SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:31 schreef DeJori het volgende:
Ik wilde er eerste van maken: De koffie is op! Maar toen besefte ik me dat er nog meer in de pot zit
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Whahaquote:Op donderdag 29 december 2011 10:33 schreef shifto het volgende:
Proclaimers staat trouwens 102 in de top 2000 serious request!![]()
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:35 schreef shifto het volgende:
Is dus gewoon vaker aangevraagd dan alles wat er boven zitEn daar zit echt goede muziek tussen
quote:Op donderdag 29 december 2011 10:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat slecht! Maar ja, had ook niet anders verwacht. 3fm publiek, hè.
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?quote:
Ik beperkte mij al expres tot 1 emoticon.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik wíst dat je zou happen, waarom denk je dat ik het zei?Successful troll is successful.
quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 11:18 schreef Muisraket het volgende:
Ik heb echt helemaal nergens zin in, want alles lijkt stom in vergelijking met gisteren.Was prima geweest als ik vandaag de hele tijd thuis kon blijven, maar dat gaat dus niet. Aaargggh.
Gisteren waren mr, dj en ik niet in het topic. Ik snap je hintquote:Op donderdag 29 december 2011 11:24 schreef shifto het volgende:
De tijd kruipt hier ookGisteren ging het nog zo smooth
Die is ook goed ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |