SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef DeJori het volgende:
Ik wilde er eerste van maken: De koffie is op! Maar toen besefte ik me dat er nog meer in de pot zit
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Whahaquote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef shifto het volgende:
Is dus gewoon vaker aangevraagd dan alles wat er boven zitEn daar zit echt goede muziek tussen
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?quote:
Ik beperkte mij al expres tot 1 emoticon.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?Successful troll is successful.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb echt helemaal nergens zin in, want alles lijkt stom in vergelijking met gisteren.Was prima geweest als ik vandaag de hele tijd thuis kon blijven, maar dat gaat dus niet. Aaargggh.
Gisteren waren mr, dj en ik niet in het topic. Ik snap je hintquote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef shifto het volgende:
De tijd kruipt hier ookGisteren ging het nog zo smooth
Die is ook goed ja.quote:
Had graag gewild, weet niet of ik kan.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:17 schreef shifto het volgende:
[..]
MR, ga je vanavond mee naar w2? SKAvondje muziek?
Neequote:
Volgende keer!quote:Op donderdag 29 december 2011 12:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had graag gewild, weet niet of ik kan.
Sowieso dat eerste filmpjequote:Op donderdag 29 december 2011 12:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Neehttp://www.w2.nl/programm(...)playdates/853/titel/
Heb jij heel lang gespeeld? Ik ben nog in de testkamers met de springgelquote:Op donderdag 29 december 2011 12:30 schreef DeJori het volgende:
BDH, ik ben nu bij de levels waar die grote bollen in die grot hangen. Ik heb zegmaar net de springgel.
Kijk naar de tijd tussen mijn laatste posts. Dat is de tijd die ik heb besteed aan portalquote:Op donderdag 29 december 2011 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb jij heel lang gespeeld? Ik ben nog in de testkamers met de springgelMaar ik speel amper.
Als je mee wiltquote:
Nah de muziek is verder niks voor mij denk ik. Moet de andere band nog ff bekijkenquote:Op donderdag 29 december 2011 12:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Als je mee wiltvoel je vrij!
Dacht alleen dat je het niet leuk zou vinden
Omgquote:Op donderdag 29 december 2011 12:33 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kijk naar de tijd tussen mijn laatste posts. Dat is de tijd die ik heb besteed aan portal
De andere band is rukquote:Op donderdag 29 december 2011 12:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah de muziek is verder niks voor mij denk ik. Moet de andere band nog ff bekijkenMaar dat doe ik zo.
Welke vond je ruk? Die Russische of die NL'se?quote:
Die Nederlandse. Die Russische is baas!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Welke vond je ruk? Die Russische of die NL'se?
Ik schrok alquote:Op donderdag 29 december 2011 13:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Die Nederlandse. Die Russische is baas!
Juist!quote:Op donderdag 29 december 2011 13:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Die 2 liedjes van de vorige pagina zijn trouwens best baas.
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 14:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Die hitjes uit de jaren '90 blijven
In die tijd was die crap redelijk zeldzaam, nu hebben we Justin Bieber enzoquote:
Ja dat is waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In die tijd was die crap redelijk zeldzaam, nu hebben we Justin Bieber enzo
Justin Bieder, want die ken ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Rebecca Black of Justin Bieder.
Wie zou je laten leven, als je moest kiezen?
Bieber, enkele nummer zijn wel aardig.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:21 schreef shifto het volgende:
Rebecca Black of Justin Bieder.
Wie zou je laten leven, als je moest kiezen?
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Justin Bieder, want die ken ik niet.
quote:Op donderdag 29 december 2011 14:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Bieber, enkele nummer zijn wel aardig.![]()
Whaddupp.quote:Op donderdag 29 december 2011 11:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]KK en Barrie gingen los gisteren.
OV zou voor velen wel kut zijn. Stufi is ook maar 70 euro per maand.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:34 schreef Kutstudent het volgende:
Ze willen de basisbeurs en gratis OV af gaan schaffen.Wtf denken ze wel niet.
266 ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
OV zou voor velen wel kut zijn. Stufi is ook maar 70 euro per maand.
Ja of ouders moeten lekker gaan wonen in de studentenstad van hun zoon/dochter. Kan kind thuis blijven wonen. Want die uitwonende beurs gaat vaak toch op aan huur.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat dan steeds minder mensen kunnen studeren.
Als ik er jouw uitwonende beurs voor ontvang ruim ik hier wel een kamer leeg.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom ik wel bij jou wonen dan.
Ja zo niet hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik er jouw uitwonende beurs voor ontvang ruim ik hier wel een kamer leeg.
Zou wel wat zijn. Dan ga ik me aanmelden voor hbo.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
Net als vroeger, alleen de rijken.
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:46 schreef bijdehand het volgende:
Je kan retegoedkoop lenen. En tegen de tijd dat wij klaar zijn met studeren is er nog steeds stufi.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.
Ben nog steeds bezig met het luisteren van al die liedjes, van vannacht.quote:
Normaal in heel erg veel landen. Als iets te duur wordt moet je het stoppen, hoe rot dat ook is. Maar fuck, dat hoort niet in dit topicquote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of maandelijks een paar honderd euro op je rekening krijgen en het niet hoeven terug betalen. Of het maandelijks lenen en dan met een dikke lening zitten. Lekker verschil.
Haha, dan ga ik ook met de auto. Den Bosch-Tilburg is zo duur dat je volgens mij net zo goed kan rijden.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef DeJori het volgende:
Kom op, wat doe je nou met die stufi? Zuipen. Lijkt me iets wat je zelf zou moeten betalen, niet de overheid. Afschaffen van het OV vindt ik dat wel weer een kudtactie. Het openbaar vervoer is in nederland al belachelijk duur, en slecht. Als we daar dan ook nog allemaal dik voor moeten gaan betalen, ga ik liever met de auto.
Al is het wel écht een kudtweg.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik ook met de auto. Den Bosch-Tilburg is zo duur dat je volgens mij net zo goed kan rijden.
Ja maar de trein is ook niet lekker met al die vertraging de laatste tijdquote:
Net alsof het hier normaal wel gaat over dingen die met dit topic te maken hebben.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Normaal in heel erg veel landen. Als iets te duur wordt moet je het stoppen, hoe rot dat ook is. Maar fuck, dat hoort niet in dit topic
Motor? Maar da's weer kudt in den winterquote:Op donderdag 29 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar de trein is ook niet lekker met al die vertraging de laatste tijd
ik ookquote:Op donderdag 29 december 2011 17:12 schreef DeJori het volgende:
Ik heb nog steeds 500 miles in mijn hoofd
Even een vraagje aan uwes: Is half-life de moeite waard? En zo ja, kan ik dan bij deel 2 beginnen of is er dan geen touw vast te knopen aan het verhaal?quote:
Deel 1 heb ik nooit gespeeld en ik vond deel 2 best vermakelijkquote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Even een vraagje aan uwes: Is half-life de moeite waard? En zo ja, kan ik dan bij deel 2 beginnen of is er dan geen touw vast te knopen aan het verhaal?
Achja, de orange box is 10,00 euro. Kan nooit een verschrikkelijke miskoop zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik nooit gespeeld en ik vond deel 2 best vermakelijk
Is die nu in de aanbieding? Want ik wacht op de dagaanbiedingen en koop op het einde pas wat ik gemist heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Achja, de orange box is 10,00 euro. Kan nooit een verschrikkelijke miskoop zijn
Ja volgens mij wel. Maar dat scheelt echt 5 euro met normaal ofzo. Niets spannends.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die nu in de aanbieding? Want ik wacht op de dagaanbiedingen en koop op het einde pas wat ik gemist heb.
True. Maar toch. Kan schelen :p orange box heb ik toen illegaal binnen gehaald.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar dat scheelt echt 5 euro met normaal ofzo. Niets spannends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |