tijd die ik vertraging heb gehad bij elkaar optelt, had ik die 500 miles gewoon kunnen lopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geldermalsen is echt een bitch. En niet zeiken met je 3 meter, ik moet bijna naar Amstelveen!
Ik heb ooit al die keren dat er iets misging waardoor ik (mega) veel later thuis was, bij elkaar opgeteld. Het resultaat was OVER NINE THOUSAND!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik alle tijd die ik vertraging heb gehad bij elkaar optelt, had ik die 500 miles gewoon kunnen lopen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb ooit al die keren dat er iets misging waardoor ik (mega) veel later thuis was, bij elkaar opgeteld. Het resultaat was OVER NINE THOUSAND!
Hallo butsers en lutsers.quote:
quote:
Was er nou niet over begonnen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
![]()
Het liedje inmiddels uit je hoofd gekregen?
Ach is het zo erg?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Was er nou niet over begonnen.
Ja.quote:
Hoi Barrie en Warriequote:
Crap van toenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef Muisraket het volgende:
Oh en late reactie, maar de jaren '90.En er was toen ook genoeg crap hoor, maar die crap was nog steeds beter dan de meeste crap van nu.
Crap blijft crap, maar crap van nu is alom aanwezigquote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Crap van toen![]()
Crap van nu![]()
Nigga, please! Het verschil tussen de Backstreet Boys en Justin Bieber is groot hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Crap van toen![]()
Crap van nu![]()
Ja en toch blijft het verkopen.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Crap blijft crap, maar crap van nu is alom aanwezig
Klopt. Justin Bieber is naast hun een baas.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nigga, please! Het verschil tussen de Backstreet Boys en Justin Bieber is groot hoor.
Natuurlijk blijft het verkopen, want het is catchy, de massa vindt het leuk, airplay etc. En sowieso is JB geen baas vergeleken met hen, toen een nummer van hen op een feestje speelde ging heel de tent los (nostalgiequote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en toch blijft het verkopen.
[..]
Klopt. Justin Bieber is naast hun een baas.![]()
Justin Bieber is naast niemand een baas, zelfs de Backstreet Boys waren 100x cooler!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en toch blijft het verkopen.
[..]
Klopt. Justin Bieber is naast hun een baas.![]()
Trouwen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Justin Bieber is naast niemand een baas, zelfs de Backstreet Boys waren 100x cooler!
quote:
Kerstfeest.quote:
Dat is heul niet mijn kerstfeest.quote:
Nee dat zie ik ook niet gebeuren inderdaad. Maargoed.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft het verkopen, want het is catchy, de massa vindt het leuk, airplay etc. En sowieso is JB geen baas vergeleken met hen, toen een nummer van hen op een feestje speelde ging heel de tent los (nostalgie), zie ik bij Justin Bieber niet gebeuren.
Bitch please, ik deed een aanzoek en later vroeg je aan mij te trouwen, ofnie?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is heul niet mijn kerstfeest.
Dat is zo, maar dat is dan nog geen kerstfeest. Ofnie wel en precies (ik). Heb DeJori nog nergens op kunnen betrappen. Barrie's kerstfeest is 'WADDUP' en die van shifto waarschijnlijk... het geluid van zijn lach of zo.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bitch please, ik deed een aanzoek en later vroeg je aan mij te trouwen, ofnie?
Kerstfeest = wat bdh en DeJori verstonden toen ik catchphrase uit probeerde te spreken.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie tillen kerstfeest naar een heel ander niveau.
Dat deed mrquote:Op donderdag 29 december 2011 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie tillen kerstfeest naar een heel ander niveau.
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kerstfeest = wat bdh en DeJori verstonden toen ik catchphrase uit probeerde te spreken.
Nee dat is een beschrijving, geen kerstfeestquote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Grappig.
Dan heb ik er een die voor jou, bdh en dj geldt; awesome.
Eerder 'faal' aangezien mijn Engelse uitspraak belabberd is.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Grappig.
Dan heb ik er een die voor jou, bdh en dj geldt; awesome.
Nou awesome gebruiken jullie volgens mij geregeld als stopwoord.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat is een beschrijving, geen kerstfeest
quote:Op donderdag 29 december 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eerder 'faal' aangezien mijn Engelse uitspraak belabberd is.Maar thanks, one love.
Hierbij zie ik je idee over Justin Bieber ('sommige nummers zijn wel aardig') door de vingers.
Ik schaam me diep.quote:
Ik speel elke keer maar 10 minuten en dan heb ik geen zin meerquote:Op donderdag 29 december 2011 23:39 schreef DeJori het volgende:
Portal 2 uitgespeeld! Ik heb hardop zitten lachen achter mijn pc
Haaiquote:
7 uurquote:Op donderdag 29 december 2011 23:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik speel elke keer maar 10 minuten en dan heb ik geen zin meerHoeveel uur heb je er over gedaan?
Nu al terug?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef shifto het volgende:
Ik ben niet meer in staat alles terug te lezen maar... dit was serieus 1 van de beste optredens ooit!!!!!!!!!
Heb veel gezien maar dit was echt 100% feest!
Yep ze stopte met spelen om 23:30 en mijn taxi wilde meteen gaanquote:
quote:
Sadquote:Op donderdag 29 december 2011 23:44 schreef shifto het volgende:
[..]
Yep ze stopte met spelen om 23:30 en mijn taxi wilde meteen gaan
Awesome! Kun je ze misschien even allemaal mailen?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]Check trouwens je facebook voor die snorfoto's
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:43 schreef shifto het volgende:
Ik ben niet meer in staat alles terug te lezen maar... dit was serieus 1 van de beste optredens ooit!!!!!!!!!
Heb veel gezien maar dit was echt 100% feest!
Ja doe ik zo ffkes, moet ik telefoon aansluiten enzoquote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Awesome! Kun je ze misschien even allemaal mailen?
Vertel!quote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef shifto het volgende:
ach ja, ik heb momenteel alleen wat ruzie met mijn geweten maar ach
Dealquote:Op donderdag 29 december 2011 23:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad!Volgende keer ga ik mee.
Nein mannquote:
wat heb je gedaan dan?quote:
Ondertussen alweer een andere gevonden?quote:Op donderdag 29 december 2011 01:17 schreef shifto het volgende:
Appletinis Nice!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Meet bij BB! Ik bin dabij!![]()
Nieuwe chick sinds deze avond, check
Eerst ons lekker maken door iets heel vaags te zeggen en dan vervolgens weigeren erover te praten. Begin er dan niet over.quote:
Wtfquote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ondertussen alweer een andere gevonden?
Iddquote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eerst ons lekker maken door iets heel vaags te zeggen en dan vervolgens weigeren erover te praten. Begin er dan niet over.
Hij gooit zelfs zijn naam/achternaam hier op fok maar dit nietquote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eerst ons lekker maken door iets heel vaags te zeggen en dan vervolgens weigeren erover te praten. Begin er dan niet over.
Zal je moeder leuk vinden. Zo hebben ze je toch niet opgevoed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
Kom op, er is gewoon een chick. Dat is semi-serieus. En vanavond was er een gewone chick en nu voel ik mij schuldig naar de semi-serieuze chick
Ik heb altijd gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:02 schreef shifto het volgende:
Kom op, er is gewoon een chick. Dat is semi-serieus. En vanavond was er een gewone chick en nu voel ik mij schuldig naar de semi-serieuze chick
Wat zei ik gisteren ook alweer tegen je?quote:Op donderdag 29 december 2011 23:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dudequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef DeJori het volgende:
Ik besef me net trouwens dat ik ben vergeten om avondeten te eten
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zal je moeder leuk vinden. Zo hebben ze je toch niet opgevoed!
Honger?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:05 schreef DeJori het volgende:
Ik besef me net trouwens dat ik ben vergeten om avondeten te eten
Dat is dus niet hetzelfde hè. Shifto begon opzettelijk heel vaag iets te vertellen over een boeiend verhaal. Hij had het dus nog niet volledig verteld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:04 schreef DeJori het volgende:
Wat zei ik gisteren ook alweer tegen je?
Dit.quote:
Nu opeens jaquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde hè. Shifto begon opzettelijk heel vaag iets te vertellen over een boeiend verhaal. Hij had het dus nog niet volledig verteld.
Ik vertelde mijn verhaal wel in één keer en deed ook niet geheimzinnig. Ik praat alleen niet zo duidelijk, waardoor jij me niet verstond. Het was echter een dom, niet-boeiend lulverhaal dus het was de moeite niet waard om het opnieuw te vertellen.
Haphaphap.
Iets lichts. Of bak een stokbrood en gooi daar iets op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nu opeens jaDaarom dacht ik er plotseling aan
Nu weet ik niet wat voor soort maaltijd geschikt is voor deze situatie
Dan ga jij doner halen!quote:
Ik lust geen Franse kazen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:17 schreef shifto het volgende:
Nee, heb n.a.v. je andere post maar een stokbroodje brie gepakt
Ik hou er ook niet van, maar Brie is zeer goed te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen Franse kazen.Anders kwam ik mee eten
Is Brie jouw buurjongen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar Brie is zeer goed te doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik lust geen Franse kazen.Anders kwam ik mee eten
Brie is heerlijk maar een roquefort lust ik ook weer nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van, maar Brie is zeer goed te doen.
Ik heb maar aan één kant buren en dat zijn twee bejaarden.quote:
Geitenkaas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef DeJori het volgende:
Ik lust praktisch alle kaas, maar degene die heeft bedacht ook maar iets van een geit te eten zou eeuwig moeten worden gemarteld worden in de diepste diepten van de hel
Kaas is baas en brie is dat niequote:Op vrijdag 30 december 2011 00:23 schreef DeJori het volgende:
Ik lust praktisch alle kaas, maar degene die heeft bedacht ook maar iets van een geit te eten zou eeuwig moeten worden gemarteld worden in de diepste diepten van de hel
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kaas is baas en brie is dat nie
quote:
Ik vind plakjes lekkerder dan blokjesquote:
En dan oprollen!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plakjes lekkerder dan blokjes
True!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind plakjes lekkerder dan blokjes
Of scheuren!quote:
Of dubbelvouwen, zodat ze breken, en dan heb je kleine plakjesquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of dubbelvouwen, zodat ze breken, en dan heb je kleine plakjes
Een treurig onderwerp dan: Mijn glas whisky is leeg.quote:
En je zoekt het zeker niet op om te staan en een nieuw glas in te schenken?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een treurig onderwerp dan: Mijn glas whisky is leeg.
Schenk net een laatste glaasje inquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:42 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een treurig onderwerp dan: Mijn glas whisky is leeg.
Gast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of dubbelvouwen, zodat ze breken, en dan heb je kleine plakjes
Straksquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En je zoekt het zeker niet op om te staan en een nieuw glas in te schenken?
Vol whikeyquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:49 schreef DeJori het volgende:
Wo früher meine Leber war, ist heute eine Minibar.
Twee spelfouten in een woordquote:
heb je de tijd gezienquote:Op vrijdag 30 december 2011 00:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Twee spelfouten in een woord![]()
En nee, er zit melk in
Ik vind het ontbreken van de s minder erg dan de toegevoegde e. Er wordt onderscheid gemaakt tussen Ierse Whiskey en Schotse Whisky.quote:
Kijk, we hebben een kenner, een purist! Zou hij toch niet stiekem Frans bloed hebben?quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het ontbreken van de s minder erg dan de toegevoegde e. Er wordt onderscheid gemaakt tussen Ierse Whiskey en Schotse Whisky.
Ik drink het allebei niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 00:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vind het ontbreken van de s minder erg dan de toegevoegde e. Er wordt onderscheid gemaakt tussen Ierse Whiskey en Schotse Whisky.
DeJori en ik hebben Frans bloed. Aan onze bumper.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kijk, we hebben een kenner, een purist! Zou hij toch niet stiekem Frans bloed hebben?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DeJori en ik hebben Frans bloed. Aan onze bumper.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
DeJori en ik hebben Frans bloed. Aan onze bumper.
Welterustenquote:
Doe het niet veilig, en maak mij de peetoom!quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:08 schreef bijdehand het volgende:
Maarja, mr en ik gaan ook maar eens naar bed toe![]()
![]()
Sorry, Willy Wonka is al de peetoom.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe het niet veilig, en maak mij de peetoom!
Kom ons vergezellen!quote:
Orgy?quote:
Gangbangquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:10 schreef Muisraket het volgende:
Maar ik ga ook slapen, dus trusten mensen!
Laatste opmerking voordat ik ga: ik vertrouw jou niet met mijn kinderen, vooral niet met die snor van je.quote:Op vrijdag 30 december 2011 01:09 schreef DeJori het volgende:
[..]
Doe het niet veilig, en maak mij de peetoom!
Heb ik nodigquote:
Moggel.quote:
Sterkte jongen!quote:
Het went nooit hè.quote:
Wekker zetten?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:51 schreef shifto het volgende:
Vroeg? Ik begon weer om 10u door mijn geweldige kunst van het uitslapen.
Kun je je de moeite al voorstellen als de vakantie voorbij is, en je weer heel vroeg eruit moet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wekker zetten?
En ik ben ook veeeeel vroeger gewend hoor, maar in de vakantie (hehe) is dit vroeg.
Moggel en helaas niet nee, wil veel doen vandaag en om dan weer in de middag wakker te worden schiet niet op.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het went nooit hè.
Desalniettemin: guten Morgen Leute!
Dankjewel, ik was het net vergeten. Payback: WHEN I WAKE UP, WELL I KNOW I'M GONNA BE, I'M GONNA BE THE MAN WHO WAKES UP NEXT TO YOU!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kun je je de moeite al voorstellen als de vakantie voorbij is, en je weer heel vroeg eruit moet?
Ik heb precies hetzelfde inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moggel en helaas niet nee, wil veel doen vandaag en om dan weer in de middag wakker te worden schiet niet op.
En vannacht dikke bliksem. Ook niet normaal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:51 schreef DeJori het volgende:
Het lijkt verdomme wel alsof ik in gaza woon met al die ontploffingen buiten
Wat is jouw planning?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde inderdaad!
Stad (enorm kledingstekort) en vanavond mijn kamer opruimen en een aantal mensen na een maand of zo (als het niet meer isquote:
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Shifto jij komt ook echt vaak te laat he?
Echt hè!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:59 schreef bijdehand het volgende:
Tering een warme douche is verslavend
Dankje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dankjewel, ik was het net vergeten. Payback: WHEN I WAKE UP, WELL I KNOW I'M GONNA BE, I'M GONNA BE THE MAN WHO WAKES UP NEXT TO YOU!
Sorry.quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè!Waarom denk je dat ik de huid van een bejaarde heb inmiddels?
Bitch slap (haha geen kerstfeest van jou)quote:
Niet in mijn gezichtquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zucht.
Verslavend is het wel ja. Een half uur sta je er gauw onder
Ik sla jou toch nooit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet in mijn gezicht. Niet zuchten, je hebt het zelf gezien!
Ik bedoel niet die bitchslap, maar goed, laat maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik sla jou toch nooit!En je weet waarom ik zucht
Nu snap ik wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel niet die bitchslap, maar goed, laat maar.(Even DeJori pesten).
Oke dat is nog best veel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stad (enorm kledingstekort) en vanavond mijn kamer opruimen en een aantal mensen na een maand of zo (als het niet meer ismaar eens terugmailen. Gelukkig komt één van hen toch nooit op msn en een ander was me ook maandenlang vergeten.
) En de jouwe?
Nee joh, is goed te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke dat is nog best veel.Hopelijk kan je wat dingen vinden in de stad.
En succes met je kamer opruimen! Ik moet de mijne ook nog afmaken, langs de Praxis, opa/oma, een winkel in facking Rotterdam.
Oh en vuurwerk/drank kopen.
Like a boss.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles op het laatste moment doen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Alles op het laatste moment doen.
Oh ja, je mocht om 3 uur weg toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:11 schreef shifto het volgende:
Ik zou willen dat ik gedouched had
Stink nog naar bier en zweet van gisteren avond en alleen schone kleren en deo helpen niet voldoende
Maarja, had ik mij maar neit moeten verslapenToch over 4u alweer klaar!
Yeahquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Oh ja, je mocht om 3 uur weg toch?
Bij ons op het werk is het vandaag zo druk dat er morgen nog mensen moeten werkenquote:
Zodat je niet in de weg zit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij ons op het werk is het vandaag zo druk dat er morgen nog mensen moeten werkenDaarom nam ik maar een dagje vrij.
Ik zit in een apart kantoortje aan het eind van een doodlopende uitgestorven gang. Ik nam vrij omdat ik geen zin had in een borrel naderhand en ik om 3 uur een etentje hebquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zodat je niet in de weg zit?Ik moet vandaag tot 9 uur werken. Maar ik begin pas om 15:45, dus ik mag niet klagen
Date?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit in een apart kantoortje aan het eind van een doodlopende uitgestorven gang. Ik nam vrij omdat ik geen zin had in een borrel naderhand en ik om 3 uur een etentje heb
Ja, met een stuk of 10 mensenquote:
orgy?quote:
Alleen als de ouders van de gastheer ook meedoenquote:
Ik voel je pijn. Wij zitten vandaag met 3 personen en we zitten allemaal op 9gag tot het 3u isquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:57 schreef DeJori het volgende:
Ik heb echt géén zin om vandaag te gaan werken
Bij ons was het gisteren ook al zo rustig. Heel veel mensen hebben vakantie. Ook in de eerste week van januariquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik voel je pijn. Wij zitten vandaag met 3 personen en we zitten allemaal op 9gag tot het 3u is
Heb net maar besloten dat ik week 3 vrij benquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Bij ons was het gisteren ook al zo rustig. Heel veel mensen hebben vakantie. Ook in de eerste week van januari
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |